MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Co po BC?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=22292
Strona 4 z 5

Autor:  iniside [ 22 lis 2006, 21:44 ]
Tytuł: 

Moldar napisał(a):
Gefaran napisał(a):
Aldatha napisał(a):
w SWG pokazano ze da sie robic housing nie instancjowany , ba nawet cale miasta vide Atlantis :)


Ano sie da. Tylko z tego co mi sie wydaje, w WoW to nie przejdzie. Sam swiat nie jest do tego przystosowany, musieli by zmienic engine, zeby cos takiego wprowadzic.


po prostu mapki są małe i sa całe wykorzystane, ciekawe jest to że blizz planował hausing i później porzucili ten temat, można nawet chyba znalezc dwa domki w plikach wowa.


Można je znaleść nawet na mapie.

IMHO Housingu nie bedzie do czasów premiery WoW2.

Poprostu mapy w WoW są malutkie. No moze nie malutkie ale bardzo małe. Aby wprowadzić Housing z prawdziwego zdarzenia mapy musialby być 10x takie jak są(mapa == obszar). Wtedy pojawiła by się równierz możliwość zakładania własnych miast, zamków, jak i dokładniejszego odwzorowania tego co znaliśmy z RTS (np. W Azeroth było dużo więcej miast, wiosek, itd, niż jest w WoW podobnie mapy były dużo większe).

Cóż czekamy na Revmap WoW pod nazwą WoW2 :D

Autor:  Sobtainer [ 22 lis 2006, 21:46 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cóż czekamy na Revmap WoW pod nazwą WoW2 :D


Na Havocu of corz! 8) 8)

i tym nowym castowaniem human maga jeszcze

Autor:  Spyke [ 22 lis 2006, 22:39 ]
Tytuł: 

Prawda jest taka że wchodzimy w nową erę gier komputerowych,założe sie za w ciagu 5-6 lat mmorpg opanują przynajmniej 50% rynku gier komputerowych.WoW jest kamieniem milowym w tym przemyśle ,grą przełomową i zawsze będe pamiętał tą gre:) A czy wyjdą kolejne cześci,dodatki,wątki...tego nie wiem i czy ludzie będą odchodzić tudzież przychodzić,to z czystym sumieniem moge powiedzieć ze wow tak szybko nie zginie w potoku nowych mmorpg:)

Autor:  Postal [ 22 lis 2006, 22:55 ]
Tytuł: 

mam pytanie : czo blizzard ebdzie dodawal nowe patche z nowymi bajerkami jak instancje bgsy tak jak to uczynil z wowem, czy po prostu skupia sie juz na kolejnym dodatku a patche beda poprawiac tylko bugi i balans?

Autor:  gelerth [ 22 lis 2006, 23:09 ]
Tytuł: 

w wowie mogloby pojawic sie:

fryzjer. tatuazysta. piercer ;)

poza tym chetnie polatalbym NE z np. obcietym uchem i odpowiednio uwalonym krwia czy blockiem :wtf: ...

Autor:  Kazar [ 23 lis 2006, 07:34 ]
Tytuł: 

Beda nowe latki: naprawia buga z elfami, ich mialo wogole podobno nie byc w tej grze :cry: Straszny bug.

Autor:  mihn [ 23 lis 2006, 10:39 ]
Tytuł: 

fryzjer to dobry pomysl :p
bo moje kudły juz sie przejadły

Autor:  Aldatha [ 23 lis 2006, 10:44 ]
Tytuł: 

Spyke napisał(a):
Prawda jest taka że wchodzimy w nową erę gier komputerowych,założe sie za w ciagu 5-6 lat mmorpg opanują przynajmniej 50% rynku gier komputerowych.WoW jest kamieniem milowym w tym przemyśle ,grą przełomową i zawsze będe pamiętał tą gre:) A czy wyjdą kolejne cześci,dodatki,wątki...tego nie wiem i czy ludzie będą odchodzić tudzież przychodzić,to z czystym sumieniem moge powiedzieć ze wow tak szybko nie zginie w potoku nowych mmorpg:)


niestety za wczesnie na to , pojedz na jakiekolwiek game convention , to zobaczysz ze 95% gier powstaje na konsole , za 5-6 lat to sie nie zmieni a raczej bardziej umocni bo zaczna wychodzic gry ktore wyciagaja z obecnych next genow 100% pary , upgrade PC zaczyna ludzi meczyc
Druga sprawa to do dzialania mmorpg potrzebny jest internet , trzecia oplaty comiesieczne , wierz lub nie ale jak w Polsce w krajach zagranicznych duzo ludzi tez idee pay to play miesza z blotem . Dochodza jeszcze inne rzeczy takie jak : dlugi developement cycle (przecietnie gra na konsole powstaje ok 2 lat mmog czesto 4-5) , grieferzy przekraczajacy wszelkie granice itd .

nie licz na to ze mmogi wypra konsole w przeciagu 5-6 lat

Autor:  mihn [ 23 lis 2006, 12:05 ]
Tytuł: 

w dodatku konsole tez maja swoje subskrypcje teraz ( np. Xbox live)

Autor:  zderzaq [ 24 lis 2006, 01:25 ]
Tytuł: 

Uno napisał(a):
i jeszcze ten statek kosmiczny z Draenei...

Albo te całe robaki z AQ ...

