MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

3.2 patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=33827
Strona 4 z 17

Autor:  Goatus [ 20 cze 2009, 16:56 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
Nie, bo kazdy wybiera swoje priorytety


Blizzard też wybrał więc QQ moar.
TBFH już od dłuższego czasu wyraźnie widać że zmienili podejście do gry więc jeżeli kogoś jakoś dziwi taka zmiana to nie pozostaje nic innego jak pogratulować refleksu.

Autor:  mr.Henky [ 20 cze 2009, 16:59 ]
Tytuł: 

Pech dla was ze nolify nie stanowia wiekszosci spoleczenstwa wowa :wink:

Autor:  Kefas [ 20 cze 2009, 17:03 ]
Tytuł: 

@Magisteri pisałeś o czymś co było, to ja ci napisałem jak to było i jak jest teraz. Dla mnie to dobre posunięcie i tyle z mojej strony :) . Jak chcesz być bardziej pro/nie masz co robić z czasem to rób hard mody.

Autor:  Magisteri [ 20 cze 2009, 18:26 ]
Tytuł: 

Henky a ty masz jakies komplexy na punkcie no lifow? Ulduar 25m normal mode idzie bezproblemowo wyczyscic w 5h, a tyle w tygodniu to chyba napewno grasz.

Problem jest w tym ze nie mozna rozdzielac community na hardcoreowcow i casuali. Jest jeszcze grupa debili, ktorzy chocby mieli 10h dziennie to i tak tego nie zrobia bo poprostu sa na to zbyt glupie. Jesli ktos sobie nie radzi w tak prostej grze to po co sie pchac na sile?

Przypominam ze gre tworza gracze - developerzy robia to co chce wiekszosc community. Puki postawa graczy sie nie zmieni to gra bedzie coraz bardziej tonac w tym gownie.

Autor:  Piekny [ 20 cze 2009, 18:42 ]
Tytuł: 

halo halo ,wow nie jest i nie bedzie gra do skilowania. wybierz sobie jakakolwiek pozycje bioraca udzial w wcg i sie przezuc. niema co na sile plakac ze gra w ktora gra zalozmy te 10m ludzi ma byc robiona pod prosow skilorow.
pozatym Magisteri wez tez pod uwage ze wow nie konczy sie na 2-3 ludnych serverach a jest tez masa takich na ktorych gildie rajdujace naxxa niemaja racji bytu, u mnie np. jest tak ze gildie ktore rajduja siedza w ulduarze, a te ktore probuja sie od naxxa rozkrecic czesto z racji nie wielkiej ilosci ludzi padaja, czesto tez memberzy takich gildii wkreca sie z braku laku do tych ulduarowych i kupa. tak wiec raz jeszcze powiem ze dla mnie myk ten jest bardzo dobry. i cale pierdolenie o przebijaniu sie przez droge taka jak ty miales jest zdeka dziecinne.

Autor:  Magisteri [ 20 cze 2009, 18:45 ]
Tytuł: 

Moje i jest to dziecinne ale dla mnie tak dzialaja takie gry. Po to sa rozne tiery i po to sie bije lvle aby przez wszystko przejsc. Co do pustawych serwerow to masz racje, ale zmienianie mechaniki gry pod cos takiego nie jest dobrym pomyslem. Od tego sa merge serwerow itp

Autor:  Vercin [ 20 cze 2009, 21:04 ]
Tytuł: 

Ja tam robie alta i sie bardzo ciesze ze nie bede musial prez "wszystko przechodzic" Bardzo dobre posuniecie i tyle. Baaardzo mi sie podoba ze robia wszystko aby ludzie dobrze sie bawili a nie zmuszja do masochizmu jak kiedys.

