MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 3.1 na PTR
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=32780
Strona 5 z 12

Autor:  Vercin [ 16 mar 2009, 15:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
...
Now Naxx was designed to be easy, and Ulduar isn't going to be a lot harder. Hard modes on the bosses though are designed to be very hard.
...



Cytuj:
...
At the same time, we know there are players who love a challenge and are willing to do almost anything to beat a raid-destroying boss provided they also have a shot at the best loot. They don't want the instances to be over too soon. They like banging their head against the wall.

And so hard modes were born. We tested the water a little with Obsidian Sanctum. We're going full bore with Ulduar.
...

Cos takiego ale os to bylo tylko sprawdzanie czy to sie przyjmie a teraz juz prawie kazdy boss(albo i kazdy?) ma jakis hard mode

Autor:  Robo [ 16 mar 2009, 23:29 ]
Tytuł: 

No coś ala Sartharion, tutaj dla porównania Freya ma praktycznie taki sam hard mode, jeśli nie ubijesz 3 mini bossów przed nią to się na walke zlatują. Reszta hard modów polega na ubiciu bossa np w 3 minuty (enrage 9 min) etc.

Autor:  Falangista [ 16 mar 2009, 23:30 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ulduar ma byc tylko odrobinke trudniejszy(przed chwila czytalem blue post gdzie gc tak to ujal) niz naxx a tylko hard modes maja byc ciezkie i stanowic duze wzywanie.

Generalnie rzecz ujmując więcej trzeba było myslec w Scholomance pre TBC anizeli naxx 25 wtedy trzeba było przynajmniej kombinowac z CC teraz to zbedne. Wchodzisz po loot i wychodzisz byle do nastepnej srody itd...

Autor:  GeFunk [ 18 mar 2009, 11:29 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Wchodzisz po loot i wychodzisz byle do nastepnej srody itd...


Czyli standardowe zachowanie randoma.!

Autor:  Ziolo [ 18 mar 2009, 12:21 ]
Tytuł: 

A mi sie taki casual podoba i to nawet bardzo. W koncu moge spokojnie sobie porajdowac, popykac pvp i na wszystko jest czas.

Z dobra gildia clearujesz naxx + malygos + sarth w 1 dzien rajdowy. Reszta czasu jest tylko i wylacznie dla ciebie. Jedni bawia sie w heroic achivmenty, inni pykaja arenki, a jeszcze inni skiluja fishing ( strata czasu wg, ale co kto lubi ).

Na mainie nie ma co robic ? Pykasz casualowo jakims alcikiem.

W sumie jak masz w miare kumata gildie to nic nie stanowi problemu. Najgorzej jest jak idziesz z randomami do naxa, i okazuje sie ze 2 wipy na bosie to " more that i can swallow" i chlopaki robia leave grp. Zostajesz z dupnym lockoutem i potem ciezko jest dojsc o KT.

No a jak juz dojdziesz, wypadnie miecz mega uber power of deatch - okazuje sie ze MR stwierdza ze jemu sie nalezy bardziej niz tobie i wtedy dopiero jestes wkrwiony :).

Polecam screenshoty z cala historia rolowania + wrzucenie tego na oficjalne forum.

Mi jak kiedys gosc zajebal t7.5 rekawiczki na sartharionie, to do dzisiaj biega guildles, bo co nie zlozy aplikacji, to jest moj post pod jego ze to zlodziej + udowodnione screenami.

Taka mala przestroga dla ninja-wannabes. Nigdy nie wiesz kiedy ktos ci zrobi screena i taki Ziolo bedzie cie scigal po wszystkich forach dopoki nie zmienisz nick name :>

Autor:  Robo [ 18 mar 2009, 12:35 ]
Tytuł: 

Kurde, że ja nie pomyślałem o tym samym, jak mi chesta t7.5 zninjował RL :D To był pierwszy i osattni raz kiedy z pugiem gdziekolwiek poszedłem, no.. może poza VoA.

