MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Czy to poczatek konca WoW ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26612
Strona 5 z 8

Autor:  iniside [ 17 wrz 2007, 17:19 ]
Tytuł: 

Lpam napisał(a):
iniside napisał(a):
Reroll EVE-Online and stop crying.

to jest forum dyskusyjne nie eu-general, czyzby pomylily sie zakladki ww ff?
swoja droga rerollnalbym eve, gdybysmy nie mieli guild inv do war :)

Obstawiam ze przy wysiadlbys po 2 gora 3 miesiacach. Po wtopieniu, paru okretuw, kupy mamony, powiedzialbys ze chuj nie gra [;
Ok. Wiec WTF, masz inv to idz sobie i przestan plakac jakie to nudne itd.
Jak W WHO bedzie gral w WoW to za dwalata tez zaczniejsze marudziec ze WHO zdycha bla bla.
Ludzie /chillout, wyjdzcie na dwor to wam sie nie znudzi lol.

Autor:  Stomp [ 17 wrz 2007, 18:37 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Pitolenie trzy po trzy...

Mi tam sie dobrze gra, a gram od bety US. Jak się ma dobrych znajomych to jest git.

WoW się kończy dla farmerów, którzy maja przyjaciół farmerów. Bo na Boga... ile czasu mozna farmować?

Ja się nadal doskonale bawie w towarzystwie świetnych ludzi. Wydaje mi się, że większość graczy zapomina o podstawowej zalecie gier MMO, która polega na kontaktach z innymi ludzmi, przy czym mówiąc kontakty mam na mysli współpracę, a nie tylko rywalizację. Rywalizację, która faktycznie w wielu aspektach sprowadza się do farmowania.

Zresztą ile już razy słyszałem o końcu wow...

Prawda jest taka, że rynek nie ma nic do zaoferowania w tej chwili. Ponadto nawet jesli się pojawią nowe gry to nalezy pamiętac o kilku ważnych rzeczach, ktore dla starych graczy MMO są oczywiste.

Po pierwsze każdy nowy wypuszczony produkt MMO, jest niekompletny, terminy cisną i devsi deklarują dopracowanie gry w paczach. Co trwa rok, czasami dłużej.

Po drugie. Nowa gra MMO zawsze startuje z masą buggów, które mają byc naprawiane w paczach.

Po trzecie. Obietnice devsów z okresu projektowania gry w 99% przypadków nijak się maja do rzeczywistości.

Podsumowując. Żeby gra osiągnęla taki status jak WoW i taki poziom rozgrywki, musi byc na rynku przynajmniej rok.
Wyobraźmy sobie teraz kto będzie grał przez rok w grę, która nie jest taka jak miała być, jest pełna buggów, podczas gdy na rynku pojawia się dodatek do WoW, z powodu którego (spójrzmy prawdzie w oczy) cały swiatek MMO robi w spodnie z zachwytu?

Dalej to już tylko lawina, ludzie nie chca grać przez ten rok, devis nie dostaja kasy i mają wszystko głęboko tam, gdzie nawet słonce nie zagląda.

Z moich doświadczeń z MMO mogę powiedzieć tylko jedno. Nie ma najmniejszych szans, zeby jakikolwiek produkt, który się pojawi na rynku mógł konkurować z Warcraftem.. najmniejszych.
Chyba, że zacznie produkcje z budżetem 30 mil $ albo więcej.

Byłoby świetnie gdybym nie miał racji. Ale obawiam się, że moge mieć ;-]


jakze prawdziwe ... wystarczy przypomniec vanguarda (ktos jeszcze o nim pamieta ?? lol) na poczatek 200k ludzi to kupilo przy ZEROWEJ reklamie, ale gierka sie nie obronila i teraz juz dogorywa, V. jest dla mnie przykładem jak mozna wszystko zepsuc przedwczesnym retailem,
blizz jest znany z tego ze przeklada daty gierek po 10 razy (przypominaja mi sie jeszcze czasy D2 lol) ale produkty zawsze sa grywalne a z paczami sie zajebiscie zmieniaja, ja sam w WoWa przestałem grać jakiś rok temu, teraz planuje powrót, gildia w której grałem ciągle istnieje (pewnie dlatego ze mozna grać w niej z dowolnym buildem i w pelni for fun)
jedyne co mnie boli to grafika , mogli by wprowadzic nowy engine i dx10 ;)

a mysle ze realne liczby na start dla WHO i AoC to okolo 300-500k na start i to tylko wtedy jesli dodatek do WoW nie wypali , jesli im sie uda to okolo 200k

