MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19572
Strona 37 z 51

Autor:  Yaroos [ 18 kwi 2007, 15:32 ]
Tytuł: 

Robal -skoro jestes doswiadczonym holy priestem w pvp to zapraszam na topic priestow i prosze o rady:
holypriest vs shaman , lock , paladyn, mag -deep frost , rogal.
holy priest na BG( pug i premade ) ; arenach 2v2 , 5v5.
jak efektywnie leczyc zachowujac balans ofensywny.
i nie pisze tego z jakas złosliwoscia tylko szczerze prosze o rade.
jesli ktos inny bezie laskaw sie wypowieziec - bede wdzieczny.

AVE

Autor:  Yaroos [ 18 kwi 2007, 15:56 ]
Tytuł: 

cypis - lepszy 12s god mode niz 15 sec "death mode" ;
aha a co za chainheal ma priest ?

Autor:  Rayla [ 18 kwi 2007, 16:32 ]
Tytuł: 

Yaroos jesteś goopi.

Jasne, że priest ma wiekszy wachlarz skilli leczących i spirit of redemption (imba bg skill) i megaoverpowered stun resista ALE pala ma aury, plate, shield, hammer of justice, repentance i freedom więc też nie jest tak źle.

Autor:  Shadhun [ 18 kwi 2007, 16:37 ]
Tytuł: 

Nie znam sie na priestach ale imo ten skill co limituje ilosc critow jakie możesz dostać jest całkiem spoko ;)

Pozdrawiam.

Autor:  Beliar [ 18 kwi 2007, 17:02 ]
Tytuł: 

Właśnie na tym polega problem, nie jesteś w rzeczywistości nie potrafisz docenić własnej klasy bo nie znasz np priesta. Masz umiejętności na które nie zwracasz uwagi, a które są bardzo użyteczne, oraz sam charakter klasy. Priest jest bardziej kruchy przez co atakuje się go chętniej niż paladyna. Postaram się zwrócić uwagę na pewne sprawy.
CC
Priest - mam feara i na tym się moje cc kończy(nie rozpatrujemy shadow choć wiele tu nie zmienia blackout i mind flay) na ten CC jest wiele kontr, undeadzi mają, trinkety są, rogale mają CoS,i warriorzy mają swoje umiejętności na to(ii tu jest problem bo warrior może mnie zniszczyć a ja na niego nie mogę użyć feara bo ma tą głupią kontrę)

Paladyn - masz do spowalniania bodaj Seal of Justice, co się przydaje, masz HoJ który nie jest aż tak kontrowany jak fear, bo na stun jest tylko trinket albo dispel(no tu niestety na arenie dispell to nie problem). Shield paladyna jest też zawsze efektem psychologicznym w porównaniu do priestowego, bo zawsze cię wrogowie zostawią jak masz to na sobie. To zawsze lepsze niż 1 sekunda na heal u priesta.

Jednak prawdziwą umiejętnością ratującą tyłek według mnie oczywiście zwłaszcza w leczeniu jest Blessing of Freedom. U priestów to mnie zawsze bolało że nie mogłem uciec (dlatego tez leveluje druida ). Problem counterspelli też dotyczy priestów(przypominam).

Priestowy chainheal to prayer of mending który jest ogółem fajowy, ale podobnie jak shield i renew może zostać zdispellowany(niby, ale nie zdarza się często żeby ktoś ze mnie ściągał renew)



Dlaczego nerfują paladynów??!!

Problem ten wywodzi się przede wszystkim z Pve(imo ofkoz) Paladyn zdolny jest do długotrwałego leczenia, były mity o paladynach trzymających się z ok 50-70% many przez całe walki z bossami(na niektórych filmikach to widać) dodatkowo dostajecie manę za każdym razem kiedy ktoś was leczy - miodzio, tylko obrywać! I w tym samym czasie jesteście w stanie leczyć bardzo dużo obrażeń co sprawia, że hybryda mająca 1 drzewko do leczenia, jedno do tankowania i jedno do burst dpsu podczas gdy priest teoretycznie ma 1 do healingu, 1 do regeneracji i przeżywalności i 1 do dps i priest z natury jest niby healerem, co nie potwierdza się w tbc gdzie może dojść do tego, że priest z uwagi na heal mniej efektywny będzie przechodził na shadow(teoretycznie wbrew swojej naturze), wydaje mi się także, że chcą osiągnąć to, że na raidach pojawią się paladyni nie tylko holy, tylko prot a może nawet ret(!)


