MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

3.2 patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=33827
Strona 5 z 17

Autor:  Deshroom [ 21 cze 2009, 15:35 ]
Tytuł: 

tak zabrzmiało jakby gry trudne były dla 9-latków, a łatwe dla ojców rodziny.

złap dystans, to gra dla dzieci. 10-latek w wowie to norma i to oni są normą, trzydziesto czy czterdziestolatek nie jest normą. dlatego to, że coś mi się w wow nie podoba, czy to że skutecznie od 2 lat wszystko w wowie ułatwiają ma sie podobać wiekszości, a nie mniejszości - a wiekszość graczy wow wogóle nie czyta jakichś forów i sie nie zastanawia nad blizzardem i tego czy ma wpływ czy nie ma.
dlatego mimo ze bardzo lubie wowa, grałem od premiery i mam multum postaci nie jestem w stanie się zmusic żeby pograć dłużej. to mój problem nie blizzarda.

poza tym chyba mylisz trudność gry z trudnościa zdobywania gearu.

Autor:  lookazz [ 21 cze 2009, 16:08 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
lookazz napisał(a):
kikas napisał(a):
Resistalence,


co prosze ?



świnia sie prosi

mowisz, masz


btw: jak wam nie przychodzi nic innego do glowy, jak poprawiac kogos bledy ortograficzne, to nie piszcie lepiej nic, albo dorzuccie do wypowiedzi cos na temat, tak dla odmiany


Resistalence to juz nawet nie ortografia..

Autor:  Sidagel [ 21 cze 2009, 16:11 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Kefas napisał(a):

Wiedziałem, że coś zrobią z wg. Dla serwera takiego jak bf, gdzie zbiera się maks 2 rajdy po stronie ally może to pomoże.


Bez sensu ta zmiana, jak całe 3.2 mi się bardzo podoba to to jest potworek. WG miało być world pvp zone, tymczasem zmienili je w b.duże bg :/


Wydaje mi sie, ze to przez te kosmiczne lagi jakie serwer dostawal jak sie za duzo udzi na wg zebralo:)

Autor:  kikas [ 21 cze 2009, 16:20 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
tak zabrzmiało jakby gry trudne były dla 9-latków, a łatwe dla ojców rodziny.

złap dystans, to gra dla dzieci. 10-latek w wowie to norma i to oni są normą, trzydziesto czy czterdziestolatek nie jest normą. dlatego to, że coś mi się w wow nie podoba, czy to że skutecznie od 2 lat wszystko w wowie ułatwiają ma sie podobać wiekszości, a nie mniejszości - a wiekszość graczy wow wogóle nie czyta jakichś forów i sie nie zastanawia nad blizzardem i tego czy ma wpływ czy nie ma.
dlatego mimo ze bardzo lubie wowa, grałem od premiery i mam multum postaci nie jestem w stanie się zmusic żeby pograć dłużej. to mój problem nie blizzarda.

poza tym chyba mylisz trudność gry z trudnościa zdobywania gearu.


Zgadzam sie. Tez gram w WoW'a od premiery (nawet od us bety) i nie podobaja mi sie te zmiany (w wiekszosci). Czy nie byloby pieknie jakby blizzard pomyslał o bardziej wymagajacych graczach i wprowadzil jeszcze jeden typ serwerow?
Hardcore pvp czy jakos tak ;)
-brak straznikow w miastach
-full pvp world
-strata durbality za smierc w world pvp :>
-mozliwosc zajmowania terytoriow przez gildi, oraz wprowadzic wiarzace sie z tym korzysci (moze tak jak WG, dostep do jakiegos instance, albo pokazanie na mapie krainy wszystkich surowcow, obojetne)

Tez chcialbym zeby wieksze znaczenie mial wybor profesji i rasy, wszystko zeby jeszcze wiecej wprowadzic kombinacji. Teraz wiekszosc ma po kilka charow 80 (tak mi sie wydaje) i raczej goruje monotonia- buildu, geara itp. Co trzeciego rogala jakiego spotykam, trzyma w reku bron z KT i ma build combat ofc

Autor:  Goatus [ 21 cze 2009, 16:25 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
tak zabrzmiało jakby gry trudne były dla 9-latków, a łatwe dla ojców rodziny.

złap dystans, to gra dla dzieci. 10-latek w wowie to norma i to oni są normą, trzydziesto czy czterdziestolatek nie jest normą.


erm...

http://blog.nielsen.com/nielsenwire/wp- ... 9_fnl1.pdf

Przeczytaj, przeanalizuj a potem ewentualnie wypowiadaj się na temat wieku graczy wow'a.

