MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 38 z 86

Autor:  cypis [ 21 wrz 2006, 15:06 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Napewno grales w 5v5 z TBC..

Mowie o grupowym pvp, w ktorym liczy sie stamina i armmor - w BC to sie nie zmieni.
Cytuj:
Armora no tak. Armora z Cloth armoru mozna miec naprawde duzo? ile z 1k ?

Jako priest mam 3,5k selfbuffed w sprzecie do pvp.
Cytuj:
Co z tego ze bede mial nic. Ice Block, Ice Barrier, Mana Shield i licze na to ze ktos laskawie pomoze w >grupowym< pvp.
Ekhm ok. Ile strzałów musi dać warrior zeby zdjac maga z 5k~HP ?
Kazdy gra jak lubi wiec EOT i sie wiecej nie klucimy w tym temacie.

Ja sie nie kloce. Widac, ze nie masz doswiadczenia w group pvp, wiec powtorze jeszcze raz: im wiecej masz hp tym lepiej dla ciebie i healera ktory jest z toba w party. Co z tego, ze bedziesz mial 7k many skoro jednoczesnie zgimpujesz hp pool i dla kazdego porzadnie ubranego dpsera bedziesz na 3 strzaly?

Autor:  iniside [ 21 wrz 2006, 15:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Jako priest mam 3,5k selfbuffed w sprzecie do pvp.

Mag bez buffów == około 1k armoru w najelpszym sprzecie. Mag z buffami okolo 1700 armoru. Takie ilosci mozna sobie wsadzic wiadomo gdzie ;].
Priest ma AFAIR Inne Fire. (ten buf na 10 minut zwal jak zwal) i on faktyczie dodate sporo armoru..
Cytuj:
Mowie o grupowym pvp, w ktorym liczy sie stamina i armmor - w BC to sie nie zmieni.

A tu pewnosci miec nie mozemy do czaasu az zobaczymy :D

Cytuj:
im wiecej masz hp

Wiem ze w PvP liczy sie HP i +dmg. Ale czy musi mi sie to podobać ? ok.. Koniec. Zmienmy temat na to dlaczego jeszcze nie pokazali nowych spelli 1-60?

Autor:  cypis [ 21 wrz 2006, 16:02 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A tu pewnosci miec nie mozemy do czaasu az zobaczymy :D

Jak to nie ma pewnosci? Wystarczy popatrzec jakie staty maja sety za areny.

Cytuj:
Wiem ze w PvP liczy sie HP i +dmg. Ale czy musi mi sie to podobać ? ok.. Koniec. Zmienmy temat na to dlaczego jeszcze nie pokazali nowych spelli 1-60?

Moze Ci sie nie podobac. Zbieraj sobie itemki z intem i zobaczymy jak daleko zajdziesz na arenach :)

Autor:  Fabianek [ 21 wrz 2006, 16:07 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Mag bez buffów == około 1k armoru w najelpszym sprzecie.


policzmy:
beret: http://www.thottbot.com/?i=40091 - 162
shoulders: http://www.thottbot.com/?i=51596 - 185
chest: http://www.thottbot.com/?i=53703 - 442
bracers: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=53892 - 55
gloves: http://www.thottbot.com/?i=52973 - 188
belt: http://www.thottbot.com/index.cgi?i=53395 - 75
pants: http://www.thottbot.com/?i=53489 - 188
boots: http://www.thottbot.com/?i=40073 - 135


to daje 1430 AC z samych itemow dodaj bazowy AC ktory wynosi iirc 76 daje ci ~1503 AC

Autor:  Myron [ 21 wrz 2006, 16:16 ]
Tytuł: 

to i tak raczej niewiele

Autor:  Fabianek [ 21 wrz 2006, 16:24 ]
Tytuł: 

ano niewiele jednak zdecydowanie wiecej niz napisal iniside do tego nie zapominajmy o 11 talencie w arcane ktory podbija armor o 50% inta czyli w zaleznosci od maga o ~200-300 ac a takze o skillach: Ice Armor ktory podnosi o kolejne 560 ac dodatkowo Mana shield i talent 31 frost ice barrier. dlugo mozna by wymieniac jak mag moze przezyc, co nie zmienia faktu ze crity z amb i bs od naxx rogue boli magow jak diabli.