Autor:  kkkk20 [ 28 lis 2006, 00:26 ]
Tytuł: 

Ja bym chcial zeby wprowadzili cos takiego jak hardcore do pvp, tzn chodzi mi o to ze po smierci nie tylko wracamy duchem do ciala, ale naprzyklad tracimy iles tam expaalbo jakis przedmiot na rzecz zwyciescy, oczywiscie wyjatkiem bylby bg bo tam raczej to nie wchodzi w gre. Ale na outdoor czemu nie:), wtedy 10 razy bysmy sie zastanawiali czy wyjsc z jakiegos miasta/wioski widzac w oddali czerwony punkcik:)

Autor:  Venan [ 28 lis 2006, 00:42 ]
Tytuł: 

I skonczylo by sie to tym ze aby gdzies wyjsc to bys raidu 40 man potrzebowal

Autor:  kkkk20 [ 28 lis 2006, 02:11 ]
Tytuł: 

Mowie nie dla wszystkich, cos jak bylo w diablo tylko ze tam ginac traciles wszystko, w wowie bylo by to raczej nie do zaakceptowania... Mialem na mysli serwery osobne do tego typu gry

Autor:  KromeR [ 28 lis 2006, 09:12 ]
Tytuł: 

kkkk20 napisał(a):
Ja bym chcial zeby wprowadzili cos takiego jak hardcore do pvp, tzn chodzi mi o to ze po smierci nie tylko wracamy duchem do ciala, ale naprzyklad tracimy iles tam expaalbo jakis przedmiot na rzecz zwyciescy, oczywiscie wyjatkiem bylby bg bo tam raczej to nie wchodzi w gre. Ale na outdoor czemu nie:), wtedy 10 razy bysmy sie zastanawiali czy wyjsc z jakiegos miasta/wioski widzac w oddali czerwony punkcik:)


Chcialbym cie zobaczyc na takim hc serwie. Z przyjemnoscia stalbym sobie postacia lvl1 i patrzyl jak _kazde_ miasto jest otoczone masa przeciwnej frakcji i kazdy kto choc na 2 mm wychyli nos zostaje znukowany w 0,003 sec. Ciekawy jestem jak bardzo by ci sie wtedy podobala taka hc opcja :D Szczegolnie jakby ci wypadl itemek, za ktorym chodziles ostatnie pol roku po 6h/dzien na raidy :D :D :D

Czasem jak czytam propozycje ludzi to mi sie smiac chce :D

Ps. Gralem w gry gdzie tracilo sie po smierci wszystko.

Autor:  Sentry [ 28 lis 2006, 10:34 ]
Tytuł: 

Czlowiek jest sie w stanie powiesic przy takiej Tibii, gdy po smierci spada caly backpack i czesc equipa.

Autor:  shahray [ 28 lis 2006, 10:41 ]
Tytuł: 

@kkkk20

To by moze uszlo w gre gdzie potionki mozna pic hektolitrami, zycia jest mnostwo a walki 1 na 1 trwaja conajmniej 15 minut (nie mowie o starciu dwoch paladynow ;)) i nawet bedac napadnietym przez kilku napastnikow da sie wywinac. A w wow jak narazie mozna pasc od jednego strzalu z kilkudziesieciu yardow. Wiec naprawde jaki sens bylby opcji hardcore?

Autor:  Zychoo [ 28 lis 2006, 10:43 ]
Tytuł: 

Taka opcja bylaby ok, nawet w przypadku walki takiej jak w wow gdyby itemki byly latwiejsze do zdobycia. Z craftu, or sth.

Autor:  kkkk20 [ 28 lis 2006, 10:44 ]
Tytuł: 

O rany wyrazilem tylko swoja opinie... A co do ciebie kromeR to powiem tak raczej nie moge byc znukowany wychodzac z ogrimar?? Nawet jakby tam stalo stado aliantow a ciebie moga zabijac na przyjaznym terenie?? Moze gramy w inne wersje gier??


A w diablo jak bylo?? Nie tylko wszystko traciles ale ginoles na zawsze, i co ludzie jakos grali umierali i znowu grali... Jakos nikt nie narzekal, ba nawet swoich zagorzalych fanow to mialo a kto niechcial po prostu nie gral??

Tu tez by cie nikt nie zmuszal bylyby dwa lub trzy takie serwy zalezy jakie byloby zapotrzebowanie i juz, po co tyle krzyku??

Autor:  Kard [ 28 lis 2006, 10:45 ]
Tytuł: 

KromeR napisał(a):
Chcialbym cie zobaczyc na takim hc serwie. Z przyjemnoscia stalbym sobie postacia lvl1 i patrzyl jak _kazde_ miasto jest otoczone masa przeciwnej frakcji i kazdy kto choc na 2 mm wychyli nos zostaje znukowany w 0,003 sec. Ciekawy jestem jak bardzo by ci sie wtedy podobala taka hc opcja :D Szczegolnie jakby ci wypadl itemek, za ktorym chodziles ostatnie pol roku po 6h/dzien na raidy :D :D :D

Czasem jak czytam propozycje ludzi to mi sie smiac chce :D

Ps. Gralem w gry gdzie tracilo sie po smierci wszystko.


Takie rozwiązanie jest W L2, przy czym to jest troche bardziej skomplikowane i zadnemu wysokiemu lvl nie oplaca sie zabijac low lvl i nie ma czegos takiego jak w wow, ze zbiera sie iles tam 60 albo jedna i idzie dowartosciowac sie do wioski startowej przeciwnej frakcji :P i za kazdym razem jak atakujesz innego gracza to sie musisz dobze zastanowic, bo to ze go pokonasz to moze byc dopiero poczatek twoich klopotow :P

Autor:  MagPS [ 28 lis 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

oh misie, jak boicie sie umierac to polecam pasjansa, a nie gre rpg :P
np. po smierci tracimy to co mamy w plecakach i wszyscy beda zadowoleni, zawsze to troche kasy+potionkow etc.

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team