mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 28 kwi 2010, 15:43 
Robo napisał(a):
... może już gdzieś na 83 lvlu będzie gear, który pozwoli nam zastąpić epicki z 80tki.

już? przecie to dwa lvle do max :)

PostNapisane: 28 kwi 2010, 15:49 
No dla mnie to "już" ;) Po wyjściu WotLKa gear na swoim locku zmieniałem dopiero na gear z hero, ewentualnie jakieś bluesy z questów w Icecrown itd (no dobra, broń z arenki w Zul Drak na 75 miałem). Wiem, że w sumie nie ma co porównywać, bo w Cataclyśmie staty mogą pójść tak do góry, że nawet i na 81 lvlu itemy z questów będą na poziomie tych z ICC 25 hero, a nawet minimalnie lepsze. Zobaczymy co tam wyjdzie.

PostNapisane: 28 kwi 2010, 15:50 
W Burning Crusade wymieniłem większość epickiego PvP sprzętu na niebieszczaki z Hellfire Penninsula.

PostNapisane: 28 kwi 2010, 15:52 
No dlatego na razie to są tylko przypuszczenia. Mogli by w końcu bete dać, to by się troche wyjaśniło.

Btw, fajny fan art : http://img708.imageshack.us/img708/3806 ... asaath.png

Ciekawe, czy "wykraka". W końcu oprócz Cataclysmu będą chcieli najprawdopodobniej wydać jeszcze ze 3 dodatki.

PostNapisane: 28 kwi 2010, 17:24 
Wiecej info.

Cytuj:
Here are some clarifications to some common concerns we're seeing:

-So this means that at some point I'm encouraged to stop playing because I know my current valor will convert to hero and I'll have a huge stockpile of points which I can then just use to buy the set I'd be after anyway.

Our basic model throughout Wrath of the Lich King has been that you can get the shiny hotness now, or wait until it “goes on sale” next tier. In this example the set one would be after would be the old set and everyone else would be pursuing the new set.

-People should have to progress through more than just two tiers!

They will, just not at the 4.0 stage. All we’re really doing with the badges is removing the need to keep adding new types every tier, which proved confusing.

-What is the valor total cap? (a little more than double the highest item point cost?)

We haven’t made that determination yet. It will be something in line with how Honor works today; that is you can save up for expensive things but can’t have so many points that you can just rush out and get everything all at once and be done.

-What is the valor weekly cap?

We haven’t made that determination yet. We want to pick a number such that you don’t feel compelled to complete all of the content every week just for points if you choose not to.

-What's the system/time between when a new raid is released and points are converted?

Probably almost simultaneously. The points will be converted before new loot appears on the vendors.

-Why are rating requirements being removed?

The current system has a touch of the rich-get-richer syndrome where players who lack the ratings can’t get the most competitive gear and feel like they have no hope of competing. Better players will still gear up much more quickly because they will have more points to spend. Rating requirements on, for example, weapons was pretty unpopular in the community.

-And won't this bring back the issues of people gearing weapons through PvP for raiding?

PvP equipment spends a chunk of its budget on resilience so it’s always going to be sub-optimal for PvE compared to equivalent raiding gear. We don’t mind players using PvP gear in PvE (or vice versa) as long as it’s a stepping stone towards getting more appropriate gear.

-Why not have a 'heroic' equivalent for PvP gear?

We are still tweaking item levels, but the basic concept is that there is the current season and there is the previous season. In this first season there is no previous season, so we also have to provide the “Honor gear.” That is supposed to be roughly equivalent to the pre-raiding tier that you’ll want for PvE before you begin raiding.

-Essentially all of the PvE changes together seem aimed to disincentivize 25s, is there some reasoning as to why 25s are no longer being encouraged?

Our goal through Wrath of the Lich King was that players could choose 10 or 25 as a personal preference. We think we missed that mark though. Because 25s still provided more powerful rewards, it felt like that was the “real” raiding, and 10s were what you did on off-nights, or if you just couldn’t stomach the logistics of recruiting or pugging 10 more players. We know there are a lot of players out there who just prefer to raid 10s but felt like we didn’t deliver on our promise to let them just raid 10s. The Cataclysm model is to let players raid 10s or 25s as they see fit. There are advantages and disadvantages to both raid sizes. The larger raids can feel more epic, yet the smaller ones tend to have less loot drama because there is less competition per item that drops. The smaller raids in some sense are more hardcore, because there are fewer opportunities to include novice raiders or folks who just aren’t carrying their weight.

We understand that changes like this can cause social upheaval and we didn’t make the decision lightly. The community was similarly concerned when we removed 40-player raids (and we literally did remove those; today we’re just offering an alternative to the larger raids). We think there is a non-trivial audience of players who prefer the 25-player raids and we’re going to continue to support them. We tried many different raiding models in Wrath of the Lich King with regard to Heroic modes and lockouts, and rest assured that if we don’t like how the 4.0 raiding game evolves that we will revisit it for 4.1.

-The term 'points' is not RP enough for PvE

This is a legitimate concern and something we struggled with. On the other hand, one of the problems we kept running into with the current badges was granularity -- you can’t offer half a badge the way you can offer 1, 3 or 5 points. Depending on your perspective, you can argue that your character “earning”; valor for defeating an enemy makes more sense in the game world than the dragon having all of these badges on its corpse.

PostNapisane: 28 kwi 2010, 19:18 
Na mmo-champion pojawił się preview Echo Isles, fajnie wygląda.

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Pewnie jutro/pojutrze pojawi się preview Gnomeregan.

PostNapisane: 28 kwi 2010, 20:02 
duzo info ostatnio wrzucaja. ktos wrozy z moczu? beta w maju?

PostNapisane: 28 kwi 2010, 20:14 
Z przed chwili :

Obrazek

Ciekawie się robi ;)

Edit : Fajnie ludzie szaleją w komentach, że to na pewno zapowiedź Bety. Jak dla mnie to już prędzej Ruby Sanctum, choć po nazwie to w żaden sposób nie pasuje.

PostNapisane: 30 kwi 2010, 12:38 
Ale jebło w Westfall !

Cytuj:
Yesterday Bornakk and I were in lead world designer Alex Afrasiabi's office going over more Cataclysm information to share with you lovely folks. As we were getting into the discussion, former World of Warcraft game director Jeff Kaplan stopped by to let us know he's still available for Westfall development advice if needed. As many of you are aware, Jeff did a great deal of the original design of Westfall, so his offer was quite funny to us.

As we laughed he asked Alex, "is there even a Westfall anymore after the Cataclysm?"

"Eastfall, Jeff. It's Eastfall now."

I hope your day is going well. ;)

PostNapisane: 1 maja 2010, 01:49 
kurcze, pięknie to wygląda

Obrazek

PostNapisane: 1 maja 2010, 02:25 
Ładnie wyglada, mimo że engine ma swoje lata. I bardzo dobrze.
Zapomniałeś dodać że to Blasted Lands :)

Ojciec, pytałeś czy Cata wyjdzie w 2010.
http://www.mmo-champion.com/news-2/cataclysm-alpha-to-begin-very-soon/

PostNapisane: 1 maja 2010, 08:41 
To jest piekne ... ?? :har:
Jaj sobie nie robmy wowa engine to crap , wszsytko statyczne jezeli co kolwiek sie rusza to troszke woda , nic wiecej

PostNapisane: 1 maja 2010, 08:50 
Ładny art, ale graficznie to kupa straszliwa.

PostNapisane: 1 maja 2010, 09:26 
Saw666 napisał(a):
Jaj sobie nie robmy wowa engine to crap , wszsytko statyczne jezeli co kolwiek sie rusza to troszke woda , nic wiecej

Woda tez sie nie rusza - to engine gry mmo wydanej w 2004 roku, nie wiem co wy po tej grafie oczekujecie, w ultimie online tez narzekaliscie na pixele 10 lat temu? o_0 ten whine na grafe zdeczka nudny sie juz zrobil

PostNapisane: 1 maja 2010, 09:36 
Jak juz ktos nie ma argumentów to pisze ze WOW ma kiepska grafikę.
Nikt was nie zmusza do grania, idzcie sobie popykajcie w inne gry które wieją nudą, za to mają wypasioną grafikę, powodzenia.