Autor:  bloob [ 21 wrz 2006, 17:04 ]
Tytuł: 

pyro tez boli. najsmutniejsi sa placzacy magowie ;/

Autor:  iniside [ 21 wrz 2006, 18:08 ]
Tytuł: 

A ile da redukcji obrazen te 2k armoru ? Juz tak z ciekaowsci pytam bo niechce mi sie sprawdzać nawet :D. Pamietam tylko ze malo.
Cytuj:
Jak to nie ma pewnosci? Wystarczy popatrzec jakie staty maja sety za areny.

A level cap nowych instancji mialbyc 40 osób ;].

A tak na marginesie, co myślicie jak by wprowadzili taka fajna zmiane dla casterów ze zamiast +xx dmg to np +20% dmg.
% z kazdego itemku bylby najpierw sumoany a na koniec doliczany do dmg spelli. IMHO bardzo fajnie by sie skalowało z rankami spelli, im silniejszy spell tym wiecej dostaje. I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Po drugie Naliczny proscent bylby staly nie zaleznie od czasu castowania czaru. Napewno to by tez znacznie urposcilo nalicznie dmg. Wada. z Burst dmg class zrobilyby sie mega-burst dps class. Jakby ktos dostal instantem za 1400.. To by sie poplakał :D
Cytuj:
Moze Ci sie nie podobac. Zbieraj sobie itemki z intem i zobaczymy jak daleko zajdziesz na arenach
No zobaczymy.
Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.
Albo wpadamy Natychmiastowy Spike jednego i potem przezucenie sie na drugiego. Prymitywna taktyka ale z bdb synchornizacja jest zabojcza ;]

Autor:  Demandread [ 21 wrz 2006, 18:16 ]
Tytuł: 

Watpie - zadnego CC nie da sie utrzymac dluzej niz pare sec z paladynem ( a ze pala kazdy team bedzie mial, to raczej pewne, bo nie widze tego za bardzo bez paladyna ), wiekszosc CC jest do zablokowania trinketem. Wszystko zalezy od tego, jak duza bedzie ta arena. Mi sie wydaje, ze ( na stan dziesiejszy ) starczy paru magow z trinketami i AoE. Chyba, ze bedzie mozna uciec, a to zalezy jak pisalem od wielkosci areny.

Peace

Autor:  cypis [ 21 wrz 2006, 18:23 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A level cap nowych instancji mialbyc 40 osób ;].

*rence* :roll:
Cytuj:
A tak na marginesie, co myślicie jak by wprowadzili taka fajna zmiane dla casterów ze zamiast +xx dmg to np +20% dmg.
% z kazdego itemku bylby najpierw sumoany a na koniec doliczany do dmg spelli. IMHO bardzo fajnie by sie skalowało z rankami spelli, im silniejszy spell tym wiecej dostaje. I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Po drugie Naliczny proscent bylby staly nie zaleznie od czasu castowania czaru. Napewno to by tez znacznie urposcilo nalicznie dmg. Wada. z Burst dmg class zrobilyby sie mega-burst dps class. Jakby ktos dostal instantem za 1400.. To by sie poplakał :D

Chyba na glowe upadles :)
Cytuj:
Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.
Albo wpadamy Natychmiastowy Spike jednego i potem przezucenie sie na drugiego. Prymitywna taktyka ale z bdb synchornizacja jest zabojcza ;]

Paladyn cleansuje priesta, priest daje aoe dispell i reszta teamu zabija przeciwnikow, ktorzy nie maja healerow.

Autor:  tomugeen [ 21 wrz 2006, 18:24 ]
Tytuł: 

Zomg, iniside, co to za theorycrafting dla ubogich?


A ile da redukcji obrazen te 2k armoru ? Juz tak z ciekaowsci pytam bo niechce mi sie sprawdzać nawet . Pamietam tylko ze malo.
http://www.wowwiki.com/Formulas:Damage_reduction
Roznica miedzy 1k a 2.5k jest spora. Patrz o ile wzrasta czas potrzebny by ciebie zabic danym a nie jak wzrasta redukcja.

