MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19572
Strona 38 z 51

Autor:  Proximo_TEC [ 19 kwi 2007, 12:01 ]
Tytuł: 

To jeszcze jest dla mnie nadzieja :]

Autor:  TaoTao [ 19 kwi 2007, 14:44 ]
Tytuł: 

Theorycraft incoming.

Pala w arenie miazdzy priesta imo.Vs mag+costam zmuszasz maga do uzycia cs juz na poczatku albo poprosty trzymasz max dystans+feary/stuny twojego tp (mowa o 2/2) i te nascie sec silence powinien twoj kumpel przezyc jesli jestescie zgrani. Vs lock to jest cos takiego jak pvp trinket wiec juz masz kolejnego feara mniej+nastepny jaki wylapiesz to bedzie ok 6 sec=no problem,szybko jestem immune i jest gg,no a felka to sie pierwszego zabija :). Poza tym nie ma co dyskutowac bo wszystko tu zalezy od gearu/zgrania/skilla/speccu,w kazdej klasie znajdzie sie pro jak i lamka wiec nie ma co generalizowac.Osobiscie do areny polecam specc holy+prot do imp conc aura,z amuletem z heroic BF masz 45%(albo 30 nie pamietam juz) szansy na resista silence/interrupta wiec generalnie na arenie moga ci ladnego loda.

Co do CS to faktycznie troche to jest imba no ale co z robic,ja mam o tyle dobrze ze gram z lockiem wiec on zawsze moze fearnac +hs i da sobie rade poki cs nie przejdzie.

Autor:  Shadhun [ 19 kwi 2007, 17:10 ]
Tytuł: 

Ale ja miałem za mało hp i staminy, teraz też mam za mało, mówie ci, jak zbiore dobry gear ze stamina i resilience to sie nie zdazy już ;)

Autor:  Nestor [ 19 kwi 2007, 17:12 ]
Tytuł: 

Team Ja + Shadhun vs 2 magow.

Zjedlismy ich.

Autor:  cypis [ 24 kwi 2007, 11:41 ]
Tytuł: 

Beliar napisał(a):
Paladyn - masz do spowalniania bodaj Seal of Justice, co się przydaje, masz HoJ który nie jest aż tak kontrowany jak fear, bo na stun jest tylko trinket albo dispel(no tu niestety na arenie dispell to nie problem). Shield paladyna jest też zawsze efektem psychologicznym w porównaniu do priestowego, bo zawsze cię wrogowie zostawią jak masz to na sobie. To zawsze lepsze niż 1 sekunda na heal u priesta.

Seal of Justice spowalnia tylko jesli cel porusza sie szybciej niz standardowy run speed (prosciej: jestes na mouncie, masz aspect of teh cheetah etc) - to tak gwoli czepiania sie :)

Ktos jeszcze pisal o repentance. Paladyn w arenie musi byc holy, a repentance jest calkiem wysoko w ret.
Cytuj:
Dlaczego nerfują paladynów??!!

Problem ten wywodzi się przede wszystkim z Pve(imo ofkoz) Paladyn zdolny jest do długotrwałego leczenia, były mity o paladynach trzymających się z ok 50-70% many przez całe walki z bossami(na niektórych filmikach to widać) dodatkowo dostajecie manę za każdym razem kiedy ktoś was leczy - miodzio, tylko obrywać! I w tym samym czasie jesteście w stanie leczyć bardzo dużo obrażeń co sprawia, że hybryda mająca 1 drzewko do leczenia, jedno do tankowania i jedno do burst dpsu podczas gdy priest teoretycznie ma 1 do healingu, 1 do regeneracji i przeżywalności i 1 do dps i priest z natury jest niby healerem, co nie potwierdza się w tbc gdzie może dojść do tego, że priest z uwagi na heal mniej efektywny będzie przechodził na shadow(teoretycznie wbrew swojej naturze), wydaje mi się także, że chcą osiągnąć to, że na raidach pojawią się paladyni nie tylko holy, tylko prot a może nawet ret(!)

Tu sie w wiekszosci zgadzam, illumination jest nerfowane ze wzgledu na pve. Osobiscie nie mialbym z tym problemu, gdyby zabrali caly +crit z t4/t5 i zmienili to na mana/5sec. Drugim w miare sensownym rozwiazaniem jest zwiekszenie liczby spellcrit potrzebnej na efektywny 1% (atm to chyba 22 spellcrit) na powiedzmy ~40.
Nerf SA tez boli (zwlaszcza kiedy jest sie przyzwyczajonym do bycia w party z shadowpriestem), ale imo byl potrzebny.

