MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 34 z 58

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 21:06 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 21:10 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze wreszcie naprawia tego najwiekszego bug-a. FD+Trap to zwykly exploit.

Autor:  Jason [ 30 kwi 2006, 21:22 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Mam nadzieje ze wreszcie naprawia tego najwiekszego bug-a. FD+Trap to zwykly exploit.


Taaa to tak jak gra niezniszczalnym szamanem :D

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 21:25 ]
Tytuł: 

Etam,. jade shamow na moim lvlu 1/1 :P. Hunterow tylko jak nie maja scatera.

Autor:  Jason [ 30 kwi 2006, 21:30 ]
Tytuł: 

No to czekają cię ciężkie chwile. Podobno w nowym patchu scatter ma byc podstawowym skillem huntera od 30 lvl :D

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 21:39 ]
Tytuł: 

Jason napisał(a):
No to czekają cię ciężkie chwile. Podobno w nowym patchu scatter ma byc podstawowym skillem huntera od 30 lvl :D


Fajnie by bylo :)


Cytuj:
Hunter
Feign Death - Fixed a bug where a Damage of Time will cause the FD to be resisted
Distracting Shot - This shot will not have a mocking effect as opposed to generating a high amount of threat.
Viper Sting - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Multi-Shot - Will now correctly receive a bonus from spell damage.
Scatter Shot - Is now a skill available to all hunters at level 30.
New Talent - Calm - will replace scatter shot. Using this skill will instantaneously reset the cooldown for aimed shot, multi-shot, and arcane-shot. 10 minute cooldown


Szczegolnie ten Calm :] Cos jak jak Preparation u rogue, 10min Iwinbutton :wink:

Jakbym dorwal to http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=21134 to bym zostal melee huntem :D

Autor:  Shadhun [ 30 kwi 2006, 22:17 ]
Tytuł: 

Nie mam pojęcia czym kireruje sie blizz buffując jedną z najmocniejszych klas w grze.

Autor:  Demandread [ 30 kwi 2006, 22:27 ]
Tytuł: 

Ja tez nie, ale gdyby nerfneli FD+trap, to hunter duzo by stracil i wtedy znow masta imba bylby shaman i lock, jak dawniej :)

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 22:33 ]
Tytuł: 

W tej grzy nigdy nie bedzie zbalansowanych klas tak jakby wszyscy chcieli, podkreslam NIGDY.

Lock 1/1 dalej jest imba :wink:

Autor:  Dana [ 30 kwi 2006, 22:50 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:


No właśnie chodzi o test realm, nic nie pisze o tym w patch notes więc to pewnie bug :)

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 23:00 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
h34t napisał(a):
Dana napisał(a):
Czy mi się zdaje czy nie można już robić fd+ft in combat ?


Nie zauwarzylem zadnej zmiany, podobno byl to bug na test servach ze nie dzialalo fd+ft, jak wejde za nie dlugo (780 queue) to sprawdze jeszcze :wink:


No właśnie chodzi o test realm, nic nie pisze o tym w patch notes więc to pewnie bug :)


Wszystko dziala jak dzialalo na test realmach i zwyklych :)

Autor:  Dana [ 30 kwi 2006, 23:02 ]
Tytuł: 

Czy teraz działa to niewiem bo nie chce mi sie czekać w kolejkach, ale na 100% wcześniej nie działało :)

Autor:  Vercin [ 30 kwi 2006, 23:52 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Opowiadasz
Cytuj:
Delays in dropping from combat with Feign Death have been isolated to a bug and will be addressed in a future patch. Please don't ask me when exactly, as I am not Nostradamus and the future is a shifting plane of events.

l2read
Shadhun sam jestes bug i exploit

Autor:  h34t [ 30 kwi 2006, 23:58 ]
Tytuł: 

I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit :roll:

Feign Death - hunt wychodzi out of combat
Traps - mozna stawiac tylko out of combat

Sory ale to sa jedne ze skills hunta, jestem out of combat, moge postawic trap, chyba logiczne. To ze combo FD+FT trwa 1-2sekundy (to was najbardziej irytuje) nie zmienia faktu ze tutaj nie ma zadnego buga/exploit itd, w koncu global cooldowna to nie omija, a i tak nie zawsze sie udaje tego trapa postawic.

Autor:  Ramshall [ 1 maja 2006, 03:10 ]
Tytuł: 

lukaszn napisał(a):
uzywa ktos moze Eartstrike lub Zandalarian Hero Medallion
jak wrazenia ?


ZHM to crap dla huntera

Autor:  h34t [ 1 maja 2006, 09:01 ]
Tytuł: 

Uzywam ZHC przewaznie jak wchodze w melee (1h weap), czasami range, nie daje to duzego buffa ale zawsze cos :wink: Jezeli mialbym wybierac miedzy ZHC, a +2% crit trinket to stawialbym na ten drugi.

