MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 34 z 86

Autor:  Shadowclaw [ 19 wrz 2006, 14:42 ]
Tytuł: 

Bedą walki na arenie za które jeśli wygrasz dostaniesz punkty , za punkty będziesz mógł kupic epiki do PvP porównywalne poziomem do tych z PvE tylko że pvp spected jeśli dobrze zrozumiałem zamiary Blizzarda i w końcu może zniknie epics > skill , wręcz bym powiedział że jeśli to bedzie tak wyglądać to ci którzy bedą dużo grali w Arenach będą > tych co dużo siedzą w instancjach , przynajmniej w PvP :)

Ja sie cieszę ze zmian i na 100% skupiam się na pvp w BC.

Autor:  Deshroom [ 19 wrz 2006, 14:46 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
zamiary Blizzarda i w końcu może zniknie epics > skill , wręcz bym powiedział że jeśli to bedzie tak wyglądać to ci którzy bedą dużo grali w Arenach będą > tych co dużo siedzą w instancjach , przynajmniej w PvP :)

Ja sie cieszę ze zmian i na 100% skupiam się na pvp w BC.
wydaje mi sie że nigdy tak nie bedzie bo blizz jest nastawiony na budowanie dla graczy zajęć grupowych typu gildia. jesli grasz PVE to generalnie grasz wiecej bo zwykle wyłaczasz kompa później niż byś chciał :wink:

Autor:  iniside [ 19 wrz 2006, 15:18 ]
Tytuł: 

Desh. Chodzilo to ze Epici PvP == PvE. Taka sama jakość ;].
No nie wiem. Jak PvP wkońcu bedzie ciekawe to czesc ludzi z przyjemnoscia porzuci instancje i bedzie sie lała na wzajem zpedzajac duza ilosc czasu itd.

Obcecne Sety PvP pozostana bez zmian.

Aha Honor system AFAIK zostanie wypieprzony. Tzn. Rang nie bedzie (bo i po co?). Zostana same punktu za ktore da sie kupować itemki do PvP (wszelkie rewardy). Jak już bedzie jakiś Rank i Leader to tylko za Areny. co IMHO byloby logiczne i uczciwe.

IMHO Areny beda bardziej skillowe bo:
-epici beda takiej samej jakosci jak za PvE
-czyli kazdy wkoncu dorwie taki sam sprzet
-skoro sprzet taki sam, to juz zostaje tylko skill/szczescie itd. przy wygrywaniu.


@cypis:
Dla mnie np. najpierw liczy sie wyglad itemu a dopiero potem jakie ma staty. :P

Autor:  Fabianek [ 19 wrz 2006, 15:32 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
-epici beda takiej samej jakosci jak za PvE


define "taka sama jakosc" bo od dawna wiadomo ze jest tzw ilvl i on jest uzalezniony od bossa.
I tak np.:
- bron za r14 ilvl 78
- Perdition's Blade ilvl77
- Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood ilvl 81
- Corrupted Ashbringer ilvl 86
- Might of Menethil ilvl 89

Cytuj:
-czyli kazdy wkoncu dorwie taki sam sprzet


i wtedy bedzie lipa

Cytuj:
-skoro sprzet taki sam, to juz zostaje tylko skill/szczescie itd. przy wygrywaniu.


w chwili lock w green/blue > drood w best mc-naxx gear
i nie sadze aby to sie zmienilo w dodatku.

Autor:  h34t [ 19 wrz 2006, 15:44 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
-czyli kazdy wkoncu dorwie taki sam sprzet


Nie ma szans zeby kazdy w koncu dorwal taki sam sprzet. Przeciez rewardy z aren raz na 3 miesiace beda upgrejdowane zeby byc na rowni z top PVE i oczywiscie ludzie ktorzy zdobyli wczesniejszy "model" danego itemu nie beda miec automatycznie upgrade. Tak czy siak jedno pozostanie bez zmian, ludzie z ktorzy maja mase wolnego czasu beda miec lepszy sprzet i duzo wczesniej. Jedno jest fajne, ze casuale beda miec szanse dostac nie tyle co najlepszy sprzet ale napewno dobry i lepszy od tego ktory moga zdobyc przy obecnym systemie PVP, czyli z rang 9-10 bo wyzej to juz trzeba no-life.