EDIT:
Sidagel napisał(a):
Wydaje mi sie, ze to przez te kosmiczne lagi jakie serwer dostawal jak sie za duzo udzi na wg zebralo:)


Tak to oczywiście z tego powodu. Tyle że jest to kompletne zaprzeczenie tego czym miało być WG, Blizzard przed WoTLK zarzekał się że rozumie graczy którzy proszą o jakieś sensowne world pvp i że WG ma właśnie być odpowiedzią na te narzekania.

Ewidentnie nie dali rady, szczerze to nie wiem w czym problem, ale te nie ukrywam że nie mam pojęcia o aplikacji tak skomplikowanej jak server wow'a
<shrug> Widocznie jakiegoś powodu w WoW'ie niemożliwe jest to w paru innych MMO się udało, pozostaje tylko lekki niesmak :/

Autor:  Deshroom [ 21 cze 2009, 16:31 ]
Tytuł: 

nie widze takiej informacji.

Autor:  Vercin [ 21 cze 2009, 16:31 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
borboun napisał(a):
Magisteri napisał(a):
Przypominam ze gre tworza gracze - developerzy robia to co chce wiekszosc community. Puki postawa graczy sie nie zmieni to gra bedzie coraz bardziej tonac w tym gownie.


Jasne... na jakim świecie ty żyjesz? Prawdopodobnie spadłeś z księzyca. Developerzy tworzą to co oni chcą, a ty to możesz zaakceptować albo zmienić grę.


Odpowiedz mi w takim razie na proste pytanie. Gdyby developerzy robili gre ktora by sie nikomu nie podobala to kto by w nia gral i skad by czerpali dochody?

Robia taka gre ktora przypadnie do gustu masom. A to juz nie moja wina ze 80% community w WoWie to ludzie ktorzy sobie nie radzili w troszke bardziej skomplikowanych grach, wiec przyszli tutaj. A ze tutaj sobie tez nie radza to whinuja na forach, przez co mamy zmiany takie a nie inne.

Wyobraz sobie ze cale community to ludzie ktorzy oczekuja od gry wyzwania. Nie zgadzaja sie oni z takimi zmianami wiec Blizz by ich nie wprowadzil bo by stracil klienta.

Natomiast dzisiejsza polityka wyglada tak - co z tego ze odejdzie 200k graczy na poziomie, jak loosery widzac zmiany przyprowadza swoich znajomych looserow do gry, przez co powiedzmy Blizz zyska kolejne 300k subow.

Prawda jest taka ze genialnosc tej gry zabija wlasnie liczba subscriberow, ktorzy maja kompletnie wyprane mozgi. Otoz nie potrafia oni dostrzec ze ciagle jedza gowno, tylko ze serwowane przez Blizza w roznych odmianach. Ale gowno, gownej zostanie i tak dlugo puki wiekszosc community tego nie dostrzeze, tak dlugo WoW bedzie zmierzal w takim a nie innym kierunku

Wiekszosc wyzwan i trudnosc w mmorpgu polega na tym ze trzeba poswiecic na gre mnostwo czasu. To prawie jak praca.. Jak cie nie ma na rajdzie musisz sie usprawiedliwiac jak chcesz sie za przeproszeniem w czasie rajdu wysrac rowniez musisz poprosic grzecznie o pozwolenie:)
Stajesz sie pracownikiem swojej gildi ciulasz dkp ktore wydajesz na itemki. Ludzie robia to zeby poczuc ze sa lepsi od innych bo zrobili cos pierwsi bo maja lepsze itemki itp. Zabawne sa tylko pierwsze kille zwlaszcza jesli jest to wolrd, server first a pozniej to juz nudna farma dla itemkow. Kiedys brac w tym udzial moglo tylko 1-5% najbardziej zorganizowanych gotowych njwiecej poswiecic grze ludzi. Blizz wydawal kase na dodatki i patche a korzystalo z tego mala czastka graczy. Odeszli od tego teraz i staraja sie wciagnac w rajdowanie jak najwiecej graczy .Co ktorzy poswiecaja sie srajac w czasie rajdow do nocnikow denerwuja sie bo chcieliby byc polbogami jak kiedys. Ablizz daje im chwile chwaly acziwmenty mounty ale po jakims czasie nerfuje instancje ulatwia dostep do gearu , wspomaga nowych graczy chcacych sszybko nadgonic czolowke. Bardzo to rozsadne podejscie nie rozumiem jak mozna na to narzekac.Pewnie 90% jeszze algalona nie zabilo czyli mimo ze uwazja sie za takich pr0 dalej maja co robic ale placza bo ludzie chcacy wogole zobaczyc content grajac casual dostaja pomoc od blizza.

