MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 40 z 86

Autor:  Demandread [ 23 wrz 2006, 14:38 ]
Tytuł: 

To tak jak w W3 wyglada :)

Autor:  Goatus [ 23 wrz 2006, 15:00 ]
Tytuł: 

Nawet, jeżeli prawdziwe to musi być to bardzo tymczasowe rozwiązanie, o UI Blizzarda można wiele powiedzieć ale na pewno nie jest tak "wołowate" i brzydkie

Autor:  cypis [ 23 wrz 2006, 15:08 ]
Tytuł: 

No tak, ale co to jest? Na arenie przeciez rang nie bedzie.

Autor:  Randalf [ 23 wrz 2006, 15:16 ]
Tytuł: 

z tego screena mozna wnioskowac ze bg usuna co raczej nie jest prawdziwe ;p

Autor:  cypis [ 23 wrz 2006, 15:26 ]
Tytuł: 

Nie no, jest przeciez tab z Kill/Honor, brakuje tylko standing i rangi. Mnie bardziej intryguje to info o arenach (2vs2, 3vs3, 5vs5).

Autor:  tomugeen [ 23 wrz 2006, 15:30 ]
Tytuł: 

Randalf napisał(a):
z tego screena mozna wnioskowac ze bg usuna co raczej nie jest prawdziwe ;p

Skad taki wniosek?
Mamy Current Honor i Current arena points (nazwy wymyslone przeze mnie, chodzi o te zolte cyferki)
Honor i kille; today, yesterday i lifetime.
Pola this week i last week sa juz niepotrzebne (honor nie bedzie spadal co tydzien i nie dziala zaden tygodniowy standing)

Cipas napisał(a):
No tak, ale co to jest? Na arenie przeciez rang nie bedzie.

Te "progressbary" moze oznaczaja prcentowy udzial walkach na Arenie w poszczegolnych teamach, ale nie jestem pewnien TBH. Widzialem tez screeny tego samego chara z wczesniejszych godzin, kiedy mial inne stopnie zapelnienia "progressbarow" i mniej kills today.

Autor:  Randalf [ 23 wrz 2006, 15:42 ]
Tytuł: 

nie ma oznaczonej rangi ale jak mowicie ze nie bedzie spadal honor to odsuwam sie od mojego wczesniejszego stwierdzenia

Autor:  Demandread [ 23 wrz 2006, 17:27 ]
Tytuł: 

Chwila, to jak bedzie dzialal zwyczajny honor ? Moze ktos to w 2 slowach opisac ? Ranki zostaja, tak ? Nie ma decay'u i week standing, to jak to bedzie liczone ?

Peace

Autor:  cypis [ 23 wrz 2006, 17:32 ]
Tytuł: 

Poszukalem troche i bedzie tak: usuna standing i rangi. Zostana same honor points, za ktore bedziesz mogl kupic jakis item od vendora.

Autor:  tomugeen [ 23 wrz 2006, 17:39 ]
Tytuł: 

No dokladnie, chyba bedzie mozna sobie zostawic best range jako tytul (nowe beda na koniec sezony areny).
Dlatego tez jest podzial na lifetime honor i current (ten drugi oczywiscie spada po zakupie pvp itema), podobnie z punktami z aren.

Autor:  tomugeen [ 24 wrz 2006, 00:37 ]
Tytuł: 

Nowy wyglad ekranu powitalnego:
Obrazek

I jakis set opisany jako dungeon set maga jakis http://i101.photobucket.com/albums/m47/ ... mage_b.jpg

Oba linki z albumu wowExposed na photobucket, wyglada na to ze pojawia sie na stronie jak tylko znow ruszy.

Autor:  tomugeen [ 24 wrz 2006, 00:49 ]
Tytuł: 

Ok, koles sie rozkreca. Wrzucil linki do nowosci na http://wowexposed.de.vu/

poza 2 poprzednimi takze nowe modele 2h mieczy
http://s101.photobucket.com/albums/m47/ ... h=imgAnch2
http://s101.photobucket.com/albums/m47/ ... h=imgAnch1

Dziwne, w WoW bronie melee zawsze byly dosc kosmiczne, kolorowe i magiczne a casterskie staffy/miecze/daggery wygladaja najczesciej zwyczajnie.
Widac w BC ten podzial idzie jeszcze dalej (jest kilka staffow z ktorych tryska magia, ale reszta wyglada jak zwykle patyki)


Edit: pojawily sie 4 wersje kolorystyczne setu 'dungeon' setu dla maga. W sumie przy takiej ilosci instancow 60-70 taka ilosc wyglada calkiem sensownie. Zobaczymy ile w tym prawdy.

Autor:  Demandread [ 24 wrz 2006, 02:06 ]
Tytuł: 

Wracajac do tego honoru - czyli honor bedzie tak jak reputacja teraz, tylko taka "uniwersalna" i w przeciwienstwie do tego arenowego, nie bedzie "wydawalny", tylko jak reputacja - masz X to masz itemy, kt. dotad byly za range Y ?

Jesli tak, to znaczy, ze czy zabije 60tke z 1 lifetime honor czy z 100k lifetiem honor, to mam za nia tyle samo honoru, czy jest roznica i jest podzial na rangi, tylko po prostu ich nie widac ?

