MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

W końcu 60 lvl:)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10466
Strona 5 z 5

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 12:17 ]
Tytuł: 

Nie dziala. Nie da sie grac.
Ci ludzie ktorzy pisza ze podochodzili do 60lvl (czyli MAX w grze) to sciemniaja.
Lagi sa takie ze potworki na zminane biegaja raz wolniej raz szybciej (from GOL) a niektore zywe servery widza jako martwe (from GOL too).



SORRY dla wszystkich piszacych w tym watku za tak haniebny OT ale nie moglem sie powstrzymac :D
EOT

Autor:  Nestor [ 7 sty 2005, 13:59 ]
Tytuł: 

truetly napisał(a):
Nie mowie, ze ktos sie tam wlamie, ale z pewnoscia jest to zagrozenie. Jak to mowia: najlepszy hacker/cracker to taki, o ktorym nikt nie slyszal.

Nie chce nawet myslec jaki bylby lament, gdyby po trzech latach gry w WOW jakis wirtualny dres skasowal polowe postaci.

PS
Mam nadzieje, ze juz sobie wyjasniliscie kto byc hacker, a kto cracker (wylaczajac tych od gier) :)


Baza danych jest backupowana przynajmniej raz w tygodniu, a nie zdziwilbym sie gdyby byla zrzucana raz dziennie.

Wlamywanie sie do komputerow jest troche bardziej skomplikowane niz kradziez radia z samochodu :)
Jesli jedyny otwarty port, i jedyne uruchomione oprogramowanie to server wowa, to nie wlamiesz sie za chiny, chyba ze znajdziesz jakiegos dziwnego buga w tym serverze :) A o to moze byc trudno ;]

Autor:  Bodziu [ 7 sty 2005, 14:01 ]
Tytuł: 

Jaki to jest server bazodanowy ? Oracle ?? Ktos wie ?

Autor:  naro [ 7 sty 2005, 14:23 ]
Tytuł: 

po stronie allince mamy najwyzsze 3 lvl - 53, 55 i 57 :) byc moze za kilka dni bedzie 3 x 60 :)

co do wypowiedzi niektorych dotyczacych sposobu rozgrywki po 60 lvl

jak dla mnie to wlasnie prawdziwa gra powinna sie zaczac dopiero po 60 lvl ze wzgeldu na pvp i wlasnie dlatego wybralem serwer pvp nie normal czy rpg

ktos lubi lvlowac to polecam serwer rpg

co do tego co mozna robic jak sie osiagnie 60 lvl ???
jak grasz w szachy to ciagle sa to te same pionki i jest to ta sama dobrze znana rozgrywka a mimo to jest to ciagle ciekawe i wciagajace ( oczywiscie dla kogos kto lubi szachy )
to samo jest w pvp za kazdym razem jak doochodzi do potyczek
dobrym przykladami gier ktore dawno sie juz skonczylo i poznalo a pomimotego ciagle sa wiagajace sa gry typu rts jak warcraft 3 albo starcraft
grasz na mapie ktora za zwyczja swietnie znasz jedna gre a pomimo tego rozgrywka moze miec za kazdym razem inny przebieg bo grasz z zywym przeciwnikiem i nie potrafisz przewidziec jego ruchow co po pewnym czasie obcowania z komputerowym przeciwnikiem potrafisz zrobic bez trudu

to tyle

Autor:  Xanth [ 7 sty 2005, 14:25 ]
Tytuł: 

Bodziu napisał(a):
Jaki to jest server bazodanowy ? Oracle ?? Ktos wie ?

Nic pracujacego na znanym ogolnie systemie plikow. Zazwyczaj sa to mainframowe systemy obiektowe, w ktorych nie istnieje nawet pojecie pliku ;)

X.

Autor:  Huckster [ 7 sty 2005, 14:35 ]
Tytuł: 

Ile czasu Ci zajelo dojscie do 60 lvlu?

Autor:  Bodziu [ 7 sty 2005, 14:51 ]
Tytuł: 

Xanth - wiedzialem ze na kogo jak kogo ale na Ciebie to zawsze mozna liczyc, dzieki wiem co to sa za systemy mainframe'owe :P Ale chcialem sie upewnic na czym WoW jest bo cos mi sie kiedys o uszy obilo z Oraclem ;D

Autor:  Morandir [ 7 sty 2005, 14:58 ]
Tytuł: 

wow pewnie siedzi jak ich battle.net na windows 2003 albo innej winzgrozie. :)

Autor:  Xanth [ 7 sty 2005, 15:07 ]
Tytuł: 

Morandir napisał(a):
wow pewnie siedzi jak ich battle.net na windows 2003 albo innej winzgrozie. :)

:o
Nie znam peceta (ani alphy), ktory bylby w stanie pociagnac taka ilosc graczy.

X.

Autor:  psk [ 7 sty 2005, 15:35 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Morandir napisał(a):
wow pewnie siedzi jak ich battle.net na windows 2003 albo innej winzgrozie. :)

:o
Nie znam peceta (ani alphy), ktory bylby w stanie pociagnac taka ilosc graczy.

