mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 31
Dołączył(a): 21.05.2008
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 05:58 
 
Hmm, a ja mam takie pytanie - jak bedzie z takim profesjami jak First Aid, Cooking i Fishing u DK? Trzaskanie od 0 czy od poziomu mniej wiecej 250-275 (odpowiedniego 55 lvl startowemu). Bo nie bedzie zabawne wracanie do nisko lvl-wych landow i tluczenie mobów po matsy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 06:26 
 
Widziałem na screenach, kolesie mieli Runecloth Bandage zrobione już, wątpie że biegali po low level instancjach żeby to zrobić na becie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 07:16 
 
http://vimeo.com/1374488
SM 2.0
Czy w sumie SM v 0.1, bo juz chyba cos takiego w Alphie WoWa widzialem..., czy tam becie.
Pala dps:
http://vimeo.com/1376323 o cholera ;o.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 07:53 
 
Widzieliście nowe cienie w WotlK? akurat w Twoim linku jest mały filmik.
Kolesie na forach się wypowiadają, ze cholernie widać różnice, zwłaszcza w gęstych lasach.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?VIEW ... 171&bhcp=1

http://deathknight.info/2008/06/new-sha ... tlk-alpha/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 08:00 
 
No na forum bety sie ludzie skaraza ze im fps z 70 do 15 spadl :D Przy ustawieniach zdaje sie 5.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 08:43 
 
No ale to akurat jest chyba przez komendy z konsoli. Z tego co wiem, można bardzo mocno podkręcić roślinność, niebo itp.

Ale na pewno nie będzie to wprowadzone w ustawienia Video (mówię o detalach przez konsolę, nie cieniowanie).
Anyway, widać że silnik WoWa nie nadaje się już do niczego, zwłaszcza do kręcenia detali.

*

Posty: 150
Dołączył(a): 10.11.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 08:57 
 
Jakiej Konsoli sob ??

Dostepna jest ona w BC ??


_________________
Dobrze ze nie wiesz co u mnie bo peklo by ci serce ...

PIH na zawsze !!

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 08:58 
 
Nie wiem, nie sprawdzałem :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 08:59 
 
Sobtainer napisał(a):
No ale to akurat jest chyba przez komendy z konsoli. Z tego co wiem, można bardzo mocno podkręcić roślinność, niebo itp.

Ale na pewno nie będzie to wprowadzone w ustawienia Video (mówię o detalach przez konsolę, nie cieniowanie).
Anyway, widać że silnik WoWa nie nadaje się już do niczego, zwłaszcza do kręcenia detali.

To nie kwestia silnika. To kwestia dupnie napisanych shaderow.
Zreszta. Wymiana silnika to nie jest duzy problem. Moga to nawet w jakims patchu zrobic. I pewnie zrobia :D.


Hunter Pet Talents :<
http://war-tools.com/t56207.html

No kuwa. Warlock tez takie cos powinien miec !.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 13:01 
 
Sobtainer napisał(a):
No ale to akurat jest chyba przez komendy z konsoli. Z tego co wiem, można bardzo mocno podkręcić roślinność, niebo itp.

Ale na pewno nie będzie to wprowadzone w ustawienia Video (mówię o detalach przez konsolę, nie cieniowanie).
Anyway, widać że silnik WoWa nie nadaje się już do niczego, zwłaszcza do kręcenia detali.


Pamietam jak byla goraca dyskusja na temat grafiki na closed becie TBC.
Wprowadzono wtedy nowe detale i mozliwosc poprawienia grafiki, jednak okazalo sie ze silnik graficzny jest tak zrypany ze wszedzie gdzie pojawialo sie wicej jak piec mobkow czy graczy to fps spadal do 5-10, wtedy mialem 7300gt i poprostu nie wyrabiala ta karta.
Wylaczyli to szybko, czesc jest ukryta i mozna wlaczyc z poziomu konsoli i nawet ladnie poprawia jakosc ale cudow nie ma.

