MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 33 z 58

Autor:  Vercin [ 26 kwi 2006, 14:02 ]
Tytuł: 

Fitness napisał(a):
Mówisz serio?

Pytasz serio?

Autor:  Qraczek [ 26 kwi 2006, 14:19 ]
Tytuł: 

Jaw3lz napisał(a):
wyłącz Aspect of Chetah to nie będzie Daze :D


O fuck .. to tego mozna do 60ki nie zauwazyc ?

Autor:  Demandread [ 26 kwi 2006, 14:38 ]
Tytuł: 

Next n00b question.
Wiem, ze tylko swinie moga nauczyc sie charge, ale w grze niektore raptory tez charguja - pytanie - czy raptora mozna nauczyc jakiejkolwiek charge ( nie tego boar'owego, tylko rapotor'owego ) ? Na zadnym sajcie o petach nie wspominano o takiej mozliwosci, ale dla pewnosci pytam tutaj. Jesli nie mozna, znaczy to, ze jedyny pet z charge, to boar ?

I drugie pytanie: czy po normalizacji speeda petow, wszystkie biegaja z rowna predkoscia niezaleznie od rodziny, czy tez wszystkie biegaja z rowna predkoscia w zakresie rodziny ( a roznia sie rodziny, np. pajaki biegaja wolniej niz koty ), czy pozostaly jakies pety, kt. biegaja szybciej, jak Takk na przyklad kiedys ?

Pytam glownie, zeby miec pewnosc :)

Z gory dzieki za odp.

Peace

Autor:  Fitness [ 26 kwi 2006, 14:39 ]
Tytuł: 

Mozna, poniewaz robie tego questa dla znajomej,Ona nie jest w stanie zrobic go sama, bo gra na myszce i strzałkach, gram hunterem 2 tygodnie, narazie udało mi sie z demonami w winterspring i un'goro, tego raz jakims cudem udało mi sie sprowadzic do 20% (nie bylo daze) wiec pewnie zapomniałem właczyc aspect, dziekuje uprzejmie za pomoc napewno mi to wiele pomoze.
______
Pozdrawiam

Autor:  Venan [ 26 kwi 2006, 14:47 ]
Tytuł: 

Demandread: Wszystkie pety biegaja jednakowo szybko bez wzgledu na rodzine. Co do nauczenia raptora charge to wydaje mi sie ze nie jest to mozliwe ale pewien nie jestem.

Autor:  Vercin [ 26 kwi 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

Fitness napisał(a):
Mozna, poniewaz robie tego questa dla znajomej,Ona nie jest w stanie zrobic go sama, bo gra na myszce i strzałkach, gram hunterem 2 tygodnie, narazie udało mi sie z demonami w winterspring i un'goro, tego raz jakims cudem udało mi sie sprowadzic do 20% (nie bylo daze) wiec pewnie zapomniałem właczyc aspect, dziekuje uprzejmie za pomoc napewno mi to wiele pomoze.
______
Pozdrawiam


JEsli masz duzo many potki many i roslinki z felwood mozna wogole kitowac demona non stop na aspekcie. Pullujesz go na droge i kitujesz caly czas trzymajac dystans. Kilka nawrotow i bedzie martwy.
Jeszcze proponuje ci abys zrobil sobie speeda na butki.

Autor:  Fitness [ 26 kwi 2006, 18:03 ]
Tytuł: 

Okey, a ile powinienem mniej wiecej tego demona trzymac w meele ? bo czesto jestem w meele za krotko, i kiedy odbiegam on robi sie evade i ucieka na swoje miejsce, lub za długo i wtedy robi sie "czerwony" i dead...

Autor:  h34t [ 26 kwi 2006, 23:11 ]
Tytuł: 

Pytanko odnosnie plugina ScrollingCombatText


Czy komus sie udalo ustawic to w taki sposob zeby po parry wyswietlal sie komunikat "Counterattack now" cos na styl "Overpower now" warka ?

Apdejt:

Oki po kilku probach udalo sie jakos zrobic, jakby ktos chcial to trzeba dodac takie cos do sct_event_config.lua

[18] = {name="Mongoose Bite now!", search="You dodge", r=128/256, g=256/256, b=128/256, iscrit=1, class={"Hunter"}},
[19] = {name="Counter-Attack now!", search="You parry", r=128/256, g=0/256, b=128/256, iscrit=1, class={"Hunter"}},

Autor:  Brodaty [ 27 kwi 2006, 08:09 ]
Tytuł: 

Też jestem aktualnie na demonie Burning Steppes i mam pytanie. Zdarzyło mi się kilka razy że musiałem potraktować go scatter shotem i rozwalało mi to sekwencję - po scattershot i scorpid sting frenzował się jakby szybciej niż po udanym "zastrzyku". Tak samo jak mi sparował wing clip. Czy on się frenzuje (początek stanu frenzy) w równych odstępach czasu, niezależnie od zaaplikowania Scorpid shot, czy np. frenzuje się w 15 sekund od "zastrzyku" uspakającego? A może po scatter shot powinienem go troche pokitować żeby złapać sekwencję znowu?

edit: ok już wiem, L2R ze zrozumieniem powinienem :oops:

Autor:  Fitness [ 27 kwi 2006, 10:14 ]
Tytuł: 

Demona w Burning steeps mam za sobą, został mi tylko ten w silithusie ale słabo to widze.Czy Demon w silithusie tez wchodzi w trans? podobnie jak ten w burning steppes? ma ktos jakies ciekawe rady?