X.


Hm? Bede zgadywał. Jakies serwery intela w kasetkach (bardzo luźny strzał, ze wzgledu na to w jaki sposob je podnoszą po restarcie).
Być moze każda zone/grupa zone na osobnym - stąd lag per miejsce. Windows wcale by mnie nie zdziwił akurat tutaj.

Baza? stawiałbym na Oracle/RAC/linux, jezeli dobrze pamietam ich (blizza) ogłoszenie, jak szukali DBA.

To tyle gdybania, bo raczej nigdy się nie dowiemy jak jest naprawdę. ;-)

A co do obciążalności ilością graczy - ja nie wiem, jak bardzo jeden gracz obciąza ,,serwer'', więc....

Autor:  Kabraxis [ 7 sty 2005, 16:00 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
A co do obciążalności ilością graczy - ja nie wiem, jak bardzo jeden gracz obciąza ,,serwer'', więc....


Przypuszczam ze na zwyklym (highendowym + zajebiscie szybkie lacze) PC'cie moglbys puscic server na gora 3 graczy :D
.
ale w sumie tez sie nie znam :( :( :(

Autor:  Xanth [ 7 sty 2005, 16:15 ]
Tytuł: 

;)
Obrazek

Autor:  Zodi4c [ 7 sty 2005, 16:33 ]
Tytuł: 

Mam bardzo podobny komputer (osobisty). Roznica polega tylko na jednym malym detalu. Ja mam 19' Lcd.

Autor:  psk [ 7 sty 2005, 16:36 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
psk napisał(a):
A co do obciążalności ilością graczy - ja nie wiem, jak bardzo jeden gracz obciąza ,,serwer'', więc....


Przypuszczam ze na zwyklym (highendowym + zajebiscie szybkie lacze) PC'cie moglbys puscic server na gora 3 graczy :D


highendowy PC jest znacząco różny od tego, co możesz mieć w podobnym serwerze intela. Obecnie jest naprawdę mało rzeczy, ktorych nie mogłby zrobić intel lub ich odpowiednio duże stadko. Z tych o których wiem, to przychodzą mi tylko do głowy jakieś obliczenia, których nie da sie zrobić na klastrze, lub komuś się nie opłaca napisać softu do tego na klaster. Jak dla mnie, mainframe umarły prawie zupełnie jakieś 12-18 miesiecy temu. Zostaja dla nich naprawdę niszowe zastosowania.

Kabraxis napisał(a):
ale w sumie tez sie nie znam :( :( :(


Mogę powiedzieć, że się nie znam na wymiarowaniu sprzętu pod WoW - brak danych. ;)


Ale ogólnie, dla mnie EOT, bo to chyba forum nie o tym. ;)

Autor:  Xanth [ 7 sty 2005, 16:50 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
Jak dla mnie, mainframe umarły prawie zupełnie jakieś 12-18 miesiecy temu. Zostaja dla nich naprawdę niszowe zastosowania.

Jak dla ciebie, to moze tak, co nie stoi na przeszkodzie, by nadal sie dobrze sprzedawaly (vide ostatnio mainframe sprzedany przez nas na UAM w Poznaniu) ;)
http://www.computerworld.pl/news/71268.html

X.

PS. EOT! ;)

Autor:  Morandir [ 7 sty 2005, 16:54 ]
Tytuł: 

Oczywiscie tto inna skala ale mialem nieco do czynienia z serwerami gier. I gracz nie obciaza za bardzo serwera (lacze tak - w zaleznosci od kodu sieciowego i co siedcia idzie). Podstawowym problemem sa moby i npc czyli spawny oraz baza itemow.

BN chodzi na 100% na Windzie 2003 stad moje gdybanie tutaj. Dotychczas strona serwerowa byla slaba strona blizza - wystarczy poczytac o sprzecie na jakim bedzie chodzil WISH. Nie widze powodu, dla ktorego nie moznaby sie pochwalic, a to blizzard umie robic. Skoro sie wiec nie chwala to znaczy, ze nie ma czym :)

EOT

Autor:  psk [ 8 sty 2005, 18:57 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jak dla ciebie, to moze tak, co nie stoi na przeszkodzie, by nadal sie dobrze sprzedawaly


Tak tylko dodam, krótko. ;) zseries nigdy jakos mi sie nie kojarzył z mainframe, jego to bym sam kupił. ;) I moze przestanę wypowiadać się na temat, w którym jednak nie do końca mam jednak pełne rozeznanie ;)

Autor:  Sathorn [ 9 sty 2005, 05:21 ]
Tytuł: 

Psk wespre cie w tym boju, mainframe IMO juz sie przezyl dlatego ze wszyscy ida w klastry - bo to i tansze i bardzo skalowalne w polaczeniu z wymogami klienta.... chesz masz wiecej nie chesz (nie stac cie) masz mniej...

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team