Ja juz robilem naxx przed tbc a teraz zaczynajac grac nowa posatcia to musialbym tam biegac spedzac godziny z pugami ktore by mnie lskawie wziely liczac na loot ktory jest juz o dupe rozbic bo inni maja juz full gear z ulduar i tej nowej instnacji . Teraz dadza mi szanse ubrac sie szybko w miare sensowny gear i porobic nowy content. Co to ma wspolnego z moim skillem? Oszczedzaja mi czas i nerwy i chwala im za to.

Autor:  Goatus [ 21 cze 2009, 16:34 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
nie widze takiej informacji.

Kiepsko szukasz, strona 8

Autor:  Magisteri [ 21 cze 2009, 16:34 ]
Tytuł: 

Widze ze sie idealnie wpisujesz w to 80% community.

Mam nadzieje ze pojmiesz kiedykolwiek ze mozna w tej grze zrobic wszystko majac zaledwie 5-6h tygodniowo.

I nie widze tutaj usprawiedliwienia dla debili, ktorzy nie znaja klasy ktora graja i nie odrozniaja strony lewej od prawej. No ale skoro posiadanie rodziny robi z osoby kompletnego debila z nie rozwinietym uchem srodkowym to ja spasuje


edit. z drugiej strony skoro ktos nie ma czasu na gre, ktora zostala tak zaprojektowana aby tego czasu duzo pochlaniala to po co tacy ludzie wogle sie za nia biora?

Autor:  Sidagel [ 21 cze 2009, 16:39 ]
Tytuł: 

Dlatego jestem za tym by blizz zrobił zakładanie postaci od 55lv;) bo przecież to uławi casualom gre;), albo nie od razu 80lv + epiki, żeby nie trzeba było przez wszystko przechodzić i każdy mógł zobaczyć content:)

Autor:  Deshroom [ 21 cze 2009, 16:45 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Deshroom napisał(a):
nie widze takiej informacji.

Kiepsko szukasz, strona 8
dalej nie widze. z tego nie wynika, że najbardziej popularny gracz wowa ma pomiedzy 25 a 54 lata, a chyba o to ci chodzi.

zresztą wierze ci na słowo.

Autor:  Goatus [ 21 cze 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

Chciał bym usłyszeć jakieś rozsądne argumenty dlaczego tak wam przeszkadza że jakiś randomowy kowalski który nie: ma czasu/lubi/potrafi uczestniczyć w raidach, ubierze się w jakimś sensownym czasie w dobry gear?

EDIT:

Tak Desh o to mi chodzi. Najwięcej w wow'ie graczy w wieku 25-54, jak to się ma do twojej "gry dla dzieci" i 10 latków jako normy? ;]

Autor:  Vercin [ 21 cze 2009, 16:46 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
Widze ze sie idealnie wpisujesz w to 80% community.

Mam nadzieje ze pojmiesz kiedykolwiek ze mozna w tej grze zrobic wszystko majac zaledwie 5-6h tygodniowo.

I nie widze tutaj usprawiedliwienia dla debili, ktorzy nie znaja klasy ktora graja i nie odrozniaja strony lewej od prawej. No ale skoro posiadanie rodziny robi z osoby kompletnego debila z nie rozwinietym uchem srodkowym to ja spasuje

Wiesz gram moim hunterem od 5 lat byly momenty ze mialem najlepszy gear w mojej klasie na serwerze i doskonale wiem jak to jest byc w bardzo dobrej gildi zgarniajacej wszystkie server first i ile to wymaga czasu poswiecen zeby moc sobie pozniej robic wszystko w 5/6 h na tydzien.
Chcesz mi wmowic ze nie umiec grac swoja klasa nie odrozniam lewej strony od prawej ? Bo te zmiany sa imo wlasnie min dla takich osob jak ja ktore poprostu nie chca juz tak bardzo sie poswiecac dla tej gry ale mimo wszystko placac abonament moc liczyc na to ze zobacza caly content.

Autor:  iniside [ 21 cze 2009, 16:49 ]
Tytuł: 

Magisteri napisał(a):
Widze ze sie idealnie wpisujesz w to 80% community.