Podsumowując whine less, play more i - jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma!

PS Brawo przeczytałeś do końca xD[/b]

Autor:  Mirtul [ 18 kwi 2007, 19:03 ]
Tytuł: 

Paladyni cry babies :((
Prawda jest taka, ze paladyni sa aktualnie najlepsza klasa do raid healingu. I wydaje sie to dosc nie fair w stosunku do priestow, ktorzy powinni byc main healerami.
Blizzard chce teraz to naprawic, ale robi to nieudolnie. Nerfuje paladynow, zamiast buffnac priestow :(

Autor:  RufeN [ 18 kwi 2007, 19:07 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Paladyni cry babies :((
Prawda jest taka, ze paladyni sa aktualnie najlepsza klasa do raid healingu. I wydaje sie to dosc nie fair w stosunku do priestow, ktorzy powinni byc main healerami.
Blizzard chce teraz to naprawic, ale robi to nieudolnie. Nerfuje paladynow, zamiast buffnac priestow :(

buffniesz priesta, to wszyscy inni beda jeczec. latwiej znerfowac jedna klase i ucieszyc tym wszystkie pozostale, niz buffnac jedna i wszystkich wkurzyc ;)

Autor:  Mirtul [ 18 kwi 2007, 19:08 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
buffniesz priesta, to wszyscy inni beda jeczec. latwiej znerfowac jedna klase i ucieszyc tym wszystkie pozostale, niz buffnac jedna i wszystkich wkurzyc ;)

tbh masz dokladnie inny tok rozumowania jak ja :(

Autor:  Mirtul [ 18 kwi 2007, 19:15 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Czy ja tez moge dostac hot'y i group heale? plx. I jeszcze jakis mana regen tez bym chcial.

Nie, spierdalaj.

Cytuj:
I dps spec tez by byl spoko.

Spoko. Nie mam przeciwskazan.


Dlatego mowie, ze blizz glupio robi. Jak znerfuje paladynow to beda brani na raidy tylko dla blessingow i aur. Najmocniej tego nerfa odczuja ludzie, ktorzy healuja tylko w 10-man/arenach/5-man instance, bo ciezko bedzie ich nazwac "healerami".
Zostawiajac ich tak jak jest byloby ok, wystarczyloby priesta buffnac, bo od dluzszego czasu na healing effective w raidach jest na niskich pozycjach ;\ Jedyne miejsca gdzie moze sie popisac healingiem to 5-man i 10-many, gdzie paladyni/druidzi maja za malo buffow, zeby efektywnie leczyc :(

ps; nie chce mi sie poprawiac powtorzen, ktorych chyba sporo narobilem w tym poscie :(

Autor:  Shadhun [ 18 kwi 2007, 19:19 ]
Tytuł: 

Zostaw Mirtula, on nie ma ręki, prawej.

Autor:  Mirtul [ 18 kwi 2007, 19:22 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Stary, paladyn ma jeden typ heala.

Wiem.

I co to zmienia? Chcesz roznorodnosci? Rollnij priesta. Jak nie, to idz supportowac raid aurami i blessami - bo od tego paladyn mial byc. A wyszlo sporo wiecej.\

Nie rozumiem czemu traktujesz mnie jakbym popieral nerf paladyna ;\

Autor:  koornik [ 18 kwi 2007, 22:07 ]
Tytuł: 

Proximo_TEC napisał(a):
Dracos napisał(a):
Z tego co pamietam to chyba bylo tak ze podczas silence mozna bylo wlaczyc Divine shield a tylko w momencie kiedy counter spellem bylo sie lapanym podczas castowania jakiegos holly spella to wtey nie mozna bylo uzyc ;) No ale moglo sie cos zmienic wiec glowy za to nie daje :)


To dobrze bo byś ją stracił.

ermm nie nie stracilby. Z silence mozna wlaczyc divine shield. nie mozna wtedy kiedy dostanie sie podczas castowania pummel kick earth shock countersepell spell lock etc.

Autor:  Proximo_TEC [ 18 kwi 2007, 22:11 ]
Tytuł: 

Tylko, że rozmowa dotyczyła chyba sytuacji, że dostajesz tego kicka, pummela etc. podczas castowania.