Autor:  koci [ 17 wrz 2007, 18:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Szamani w alliance i paladyni w hordzie? Nigga please, to najlepsza rzecz jaka weszla w BC.

Haha, chyba sobie kpisz. Ale no tak jak jest sie carebearem i sie whinowalo ze w hordzie nie ma blessow to n/c.
Alianci i horda mieli wlasnie swoj klimat ze tu byli shamani a tutaj paladyni. Jestem ciekaw jaka blizzard wymysli historyjke z dk u aliantow.

Autor:  iniside [ 17 wrz 2007, 18:59 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Cytuj:
Szamani w alliance i paladyni w hordzie? Nigga please, to najlepsza rzecz jaka weszla w BC.

Haha, chyba sobie kpisz. Ale no tak jak jest sie carebearem i sie whinowalo ze w hordzie nie ma blessow to n/c.
Alianci i horda mieli wlasnie swoj klimat ze tu byli shamani a tutaj paladyni. Jestem ciekaw jaka blizzard wymysli historyjke z dk u aliantow.

To Warlockow tez nie powinno byc tbh.

Autor:  Mirtul [ 17 wrz 2007, 19:02 ]
Tytuł: 

I priestow u hordy L:((

Autor:  hrabik [ 17 wrz 2007, 19:36 ]
Tytuł: 

Lockow sie zgodze szczegolnie u orkow, ale priestow?;
Imo powinny byc 3 frakcje, undeadzi calkiem osobno i zeby dzielili sie na nieumarlych ludzi, dwarfow, satyry u nelfow(chociaz Sylvanas ma skina nelfki, mimo ze byla helfka) itp itd, byloby swietnie;

Autor:  Nestor [ 17 wrz 2007, 22:43 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Cytuj:
Szamani w alliance i paladyni w hordzie? Nigga please, to najlepsza rzecz jaka weszla w BC.

Haha, chyba sobie kpisz. Ale no tak jak jest sie carebearem i sie whinowalo ze w hordzie nie ma blessow to n/c.
Alianci i horda mieli wlasnie swoj klimat ze tu byli shamani a tutaj paladyni. Jestem ciekaw jaka blizzard wymysli historyjke z dk u aliantow.


Klimat, widac zupelnie nie czytales co devsi mowili o podstawach tej zmiany.

Death knight to poprostu byly wojownik lich kinga ktory zdolal sie wyzwolic, nie ma zadnych podstaw zeby zabronic tego jakiejkolwiek rasie.

A co do umierania wowa, lol, temat przerabiany milion razy.

'Dwoch kolesi odemnie z gildii quitnelo, to wszyscy quituja'. Fakt jest taki ze bardzo duza czesc klienteli w wowie to sa ludzie ktorych nigdy nie widac, leveluja sobie powoli, zrobia 3 questy dziennie, pogadaja z kims etc. Wow to nie tylko super high level uber tier 12152 postacie, ale tez na ktorych nikt sie nie patrzy, i to oni w glownej mierze napedzaja ten biznes.

Spojrzcie na UO. MMO 1szej generacji, 2d, niezbyt rozbudowane, ale dalej trzyma sie na rynku, mimo 10 lat na karku, do tego nigdy nie mieli rownie wielkiej klienteli jak wow. Wow bedzie na rynku poki blizz nie wyciagnie wtyczki, tak jak ncsoft z auto assaultem.
Mozecie sobie zaprzeczac ile chcecie, ale gry mmo to nie gielda, nie zawalaja sie w ciagu 2 dni.

