mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 307
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2007, 10:15 
Cytuj  
Proximo_TEC napisał(a):
Akurat ten libram jest całkiem fajny do arena/bg bo jakimś cudem dodaje +healing do fl i hl, nawet jak nie ma na celu BoL.


Dobrze wiedziec :) Bo zawsze na arenie zmienialem na ten z botaniki :)


_________________
DONT HELER IN THEN IS DUEL

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2007, 11:23 
Cytuj  
Na wstępie zaznacze że nie grałem nigdy full retri palla, jednak na co dzień mam z takim do czynienia z racji tego, iż kolega poszedł właśnie w to drzewko.
Powiem tyle. Wydaje mi się iż obecnie jedynie wybór holy wsparte prot lub retri ma sens. Z dwóch powodów.
Po pierwsze dps retri pala jest mocno przereklamowany i tak naprawde holy z odpowiednio dobranymi itemami spokojnie mu dorównuje. Dlaczego tak sądze. Ano dlatego że porównywaliśmy z kolegą(podobna klasa itemów oczywiście z uwzgędnieniem talentów) nasz dmg na różnych mobach i sobie nawzajem i musze powiedzieć że praktycznie sie on nie różnił. To co on nadrabiał w zwykłym uderzeniu ja odrabiałem dzieki holy dmg (SOR), a jego SOC włączał się bardzo rzadko(pomimo wolnego 2h)
Po drugie.
Instancje, rajdy. No niestety tam retri jest praktycznie nieprzydatny. Dps za mały a i heal niewystarczjący. Po dodatku jak wszyscy zapewne wiecie pala wyśmienicie radzi sobie z healem niezaleznie od rodzaju wyprawy. Zaznacze że spokojnie healuje na heroic mode, a na na takim kara zawsze jestem pierwszy w leczeniu pomimo obecności holy priesta w rajdzie.

Na koniec garśc własnych doswiadczeń z holy bulid.
Testowałem wiele ustawień i doszedłem do nastepujących wniosków.
Jeżeli pala chce sie skupic wyłacznie na pvp najlepszym będzie rozwiazanie z dodatkiem retri. Rozwijając +8% speed oraz "oko za oko" ze wsparciem 2H (najlepiej deep thunder) casterzy nie są aż tak wielkim problemem. Wielokrotnie zostawałem na arenie sam na sam z magami i przy podobnej pozostałej ilosci zycia i many nie stanowili oni dla mnie wiekszego problemy. Często zabijali się o mnie sami bo ich kryty były dla nich "gwoździem do trumny".
Jeżeli chodzi o pve to oczywiście wsparcie protem jest dobrym rozwiazaniem zwłaszcza jeżeli chodzi o bok. To rozwiazanie jest troszkę gorsze na pvp (zwłaszcza przeciw casterom) jednak i w tym ustawieniu mozna tu znaleźć dla siebie odpowiednie miejsce.

Pozdrawiam

ps.roball: Wybrany przez Ciebie sprzęt bardzo sympatyczny. Sam jestem szczęśliwym użytkownikiem wybranego przez Ciebie chesta i spisuje się on rewelacyjnie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2007, 12:20 
Cytuj  
Cytuj:
with 10 more points in my alchemy i can tranmute all your primal fires to primal earth if 1. you have any 2. still need primal earth

I am working on getting the other transmutes too, just really really sucky suck that transmutes have CDs :/


Niezli inteligenci u was w gildii.
GB -> primal fire ~45g, primal earth ~6g

...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2007, 13:44 
Cytuj  
Nerfuja healing, i is a sad panda.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 306
Dołączył(a): 29.06.2006
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2007, 14:35 
Cytuj  
nom nerf illumination zaboli.