Autor:  Kefas [ 20 cze 2009, 21:06 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
Moje i jest to dziecinne ale dla mnie tak dzialaja takie gry. Po to sa rozne tiery i po to sie bije lvle aby przez wszystko przejsc. Co do pustawych serwerow to masz racje, ale zmienianie mechaniki gry pod cos takiego nie jest dobrym pomyslem. Od tego sa merge serwerow itp


Merge serwerów?:O Było wogóle kiedyś coś takiego? Wątpie w to. itp - pewno chodzi ci o free migration :D . Było już na boulderfiscie Forte i 2 gildia po stronie hordy z top5. Obydwie już z tąd uciekły :) .

Edit: Quote from Blizzard staff
Wintergrasp

* To provide players with a more transparent notification of when Wintergrasp battles occur, as well as better control zone population and stability, several changes have been made.
* Players now have the option to queue for Wintergrasp from a Wintergrasp Battlemaster in any capital city or by simply entering the Wintergrasp zone.
* Queuing will begin 15 minutes before each battle. If chosen, you will automatically be teleported to the zone. Any players in the zone who have not been chosen from the queue will be teleported out when the battle begins.
* The queue system remains active for the entire battle. As soon as a player leaves, a new one will be chosen from the queue.
* Trying to enter Wintergrasp during an active battle for which you have not been chosen will teleport you out. Please note that, as you are now able to fly over Wintergrasp, you will only be teleported out if you try to land and join the battle.
* Level 80 players get higher priority in the queue than lower level players. In addition, a random selection of queued players will be taken from both the Battlemasters and the zone itself.
* The queue will accept up to 100 players from each faction, resulting in a maximum battle of 200 players at a time.

Wiedziałem, że coś zrobią z wg. Dla serwera takiego jak bf, gdzie zbiera się maks 2 rajdy po stronie ally może to pomoże.

Autor:  superXtra [ 20 cze 2009, 23:45 ]
Tytuł: 

Byly merge:p

Autor:  Goatus [ 21 cze 2009, 01:24 ]
Tytuł: 

Kefas napisał(a):

Wiedziałem, że coś zrobią z wg. Dla serwera takiego jak bf, gdzie zbiera się maks 2 rajdy po stronie ally może to pomoże.


Bez sensu ta zmiana, jak całe 3.2 mi się bardzo podoba to to jest potworek. WG miało być world pvp zone, tymczasem zmienili je w b.duże bg :/

Autor:  kalii [ 21 cze 2009, 04:56 ]
Tytuł: 

Phoenixxx napisał(a):
Sidagel napisał(a):
Piekny napisał(a):
Dobrze z tymi emblemami zrobili bo rajdujace gildie zaraz beda cale ubrane a nowi gracze beda ledwo w pugowym naxxie latac. Bedzie latwiej sie do gildii dostac a gildie beda mialy wiekszy wybor z ludkami.
Mi to szkoda mojego bidnego warriora ze nie zrobili czegos z fury by byl bardziej konkurencyjny chocby do pve.

Dzięki czemu połowa nigdy nie widziała rajdu na oczy:) i nie umie grać bo dostaje wszystko za darmo:))))
Przegieli, valory to bym zrozumiał bo to jakiś lekki boost by zacząć naxx25-uld25 dla nowych, ale conquest to za dużo:P


W pełni się zgadzam z kolegą... Troszke przesadzili z tym i mimo że sam jeste mega casualem, to chciałbym żeby blizz sięgnał po rozum do głowy i wycofał to. Podejrzewam że gromy posypią się na blizzard i jednak troszke to zmienia. Tak jak pisze kolega, żeby dostawac zamiast heroism to valor ot co.
To przecież nic innego jak powrót do TBC, gdzie za badge z karazhan kupowało się Gear na poziomie BlackTemple.


