MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Co po BC? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22292 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | iniside [ 22 lis 2006, 21:44 ] |
Tytuł: | |
Moldar napisał(a): Gefaran napisał(a): Aldatha napisał(a): w SWG pokazano ze da sie robic housing nie instancjowany , ba nawet cale miasta vide Atlantis ![]() Ano sie da. Tylko z tego co mi sie wydaje, w WoW to nie przejdzie. Sam swiat nie jest do tego przystosowany, musieli by zmienic engine, zeby cos takiego wprowadzic. po prostu mapki są małe i sa całe wykorzystane, ciekawe jest to że blizz planował hausing i później porzucili ten temat, można nawet chyba znalezc dwa domki w plikach wowa. Można je znaleść nawet na mapie. IMHO Housingu nie bedzie do czasów premiery WoW2. Poprostu mapy w WoW są malutkie. No moze nie malutkie ale bardzo małe. Aby wprowadzić Housing z prawdziwego zdarzenia mapy musialby być 10x takie jak są(mapa == obszar). Wtedy pojawiła by się równierz możliwość zakładania własnych miast, zamków, jak i dokładniejszego odwzorowania tego co znaliśmy z RTS (np. W Azeroth było dużo więcej miast, wiosek, itd, niż jest w WoW podobnie mapy były dużo większe). Cóż czekamy na Revmap WoW pod nazwą WoW2 ![]() |
Autor: | Sobtainer [ 22 lis 2006, 21:46 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Cóż czekamy na Revmap WoW pod nazwą WoW2
![]() Na Havocu of corz! ![]() ![]() i tym nowym castowaniem human maga jeszcze |
Autor: | Spyke [ 22 lis 2006, 22:39 ] |
Tytuł: | |
Prawda jest taka że wchodzimy w nową erę gier komputerowych,założe sie za w ciagu 5-6 lat mmorpg opanują przynajmniej 50% rynku gier komputerowych.WoW jest kamieniem milowym w tym przemyśle ,grą przełomową i zawsze będe pamiętał tą gre:) A czy wyjdą kolejne cześci,dodatki,wątki...tego nie wiem i czy ludzie będą odchodzić tudzież przychodzić,to z czystym sumieniem moge powiedzieć ze wow tak szybko nie zginie w potoku nowych mmorpg:) |
Autor: | Postal [ 22 lis 2006, 22:55 ] |
Tytuł: | |
mam pytanie : czo blizzard ebdzie dodawal nowe patche z nowymi bajerkami jak instancje bgsy tak jak to uczynil z wowem, czy po prostu skupia sie juz na kolejnym dodatku a patche beda poprawiac tylko bugi i balans? |
Autor: | gelerth [ 22 lis 2006, 23:09 ] |
Tytuł: | |
w wowie mogloby pojawic sie: fryzjer. tatuazysta. piercer ![]() poza tym chetnie polatalbym NE z np. obcietym uchem i odpowiednio uwalonym krwia czy blockiem ![]() |
Autor: | Kazar [ 23 lis 2006, 07:34 ] |
Tytuł: | |
Beda nowe latki: naprawia buga z elfami, ich mialo wogole podobno nie byc w tej grze ![]() |
Autor: | mihn [ 23 lis 2006, 10:39 ] |
Tytuł: | |
fryzjer to dobry pomysl ![]() bo moje kudły juz sie przejadły |
Autor: | Aldatha [ 23 lis 2006, 10:44 ] |
Tytuł: | |
Spyke napisał(a): Prawda jest taka że wchodzimy w nową erę gier komputerowych,założe sie za w ciagu 5-6 lat mmorpg opanują przynajmniej 50% rynku gier komputerowych.WoW jest kamieniem milowym w tym przemyśle ,grą przełomową i zawsze będe pamiętał tą gre:) A czy wyjdą kolejne cześci,dodatki,wątki...tego nie wiem i czy ludzie będą odchodzić tudzież przychodzić,to z czystym sumieniem moge powiedzieć ze wow tak szybko nie zginie w potoku nowych mmorpg:)
niestety za wczesnie na to , pojedz na jakiekolwiek game convention , to zobaczysz ze 95% gier powstaje na konsole , za 5-6 lat to sie nie zmieni a raczej bardziej umocni bo zaczna wychodzic gry ktore wyciagaja z obecnych next genow 100% pary , upgrade PC zaczyna ludzi meczyc Druga sprawa to do dzialania mmorpg potrzebny jest internet , trzecia oplaty comiesieczne , wierz lub nie ale jak w Polsce w krajach zagranicznych duzo ludzi tez idee pay to play miesza z blotem . Dochodza jeszcze inne rzeczy takie jak : dlugi developement cycle (przecietnie gra na konsole powstaje ok 2 lat mmog czesto 4-5) , grieferzy przekraczajacy wszelkie granice itd . nie licz na to ze mmogi wypra konsole w przeciagu 5-6 lat |
Autor: | mihn [ 23 lis 2006, 12:05 ] |
Tytuł: | |
w dodatku konsole tez maja swoje subskrypcje teraz ( np. Xbox live) |
Autor: | zderzaq [ 24 lis 2006, 01:25 ] |
Tytuł: | |
Uno napisał(a): i jeszcze ten statek kosmiczny z Draenei...