Autor:  Falangista [ 18 mar 2009, 12:42 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ulduar ma byc tylko odrobinke trudniejszy(przed chwila czytalem blue post gdzie gc tak to ujal) niz naxx a tylko hard modes maja byc ciezkie i stanowic duze wzywanie.

Generalnie rzecz ujmując więcej trzeba było myslec w Scholomance pre TBC anizeli naxx 25 wtedy trzeba było przynajmniej kombinowac z CC teraz to zbedne. Wchodzisz po loot i wychodzisz byle do nastepnej srody itd...

Jeżeli gildią w 1 dzień jestesmy w stanie zrobic Naxx 25/OS/VoA i czasem malygosa to nienajlepiej swiadczy o poziomie trudnosci tej gry. Juz mario Bross jest trudniejszy, ale fakt to gra od 12 roku zycia...

Autor:  shahray [ 18 mar 2009, 14:04 ]
Tytuł: 

Aaaleee pojechales po wow, jaaa ciieeeeeee.

Autor:  nabonid [ 18 mar 2009, 14:08 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Taka mala przestroga dla ninja-wannabes. Nigdy nie wiesz kiedy ktos ci zrobi screena i taki Ziolo bedzie cie scigal po wszystkich forach dopoki nie zmienisz nick name :>


Jak zmieni, to Ziolo wchodzi na detektywa i sprawdza jakie on ma aktualne nick name. :> www.wowprogress.com/detective

Autor:  Ziolo [ 18 mar 2009, 14:25 ]
Tytuł: 

Ale dzusi stronka. Dzieki :]

Teraz to juz bede jak tommy lee jones w sciganym do potegi N !

Autor:  Vercin [ 18 mar 2009, 15:04 ]
Tytuł: 

Falangista napisał(a):
Falangista napisał(a):
Vercin napisał(a):
Ulduar ma byc tylko odrobinke trudniejszy(przed chwila czytalem blue post gdzie gc tak to ujal) niz naxx a tylko hard modes maja byc ciezkie i stanowic duze wzywanie.

Generalnie rzecz ujmując więcej trzeba było myslec w Scholomance pre TBC anizeli naxx 25 wtedy trzeba było przynajmniej kombinowac z CC teraz to zbedne. Wchodzisz po loot i wychodzisz byle do nastepnej srody itd...

Jeżeli gildią w 1 dzień jestesmy w stanie zrobic Naxx 25/OS/VoA i czasem malygosa to nienajlepiej swiadczy o poziomie trudnosci tej gry. Juz mario Bross jest trudniejszy, ale fakt to gra od 12 roku zycia...

Zabawne bo tak w sumie zawsze bylo :P(oczywiscie nie neguje ze content jest latwijeszy nieco) Na samym pocztaku tylko robilo sie dluzej a jak farma byla to 1 gora dwa dni zeby zrobic wszystko. W koncu to tylko jedna rajdowa instancja(naxx) typu mc/aq40/bwl/bt a os i malygoss to taka onyxia. Ktorej instancji pre wotlk nie robilo sie w jeden dzien ?
Do tego taktyki na naxx to wszyscy znali zanim wyszlo wotlk i trzeba brac to pod uwage.
Jak sobie przypomne te stare instancje i beznadziejnie nudne debilne trash moby na czyszczeniu ktorych spedzalo sie 80% czasu to obecny system wydaje mi sie milion razy lepszy . Mozesz sobie casualowo szybko wyczyscic instancje bez zadnych hard mode a mozesz spedzic na nich pewnie godziny wipujac raz za razem . Dawniej za czesto trudnosc polegala np. na tym ze trash do bossa czyscilo sie poltorej godziny a pozniej mialo dwie proby zanim ten trash sie odrodzil a wszyscy na mysl o czyszczeniu go jeszcze raz wymiotowali.