Ja mysle ze nie beda sie meczyc ze zmina gafiki w WoW, nie musza nic zmieniac bo to nikomu z graczy nie przeszkadza ze gra swiecaca klorowa plama :)

Jak widac jakosc grafiki nie ma znaczenia na ilosc graczy, wiec blizz wyciaga wnioski i smieje sie z nowych gier mmo, ktore maja super grafe ale nie ma kto w nie grac.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 13:31 
 
Tzn. jak ja zobaczyłem Grizzly Hills to się obszczałem :-) już widzę ten ganking ala Nagrand tam. Kompletnie nie zależy mi na graficę w tej grze, fakt faktem mogłaby być trochę bardziej żyletka, ale i tak w tym świecie jest zajebista. Polećcie sobie do Kalimdoru do Thousand Needless i weźcie gryfa z Feralas do Orgrimmar, widoki bankowo rewelacyjne.

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 13:37 
 
huhu zajebista zabawa idzie z wotlk :) iha
swietnie ten lasek wyglada z filmu o paldku.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 17:49 
 
iniside napisał(a):


WOW! no mój hunterek już łapki zaciera :>


_________________
Mam leniwe szare komórki.

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 21:04 
 
Ahm tak gadacie to sobie odnowie subskrybcie i zaczne hunterkiem grac :]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2008, 21:47 
 
http://wow-europe.com/en/info/basics/ta ... lents.html


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 130
Dołączył(a): 2.01.2008
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 00:36 
 
no w koncu jakies zroznicowanie w petach bedzie a nie kazdy ze scorpionem


_________________
Nat is fat

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:18 
 
iniside napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
No ale to akurat jest chyba przez komendy z konsoli. Z tego co wiem, można bardzo mocno podkręcić roślinność, niebo itp.

Ale na pewno nie będzie to wprowadzone w ustawienia Video (mówię o detalach przez konsolę, nie cieniowanie).
Anyway, widać że silnik WoWa nie nadaje się już do niczego, zwłaszcza do kręcenia detali.

To nie kwestia silnika. To kwestia dupnie napisanych shaderow.
Zreszta. Wymiana silnika to nie jest duzy problem. Moga to nawet w jakims patchu zrobic. I pewnie zrobia :D.



Hunter Pet Talents :<
http://war-tools.com/t56207.html

No kuwa. Warlock tez takie cos powinien miec !.


Przecież chodziły jakieś pogłoski, że ma to nastąpić, może to impuls pod wpływem lepszej grafy w aoc - blizz chce być i w tym aspekcie lepszy, bo w każdym innym wdeptał konana w ziemie. :wink:

Btw co tu dużo mówić dodatek zapowiada się wyśmienicie.


_________________
@polygamia

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:41 
 
ta, dodatek bedzie super, tylko supremacja rogali i lockow sie jeszcze powiekszy w stosunku do niektorych klas ( a szczerze wiekszosci)... rogal 1v1 bedzie nonstop niewidzialny i nietykalny...


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:46 
 
Dodanie DK w dodatku to niezla glupota. Zamiast obiecanych kliku hero class, dali jedna ktora bedzie grala po pewnym czasie 1/3 populacji. Ze zmian podoba mi sie opcja kazdej raid zone dla 10 osob. O ile pvp w tej grze sucks balls to pve jest bardzo przyjemne, wiec cieszy ten pomysl. Ciekawe jak ostatecznie bedzie wygladal achievment system zerzniety z lotro. Mam nadzieje, ze bedzie dawal dodatki nie wplywajace na statsy i skile postaci, bo znow sie stworzy raj dla farmerow.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2008, 08:56 
 
Niggy nie mowili ze dadza kilka heroclass w jednym dodatku. Powiedzieli ze bedzie napewno jedna (DK) i w patchach/dodatkach nastepne, jesli wogole beda :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.