MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warlock's topic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14408
Strona 36 z 87

Autor:  Bloody [ 6 wrz 2006, 08:13 ]
Tytuł: 

Niech ktos kompetentny wypowie się czy cos takiego ma szanse na niezle funkcjonowanie
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0051351351

Autor:  Neonin [ 6 wrz 2006, 11:14 ]
Tytuł: 

Zaczynam się bać co można z tym zrobić na BG...

Seed of Corruption will explode whenever the target takes a total of 1044 damage from one or more sources. It only damages opponents. The damage from the explosion will count toward the 1044 damage of another target, should one be nearby.

link:
http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 2302&sid=1

Autor:  atilia [ 6 wrz 2006, 13:19 ]
Tytuł: 

A teraz coś z innej beczki: podczas 'weekly maintaince' pobuszowałem sobie po thottbot czytając szamana możliwości. Nigdy nie grałem szamanem i pewnie minie trochę czasu, aż Draenei wylevelują do 70tki, ale już zaczynam się niepokoić.

Może mi jakiś ally lock powiedzieć jak sobie z szamanami radzić? Tremor Totem (bez cd) czyni go całkiem imm na fear. Co 15 sek. grounding Totem 'łapie czar', co 4 sek ma silence, a soul link dispeluje.

Podczas dueli (co nie jest zbyt obiektywne), to jedynie udawało mi się corruption (zeby grounding wywalić), DC, Spell lock (tutaj mam całe 6 sekund na złożenie gościa, bo inaczej z NSwift będzie znowu full, a ja bez asów zostanę) -> immolate+shadowburn+conflagrate = 3,5k jeśli crit.

Ale to było destro, które zmienię po BC.

Autor:  Neonin [ 6 wrz 2006, 13:41 ]
Tytuł: 

Z szamanami bywa różnie:) na BG zazwyczaj nie ma wszystkich totemów postawionych - a jak nie ma tremor totem to jest dead shaman.
Spell Lock to 8 sekund silence a w tym czasie jesteś w stanie bardzo dużo zrobić:)
Gorzej jak dopadnie Cię w zasięg swojej macki (czy tam innego ustrojstwa).

Taktyka generalnie bardzo prosta - fear, COT, corr, immolate Spell lock jak zaczyna się healować, powtórka feara jak masz instanty to walisz czym masz i tyle.
Pamiętaj też że totemy mają ograniczony zasięg i czasami udaje sie wyciągnąć szamana poza ich zasięg a w trakcie walki często zapominają o ponownym postawieniu totemów.
Tyle moich spostrzeżeń - ale ja jestem PvP lama:) mam po prostu farta i trafiam na jeszcze większe lamy na BG;)

Autor:  atilia [ 6 wrz 2006, 13:52 ]
Tytuł: 

W 8sekund to by nie było żadnego problemu. Spell lock ma 3 sekundy, bo dobry szaman będzie na instanach jechał tylko i będzie pilnował tremor totem, żeby cały czas był przy nim. Myślałem, że może pet by zniszczył totem, ale też nie działa, bo jak szaman ma (a pewnie ma) 'target of target', to mnie wyczuje i da następny zanim pet doleci.

Jedyne co mi przychodzi na myśl, co może być w miarę skuteczne (musi być felpies), to:

Pies na grounding totem
DC na szamana+ SLock
z wanda w tremor
fear i koniec, jeśli się uda to w ciągu 6sekund zrobić.