WHO bedzie ciekawe, ale do premiery jeszcze roczek, tak zeby mialo rownie dobra jakosc wydania jak wow w pierwszym dniu. Do tego czasu nic tak naprawde nas nie zaskoczy, AoC to fail co juz z daleka widac, spellborn planowany na jesien.. zobaczymy czy w ogole wyjdzie. Chcial nie chcial, wiekszosc gier bedzie klonami wowa, bo to jest to co szary kowalski kupuje.

Gry pokroju eve beda rozwijac sie powoli, bo ludzie lubia placic za kerberowanie, rywalizacja i ryzyko to nie jest to co misie lubia najbardziej.

Zostawiam was z tą baryłeczka whinu, bonne appetit!

Autor:  Aldatha [ 17 wrz 2007, 23:13 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):

Z moich doświadczeń z MMO mogę powiedzieć tylko jedno. Nie ma najmniejszych szans, zeby jakikolwiek produkt, który się pojawi na rynku mógł konkurować z Warcraftem.. najmniejszych.
Chyba, że zacznie produkcje z budżetem 30 mil $ albo więcej.

Byłoby świetnie gdybym nie miał racji. Ale obawiam się, że moge mieć ;-]


http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

:(

Autor:  tomugeen [ 17 wrz 2007, 23:24 ]
Tytuł: 

Hahahah alda, zwrociles na ostatnie slowo w tym filmiku?

"FOREVER"

;]

Autor:  Shadhun [ 17 wrz 2007, 23:31 ]
Tytuł: 

D&L też miał byc zajebisty , innowacyjni i wogóle, w iemy jak się to skończyło.

Autor:  tomugeen [ 17 wrz 2007, 23:33 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
D&L też miał byc zajebisty , innowacyjni i wogóle, w iemy jak się to skończyło.

Nie mial byc, gra od poczatku ssala.

Autor:  lary [ 17 wrz 2007, 23:43 ]
Tytuł: 

filmik ciekawy - completly free...

a wracajac do tematu -
w wowie nie pasuje mi glownie ze azeroth jest strasznie pusty i
chcialbym zeby wrocili do world pvp(hillsbrad), crossrealmny niech ida w cholere - fajnie bylo znac polowe przeciwnej frakcji, albo scigac kogos z dune, za to ze cie zabil kilka leveli wczesniej.
aaaaa no i obiecywane od poczatku gry oblezenia.
chcialbym sobie postrzelac w koncu w ironforge.
basta.

Autor:  Cardano [ 17 wrz 2007, 23:50 ]
Tytuł: 

lary napisał(a):
world tbc (hillsbrad)
?

Autor:  Sobtainer [ 17 wrz 2007, 23:50 ]
Tytuł: 

imo,

ten topik jest bezsensu. Sam płakałem nieraz, ale seryjnie aż żal to czytać a zwłaszcza coś, co ma dużo słów i połowa z nich to crying 2 litrowy najmniej, a najbardziej kontruktywny post jest nestora, idealnie podkreśla i inteligentnie daje do zrozumienia, że pierdolicie i tyle :D

Autor:  lary [ 17 wrz 2007, 23:59 ]
Tytuł: 

Cardano napisał(a):
lary napisał(a):
world tbc (hillsbrad)
?

poprawione.
nie domysliles sie? czy po prostu jestes zlosliwy? :roll:

Autor:  MagPS [ 18 wrz 2007, 08:40 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
WHO bedzie ciekawe, ale do premiery jeszcze roczek


Herezja

Autor:  Yaroos [ 18 wrz 2007, 09:02 ]
Tytuł: 

Az sie wtrące ;)
WoW nie padnie - raczej pyknie szybciutko 10kk users.
wydaje mi sie ze Ci co płaczą ze WoW jest nudny maja taki dzień w WoW :

odpalam wowa ; sprawdzenie poczty , szybkie bieg na farme ,
potem ah , i raid :)
a na raidzie :
suche komendy od RL/GMa :
dps/ stop dps , more dots /stop dots .
po uboju nowego bosa - : gz .
i tak przez 4h ...