Autor:  Zychoo [ 1 maja 2006, 09:40 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
1. Roznie, zalezy jaki lvl moby bijesz. Z tego co pamietam pet potrzebuje 4 krotnie mniej XP od hunta zeby zrobic lvl

No i chyba nie dostaje questexpa. Zauwazylem, ze moj pet dinga w okolicach 45% mojego levelu jak robie questy, troche wczesniej jak grinduje.

A moby bije teraz 27-31 (ogry w duskwood).

Autor:  Shadhun [ 1 maja 2006, 10:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).

Autor:  h34t [ 1 maja 2006, 11:11 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).


W jakiej walce ? Powtarzam, FD hunt wychodzi z walki, jest OOC moze stawic trap, EOT. Takie gdybanie jakie mialo byc zalozenie FD mozna sobie o dupe rozbic, jak bede mial informacje od projektantow tej gry to mozemy podyskutowac.

Warek
Jak hunt moze zabic warka ktory mu walnie charge + hamstring? (nie mowie o duelach gdzie 99% huntow stawia trap 10sek przed rozpoczeciem) Wingclip powiadasz, hamstring ma dluzsze dzialanie. Counterattack (talent point)? Tylko po parry. Scatter shoot (talent point) bardzo fajne, oddale sie na 5m jak mam zalozonego hamstring. Intimidation (talent point)? Moze byc dodge, parry etc. Improved Concussive Shot (talent point), super ekstra jak zdolam odejsc od warka, strzelic i modlic sie zeby akurat zadzialalo. Deterrence (talent point) ? Kolejne super ekstra, automatycznie podpisuje na siebie wyrok smierci, Overpower. Nie zapominajmy o Intercept warka... Nie raz zabilem warka w samej walce melee, ale to bardziej podchodzi pod farta bo melee warka > melee hunta w kazdej sytuacji.

Rog
No coz, maja ciezko, nie bede tego podwazal - flara, mark, etc czynia z hunta killer rogue. Zobaczymy po revampie, przed revamp huntow oni tez nie mieli latwego zycia z rogalami. Jedna uwaga tylko, jak widze rogala ktory stara sie zabic hunta bez crippling poison czy jakiejkolwiek proby stunlocka (mysli ze ambushem zabije hunta) to robi mi sie go zajebiscie zal.

Autor:  Gordek [ 1 maja 2006, 14:24 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Cytuj:
I nie wiem gdzie wy tu widzicie exploit


Normalnie, myslisz ze skill FD zostal stworzony zeby mozna bylo stawiac frost trapy w walce ? Nie sadze. Jest to typowy exploit. Blizz go nie naprawi bo boi sie placzu wszystkich wielce "skillowych" hunterow ktorzy moze byli by do pokonania przez klasy meele bez tego comba. W tym momencie zabicie rogiem huntera graniczy z cudem (moge liczyc na to że nie ma scatter shota, blizz mi ta nadzieje zabierze w next patchu).


Nie przesadzasz? FD sam jako skill jest bezużyteczny w walce pvp, bo żaden z graczy się nie nabierze na "udawaną śmierć" dlatego Blizz dodał inną możliwość - wychodzenie z walki. Pomyśl co by było, jakby vanish nie działał w pvp, to mniej więcej taka sama zasada.

h34t napisał(a):
Warek
Jak hunt moze zabic warka ktory mu walnie charge + hamstring? (nie mowie o duelach gdzie 99% huntow stawia trap 10sek przed rozpoczeciem) Wingclip powiadasz, hamstring ma dluzsze dzialanie. Counterattack (talent point)? Tylko po parry. Scatter shoot (talent point) bardzo fajne, oddale sie na 5m jak mam zalozonego hamstring. Intimidation (talent point)? Moze byc dodge, parry etc. Improved Concussive Shot (talent point), super ekstra jak zdolam odejsc od warka, strzelic i modlic sie zeby akurat zadzialalo. Deterrence (talent point) ? Kolejne super ekstra, automatycznie podpisuje na siebie wyrok smierci, Overpower. Nie zapominajmy o Intercept warka... Nie raz zabilem warka w samej walce melee, ale to bardziej podchodzi pod farta bo melee warka > melee hunta w kazdej sytuacji.


Pamiętaj o trinkecie za PVP. Można nim usunąć właśnie immobilizing effect, a to zazwyczaj ułatwia walkę z warriorem. Jeśli hunt myśli i będzie trzymał warriora w "trap locku" (musi mieć sporo wolnej przestrzeni), to wygra. Tak samo jakby rogal trzymał huntera w stun locku, kwestia umiejętności.

Strona 34 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team