MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warlock's topic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14408
Strona 31 z 87

Autor:  szwejos [ 2 sie 2006, 21:39 ]
Tytuł: 

Mam zamiar powrócić po kilkumiesięcznej przerwie do WoW i chciałbym zrobić sobie od zera warlocka, na jakimś innym niż dotychczas serwerze pvp. Zastanawiam się jakie rasowe raciale są najbardziej korzystne dla locka i które klasy sprawiają najwięcej problemów w walce open pvp 1v1. Biorąc poprawkę na dużą ilość undeadów z WOTF chyba wygodniej się gra po stronie hordy ? Jak grałem allly, NE rogalem niezwykle rzadko spotykałem się z bufowniem przez dwarfów fear wardem. Brak dodatkowego przerywania feara u NE też z takiego rogala czyni większego gimpa niż UD rogue. Ale czy w ogóle rogue to jakiś problem dla locka ? Może bardziej się obawiać loladynów lub innych klas ?

Najchętniej bym zagrał undeadem warlockiem, mam olbrzymią sympatię do UD. Zastanawiam się poważnie jednak, czy nie byłoby dużo lepszym wyborem wzięcie orka za względu na 25 % stun resista.

Autor:  Dhoro [ 2 sie 2006, 22:27 ]
Tytuł: 

Wielu ludzi bierze orca tylko ze wzgledu na repa u taurenow i trolli (od razu friendly), w sumie dla mnie nie ma praktycznie zadnej roznicy miedzy orkami a ud (chociaz uwielbiam wotfa i sam wyglad ud). UD maja tez wyzsze poczatkowe skille niz orki wiec... Co sie tyczy rogali to wiele zalezy od builda locka i tego w co ubrany jest rogal. Ja pomimo tego, iz jestem nf/sl (najwieksza przezywalnosc) regularnie dostaje z rogalami z t1 lub t2 (oczywiscie o ile maja skilla, bo spotykam tez takich, ze pozal sie Panie Boze). Paladyni?? Dla mnie tutaj big rotfl kiedy sam wbilem 60 i ubrany bylem w sam crap (same greeny i kilka blue) bez problemu rozkladalem paly w full t2.... teraz to samo tylko walka krotsza... ;]

edit:
najtrudniejsze klasy dla locka w 1v1? imho wyskillowani rogulce i warki, nie ma szans albo trzeba miec duzo szczescia, czasami hunterzy ale wystarczy ich dotowac, trzymac blisko i pozbyc sie ich peta :)

Autor:  szwejos [ 2 sie 2006, 22:54 ]
Tytuł: 

Dzięki za odpowiedź, coś mi się wydaję że najlepiej z rogalami i warkami będzie sobie radził ork warlock. Ale ciekawe, czy przy walce z takim na przykład gnomem warlockiem WOTF Undeada by nie był sensowniejszy… ehhh te trudne wybory :P

Autor:  Neonin [ 3 sie 2006, 07:43 ]
Tytuł: 

Wotf + trinket z pvp daje ogromną przewagę w walce z lockiem:( ale nie ma lekko:)
Loladyn - (taki ze skilem) nie jest wcale łatwym celem dla locka... ale trafić na dobrego palka to jeszcze trudniejsze niż trafić na dobrego rouge:)
Dla mnie największym problemem w tej chwili są warkowie - rogal musi być naprawdę dobry żeby mnie poskładać ale i tacy się zdarzają:)

Autor:  S4ndM4n [ 3 sie 2006, 12:14 ]
Tytuł: 

58lvl wlocka ?

Autor:  Zychoo [ 3 sie 2006, 12:39 ]
Tytuł: 

S4ndM4n napisał(a):
58lvl wlocka ?

Po pierwsze to sig moze miec i miesiac, bo zaleznie od serwera te staty sa z rozna czestotliwoscia aktualizowane, a i do tego trzeba byc online akurat jak ktos zapisuje.
Poza tym to tak, i tacy sie zdarzaja.

Autor:  Demandread [ 3 sie 2006, 12:56 ]
Tytuł: 

IMO jak lock, to tylko UD. Stun resist sie przydaje, ale to raczej dla huntera, roga moim zdaniem, kt. licza na fart przy intercepcie. Zaden rog i tak nie da rady utrzymac Cie w stunlocku wystarczajaco dlugo, zebys padl ( jak jestes SL ), natomiast WotF pomaga bardzo w PvP ( do znudzzenia podkresle, BG :). To czy pala jest trudny, czy nie, nie ma nic wspolnego ze skillem imo, tylko z bronia jaka ma. Paladynow w greenach skladalem po 2 na raz, paladyn r14 skladal mnie w jakies...15sec. Skill nie ma tu nic do rzeczy akurat.
Poza tym istotna przewaga UD nad orkiem to cannibalizm. Przyspiesza grind i czesto przydaje sie w PvP do podniesienia HP w krytycznych akcjach.