Peace

Autor:  iniside [ 24 wrz 2006, 08:22 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nowy wyglad ekranu powitalnego:
Obrazek

I jakis set opisany jako dungeon set maga jakis http://i101.photobucket.com/albums/m47/ ... mage_b.jpg

Oba linki z albumu wowExposed na photobucket, wyglada na to ze pojawia sie na stronie jak tylko znow ruszy.

A ja tylko powiem ze ten build ma bardzo wysoki numer. Przeskok o ponad 200 z poprzedniego. Znaczy chlopaki zaczynaja sie mocno śpieszyć z pisaniem 8). Aco sie stanie jak wcisnie sie Cinematics. Zaraz sprawdze ^-^

A czarby, złoty i pomarańczyowy (który raczej wyglada jak Dark Orange) set są ładniutkie.
EDIT:
Filmu nie ma... Zato pojawil siewybórczy chcemy filmik z podstawki czy z dodatku ;]

Autor:  Nileno [ 24 wrz 2006, 09:27 ]
Tytuł: 

A to bylo?
http://video.google.com/videoplay?docid ... 1801385653
http://video.google.com/videoplay?docid ... 5766733146
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8737539369
http://video.google.com/videoplay?docid ... 8501005237

Autor:  iniside [ 24 wrz 2006, 09:42 ]
Tytuł: 

To sa filmy z Warcrafta III :roll:

Autor:  niebezimienny [ 24 wrz 2006, 09:44 ]
Tytuł: 

pwned

Autor:  Nileno [ 24 wrz 2006, 10:11 ]
Tytuł: 

Myslalem ze dacie sie nabrac :F

Autor:  iniside [ 24 wrz 2006, 10:13 ]
Tytuł: 

Tak na marginesie. Soundtrack zOutland przypomina skrzyowanie Star Wars, Star Trek, BSG, i ogólnie filmów sci-fi:D

Autor:  cypis [ 24 wrz 2006, 17:03 ]
Tytuł: 

Nowy build, sporo zmian.
    The range talent in balance now affect all balance spells and feral faerie fire.

    Tree aura is now based on spirit instead of intelligence.

    New restoration talent:
    Living spirit
    Increases spirit by 5/10/15%
    Tier 7

    Subtley now also increases your heals resistance to dispels by 6/12/18/24/30%

    Savage fury now affects mangle.
    (+20% damage)

    Ferocity now also affects mangle.
    (-5 rage/energy cost)

    Summon treants now lasts 30 seconds.

    Mangle cat stats changed:
    45 energy, no cooldown.
    Mangle the target for 150% normal damage plus 245 and causes the target to take 25% additional damage from bleed effects for 10 seconds. Awards 1 combo point.

    Lvl 62 - Aspect of the Viper - The hunter takes on the aspects of a viper, regenerating mana equal to 25% of his Intellect every 5 sec. Only one Aspect can be active at a time.

    Lvl 66 - Steady Shot - A steady shot that causes ${$RAP/4+$m1} damage. 6 sec Cooldown

    Unsure - Kill Command - Give the command to kill, causing your pet to instantly attack for an additional 87 damage. Can only be used after the Hunter lands a critical strike on the target. 5 sec Cooldown

    Druid Updates.

    Tree of Life Changed to

    Transforms the Druid into the Tree of Life Form. While in this form you increase healing by 25% of your total Spirit for all party members within 45 yards, your movement speed is reduced by 50%, and you can only cast Swiftmend and healing over time spells, but the mana cost of these spells is reduced by 20%.

    The act of shapeshifting frees the caster of Polymorph and Movement Impairing effects.


    Mangle Cat Changed to

    Mangle the target for 150% normal damage plus 245 and causes the target to take 25% additional damage from bleed effects for 10 sec. Awards 1 combo point. (Max Rank Cost 45 Energy)

Nowe enchanty

    Teaches you how to permanently enchant a chest item to give 15 Resilience.
    Teaches you how to permanently enchant a chest item to give 20 Spell Penetration.
    Teaches you how to permanently enchant a shield to give 18 Stamina.
    Teaches you how to permanently enchant gloves to grant 15 Spell Hit Rating.
    Teaches you how to permanently enchant gloves to grant 20 spell damage.
    Teaches you how to permanently enchant gloves to increase Healing by 35.
    Teaches you how to permanently enchant a cloak to increase Arcane Resistance by 15.
    Teaches you how to permanently enchant a cloak to increase Shadow Resistance by 15.
    Teaches you how to permanently enchant boots to increase move speed slightly and Agility by 6.
    Teaches you how to permanently enchant boots to increase move speed slightly and Stamina by 9.
    Teaches you how to permanently enchant a melee weapon to increase healing by 81.


    Priest Silent Resolve also got changed to %resist dispel as well as %-threat.

    Execute had it's tooltip updated to say it works on 20% or below, so i guess you get 1% more executes now.

    Imp Aspect of the Monkey 2/4/6% rather then 1/2/3/4/5.
    Pathfinding 4/8% rather then 3/6.

    Swipe effected by AP base reduced.
    Lifebloom HoT reduced, same end healing.
    Flight Form speed reduced.

    Some changes to Flying Mount Speeds for differing types.

Strona 40 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team