Albo te całe robaki z AQ ... |
Autor: | kkkk20 [ 28 lis 2006, 00:26 ] |
Tytuł: | |
Ja bym chcial zeby wprowadzili cos takiego jak hardcore do pvp, tzn chodzi mi o to ze po smierci nie tylko wracamy duchem do ciala, ale naprzyklad tracimy iles tam expaalbo jakis przedmiot na rzecz zwyciescy, oczywiscie wyjatkiem bylby bg bo tam raczej to nie wchodzi w gre. Ale na outdoor czemu nie:), wtedy 10 razy bysmy sie zastanawiali czy wyjsc z jakiegos miasta/wioski widzac w oddali czerwony punkcik:) |
Autor: | Venan [ 28 lis 2006, 00:42 ] |
Tytuł: | |
I skonczylo by sie to tym ze aby gdzies wyjsc to bys raidu 40 man potrzebowal |
Autor: | kkkk20 [ 28 lis 2006, 02:11 ] |
Tytuł: | |
Mowie nie dla wszystkich, cos jak bylo w diablo tylko ze tam ginac traciles wszystko, w wowie bylo by to raczej nie do zaakceptowania... Mialem na mysli serwery osobne do tego typu gry |
Autor: | KromeR [ 28 lis 2006, 09:12 ] |
Tytuł: | |
kkkk20 napisał(a): Ja bym chcial zeby wprowadzili cos takiego jak hardcore do pvp, tzn chodzi mi o to ze po smierci nie tylko wracamy duchem do ciala, ale naprzyklad tracimy iles tam expaalbo jakis przedmiot na rzecz zwyciescy, oczywiscie wyjatkiem bylby bg bo tam raczej to nie wchodzi w gre. Ale na outdoor czemu nie:), wtedy 10 razy bysmy sie zastanawiali czy wyjsc z jakiegos miasta/wioski widzac w oddali czerwony punkcik:)
Chcialbym cie zobaczyc na takim hc serwie. Z przyjemnoscia stalbym sobie postacia lvl1 i patrzyl jak _kazde_ miasto jest otoczone masa przeciwnej frakcji i kazdy kto choc na 2 mm wychyli nos zostaje znukowany w 0,003 sec. Ciekawy jestem jak bardzo by ci sie wtedy podobala taka hc opcja ![]() ![]() ![]() ![]() Czasem jak czytam propozycje ludzi to mi sie smiac chce ![]() Ps. Gralem w gry gdzie tracilo sie po smierci wszystko. |
Autor: | Sentry [ 28 lis 2006, 10:34 ] |
Tytuł: | |
Czlowiek jest sie w stanie powiesic przy takiej Tibii, gdy po smierci spada caly backpack i czesc equipa. |
Autor: | shahray [ 28 lis 2006, 10:41 ] |
Tytuł: | |
@kkkk20 To by moze uszlo w gre gdzie potionki mozna pic hektolitrami, zycia jest mnostwo a walki 1 na 1 trwaja conajmniej 15 minut (nie mowie o starciu dwoch paladynow ![]() |
Autor: | Zychoo [ 28 lis 2006, 10:43 ] |
Tytuł: | |
Taka opcja bylaby ok, nawet w przypadku walki takiej jak w wow gdyby itemki byly latwiejsze do zdobycia. Z craftu, or sth. |
Autor: | kkkk20 [ 28 lis 2006, 10:44 ] |
Tytuł: | |
O rany wyrazilem tylko swoja opinie... A co do ciebie kromeR to powiem tak raczej nie moge byc znukowany wychodzac z ogrimar?? Nawet jakby tam stalo stado aliantow a ciebie moga zabijac na przyjaznym terenie?? Moze gramy w inne wersje gier?? A w diablo jak bylo?? Nie tylko wszystko traciles ale ginoles na zawsze, i co ludzie jakos grali umierali i znowu grali... Jakos nikt nie narzekal, ba nawet swoich zagorzalych fanow to mialo a kto niechcial po prostu nie gral?? Tu tez by cie nikt nie zmuszal bylyby dwa lub trzy takie serwy zalezy jakie byloby zapotrzebowanie i juz, po co tyle krzyku?? |
Autor: | Kard [ 28 lis 2006, 10:45 ] |
Tytuł: | |
KromeR napisał(a): Chcialbym cie zobaczyc na takim hc serwie. Z przyjemnoscia stalbym sobie postacia lvl1 i patrzyl jak _kazde_ miasto jest otoczone masa przeciwnej frakcji i kazdy kto choc na 2 mm wychyli nos zostaje znukowany w 0,003 sec. Ciekawy jestem jak bardzo by ci sie wtedy podobala taka hc opcja
![]() ![]() ![]() ![]() Czasem jak czytam propozycje ludzi to mi sie smiac chce ![]() Ps. Gralem w gry gdzie tracilo sie po smierci wszystko. Takie rozwiązanie jest W L2, przy czym to jest troche bardziej skomplikowane i zadnemu wysokiemu lvl nie oplaca sie zabijac low lvl i nie ma czegos takiego jak w wow, ze zbiera sie iles tam 60 albo jedna i idzie dowartosciowac sie do wioski startowej przeciwnej frakcji ![]() ![]() |
Autor: | MagPS [ 28 lis 2006, 11:08 ] |
Tytuł: | |
oh misie, jak boicie sie umierac to polecam pasjansa, a nie gre rpg ![]() np. po smierci tracimy to co mamy w plecakach i wszyscy beda zadowoleni, zawsze to troche kasy+potionkow etc. |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |