MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
[ARENA] dyskusje https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845 |
Strona 5 z 101 |
Autor: | redlum [ 26 wrz 2006, 22:02 ] |
Tytuł: | |
cos mi sie wydaje ze skrocenie CC bedzie dotyczyc tylko tych najdluzszych - jak sap albo sheep |
Autor: | niebezimienny [ 26 wrz 2006, 22:04 ] |
Tytuł: | |
No czyli wlasnie sap z 15 sekund skroca nie wiem do 10 albo mniej, i wtedy to nie bedzie 'paredziesiat sekund'. I nie bedzie az takie uzyteczne |
Autor: | mihn [ 26 wrz 2006, 22:47 ] |
Tytuł: | |
niebezimienny napisał(a): W pvp sap trwa MAX 15 sekund. TERAZ.
to czemu ja dzisiaj mialem ponad 40? |
Autor: | koornik [ 26 wrz 2006, 23:00 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...)
oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase? |
Autor: | tomugeen [ 26 wrz 2006, 23:10 ] |
Tytuł: | |
koornik napisał(a): Cytuj: Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...) oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase? Dispelowany (BoF tez milo miec) rogue robi calkiem dobry dmg w pvp, poisonuje i interruptuje healera w kluczowych momentach. W TBC jego rola sie raczej nie zmieni. No i ma wielka zalete - nie wypieprzy sie z many w walce przeciw charom z XXX hp i nie jest bardzo agrrujacy w pvp ;] Podobnie ludzie wykluczali druida ze swoich "piatek marzen" na arene. A chyba kazdy wie jak meczacy jest taki drood do ubicia. Dochodzi nowy, swietny w PvP HoT i Cyclone (ale to pewnie dispelowalne) Wszystko zalezy od taktyki, w zasadzie kazda kombinacja 5 klas przy odpowiedniej taktyce moze swoje zdzialac.... pod warunkiem ze ma priesta, warriora i paladyna ;] |
Autor: | Clostridium [ 27 wrz 2006, 00:56 ] |
Tytuł: | |
http://xs.to/xs.php?f=8d3dc737575cec7f0 ... 06&d=06380 |
Autor: | bloob [ 27 wrz 2006, 07:03 ] |
Tytuł: | |
Oj lock bedize bardzo bardzo przydatny na arenie ;] Nie do zabijania. Fear, seduction, imbacoil, mass fear ;0 taki mini crowd control:) Poza tym jak wszystkich po kolei DoTnie to dps wskoczy na chory poziom ;] A co do rogue, to jezeli dostaniecie sprint z krotkim cooldownem to po co wam stealth :P |
Autor: | Cerner [ 27 wrz 2006, 08:57 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Cytat:
Stunlock? Ambush? Chociaż, w takiej zagrywc (...) oczywisie ze lepiej miec gdzies w poblizu roga niz go niemiec. Ale powiedz mi czy nie lepiej zamiast niego miec inna klase? O to mi właśnie chodzi. Rogal + skilled player może niesamowicie dużo zdziałać interruptami i stunami, generalnie gdy się wysra z cd jest kolesiem od robienia niezłego bigosu . teraz nieco obróćmy kota ogonem. Będąc teamem pala+warrior+priest jakich dd byś wybrał z pośród: lock, hunter, rogue i mag? Żeby niebyło dyskryminacji dodajmy jeszcze szamana i druta . Na dzień dzisiejszy nie sądzę żeby trzeźwo myślący team zabrał ze sobą rogua podczas gdy miał by do wyboru resztę towarzystwa z hunterem i lockiem na czele |
Autor: | niebezimienny [ 27 wrz 2006, 15:08 ] |
Tytuł: | |
Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation. |
Autor: | Pio [ 27 wrz 2006, 17:22 ] |
Tytuł: | |
niebezimienny napisał(a): Imo druid sie zamieni w drzewo i zakamuflowawży sie w krzakach bedzie wykonywal imba rejuvenation.
ta wyhealuje przeciwnika na smierc, gdy ten ze smiechu na widok druida -sosny bedzie sie tarzal po ziemi |
Autor: | bloob [ 27 wrz 2006, 17:52 ] |
Tytuł: | |
"druid-sosna" cytatem na dzis :D bosko ;] btw lock bedzie mogl uzywac tego super healthstone dispensera? |
Autor: | bargaw [ 27 wrz 2006, 19:53 ] |
Tytuł: | |
Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo |
Autor: | tomugeen [ 27 wrz 2006, 20:33 ] |
Tytuł: | |
bargaw napisał(a): Duzy plus jaki zauwazylem, thrown bedzie prawdopodobnie dzialac jak gun/bow, bo raczej watpie ze bedziemy mieli epic ammo
Swojego czasu myslalem o jakims epic pojemniczku na thrown wsadzanym do slota "ranged" i zwyklych nozykach jako ammo, ale tak tez jest dobrze, bo unlimited ammo nie ma znaczenia dla rogue/warka ktorzy ranged uzywaja tylko sytuacyjnie. |
Autor: | bargaw [ 28 wrz 2006, 06:40 ] |
Tytuł: | |
co do rogue teraz to sie zmieni bo dostal finishing move z thrownem, ciekawe kiedy dostanie jakis normal attak z throw ktory daje combo xD, o ile SS nie bedzie dzialac z tym:) |
Autor: | Pio [ 28 wrz 2006, 09:21 ] |
Tytuł: | |
Czemu nie doceniiacie morderczego komba 2 warriorow + shaman z windfury totem + priest/paladyn. Na BG to wlasnie takie polaczenie robilo najwieksza masakre wsrod przeciwnikow |
Autor: | Gorbacz [ 28 wrz 2006, 09:32 ] |
Tytuł: | |
Sheep, root, spike na szmaciarza, spike na szamana i potem milczenie owiec. Na każde kombo jest jakiś sposób. |
Autor: | Demandread [ 28 wrz 2006, 12:29 ] |
Tytuł: | |
Szamani maja totemixy, kt. sciagaja spelle, a sheep jest 1.5s cast vs instant shock. Takze to nie jest takie oczywiste wcale. Peace |
Autor: | raggnarok [ 28 wrz 2006, 13:19 ] |
Tytuł: | |
1. PoM+Sheep a totemik z wanda. 2. Poly range: 30y, Shock range 20y. |
Autor: | bloob [ 28 wrz 2006, 13:38 ] |
Tytuł: | |
trinkety i wotf. Teoretyczne dyskusje nie maja sensu. |
Autor: | Sarmata [ 28 wrz 2006, 13:46 ] |
Tytuł: | |
Hehe cale to forum to jedna wielka teoretyczna dyskusja A co do szamana to rzeczywiscie moze niezle namieszac. A tak na marginesie: wszystkie potiony beda dzialac na arenie? Bo pewnie wszyscy beda lykali wczesniej wszystkie uodparniajace na nature, fire itd + flaski i inne pierdoly |
Strona 5 z 101 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |