MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 36 z 86

Autor:  Domin [ 20 wrz 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

Ciekawe jak zbalansuja nowy tani koszta staminy na itemach z talentami % do staminy.....na zdrowy rozum powinni obciac te talenty proporcjonalnie bo inaczej klasy ktore je maja beda mialy spoooroo wiecej HP niz reszta....

Autor:  Shadowclaw [ 20 wrz 2006, 09:45 ]
Tytuł: 

Teoretycznie więcej staminy = dłuższe walki , w praktyce bedzie tak że warek z 15k HP bedzie ownował rogalka z 7k itd , nie wyobrażam sobie teraz locków , juz maja niesamowitą ilość staminy w epic gearze :)

Autor:  raggnarok [ 20 wrz 2006, 09:47 ]
Tytuł: 

Np. warlock i jego talent +15% do staminy... Eh, czy ta klasa musi wszedzie dostawac buffa? ;)

Autor:  kikas [ 20 wrz 2006, 11:54 ]
Tytuł: 

Moglby kto mi wytlumaczyc dzialanie nowego systemu critic rate? Thx

Autor:  Randalf [ 20 wrz 2006, 14:43 ]
Tytuł: 

chcialbym miec 15k STAMINY...

Autor:  mihn [ 20 wrz 2006, 14:50 ]
Tytuł: 

Randalf napisał(a):
chcialbym miec 15k STAMINY...

krówkę rollnij ;p

Autor:  Randalf [ 20 wrz 2006, 14:54 ]
Tytuł: 

recze ci ze taurenem tez nie bedziesz mial 15K STAMINY ;d

Autor:  cypis [ 20 wrz 2006, 17:07 ]
Tytuł: 

Rewardy za areny:
Weapons
2H Sword 348-523 damage, 3.8 speed, 114.6 dps
32 Strength
48 Stam
32 Crit Rating
33 Defense rating

2H Staff 67.8 dps
48 Stam
32 to spell hit rating
32 to spell crit rating
33 to defense rating
187 damage/healing

Some set bonuses
Priest
2/5 35 to all resists (All classes get this bonus at 2/5)
4/5 Reduce the weaken soul effect on PW: Shield by 2 seconds
Leggings
Armor 63, 54 stam, 26 int
26 to defense rating
42 to damage/healing
If you add all 5 armor pieces plus set bonus, you get 127 defense rating and 39 to all resists for the Priest

Mage
4/5 Reduce the cooldown on blink by 2 seconds
Gloves increases range fireblast by 5 yards.
122 defense rating and 39 to all resists (all sets have this, good reason to have 40 spell pen :rollseyes:)
Lock
4/5 Reduce castime on immolation by 2 sec
Gloves give 50% to not lose casting time when casting Fear

Rogue
4/5 Reduce the cooldown on Gouge by 1 second
The gloves were very interesting, it says it allows Deadly Throw to stop spell casting and silence that school for 3 seconds, so it is a ranged counterspell for Rogues.
One piece of armor had hit on it (it has 22 to hit rating).

Druid
On the melee set, normal melee stats, but had +healing as well
4/5 15% increased movement speed while in travel form, cat or beat. Only works outside
On the Moonkin set, normal caster casts
4/5 Reduce the mana cost of Moonfire by 10% (it was in English for some reason)

Shaman There were 2 sets for the Shaman (as well as the druid)
Melee set had str/stam/int/crit rating/defense rating and mana regen, it is a good melee set
The boots had 8% more damage on lighting shield
4/5 Reduce the cooldown on Stormstrike by 6 seconds
The caster set has normal caster stats
4/5 Increases your chance by 2% to obtain a critical blow with your shocks

Pally/Warrior sets had lots of armor and stam, nothing interesting there, same old stuff like gloves giving reduce hamstring cost by 3, set bonus of reduce intercept cooldown by 5, reduce Hammer of Justice by 10 seconds. The pally gloves seemed to say increase the bonus damage of Judgment of Crusader by 20. No +hit on either set though.

Autor:  iniside [ 20 wrz 2006, 17:29 ]
Tytuł: 

Fajny staff. To prawdziwe info ?I te sety będą tylko 5 częściowe ? Nono fajnie sie zapowida ;]

Autor:  Postal [ 20 wrz 2006, 17:44 ]
Tytuł: 

cypis z jakiej strony cierpiesz to info?

Autor:  cypis [ 20 wrz 2006, 17:50 ]
Tytuł: 

Z internetowej :oops:
http://forums.curse-gaming.com/showthread.php?t=12087
http://burningcrusade.ifastnet.com/inde ... &Itemid=44\

Autor:  Postal [ 20 wrz 2006, 18:04 ]
Tytuł: 

lol cash O_o
wprowadzili te zmiany zeby sie skalowalo z lvl
np trinket na 60 lvl z ubrs ktory daje 2% crita wg starego systemu na 70 lvl nadal by dawal 2% crita co by bylo calkiem niezle ale z drugiej strony nielogiczne weic zminieli to na crit|hit rating..
na 60 lvl 1%crit to 14 crit rating (trinket ma 28 crit rating) ale juz na 70 lvl 28 crit rating nie daje 2% crita tylko kolo 1.2% crita :)

simple

"resilience is a new stat who reduce the chance of getting crit by any source"

Autor:  cypis [ 20 wrz 2006, 18:05 ]
Tytuł: 

Nie bedzie statow typu +1% crit, tylko np. +22 crit rating. Nie pytaj ile trzeba miec crit rating, zeby dostac efektywny +1% crit bo tego nie wiadomo jeszcze.
Resiliance obniza szanse na dostanie crita z melee/spelli.

Autor:  kikas [ 20 wrz 2006, 18:13 ]
Tytuł: 

A jak ja pytalem to nikt nie raczyl odpowiedziec :p

Autor:  Alpaga [ 20 wrz 2006, 18:45 ]
Tytuł: 

Z tego co pamiętam to 20 kryt rating miało się równać 2,4% kryta na 60 tym poziomie a na 70tym już 2%. Gdzieś na forach zagranicznych była tabelka. Wygląda to chyba tak że na 70tym 10 kryt rating to będzie 1% kryt. Pewnie tak samo z hit rating.

Autor:  cypis [ 20 wrz 2006, 20:12 ]
Tytuł: 

http://burningcrusade.ifastnet.com/inde ... &Itemid=44
Updated.

Autor:  niebezimienny [ 20 wrz 2006, 20:22 ]
Tytuł: 

Co to jest spell critical hit rating?:o

Autor:  Postal [ 20 wrz 2006, 20:34 ]
Tytuł: 

pomysl czasami :oops:

walkujemy to od strony

Autor:  Venomo [ 20 wrz 2006, 20:36 ]
Tytuł: 

postawili raczej na przezywalnosc...

Autor:  kikas [ 20 wrz 2006, 20:37 ]
Tytuł: 

czytaj wstecz.

a co do tych setow... mysle o tym zeby wogole zrezygnowac z enagred u warriora.

Strona 36 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team