_________________
Kazdy czytajacy posty kornika musi zapoznac sie z Regulaminem:

1. Kornik nigdy nikogo nie chce obrazic.
2. Gdyby kornik sprawial wrazenie jakby chcial kogos obrazic patrz -> punkt 1


Wolowin - Lvl 80 Tauren Warrior @ Stormreaver

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2007, 19:08 
Cytuj  
Czasami mam wrazenie, ze tam pracuja malpy ktore randomowo wybieraja zmiany dla danej klasy.
Najpierw daja nam 11% na crit z talentow (hi2u holy light), pozniej daja tone +crit na sprzecie, a na koncu nerfuja illumination.
Illumination to nasz jedyny sposob na regen many; pomijam to, ze zeby zebrac dobry crit gear (~25%) praktycznie olewa sie mp5/sec i +healing.
Jesli zmienia nam sety (dodadza wiecej mana reg i healing, i zdejma +crit) to nie bedzie _az_ tak zle


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 10:20 
Cytuj  
No nie wiem komu przeszkadzało, że paladyn mógł skutecznie leczyć. A żeby było smieszniej to oprócz heala, dps również zmniejszyli. Dodam, chodzi o ten niesamowicie potężny do tej pory dps...

**
Avatar użytkownika

Posty: 382
Dołączył(a): 13.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 10:35 
Cytuj  
paladyn klasa do tankowania? zdaje sie ze w tym was buffuja.


_________________
Maiori Cede

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 10:54 
Cytuj  
tmat napisał(a):
No nie wiem komu przeszkadzało, że paladyn mógł skutecznie leczyć. A żeby było smieszniej to oprócz heala, dps również zmniejszyli. Dodam, chodzi o ten niesamowicie potężny do tej pory dps...


przeszkadzalo to priestom :)
u nas na raidach w healmeterach jest:
paladyn (dobry)
dystaaans
paladyn (slaby)
shamani/druidzi
priesci

a że blizzard równa w dół (słusznie) to niestety ale najlepsi dostają nerfa..


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 11:05 
Cytuj  
To też nerfneli.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 11:06 
Cytuj  
Pamiętajcie, że zmiany jeszcze nie są przesądzone. A może im się odmieni.


_________________
whiteman#2717

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 11:45 
Cytuj  
roball napisał(a):
Jak to dps zmniejszyli? lol. Z tego co wiem vengeance zwieksza dps o ~30% teraz w porownaniu do tego co blo wczesniej.


Nie "loluj" mi tu robaczku tylko wczytaj sie w zmiany i w obecne talenty.

blizzard napisał(a):
"Vengeance" (Retribution) now increases Holy and Physical damage by 1/2/3/4/5% for 15 seconds following a critical hit, but the effect now stacks up to 3 times.

Było 10% na 8 sec.
blizzard napisał(a):
"One-Handed Weapon Specialization"(Protection): Now increases all damage caused by the paladin by 1-5% while a one-handed weapon is equipped.

Było 10%.

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 11:45 
Cytuj  
prietsow nerfuja caly czas a lolki placza po 1 nerfie... pfff miekiszony w plytowych zbrojach...

*

Posty: 82
Dołączył(a): 6.04.2007
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 11:48 
Cytuj  
Yaroos napisał(a):
prietsow nerfuja caly czas a lolki placza po 1 nerfie... pfff miekiszony w plytowych zbrojach...


Zapewne znasz różnice w dps pomiędzy holy priest a shadow. A znasz pomiędzy holy a retri palla...?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 12:49 
Cytuj  
Cytuj:
Było 10%.

To jest buff akurat. Ten talent bedzie teraz zwiekszal _caly_ dmg (czyli seale, judgementy etc), a nie tylko dmg broni.


@Bafczef
Paladyn jest stworzony do leczenia jednego targetu, ma tez jeden healing spell. Priesci maja mase mozliwosci, 3 aoe heale and so on. O druidach juz nie wspominam~.
Illumination to dla paladyna jedyny sposob na regen many, bo nie mamy zadnego talentu pozwalajacego na regen many podczas castowania.
W itemizacji dla paladyna jest pogrzebany niezbyt ladny pies; najpierw daja nam tone crita, a pozniej nerfuja crit :wink:. Jak pisalem wyzej, 50% regen many z illumination moglby zostac pod warunkiem, ze na setach zmienia crit na mana/5sec.


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 12:50 
Cytuj  
tmat napisał(a):
Yaroos napisał(a):
prietsow nerfuja caly czas a lolki placza po 1 nerfie... pfff miekiszony w plytowych zbrojach...