Autor:  koornik [ 19 wrz 2006, 15:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
zeby naprawic pvp nalezy zmienic dzialanie skili w pvp

pvp ktore sie koncyz po 2 max 4 strzalach to nie jest pvp

Pvp w wowie jest cudowne mowie tu o walce players vs players nie o systemie (choc imo system tez jest dobry).
A 2 shotowanie to kwesia itemkow zanim ludzie raidowali mc tak nie bylo i fatk to troche wkurza ale w sumie to tylko kwestia czy gramy pileczkami 4 cm czy 3.5cm :P

Autor:  kikas [ 19 wrz 2006, 16:09 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
Cytuj:
zeby naprawic pvp nalezy zmienic dzialanie skili w pvp

pvp ktore sie koncyz po 2 max 4 strzalach to nie jest pvp

Pvp w wowie jest cudowne mowie tu o walce players vs players nie o systemie (choc imo system tez jest dobry).
A 2 shotowanie to kwesia itemkow zanim ludzie raidowali mc tak nie bylo i fatk to troche wkurza ale w sumie to tylko kwestia czy gramy pileczkami 4 cm czy 3.5cm :P


To kwestia roznicy gearu. Zagraj na test realmie gdzie kazdy ma wyrownany gear i zobaczysz ze o 2 shootach niema mowy.

Autor:  spelcast [ 19 wrz 2006, 17:32 ]
Tytuł: 

ja tam zrobil sobie maga 31arcane 20 fire i dalej wszystkich bralem na dwa pyro to samo tyczy sie locka :P

Autor:  iniside [ 19 wrz 2006, 17:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
define "taka sama jakosc" bo od dawna wiadomo ze jest tzw ilvl i on jest uzalezniony od bossa.

Piszac porównywalna jakość miałem namyśli podbne staty itd.
Cytuj:
oczywiscie ludzie ktorzy zdobyli wczesniejszy "model" danego itemu nie beda miec automatycznie upgrade.

A o akuart nic pewnego. O ile będą wprowadzane NOWE modele to sie moge zgodzić. O ile stare będą miały upy to dla kazdego bo staty itemów są trzymane po stronie serwera.
Tobie zapewne chodzilo o całkowicie nowe modele sprzetu, mogles troche to wyraźniej napisać ;]
[quote]w chwili lock w green/blue > drood w best mc-naxx gear [/qute]
Fakt, zapomniałem o ogólnym braku balansu klas, ale kiedy pisałem o skillu wogóle o tym nie myślałem ;]

Autor:  h34t [ 19 wrz 2006, 17:51 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
ja tam zrobil sobie maga 31arcane 20 fire i dalej wszystkich bralem na dwa pyro to samo tyczy sie locka :P


Na okolo 40 dueli z magami jako lock, 40 wygranych. Ciezka sprawa SL lock dla maga.

Autor:  niebezimienny [ 19 wrz 2006, 17:54 ]
Tytuł: 

Nie ciezka tylko niemozliwa

Autor:  cypis [ 19 wrz 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

Kolejne info wyciagniete z najnowszego builda alpy, ARRR
Cytuj:
General change: All talents that increased the effect of spelldamage on spells are doubled in effectiveness.

Shamans:
Mana tide totem reggenerates 6% mana every tick instead of a set amounth.
Totem of wrath nolonger has cooldown, increases crit by 3% and lasts 2 minutes.
Shamanistic rage now restores mana equal to 15% of your attackpower on procs instead of strength.

Mage:
Water elemental nolonger costs dusts, 3 min cooldown and lasts 45 secs.
Slow now increases casting time by 20% in addition to before.

Rogues:
Mutilate now deals an increased damage by 290 on each weapon if the enemy is poisoned instead of increasing critical chance by 30%.(This is th level 50 version)
Surprise attack now also increases damage dealt by the affected attacks by 5%.

Warriors:
Rampage now increases attackpower twice as much, but only stacks 5 instead of 10, also it nolonger got any cooldown but you can only use it after you dealt a critical hit.
Vitality now increases strength by 10% in addition to increasing stamina by 5%.

Priest:
Shadowmend is now instant cast.
Surge of light is now 50% chance on crit instead of 25%.

Warlock:
None that i could see.

Paladin:
None that i could see.