Peace

Autor:  Neonin [ 3 sie 2006, 12:59 ]
Tytuł: 

S4ndM4n napisał(a):
58lvl wlocka ?


Chodzi Ci o rogala czy loladyna?:)
Rogali nie spotkałem wielu (dobrych rogali) - pewnie kwestia szczęścia - natomiast jeżeli chodzi o palka to są tacy którzy mnie ownują strasznie:(

Właściwe blessy, judgementy, exorcism + holy wrath, trinket z pvp stun..... shadow res. aura - odpowiednia kombinacja i nie jest ciekawie:)

O odpowiednim sprzęcie nie wspomnę:)

Autor:  spelcast [ 3 sie 2006, 13:32 ]
Tytuł: 

rozumiem ze mowimy tu o pvp wiec co maja te dwa skile exorcism + holy wrath do pvp ?

Autor:  Neonin [ 3 sie 2006, 13:41 ]
Tytuł: 

jak by to powiedzieć.... może tyle że pety locka to demony? :lol:

Autor:  spelcast [ 3 sie 2006, 13:57 ]
Tytuł: 

z moich obserwacji wynika ze szkoda many na te skile bo i tak wiekszosc z tego pet resistuje a zabawy z petem w mele konicza sie przewaznie krytami po 2-4k

Autor:  S4ndM4n [ 3 sie 2006, 14:33 ]
Tytuł: 

hmm u nas mamy z 2-3 wlockow ktorzy jada kazdego palka tych r14 tez
kwestia gearu, a lvl58 wlockow to ja jade 2hitem bez problemow

Autor:  Sentry [ 3 sie 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

Recko bomb ftw!

Autor:  cypis [ 4 sie 2006, 07:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Heres a change in 1.12 that was made after the release of PTRs. Perhaps this will give new angles to the 'Does Lifetap cause threat?' debates I've been seeing as of late. wink


Life Tap: This spell now benefits from effects which increase your spell damage. At rank 3 and above, the base amount of health lost and mana gained will increase by 80% of your bonus spell damage effects. Talents and items can further modify those values. Rank 1 and 2 receive reduced effect.

Thoughts?

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... ost1192124
Locki sie ciesza? :wink:

Autor:  Neonin [ 4 sie 2006, 08:41 ]
Tytuł: 

S4ndM4n napisał(a):
hmm u nas mamy z 2-3 wlockow ktorzy jada kazdego palka tych r14 tez
kwestia gearu, a lvl58 wlockow to ja jade 2hitem bez problemow


Ale Ty jestać IMBA PRO rouge a ja lamka z PvE servera:)

Autor:  Morge [ 4 sie 2006, 08:56 ]
Tytuł: 

Sandman trzyma ich po prostu w stunloCHU (^^),i od czasu do czasu sfałduje jakiegoś :D

Autor:  S4ndM4n [ 4 sie 2006, 09:29 ]
Tytuł: 

Morge napisał(a):
Sandman trzyma ich po prostu w stunloCHU (^^),i od czasu do czasu sfałduje jakiegoś :D


QFT

Autor:  Rayla [ 4 sie 2006, 10:22 ]
Tytuł: 

hahaha

Autor:  Sentry [ 4 sie 2006, 11:22 ]
Tytuł: 

bo Sandman ownuje a my ownujemy tylko sie do tego nie przyznajemy ;P

Autor:  Dhoro [ 4 sie 2006, 11:50 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Heres a change in 1.12 that was made after the release of PTRs. Perhaps this will give new angles to the 'Does Lifetap cause threat?' debates I've been seeing as of late. wink


Life Tap: This spell now benefits from effects which increase your spell damage. At rank 3 and above, the base amount of health lost and mana gained will increase by 80% of your bonus spell damage effects. Talents and items can further modify those values. Rank 1 and 2 receive reduced effect.

Thoughts?


w pvp looz, a w pve? widac bede tankowal jeszcze czesciej....


edit:
offtopy idzcie w cholere w pogawedki lub flames

Strona 31 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team