PostNapisane: 1 maja 2010, 09:36 
Ravushimo napisał(a):
Saw666 napisał(a):

Woda tez sie nie rusza - to engine gry mmo wydanej w 2004 roku, nie wiem co wy po tej grafie oczekujecie, w ultimie online tez narzekaliscie na pixele 10 lat temu? o_0 ten whine na grafe zdeczka nudny sie juz zrobil

No to niech go wymienia. Na starą grafike to co prawda pomoze nie wiele, Ale za to na to przyszłą już tak. eraz mieli dobrą okazje w sumie zeby to zrobić, skoro przerabiaja 100% najstarszego contentu (ktorego bylo najwiecej).

PostNapisane: 1 maja 2010, 11:11 
Ale komu przeszkadza grafa w wow ? Wiem, tym co nie grają i haterom. :D
Dla mnie ma swój urok i klimat, nie chcę zmian, ewentualnie wymiana modeli (tak jak to miało już miejsce z niektórymi npc.) na takie z większa ilością poligonów.
Nic więcej do szczęścia nie potrzeba.

Nowa jakość i engine to w kolejnym mmo, tutaj takie zmiany nie są potrzebne.

PostNapisane: 1 maja 2010, 11:21 
iniside napisał(a):
No to niech go wymienia. Na starą grafike to co prawda pomoze nie wiele, Ale za to na to przyszłą już tak. eraz mieli dobrą okazje w sumie zeby to zrobić, skoro przerabiaja 100% najstarszego contentu (ktorego bylo najwiecej).

ale po co maja go wymieniac? jest cala masa ludzi ktorzy graja na z dupy kompach, blizz o tym wie i nic z tym nie zrobi, od czasu do czasu wstawi jakis nowy efekt czasteczkowy, poprawi cos tam innego i tyle wystarczy. I tym osoba ktre graja tez to wystarcza. Nowy engine bedziesz mial w ich nowym mmo, i jesli ktos juz oczekuje grafy z crysisa, niech NIE sledzi poczynan blizza... kurde no przeciez kazdy tytul blizza jest mocno do tylu z grafa i jakos nie przeszkadzalo to osiagnac sukcesu Diablo 2, Warcraftowi 3 czy WoW'owi.

PostNapisane: 1 maja 2010, 11:26 
Mogli by chociaż spróbować zrobić coś z optymalizacją, bo kuleje. Z pół roku temu jak grałem, to na ToC 25 HC na Faction Championach miałem 3 fpsy(tylko na HC, na Normalu było bezproblemowo -.-) a komp słaby nie jest i ciągnie nadal większość tytułów na wysokich detalach.

Co do screena z Blasted Lands, to mnie bardzo zaskoczył. Info odnośnie Bety - w sumie na razie nie ma nic pewnego, poza tym, że się przygotowują. No ale jeśli wystartuje na dniach, to release we wrześniu powinien być. Nie sądze, żeby potrzebowali pół roku na beta testy (Beta WotLKa trwała 4 miechy, nie wiem jak TBC).

PostNapisane: 1 maja 2010, 12:32 
Ej ej ja gram stale w wowa od 5lat , zawsze mam active konto , nie gram juz jak kiedys ale cos tam pozabijam jeszcze...
I grafa mi sie przezarla ,jeszcze jak zagralem i widzialem inne mmo to naprawde kupa kolorowego gowna ;d

Na starych kompach ?? chyba pobiegac po krainach gdzie nikogo nie ma , bo wow potrafi zwolnic na turbo maszynach ... ;/

Powinni cos z tym zrobic , ale z tego co czytalem i wiem to chca zrobic z Malucha Ferrari , a to sa konsekfencje tego zabiegu ;/

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 192  Następna strona