I tak z +100% dmg fireball z 800normlanie robilby sie 1600 0_o. Hmm Pewnie troche przesadzone, ale fireball ktory robilby srednio 800dmg (na czysto bez itemków) i tak pewnie bylby blisko 70levelu..
Zbalansowali obecnie +dmg i dps broni na tyle, ze gra sie borni (zwlaszcza ze mag moze ubic warriora rank1 spellami)


Ale imho taktyka na arenach bedzie wygladać tak:
Speed-CC i wylacznie 4 z 5 mozliwych
Natychmiastowy Spike jednego z przeciwników. I potem kolejny.

Ehhh... bo przeciwnicy stoja i czekaja jak banda mobow...
Dodaj sobie do tego dewaluacje staminy i masz obraz 2 grupek wpadajacych na siebie.
Na serio myslisz, ze jest mozliwe CC 4/5 przeciwnikow? ;]

Autor:  iniside [ 21 wrz 2006, 18:24 ]
Tytuł: 

I w tedy mozna probować Spike. Np. 5 magów 5xFireball hmm co prawda 3s cast wiec mozna interuptować. Ew. Mozna probowac Instantów. Żeby na poczatek wyłączać najgroźniejsze klasy. Zobaczymy.. :D

Wiesz, Szczerze to tak. W praktyce dopuki tego nie potestuje to 100% pewnosci miec nie bede. ;]

Autor:  tomugeen [ 21 wrz 2006, 18:27 ]
Tytuł: 

Gosh... myslisz ze wycastowanie przez 5 osob 5 fireballi przez 3 sec jest mozliwe? serio?

Autor:  cypis [ 21 wrz 2006, 18:30 ]
Tytuł: 

Jak maja duzo inta, to tak.

Autor:  Demandread [ 21 wrz 2006, 18:59 ]
Tytuł: 

Owned :)

Autor:  kikas [ 21 wrz 2006, 19:21 ]
Tytuł: 

*rence* <= :/
Lol at cypis. Ostatnie kilka twoich postow to glupie odpowiedzi i docinki zeby udowodnic ze ty wiesz lepiej. DAj se spokoj naucz sie dyskutowac.. :/

Autor:  kehu [ 21 wrz 2006, 19:39 ]
Tytuł: 

no offence, ale wie lepiej.

Autor:  cypis [ 21 wrz 2006, 19:50 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
*rence* <= :/
Lol at cypis. Ostatnie kilka twoich postow to glupie odpowiedzi i docinki zeby udowodnic ze ty wiesz lepiej. DAj se spokoj naucz sie dyskutowac.. :/

Kolejny int user :oops:
Drogi Upadly Alchemiku
Mam spore doswiadczenie w grp pvp, bo 2-3 razy w miesiacu mamy na serwerze organizowane eventy roaming pvp. Wiem jakie staty sa wazniejsze do grp pvp i tyle. Jak iniside (ktory z tego co mowil mial 4 magow - czyli prawdopodobnie zadnym nie gral 'na serio') chce maxowac int w pvp to wolna droga; ja na podstawie wlasnego doswiadczenia stwierdzam ze stamina i armor jest wazniejsze.
Sorry, ale jak ktos mowi ze da sie efektywnie zrobic cc na 5 ludziach na raz to widac, ze doswiadczenia w grp pvp nie ma i nie wie co mowi.
Krocej: wiem lepiej ^_^

edit: apropo dyskusji, to 'lol at u' to wg ciebie dobry argument? :wink:

Autor:  otacon [ 21 wrz 2006, 20:46 ]
Tytuł: 

http://www.wowszene.de/e107_images/news ... nasets.jpg
bylo zapodawane info ale tu macie screena statow setow z aren pvp

Autor:  iniside [ 21 wrz 2006, 21:07 ]
Tytuł: 

Cytuj:
--------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Alpha Patch 2.0
--------------------------------------------------------------------------

The latest patch notes can always be found at
hxxp://www.worldofwarcraft.com/patchnot ... ta-us.html

General
- Many creatures in Hellfire Peninsula have had their spawn locations
adjusted.
- Flight maps should now be in for Flight masters.
- Priest Talents from 60-70 have been implemented.
- Warlock Talents from 60-70 have been implemented.
- More Audio has been added in to creatures, doodads and characters.
- More world maps have been added to the game.
- Most arena battle functionality is now implemented for both
skirmishes and team battles.
- New pvp-related rewards have been added for various outdoor
objectives.

Strona 38 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team