Cytuj:
Resilience: No longer reduces the amount of damage done by damage over time spells, but instead reduces the amount of all damage done by players by the same proportion.
The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5 player team rating.
Zmiana Resi sama w sobie jest mega ogromna, bo te 10% zrobi naprawdę huuuge różnice, może nawet naprawić w jakimś stopniu ten imbalance w 2/2, już nie zabijesz nikogo bez przemyślanego CC.
Wylaczenie dwojek, bo tak to trzeba nazywac, jest kolejna w chuj duza zmiana, mam nadzieje tylko ze whine z for pomoze w tym przypadku. Nie podoba mi się tez w jaki sposób blizz do tego podchodzi, nie próbują nawet balansować tego co jest popularne/najczęściej grane, dwójki działały jako tako przez cale 6 sezonów, FOTM się rotowały, był whine ale wciąż to jest najbardziej popularny bracket. idą po najmniejszej lini oporu, co zresztą widać tez w PVE, kurwa
5man =>CTRL+C
10man=>CTRL+V
25man=>CTRL+V
a potem zmienić tylko kilka numerków i gotowe. Oczywiste jest to metodę ctrl+c/v zastosowują również w teksturach do gearu. Juz nawet nie mam ochoty raidowac, zajrzę tam kilka razy po jakiś trinket do aren czy cus, to wszystko.

Autor:  Vercin [ 21 cze 2009, 09:23 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Kefas napisał(a):

Wiedziałem, że coś zrobią z wg. Dla serwera takiego jak bf, gdzie zbiera się maks 2 rajdy po stronie ally może to pomoże.


Bez sensu ta zmiana, jak całe 3.2 mi się bardzo podoba to to jest potworek. WG miało być world pvp zone, tymczasem zmienili je w b.duże bg :/

No prosze cie przeciewz caly czas to bylo jak duze bg tylko ze z lagiem i zbyt wielka liczba ludzi.

Autor:  kikas [ 21 cze 2009, 09:23 ]
Tytuł: 

ehh a ja zaluje ze wzmocnia Resilience, poniewaz bedzie jeszcze trudniej zdzialac cokolwiek ludziom na arenach, ktorzy nie maja pvp gearu.


btw: ciekawe czy resi bedzie sie dalo zgrac z PvE gearem do tankowania

Autor:  lookazz [ 21 cze 2009, 09:28 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
Resistalence,


co prosze ?

Autor:  whiteman [ 21 cze 2009, 09:36 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
... Resistalence ... ludzia ...

Właśnie ...

Autor:  kikas [ 21 cze 2009, 11:03 ]
Tytuł: 

lookazz napisał(a):
kikas napisał(a):
Resistalence,


co prosze ?



świnia sie prosi

mowisz, masz


btw: jak wam nie przychodzi nic innego do glowy, jak poprawiac kogos bledy ortograficzne, to nie piszcie lepiej nic, albo dorzuccie do wypowiedzi cos na temat, tak dla odmiany

Autor:  superXtra [ 21 cze 2009, 11:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Resilience: No longer reduces the amount of damage done by damage over time spells, but instead reduces the amount of all damage done by players by the same proportion. The other effects of resilience (reducing critical chance, critical damage and mana drain effects) have not changed.

Autor:  borboun [ 21 cze 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
Przypominam ze gre tworza gracze - developerzy robia to co chce wiekszosc community. Puki postawa graczy sie nie zmieni to gra bedzie coraz bardziej tonac w tym gownie.


Jasne... na jakim świecie ty żyjesz? Prawdopodobnie spadłeś z księzyca. Developerzy tworzą to co oni chcą, a ty to możesz zaakceptować albo zmienić grę.

Autor:  Magisteri [ 21 cze 2009, 15:00 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Magisteri napisał(a):
Przypominam ze gre tworza gracze - developerzy robia to co chce wiekszosc community. Puki postawa graczy sie nie zmieni to gra bedzie coraz bardziej tonac w tym gownie.


Jasne... na jakim świecie ty żyjesz? Prawdopodobnie spadłeś z księzyca. Developerzy tworzą to co oni chcą, a ty to możesz zaakceptować albo zmienić grę.