Reasumujac nie jestem 12 latkiem i rajdowalem hard corowo dlugi czas i uwazam ze obecne zmiany sa bardzo dobre.

Autor:  Qraczek [ 18 mar 2009, 17:03 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Do tego taktyki na naxx to wszyscy znali zanim wyszlo wotlk i trzeba brac to pod uwage.


Znajomosc taktyk sporej ilosci graczy nie przeszkadza w spierdoleniu rajdu :) Jak juz wspominalem ostatnio gildii w ktorej jestem po raz kolejny trzeba bylo tlumaczyc Thaddiusa. O tym, ze 2-3 tygodnie temu w gruncie rzeczy sam zabilem Heigana (mialem ok 45-50% dmgu done ... w 25 osobowym rajdzie) bo debile tanczyc nie umieli nawet nie wspomne...

Autor:  Vercin [ 18 mar 2009, 19:07 ]
Tytuł: 

Pewnie nikt cie nie lubil bo slyszalem ze ninjowlaes itemy!

Autor:  iniside [ 18 mar 2009, 22:46 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Strasznie mnie wow obrzydza. wrocilem pograc troche zeby wotlk zobaczyc, wytrzymalem az dwa miesiace.

Dlugo bo ja cale dwa dni -;-.

Autor:  Buffchef [ 19 mar 2009, 10:40 ]
Tytuł: 

o kurwa, zaczyna sie
A ja wytrzymałem minus jedenscie pierwiastkow z pi ruskich miesiecy!
i kto mnie pobije?

Autor:  Vercin [ 19 mar 2009, 10:49 ]
Tytuł: 

A ja gram od open bety us non stop i wlasnie leveluje nowa postac i dobrze sie bawie:|

Autor:  ROKKYU [ 19 mar 2009, 12:16 ]
Tytuł: 

Ziolo napisał(a):
Polecam screenshoty z cala historia rolowania + wrzucenie tego na oficjalne forum.

Robiłem tak (miałem identyczną sytuację - valorowe rękawiczki na Sartcie). Blue na oficjalnym forum zakazał mi oczerniania innych userów mimo posiadanych dowodów. Nie muszę dodawać, że groził mi za to bananem.

Autor:  Brodaty [ 19 mar 2009, 15:33 ]
Tytuł: 

No niestety taka polityka CM/GM, oczywiście ninjowanie jest wg nich dozwolone i nie wolno obsmarowywać ludzików na oficjalnym forum, to się nawet jakoś specjalnie nazywa.
Mi się zdarzyło tylko raz dopiero że ML zninjował na pug sarth 25 worek z plakietkami.

Przeniosłem się na Haomarush, mamy tam polską gildię, niestety nas za mało żeby robić 25 man rajdy, zatem straciłem możliwość poważnego upgrade'u sprzętu(wg be.imba.hu i wg mojego casual widzimisię), bo jeszcze mi się nie trafił 25 man naxx pug dobry, zawsze nubizm z randomami.

Dlatego niecierpliwie czekam na 3.1, dodając do tego owe przydatne nowości, będzie wreszcie co robić.
Raz mi się obiło o uszy że jednak będzie też nowy 5-man, prawda to czy nie?

Autor:  Bloodleaf [ 19 mar 2009, 19:54 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
roball napisał(a):
Strasznie mnie wow obrzydza. wrocilem pograc troche zeby wotlk zobaczyc, wytrzymalem az dwa miesiace.

Dlugo bo ja cale dwa dni -;-.


Pfff ja zainstalowałem , pościągałem wszystkie patche , odpaliłem i po 10 min odinstalowałem.

Brak mi całej tej wojny która była w Vanilla..

Autor:  iniside [ 19 mar 2009, 20:23 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
o kurwa, zaczyna sie
A ja wytrzymałem minus jedenscie pierwiastkow z pi ruskich miesiecy!
i kto mnie pobije?

Takie weak aggro a jednak sie zlapales.

Strona 5 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team