thx 4 coming - na koniec .
ah - spac albo 1 lub 2 areny .

w dzien wolny od raidow : farma /bg /areny /ah .
weekend farma - trzeba zarobić na raid.
i tak przez rok...
to raczej kazda praca jest ciekawsza ...

mowicie pvp nudne ? na arenach byc moze na bg tez - ale na najfajnieszym bg w WoW - Elemental plaetou ? NIE , jest zajebiste, Halaa tez całkiem fajna...
jesli moge poradzić dla "znudzonych" servery RP maja fajne klimat ,eventy,raidy na stolice itd.

a no i trzeba sie inaczej komunikowac niz , cytuje : KURWA , TWOJA STARA.

a ze jest " płytki " ? raczej ludzie powini dbać o " głebie" bo z kazdego dzieła można zrobic kaszanke .
I przypominam ze jest to rozrywka ;) Opium fur Volks , za stosunkowo niewielkie pieniadze .Myślicie ze osoba sprzatajaca Luwr od 30 lat codzienie podziwia " szuke " ? Dla niej " kurzy sie ciągle to gówno " raczej


Have fun

Autor:  iniside [ 18 wrz 2007, 11:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Współzałożyciel Blizzarda, Paul Pearce, stwierdził, że w tej chwili nie ma potrzeby tworzyć sequela niezwykle popularnego MMO, jakim z pewnością jest World of Warcraft. Takowy może powstać dopiero wtedy, gdy programiści firmy stwierdzą, że nie mogą zrealizować swoich planów na obecnej podstawie.

World of Warcraft to w tej chwili jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek jeśli chodzi o gatunek MMO, a nawet w całej branży gier. W sieciową masówkę Blizzarda zagrywają się miliony ludzi, nic zatem dziwnego, że zarówno w społeczności WoW-a, jak i wśród dziennikarzy branżowych pojawiają się pierwsze pytania odnośnie sequela gry.

World of Warcraft na razie cieszy się zadowalającą popularnością

"Gra ma dopiero 2,5 roku. Myślę więc, że w przyszłości, którą jesteśmy w stanie przewidzieć z dzisiejszej perspektywy, będą powstawać kolejne dodatki do World of Warcraft. Nawet nie myśleliśmy o drugiej części gry" - powiedział Paul Pearce. Zaznaczył jednak, że ludzie z Blizzarda są wielkimi entuzjastami uniwersum WoW-a i zamierzają zapewnić mu długą żywotność.

Co jednak musiałoby się wydarzyć, by World of Warcraft II powstał? "My jako gracze, robimy takie produkcje, przy których później chcemy spędzać czas. Dużo zależy więc od zespołu deweloperskiego" - odpowiada Pearce. "Musiałoby dojść do sytuacji, w której powiedzielibyśmy sobie: "To właśnie chcieliśmy zaimplementować, ale nie możemy tego zrobić na aktualnym szkielecie". Można zatem tylko domniemywać, kiedy taka sytuacja zaistnieje. A nie nastąpi to raczej zbyt szybko.

A teraz wszyscy /shoo /shush.

Autor:  Buffchef [ 18 wrz 2007, 11:26 ]
Tytuł: 

Kłamie jak typowy oligarcha! Koniec WoW jest bliski!
Zbudujemy WoW II bez wyzysku farmerów, układów zżerających rankingi, obniżymy koszty napraw, będzie w końcu housing (conajmniej 3 miliony mieszkań)!

Autor:  iniside [ 18 wrz 2007, 11:30 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Kłamie jak typowy oligarcha! Koniec WoW jest bliski!
Zbudujemy WoW II bez wyzysku farmerów, układów zżerających rankingi, obniżymy koszty napraw, będzie w końcu housing (conajmniej 3 miliony mieszkań)!

A to wszystko bez podatkow!

Strona 5 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team