Autor:  koornik [ 18 kwi 2007, 22:20 ]
Tytuł: 

silence to nie counterspell for all i care.
Cytuj:
juz prosze Pana podaje :Blessing of Protection ;Divine shield ,Divine Intervention ; Divine Protection, Lay of Hands...

no niezle pan sie zblaznil. Bez rozpisywania sie moge w tym imba gronie zostawic poprostu divien shieldtlumaczenie dlaczego wyrzucam reszte jest poprostu zbedne.

Wez team warrior i pala vs mage i warlock. Pala dosaje CoT warrior zgarnia troche dmg i pala tylko czeka az mag mu da cs poczas pierwszego castu. A glupi dawac divine na poczatku po to zeby ta sytuacja miala miejsce 12 sec pozniej. priest ma shield renew ktore zwiekszaja przeyzwalnosc w takiej sytuacji

"holy priest vs shaman Holy priest vs Cos tam"

Nie wiem kto to napisal ale ma to taki sens jak Prot warrior vs fire mage.
Holy priest NIE jest do duelow holy priest jest do instance discipline jest do pvp leczenia shadow jet do solo pvp (moge sie mylic ale tak mi sie wydaje)

"checie dps locka healing priesta tankowac jak warrior..."

Tak jeszce Hulajnoge gitare i kucyka.

a tak w ogole to mysle ze nerf palka jest znaczny ale ffs nie dajmy sie zwariowac jesli bedzie za ostry bliz ztego zrobi 75% mysle ze i tak pala bedzie mial spory mana efficient heal.

Mnie to w sumie nie wiele zaboli bede bral honor mana pota czesniej niz wczesniej. A na arene i tak mam za duzo many brakuje mi jej tylko kiedy po drugiej stronie tez jest pala soo....

Autor:  tomugeen [ 18 kwi 2007, 22:51 ]
Tytuł: 

koornik napisał(a):
discipline jest do pvp leczenia

No i caly myk polega na tym, ze do pvp trzeba jednak isc bardzie holy niz disc ;]

Autor:  Mirtul [ 18 kwi 2007, 22:56 ]
Tytuł: 

Kiedys faktycznie pvp = discipline :{ . Teraz trzeba isc holy !

I ja znam holy priestow, ktorzy sie ladnie dueluja :}

Autor:  Aerii [ 19 kwi 2007, 00:02 ]
Tytuł: 

Gram na arenie ja lock affi + priest holy i odnosze wrazenie ze paladyn z helerow sprawia najmniej problemow: dostaje fear musi uzyc banki poleczy sobie 10 sekund i tyle jego leczenia w calej walce nastepny fear a jak wyjdzie to dostaje cs od felka.
Sam kiedys uwazalem ze palek jest uber ale sie bardzo mylilem palek nie ma nic z wyjatkiem banki bez banki to imitacja czegos blizej nieokreslonego.

Autor:  Deshroom [ 19 kwi 2007, 08:19 ]
Tytuł: 

Aerii napisał(a):
Gram na arenie ja lock affi + priest holy i odnosze wrazenie ze paladyn z helerow sprawia najmniej problemow: dostaje fear musi uzyc banki poleczy sobie 10 sekund i tyle jego leczenia w calej walce nastepny fear a jak wyjdzie to dostaje cs od felka.
Sam kiedys uwazalem ze palek jest uber ale sie bardzo mylilem palek nie ma nic z wyjatkiem banki bez banki to imitacja czegos blizej nieokreslonego.
dzisiaj zaczynam lvlowac locka :P
mam jednego na lvl1 bo bo odpusciłem po wycastowaniu pierwszego shadowbolta, nie cierpie castingbar :har:

Autor:  Dracos [ 19 kwi 2007, 08:45 ]
Tytuł: 

Widze ze Proximo ma problemy z czytaniem i rozumieniem textu :P A co do nerfa to chyba paladyn to ostatnia klasa ktora powinna go dostawac.

Autor:  Proximo_TEC [ 19 kwi 2007, 10:42 ]
Tytuł: 

Roball napisz o jaki silence Ci, chodzi bo może rzeczywiście mam problem z czytaniem i zrozumieniem.

Strona 37 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team