MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

1.7 Hunter talents
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14530
Strona 5 z 6

Autor:  Zakhan [ 17 wrz 2005, 23:23 ]
Tytuł: 

overkilll napisał(a):
Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)


z tego co pamietam to tylko combat statsm normalnie pisze tylko dla meele

Autor:  overkilll [ 17 wrz 2005, 23:38 ]
Tytuł: 

Zakhan napisał(a):
overkilll napisał(a):
Gdzie jest napisane ile hunter ma % na krytyka w ranged weapon? :)


z tego co pamietam to tylko combat statsm normalnie pisze tylko dla meele


Sorry ale nie kumam o co ci chodzi.

Autor:  Zakhan [ 18 wrz 2005, 21:08 ]
Tytuł: 

sorka ze tak nieprecyzyjnie, troche nie w stanie bylem :)
szanse na crita z guna/luku to tylko modem mozesz sprawdzic (combat stats lub podobny), gra pokazuje tylko szanse na krytyka tylko dla broni recznej.

mysle ze juz zrozumiale :)

Autor:  TobiAlex [ 19 wrz 2005, 14:12 ]
Tytuł: 

Nie potrzeba żadnego moda, aby sprawdzić jaką ma się szansę na kryta z ranged. Wystarczy sprawdzić jaka jest szansa w melee i dodać do niej liczbę talentów zainwestowanych w Lethal Shots.

Autor:  overkilll [ 19 wrz 2005, 17:18 ]
Tytuł: 

TobiAlex napisał(a):
Nie potrzeba żadnego moda, aby sprawdzić jaką ma się szansę na kryta z ranged. Wystarczy sprawdzić jaka jest szansa w melee i dodać do niej liczbę talentów zainwestowanych w Lethal Shots.


Chyba jednak nie. Przynajmniej tak wychodzi z moichj obserwacji. W melee mam 5% w Leathal weapon mam +5% czyli powinno być 10% a z combat statów wychodzi 11% Srednia z trzygodzinnego farmowania. Chyba wiarygodna.

Jeszcze jedno pytanie. Czy Killer Instinct daje też +% do ranged critic? Czy tylko do melee?

Ogólnie mam duży dylemat chy iśc ostro w Marksman czy w Survival!! Te +15% agility i Killer instinct bardzo mi siępodoba. Jednak w Marksman jest Trushot aura , która daje kopa tez petowi i całej grupie.

Autor:  Aerii [ 19 wrz 2005, 18:43 ]
Tytuł: 

Ale zauwarz że procet zalezy tez od lv moba z którym walczysz wiec jak walczysz z mobem np-5lv to i procet bedzie duzo wiekszy

Autor:  overkilll [ 19 wrz 2005, 19:36 ]
Tytuł: 

Aerii napisał(a):
Ale zauwarz że procet zalezy tez od lv moba z którym walczysz wiec jak walczysz z mobem np-5lv to i procet bedzie duzo wiekszy


Chyba masz racje. Ja mam 53 lvl a farmowałem żółwie 50lvl i wyszło mi 11% to na mobach 53lvl może być 10%. Czyli tak jak mówił TobiAlex.

Naliczyłem w sumie +11% z talentów do crita, ale problem z tym ,że nie wszystkie sie da uruchomićz powodu za małej ilośc punktów "talentowych" Jednak absurdem dla mnie jest fakt, że jak ktoś idzie w Marksman to może mieć+5% do crita , a jak idziesz w Survival to możesz mieć+6% do crita ( +3% na humanoid i +3% na Monsters Slaying). Oczywiście te 6% razem z Killer Instinct (+3% z slaying i 3% z Killer Instinct. Jakoś to dziwne jest.

Autor:  Jerzu [ 20 wrz 2005, 08:51 ]
Tytuł: 

Aerii napisał(a):
... a jak idziesz w Survival to możesz mieć+6% do crita ( +3% na humanoid i +3% na Monsters Slaying). Jakośto dziwne jest.


Że jak? Nie ma mobow, ktore rownoczesnie bylyby Beast i Humanoid. Jeden talent daje bonusa do jednych, drugi do innych i sie nigdy nie sumują.

Autor:  Mal [ 20 wrz 2005, 10:27 ]
Tytuł: 

chyba chodzilo mu o humanoid slayer i savage strikes to by bylo razem 6%

Autor:  nat [ 20 wrz 2005, 12:38 ]
Tytuł: 

Mal napisał(a):
chyba chodzilo mu o humanoid slayer i savage strikes to by bylo razem 6%

humanoid slayer nie zwieksza % crita

Autor:  shahray [ 20 wrz 2005, 14:27 ]
Tytuł: 

Dokladnie, te dwa talenty Slying zwiekszaja zadawane obrazenia o 3%, oraz obrazenia zadawane przez crita o 3%. Czyli mozna je porownac nieco z Mortal Shots i Ranged Weapon Specialization (uogolniajac nieco).
Nie wiem skad wam sie wzielo to 6%, Killer instinct to 3%, a zwiekszone agility musialoby miec naprawde gigantyczna baze zeby podniesc crita chocby o 1%.
Co do Savage Strike to chyba nie dotyczy ranged weapon i nie sumuje sie na 6% bo przy dwoch talentach daje 20%.


btw: Moj kotek ma 5600 armoru, dogania i stunuje goscia na epic mouncie (szkoda ze go nie sciaga na ziemie ;P), warka na 58lvl zsolowal (ja mu tylko Bestial Wrath wlaczylem).

I na koniec pytanie, Mortal Shot w tej chwili moze zwiekszyc obrazenia z crita o 30%, czy przed patchem to bylo tez 30%, czy moze 50%? Cos mi sie wydaje ze 50%, ale moze cos pokrecilem.

Autor:  Mal [ 20 wrz 2005, 14:59 ]
Tytuł: 

Mortal shots mialy przed patchem 50% .... co do savage strikow to pomylilem nazwe chodzilo mi o ten skill co jest przed samym Wyvernem nie pamietam jak sie nazywa tam mozna 3 pkty zaladowac (killer instinct chyba). Humanoid slaying rzeczywiscie nie zwieksza crit rate ( tez mi sie pokielbasilo) :) a co do LR i agi bonus to u hunta 53 agi to 1% crit wiec latwo obliczyc że przy bazowym agi (z all itemami bez LR) okolo 350 wziescie LR daj nam dopiero 1 procent na crita. Ale daje tez 106 RAP co daje wiecej niz TS aura;)

Autor:  overkilll [ 20 wrz 2005, 17:27 ]
Tytuł: 

Mal napisał(a):
Mortal shots mialy przed patchem 50% .... co do savage strikow to pomylilem nazwe chodzilo mi o ten skill co jest przed samym Wyvernem nie pamietam jak sie nazywa tam mozna 3 pkty zaladowac (killer instinct chyba). Humanoid slaying rzeczywiscie nie zwieksza crit rate ( tez mi sie pokielbasilo) :) a co do LR i agi bonus to u hunta 53 agi to 1% crit wiec latwo obliczyc że przy bazowym agi (z all itemami bez LR) okolo 350 wziescie LR daj nam dopiero 1 procent na crita. Ale daje tez 106 RAP co daje wiecej niz TS aura;)


Nazywa się to Killer instinct i daje +3% do crita na melee i ranged. Oba talenty Beastl Slying i Humanoid Slying dają po +3% do DMG i +3% do crita na każdąz grup których dotyczą. Razem z killer instinct dają +6% do crita. Co do busta agility to daje tyle agility ze to agility daje więcej attack power niż TS aura, ale TS aura daje tez petowi power i całemu party, więc cały czas się zastanawiam w co iść. Marksman czy Survival i tu jest ten absurd , bo wychodzi na to , że jak jesteś hunter to powinieneś iść w Survival a nie w Marksman:) lol. Bo daje to więcej do ranged niż Marksman , albo tyle samo co i tak jest bezsensu.