Autor:  ketrish [ 19 wrz 2006, 18:04 ]
Tytuł: 

widac bliz jest cacy na mamony... dueli oraz 3/3 4/4 5/5 itd napewno wyjdzie im bokiem bo to jest cecha strzelanek np.: cs et ws a nie mmorpg'a...

Autor:  cypis [ 19 wrz 2006, 18:10 ]
Tytuł: 

ketrish napisał(a):
widac bliz jest cacy na mamony... dueli oraz 3/3 4/4 5/5 itd napewno wyjdzie im bokiem bo to jest cecha strzelanek np.: cs et ws a nie mmorpg'a...

Grales w jakies mmo poza wowem? Ustawiane roaming pvp 5vs5/2vs2 to dla mnie najfajniejsza (poza pve) rzecz w tej grze.

Also talenty/spelle druidow. Prawdziwe.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Cytuj:
Additionally

Cyclone
Requires Level 70
Tosses the enemy target into the air, preventing all action but making them invulnerable for up to 6 sec. Only one target can be affected by your Cyclone at a time.

Flight Form
Requires Level 68
"Transforms the Druid into Flight Form. While in this form you are able to fly in Outland.

The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects."

Lacerate
Requires Level 66
Lacerates the enemy target, making them bleed for 155 damage over 15 sec and causing a high amount of threat. This effect stacks up to 5 times on the same target.

Lifebloom
Requires Level 64
Heals the target for 315 over 7 sec. When Lifebloom completes its duration or is dispelled, the target is instantly healed for 600. This effect can stack up to 3 times on the same target.

Maim
Requires Level 62
Finishing move that causes damage plus an additional amount and incapacitates the opponent. Any damage caused will revive the target. Causes more damage and lasts longer per combo point:

1 point : 129 damage and 2 seconds
2 points: 213 damage and 3 seconds
3 points: 297 damage and 4 seconds
4 points: 381 damage and 5 seconds
5 points: 465 damage and 6 seconds

Autor:  iniside [ 19 wrz 2006, 18:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Water elemental nolonger costs dusts, 3 min cooldown and lasts 45 secs.

Ee znaczy co? Nie dosc ze laduje w niego 41 talentów ma 3min CD to jeszcze istnieje tylko 45s. Niech sobie wsadza tego elemtanala
40/21/0.. ;]

Autor:  tomugeen [ 19 wrz 2006, 18:27 ]
Tytuł: 

ketrish napisał(a):
widac bliz jest cacy na mamony... dueli oraz 3/3 4/4 5/5 itd napewno wyjdzie im bokiem bo to jest cecha strzelanek np.: cs et ws a nie mmorpg'a...


A tobie co znowu?
Jak chcesz to nadal bedziesz mogl dreptac przez 4 godziny na AV, o ciekawe world pvp ciezko w tej grze (bo nie ma po co pilnowac terenu/spawnow) wiec jedyna okazja zeby powalczyc to Ustawione walki ktore teraz beda na arenie.

Jaka jest cecha pvp mmorp'ga?? :F

Autor:  koornik [ 19 wrz 2006, 18:27 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
spelcast napisał(a):
ja tam zrobil sobie maga 31arcane 20 fire i dalej wszystkich bralem na dwa pyro to samo tyczy sie locka :P


Na okolo 40 dueli z magami jako lock, 40 wygranych. Ciezka sprawa SL lock dla maga.

ja bym mogl preczytac to co napisal spelcast nawet wiecej niz 40 razy i bym nie byl w stanie tego zrozumiec tak koslawo jak ty :P

Autor:  niebezimienny [ 19 wrz 2006, 18:28 ]
Tytuł: 

Tree of life form, rofl, transformacja w krzaczek.

Autor:  iniside [ 19 wrz 2006, 18:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
o ciekawe world pvp ciezko

Pewnie w Outlands walka o Keepy bedzie miala jakies strategiczne znacznie. Wystarczy popatrzeć na mape ;]

Autor:  cypis [ 19 wrz 2006, 18:41 ]
Tytuł: 

Kolejne info, tym razem warriorzy:
Cytuj:
They also merged Axes and Polearm weaponspecs in Arms, and gave us a 2pt Talent called Weapon Mastery (25 pts in Arms req), increases all weapon skills by 4 and 50% disarm resistance at max.

To + nowy rampage = fury build sie zapowiada calkiem ciekawie.
Teraz tylko czekami na whine greega :oops:

Strona 34 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team