Odpowiedz mi w takim razie na proste pytanie. Gdyby developerzy robili gre ktora by sie nikomu nie podobala to kto by w nia gral i skad by czerpali dochody?

Robia taka gre ktora przypadnie do gustu masom. A to juz nie moja wina ze 80% community w WoWie to ludzie ktorzy sobie nie radzili w troszke bardziej skomplikowanych grach, wiec przyszli tutaj. A ze tutaj sobie tez nie radza to whinuja na forach, przez co mamy zmiany takie a nie inne.

Wyobraz sobie ze cale community to ludzie ktorzy oczekuja od gry wyzwania. Nie zgadzaja sie oni z takimi zmianami wiec Blizz by ich nie wprowadzil bo by stracil klienta.

Natomiast dzisiejsza polityka wyglada tak - co z tego ze odejdzie 200k graczy na poziomie, jak loosery widzac zmiany przyprowadza swoich znajomych looserow do gry, przez co powiedzmy Blizz zyska kolejne 300k subow.

Prawda jest taka ze genialnosc tej gry zabija wlasnie liczba subscriberow, ktorzy maja kompletnie wyprane mozgi. Otoz nie potrafia oni dostrzec ze ciagle jedza gowno, tylko ze serwowane przez Blizza w roznych odmianach. Ale gowno, gownej zostanie i tak dlugo puki wiekszosc community tego nie dostrzeze, tak dlugo WoW bedzie zmierzal w takim a nie innym kierunku

Autor:  borboun [ 21 cze 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
borboun napisał(a):
Magisteri napisał(a):
Przypominam ze gre tworza gracze - developerzy robia to co chce wiekszosc community. Puki postawa graczy sie nie zmieni to gra bedzie coraz bardziej tonac w tym gownie.


Jasne... na jakim świecie ty żyjesz? Prawdopodobnie spadłeś z księzyca. Developerzy tworzą to co oni chcą, a ty to możesz zaakceptować albo zmienić grę.


Odpowiedz mi w takim razie na proste pytanie. Gdyby developerzy robili gre ktora by sie nikomu nie podobala to kto by w nia gral i skad by czerpali dochody?

Robia taka gre ktora przypadnie do gustu masom. A to juz nie moja wina ze 80% community w WoWie to ludzie ktorzy sobie nie radzili w troszke bardziej skomplikowanych grach, wiec przyszli tutaj. A ze tutaj sobie tez nie radza to whinuja na forach, przez co mamy zmiany takie a nie inne.

Wyobraz sobie ze cale community to ludzie ktorzy oczekuja od gry wyzwania. Nie zgadzaja sie oni z takimi zmianami wiec Blizz by ich nie wprowadzil bo by stracil klienta.

Natomiast dzisiejsza polityka wyglada tak - co z tego ze odejdzie 200k graczy na poziomie, jak loosery widzac zmiany przyprowadza swoich znajomych looserow do gry, przez co powiedzmy Blizz zyska kolejne 300k subow.

Prawda jest taka ze genialnosc tej gry zabija wlasnie liczba subscriberow, ktorzy maja kompletnie wyprane mozgi. Otoz nie potrafia oni dostrzec ze ciagle jedza gowno, tylko ze serwowane przez Blizza w roznych odmianach. Ale gowno, gownej zostanie i tak dlugo puki wiekszosc community tego nie dostrzeze, tak dlugo WoW bedzie zmierzal w takim a nie innym kierunku


Jednak jesteś idiotą nie wpadłeś na taki genialny pomysł, że 60% tych "looserów" to osoby, które mają rodzine, studiują i pracują? To, że tobie tatuś płaci abonament nie znaczy, że wszyscy inni siedzą w domu i nic innego nie robią tylko grają w WoW'a. Chcesz miećtrudnego WoW'a do blizzarda list na pewno go odczytają, a potem przyjadą i pogłaszczą Cię po głowie.

Strona 4 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team