Autor:  nat [ 20 wrz 2005, 17:47 ]
Tytuł: 

overkilll napisał(a):
Nazywa się to Killer instinct i daje +3% do crita na melee i ranged. Oba talenty Beastl Slying i Humanoid Slying dają po +3% do DMG i +3% do crita na każdąz grup których dotyczą. Razem z killer instinct dają +6% do crita. Co do busta agility to daje tyle agility ze to agility daje więcej attack power niż TS aura, ale TS aura daje tez petowi power i całemu party, więc cały czas się zastanawiam w co iść. Marksman czy Survival i tu jest ten absurd , bo wychodzi na to , że jak jesteś hunter to powinieneś iść w Survival a nie w Marksman:) lol. Bo daje to więcej do ranged niż Marksman , albo tyle samo co i tak jest bezsensu.

kurde widze ze niektorzy dalej nie zozumieli
wlasnie napsialismy ze Monster i Humanoid Slaying NIE ZWIEKSZAJA %crita (crit chance)
,,Humanoid Slaying - rank 3/3
Increases all damage caused against Humanoid targets by 3% and increases critical damage caused against Humanoid targets by an additional 3%."
nie ma tu nic o crit chance tylko o damagu z crita
oznacza to ze szanase na crita masz taka sama tyle ze jak juz crit wejdzie to za 3% wiecej
gdyby bylo tak jak tu piszecie to hunter bylby najlepsza postacia w grze - mortal shots zwiekszaloby 30% crita :)

Autor:  overkilll [ 20 wrz 2005, 18:42 ]
Tytuł: 

Nat masz racje. Dopiero teraz sie wczytałem w opis tego talenty ( a racze shit talentu +3% crit damage) to pizda w szafie jakich mało!!! Blizza powali chyba żeby dawaćtakie cośi pakowaćw to 6 punktów!!!! Normalnie reće mi opadły.

Autor:  Mal [ 21 wrz 2005, 00:27 ]
Tytuł: 

nie 6 punktow a 3 punkty...ja nie mam to w talentach i zauwazylem ze te 3% + LR sprawiaja ze crity mam mniej wiecej podobne jak przed patchem a czasem nawet mocniejsze a co lepsze coraz czesciej crituje;)

Autor:  nat [ 21 wrz 2005, 11:35 ]
Tytuł: 

na pewno nie jest to cudowny talent, zly tez nie, jak na sama gore drzewka calkiem przyzwoity
cale drzewko bardzo ciekawe, killer instinct jest bardzo dobry
wielka wada jest brak sensu inwestowania w ostatni talent, przez to ze drzewko nie posiada zadnego czaru ,,w razie czego", counterattack na pewno nie daje nam poczucia bezpieczenstwa podczas grindowania jakie da nam scattershot (czy nawet intimidation)
niby talenty zostaly juz ,,zrobione" a jednak dalej widze talenty w ktore nie ma sensu inwestowania chocby 1 punktu (imp feign death, imp hunters amrk czy imp eyes of the beast)
posiadanie peta w strafach instance trudniejszych niz ubrs w dalszym ciagu mija sie z celem nawet jesli ktos jest wyspecjalizowany w drzewku beastmaster
ogolnie mowiac blizzard w miare mocno zbuffowal huntera w tym w czym byl dobry i pozostawil go slabym w czym byl wczesniej
dobry przeciwnik w dalszym ciagu bedzie potrafil zabic huntera expoiltujac strefe deadzone

Autor:  Dwutlenek [ 21 wrz 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

Nie wiem co tak wszyscy ta strefe deazone molestują. Tam gdzie hunter ma dead zone mają ją również wszystkie klasy nie castujące.

Autor:  Bullet [ 21 wrz 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

czyli war i rogal... reszta jedzie hunta jak chce

Autor:  Dwutlenek [ 21 wrz 2005, 12:23 ]
Tytuł: 

Wszystko zależy od skilla jak już tysiące razy było mówione...

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team