Autor:  Jason [ 27 kwi 2006, 10:36 ]
Tytuł: 

http://tkasomething.com/avatarfaq.php

Autor:  Venan [ 27 kwi 2006, 12:36 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Pytanko odnosnie plugina ScrollingCombatText


Czy komus sie udalo ustawic to w taki sposob zeby po parry wyswietlal sie komunikat "Counterattack now" cos na styl "Overpower now" warka ?
Proponuje zrobic makro ktore ma ustawione najpierw counterattack a nastepnie wingclip i przypisac klawisz.

Autor:  Vercin [ 27 kwi 2006, 17:35 ]
Tytuł: 

Fitness napisał(a):
Demona w Burning steeps mam za sobą, został mi tylko ten w silithusie ale słabo to widze.Czy Demon w silithusie tez wchodzi w trans? podobnie jak ten w burning steppes? ma ktos jakies ciekawe rady?

Dawno to robilem wiec moglo sie pozmieniac albo ja zle pamietac.
Jego sie winclipem o ile pamietam unieruchamia.
Musisz miec pzygotowany shadow resistance poty jednego pijesz chwileprzed walka . Zaczynasz stawiajac frost trap. Pullujesz go i jak w nia wlazi dajesz fd. To go "uspokaja" traci czerowny kolor i chyba slabiej bije. Nastepnie stawiasz explosive trap stajesz na niej i zaczyansz walke aimshootem multi concusiive. Jak bedziesz mial szczescie aim to bedzie kryt a concussive go zestunuje to odpal wtedy jeszcze rapid fire . (jak go zabilem pierwszy raz swoim charem to po pocztaku wali zanim mnie dotknal mial juz chyba kolo 70% hp) On podbiegnie do ciebie i walisz wingclip jako ze stales na pluapce on w ia wlazi i przez jakis czas plupakz abija wszytkie male swinstwa ktore on wysyla. Co chwila fearuje cie i fear ten zadaje dodatkowo shadow damage. Po to pijesz wlasnie potka pzred walka i w czasie jak tylko pierwszy zejdzie. Jak pozwolisz aby zebralo ie za duzo malych gowienek po ktoryms fearze na 1005 wlecisz w nie i to bedzie game over. Jak sie uzbiera ich troszke uzywasz volleya albo dynamity albo cokolwiek co pozwala zabic je naraz. Maja malutko hp wiec zabija ja cokolwiek co robi dmg. Caly czas tzreba uwazac zeby stzrelic do demona medzy fearami i zabijaniem malych inaczej straci agro. Dpsowalem go glownie autoshootem najnizszy rank arcane uzywalem awaryjnie zeby nie stracic agro mana glownie na volleye i multi . Tak na szybko spisalem co pamietam pozniej uzupelnie teraz aq:)

Autor:  Brodaty [ 27 kwi 2006, 19:24 ]
Tytuł: 

Wasze uwagi na temat tych demonów są bardzo cenne, bo uzupełniają poniekąd wiadomości z ogólnie dostępnych przewodników.

Autor:  lukaszn [ 27 kwi 2006, 21:12 ]
Tytuł: 

uzywa ktos moze Eartstrike lub Zandalarian Hero Medallion
jak wrazenia ?

Autor:  vidi21 [ 27 kwi 2006, 21:26 ]
Tytuł: 

sorki za lekkie zasmiecanie ...
ale to temat o hunterach wiec moze jakis hunter ma czas i chce zarobic
plz niech looknie do trade board

soz za spam... pierwszy i ostatni raz

Autor:  Venan [ 28 kwi 2006, 01:00 ]
Tytuł: 

lukaszn napisał(a):
uzywa ktos moze Eartstrike lub Zandalarian Hero Medallion
jak wrazenia ?
Jak masz szybka bron to daje fajnego brusta w PvP ale do PvE albo przy wolnej kuszy lepszy jest trinket z DM/Drakefang Talisman.

Autor:  Zychoo [ 30 kwi 2006, 20:12 ]
Tytuł: 

dwa pytanka:
1. Ile moze zajac wylevelowanie peta z 25 do 31 levelu. Jak szybko taki pet leveluje (bo grind wtedy jest utrudniony nieco).
2. Czy kazdy dzik moze sie nauczyc/uczy charge?

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 20:41 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
dwa pytanka:
1. Ile moze zajac wylevelowanie peta z 25 do 31 levelu. Jak szybko taki pet leveluje (bo grind wtedy jest utrudniony nieco).
2. Czy kazdy dzik moze sie nauczyc/uczy charge?


1. Roznie, zalezy jaki lvl moby bijesz. Z tego co pamietam pet potrzebuje 4 krotnie mniej XP od hunta zeby zrobic lvl
2. Nie kazdy ma charge od razu po oswojeniu, ale kazdego mozna nauczyc.

Autor:  Dana [ 30 kwi 2006, 21:00 ]
Tytuł: 

Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?

Strona 33 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team