Inaczej się nie da :wink: (chyba)

Autor:  drakar [ 6 wrz 2006, 13:54 ]
Tytuł: 

Z shamanami bardzo ulatwia sprawe makro ktore targetuje tremor/grinding i wali w nie z wanda ;p

Autor:  bargaw [ 6 wrz 2006, 13:55 ]
Tytuł: 

wystarczy ze szaman nazywa sie *totem*
i macro wariuje xD

Autor:  Dhoro [ 6 wrz 2006, 14:04 ]
Tytuł: 

Co prawda gram hordziakiem ale miałem całkiem sporo dueli z 'shammymi', róznie się to kończyło ale generalnie felpuppy (czy coś innego) na totem(y) na shammego fear i DoT'y, SB lub 2 jak wejdzie (nawej jeśli shammy przerwie to insygniami to powinien być w pewnej odległości już od nas), najlepiej zjechac go gdzies do 50%hp wtedy zaczyna sie leczyć wiec spell lock i jedziemy go dalej DoTami & SB, znowu zaczyna się leczyć wiec DC, fear znowu SB i powinien być już dead ;). Ładnie to wszystko wygląda w teorii ale w praktyce bywa różnie. Zazwyczaj na dwa duele z shammym jeden wygrywałem drugi przegrywałem (z tym, że shammy 'oszukują' bo stawiają totemy jeszcze nim zacznie sie duel ;)).
Co tam do tego buildu to imho raczej kiespki jest do PvP, PvE end game za dużo nie robiłem więc sie nie wypowiem :p.

Autor:  Neonin [ 4 paź 2006, 14:22 ]
Tytuł: 

Szybkie pytanie czy bonus spell dmg działa na doty? (corr, coa, immolate) i czy jest penalty:)

Autor:  oski [ 4 paź 2006, 14:32 ]
Tytuł: 

oczywiscie ze spell dmg bonus dziala na DoTy co do penatly nie wiem wiem ze priesci dostaja 100 % spell dmg bonus do SW:P

Autor:  shahray [ 4 paź 2006, 14:34 ]
Tytuł: 

Tu masz kalkulator, on jest od dawna dostepny, wiec nie wiem czy w miedzyczasie sie cos nie zmienilo (doty dostaja full bonus):

http://www.academiaarsarcana.de/spelldamage/Spellpower_US.htm

Autor:  Neonin [ 13 paź 2006, 15:52 ]
Tytuł: 

Na US forum pojawiły się informacje na temat wlocków w BC.
Z relacji ludzi grających w betę wynika że drzewko affi jest najlepsze do grindu/ pve a także co ciekawe do pvp;)
Destro jest w miarę ok natomiast ku mojemu głebokiemu rozczarowaniu Demo ssie:(
HP warków około 8-10 k - hp warlocków z talentami z demo podobnie. Inne klasy około 6k hp (wszystko unbuffed)
Niestety nerf UA jest bardzo mocno odczuwalny - ale i tak podobno w 2v2 arenie najlepiej sprawdza się połączenie mage/warlock.
Seduce na arenie trwa 5 sekund, fear/poly 10 sekund.
HoT z talentami jest insta, fear 1,5 sec cast time.
A co do magów - podobno wymiatają:)


link:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 9745&sid=1

Autor:  Neonin [ 16 paź 2006, 09:21 ]
Tytuł: 

Wprawdzie nie widzę zainteresowania ale co tam;)
Filmy z BC - felguard:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5634&q=tbc

Shadowfury:
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1091097085

Autor:  BaSti90 [ 21 paź 2006, 13:08 ]
Tytuł: 

Sinthar napisał(a):
i znowu warlock bedzie niszczyl w pvp full destro to bedzie straszna bron :P


Moja propozycja talentow jest taka :

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0513531351

co wy na to ?? ogolnie chodzi mi o takie talenty ktore zrobia z warlocka "maszyne do zabijania" :]

Autor:  tomugeen [ 21 paź 2006, 16:41 ]
Tytuł: 

BaSti90 napisał(a):
co wy na to ?? ogolnie chodzi mi o takie talenty ktore zrobia z warlocka "maszyne do zabijania" :]

Tak na szybko:
1> Tylko 1/2 Nightfall w Deep Affli to chyba missclick (2/2 to podstawa), do tego wywal imp Drain Soul, Maleditcion (w PvP cie nie zbawi, to raid talent) i imho wszystko z Demo poza Demonic Embrace. Dzieki temu starczy ci na 11 destro, zeby dorwac Shadoburn.