Zapewne znasz różnice w dps pomiędzy holy priest a shadow. A znasz pomiędzy holy a retri palla...?

a tzn ze chcecie dps locka ( albo lepiej ) leczyc lepiej niz priest , tankowac jak prot warek , a moze jeszcze dualwield i peta ?
a co jam winien ze blizz zachowuje sie jak nasi obecni rzadzacy :
rownanie do malego ?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 13:00 
Cytuj  
cypis napisał(a):
@Bafczef
Paladyn jest stworzony do leczenia jednego targetu, ma tez jeden healing spell. Priesci maja mase mozliwosci, 3 aoe heale and so on. O druidach juz nie wspominam~.
Illumination to dla paladyna jedyny sposob na regen many, bo nie mamy zadnego talentu pozwalajacego na regen many podczas castowania.
W itemizacji dla paladyna jest pogrzebany niezbyt ladny pies; najpierw daja nam tone crita, a pozniej nerfuja crit :wink:. Jak pisalem wyzej, 50% regen many z illumination moglby zostac pod warunkiem, ze na setach zmienia crit na mana/5sec.


rozumiem Cię doskonale :)
ale taki jest Blizz, co tam Blizz tak wszystko jest skonstruowane, że sie uśrednia :) paladyni teraz zdecydowanie wystają z healing done więc trzeba ich uśrednić :) (nie ważne do czego są stworzeni itp tnie się bezwględu na logikę, argumenty itp)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 14:27 
Cytuj  
robal :
tylko ze porownaj przezywalnosc priesta i palka.
fh - tylko w sytuacjach wyjatkowych uzywam .a pally zaspamuje szybkim leczeniem kazdego , chyba ze sie myle ?
w shadowform leczyc nie mozna , przypominam .retri pala w dalszym ciagu moze .NIe twiedze ze Spriest jest kiepski jako dps - po prostu cos za cos - nie lecze efektywnie albo wcale ( w Sformie przypominam ).

Cypis : po 3 " aoe healach " bedziesz leczyl jako duszek chyba .
nam nerfuja dps ;) ale moze zacznie sie binding heal uzywac...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 14:41 
Cytuj  
Yaroos napisał(a):
robal :
tylko ze porownaj przezywalnosc priesta i palka.
fh - tylko w sytuacjach wyjatkowych uzywam .a pally zaspamuje szybkim leczeniem kazdego , chyba ze sie myle ?
w shadowform leczyc nie mozna , przypominam .retri pala w dalszym ciagu moze .NIe twiedze ze Spriest jest kiepski jako dps - po prostu cos za cos - nie lecze efektywnie albo wcale ( w Sformie przypominam ).

Cypis : po 3 " aoe healach " bedziesz leczyl jako duszek chyba .
nam nerfuja dps ;) ale moze zacznie sie binding heal uzywac...

Przezywalnosc pala wbrew pozorom nie jest taka duza. Jedyne zalety to spory armor i divine shield. Priest natomiast ma shielda, renew, reaktywne heale i feara.
Co do aoe heali to chodzilo mi o pokazanie, ze priest ma wiecej 'taktycznych' mozliwosci leczenia. Paladyn ma w praktyce jeden heal i jedyne co go ratowalo w pve to illumination.
Nerf illumination przy obecnej itemizacji (tona +crit) jest kompletnie bez sensu.

Priestem gralem praktycznie od closed bety US i teraz zaczynam lekko zalowac, ze porzucilem ta klase :wink:


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 311
Dołączył(a): 17.12.2006
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2007, 15:07 
Cytuj  
Cypis : zapomniales o wielu rzeczach pally...
shield priesta...taa...pfff dobre..przedluzy agonie o jakies 0.3s ; fear ? na kogo ? w pve jak chcesz wykonczyc grupe ? no bo nie w pvp ...
PoM ? jak zejdzie do 2 nie dotrwasz - cd 10s .
Zamienie SW:D ( 12 s cd ma byc... kolejna bzdura ) za mozliwosc noszenia tarczy .
Po za tym jak widze jaki zielony crap leci plate dla palkow to ja chcialbym niebieskie takie miec.

caly czas mowie o holy priescie

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1011 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.