Autor:  Proximo_TEC [ 26 kwi 2007, 09:22 ]
Tytuł: 

Zmiany u palka w nowym patchu na PTR:

- Illumination now returns 60% of base mana cost, up from 50%.
- 1h weapon spec is now working, and is causing 5% more damage to spells like consecrate and holy shield while a 1 handed weapon is equipped.

Autor:  koornik [ 26 kwi 2007, 18:32 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Team Ja + Shadhun vs 2 magow.

Zjedlismy ich.

nie bylem na arenie z shadowhuhem ale czesto zdarzalo mi sie z warriorem jakims robic caster teamy. Magow w sumie trezba sprowokowac do odpalenia i zmarnowania colddownow.
Cytuj:
Pala w arenie miazdzy priesta imo.Vs mag+costam zmuszasz maga do uzycia cs juz na poczatku albo poprosty trzymasz max dystans+feary/stuny twojego tp (mowa o 2/2) i te nascie sec silence powinien twoj kumpel przezyc jesli jestescie zgrani

przeciwko mage + cos tam akurat lepszy jest priest jako support dla warka. bo to raczej mag zmusza palka to buble albo death a nie pala zmusza mage do cs.

Autor:  TaoTao [ 26 kwi 2007, 23:09 ]
Tytuł: 

2.1 i koniec koszmaru z CS ;]

Autor:  koornik [ 26 kwi 2007, 23:33 ]
Tytuł: 

Rozwin :p

Autor:  TaoTao [ 27 kwi 2007, 07:25 ]
Tytuł: 

W 2.1 Imp Conc aura zmniejsza czas trwania silence o 30% zamiast dawac 15% szansy na resist,te 8sec nie powinno byc juz problemem.

Autor:  Buffchef [ 27 kwi 2007, 11:21 ]
Tytuł: 

czyli paladyn z najlepszej klasy do heala na arenach staje sie niezastapiona klasa na areny :)

gz

Autor:  Jason [ 27 kwi 2007, 11:45 ]
Tytuł: 

cry more plx

Autor:  Buffchef [ 27 kwi 2007, 12:07 ]
Tytuł: 

Jason napisał(a):
cry more plx


Lawl, kek, bur

Autor:  cypis [ 28 kwi 2007, 14:44 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
czyli paladyn z najlepszej klasy do heala na arenach staje sie niezastapiona klasa na areny :)

gz

Tbh to nerf jest.
Nie ma roznicy czy spell lock bedzie trwal 8 czy 5.6 sekund, jesli druga druzyna robi focus fire to i tak umrzesz. Wczesniej miales przynajmniej te 15% szansy na resist i przezycie. Teraz masz 100% szansy na fail ;]

Autor:  TaoTao [ 28 kwi 2007, 17:13 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem ,palka w 5/5 nigdy nie nukuja,zdarzy sie raz a 50 gier wiec raczej ladny buffik(przewaznie przy 12 sec cs ktos umieral i zawsze brakowalo mi tych 2-3 secund do heala ;s).A w 2/2 3/3 nie maja takiego dpsu zeby cie szybko kilnac(pod warunkiem ze reszta teamu zyje :) ) No a w world pvp solo duel etc to bedzie nieocenione.Imo oczywiscie.

Autor:  Icekk [ 1 maja 2007, 01:51 ]
Tytuł: 

Mam male pytanie co do builda loladynowego... ktorys jest najlepszy na lvling 1-60? Jakies konkretne drogi od poczatku? konkretne skille?
Wdziecznie wdzieczny za pomoc, pozdrawiam

Autor:  omagad [ 7 maja 2007, 09:50 ]
Tytuł: 

Full retri <ok>

Autor:  koci [ 7 maja 2007, 10:36 ]
Tytuł: 

prot

Autor:  arisel [ 7 maja 2007, 19:36 ]
Tytuł: 

Retri do 34 potem prot.
Klik

Co prawda to pod BE ale sam build sensownie opisane co i dlaczego[/url]

Autor:  koci [ 7 maja 2007, 21:18 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=_VHG6reVb6s&sid=1
Lies

Strona 38 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team