2> Znow wywal im. Drain Soul, i dojdz kosztem czego z demo do 2/2 Nightfall. Tbh nie lubie demo, bo trzeba brac mase smieci zanim sie dorwie ostatnie talenty.

3> Tu znowu jakies glupoty z demo zamiast np. imp fireballa dla impa etc

Pewnie zaraz zjawia sie znawcy tematu i wytkna ci jeszcze wiecej rzeczy ^^

Autor:  BaSti90 [ 21 paź 2006, 18:16 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
BaSti90 napisał(a):
co wy na to ?? ogolnie chodzi mi o takie talenty ktore zrobia z warlocka "maszyne do zabijania" :]

Tak na szybko:
1> Tylko 1/2 Nightfall w Deep Affli to chyba missclick (2/2 to podstawa), do tego wywal imp Drain Soul, Maleditcion (w PvP cie nie zbawi, to raid talent) i imho wszystko z Demo poza Demonic Embrace. Dzieki temu starczy ci na 11 destro, zeby dorwac Shadoburn.

2> Znow wywal im. Drain Soul, i dojdz kosztem czego z demo do 2/2 Nightfall. Tbh nie lubie demo, bo trzeba brac mase smieci zanim sie dorwie ostatnie talenty.

3> Tu znowu jakies glupoty z demo zamiast np. imp fireballa dla impa etc

Pewnie zaraz zjawia sie znawcy tematu i wytkna ci jeszcze wiecej rzeczy ^^


wystarczy mi twoja opinia , i dzieki za odpowiedz
Pozdro :wink:

Autor:  kkkk20 [ 26 paź 2006, 21:32 ]
Tytuł: 

moze ja jeszcze dopisze tylko to ze, w demonology nic nie dalem tak jak wczesniej koledzy mowili 30 w affli (bardzo potezna bron u locka) same cursy moga wykonczyc kazdego... no i 21 w destro zeby dojsc do skilla ruin ktory jest wg. mnie super. Krytyki wchodzace w delikwentow zadaja obraazenia 100% wieksze. Wiec miedzy innymi shadow bolt oraz shadow burn. Tyle z mojej strony. P.s build w demonology wg. mnie to pomylka ale to tylko moja opinia... (bez bluzgow mi tu prosze)

Autor:  Demandread [ 26 paź 2006, 22:07 ]
Tytuł: 

kkkk20 napisał(a):
P.s build w demonology wg. mnie to pomylka ale to tylko moja opinia... (bez bluzgow mi tu prosze)

Powodzenia na innym buildzie niz SL z jakakolwiek klasa w t2+, samemu bedac w blue itemach. SL build jest wlasnie dla takich ludzi do PvP, tak samo jak dla tych, kt. lockiem bawia sie w crowd control i pozwalaja dpsowac innym klasom. Bo nie wiem jak chcesz bez SLa przytankowac dwoch HW/GM dosc dlugo, by ktos ich z Ciebie zdjal. A jak sie ma ponad +350 dmg do spelli, to build ma juz duzo mniejsze znaczenie jak chodzi o damage - kwestia tego z iloma przeciwnikami chcemy sobie radzic - im wiecej ponad 2, tym bardziej sens ma SL.

Autor:  kkkk20 [ 26 paź 2006, 23:30 ]
Tytuł: 

Bije o zaklad z toba ze wygram moim buildem z twoim... Affli + destro = Szybka smierc, ale duzo tez zalezy od stylu gry, jednemu bardziej przypasuje taki buid innemu inny:P

Autor:  Dhoro [ 27 paź 2006, 01:09 ]
Tytuł: 

Jak przeciwnik będzie miał SL + fellpupego to za duzo nie zdziałasz (oczywiście mówimy o porównywalnym gearze między tymi dwoma buildami).

Strona 36 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team