Mam nadzieje ze pojmiesz kiedykolwiek ze mozna w tej grze zrobic wszystko majac zaledwie 5-6h tygodniowo.

I nie widze tutaj usprawiedliwienia dla debili, ktorzy nie znaja klasy ktora graja i nie odrozniaja strony lewej od prawej. No ale skoro posiadanie rodziny robi z osoby kompletnego debila z nie rozwinietym uchem srodkowym to ja spasuje


edit. z drugiej strony skoro ktos nie ma czasu na gre, ktora zostala tak zaprojektowana aby tego czasu duzo pochlaniala to po co tacy ludzie wogle sie za nia biora?

pozwol ze wytlumacze lopatologicznie, bo widac nie dotarlo. Jak jestes debilem, to nic cie nie pomoze, chyba ze bos bedzie mial 1hp, a i to nie jest pewne..
W calych tych zmianach chodzi o to, zeby co, ktorzy ledwie wbija 80lvl mieli okazje zobaczyc content, bez przerabianie insty > heroic > raidy.

Pozatym jednynymi grami ktore maja wcicnac duzo czsu, sa azjatyckie grind-festy. WoW to taki muliplayer, wbijasz grasz 2h wychodzisz.

Autor:  Dana [ 21 cze 2009, 16:54 ]
Tytuł: 

Może ktoś mi podsumować te "rewolucyjne" zmiany w 3.2, w dwóch trzech zdaniach. I w przystępnym języku bo nie mam pojęcia z czym się te badże je.

Autor:  iniside [ 21 cze 2009, 16:59 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Może ktoś mi podsumować te "rewolucyjne" zmiany w 3.2, w dwóch trzech zdaniach. I w przystępnym języku bo nie mam pojęcia z czym się te badże je.

Nowy raid(y), nowy 5-man, epaxy uldual level dla kazdego.

Autor:  Magisteri [ 21 cze 2009, 17:01 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Magisteri napisał(a):
Widze ze sie idealnie wpisujesz w to 80% community.

Mam nadzieje ze pojmiesz kiedykolwiek ze mozna w tej grze zrobic wszystko majac zaledwie 5-6h tygodniowo.

I nie widze tutaj usprawiedliwienia dla debili, ktorzy nie znaja klasy ktora graja i nie odrozniaja strony lewej od prawej. No ale skoro posiadanie rodziny robi z osoby kompletnego debila z nie rozwinietym uchem srodkowym to ja spasuje

Wiesz gram moim hunterem od 5 lat byly momenty ze mialem najlepszy gear w mojej klasie na serwerze i doskonale wiem jak to jest byc w bardzo dobrej gildi zgarniajacej wszystkie server first i ile to wymaga czasu poswiecen zeby moc sobie pozniej robic wszystko w 5/6 h na tydzien.
Chcesz mi wmowic ze nie umiec grac swoja klasa nie odrozniam lewej strony od prawej ? Bo te zmiany sa imo wlasnie min dla takich osob jak ja ktore poprostu nie chca juz tak bardzo sie poswiecac dla tej gry ale mimo wszystko placac abonament moc liczyc na to ze zobacza caly content.



Do nie bylo do Ciebie, sorry :> zapomniaelm zacydowac wypowiedzi wiec chill

Autor:  Deshroom [ 21 cze 2009, 17:01 ]
Tytuł: 

dajcie z 5g lockowi lvl 3 na BL bo bieda :P bede lvlował !
EDIT:
nvm, mam napis że za 25 min skończy mi sie konto. papa

Autor:  Vercin [ 21 cze 2009, 17:02 ]
Tytuł: 

Bedzie sie lepiej levelowalo bo wczesniej i taniej bedzie sie mialo szybsze mounty. Cale ountland juz bedzie mozna robic z latajacym mountem 150%.
Do tego dzieki badgom bedzie mozna sie szybciej ubrac w pare epxow robiac np heroiki czy tez pugujac naxx. Do tego exp za pvp i ofc nowe formy druidow:D Tak wiec dla mnie : osoby levelujacej swoja druidke to same super hiper przelomowe zmiany ulatwiajace mi zycie :)

Autor:  lookazz [ 21 cze 2009, 17:33 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Deshroom napisał(a):
tak zabrzmiało jakby gry trudne były dla 9-latków, a łatwe dla ojców rodziny.

złap dystans, to gra dla dzieci. 10-latek w wowie to norma i to oni są normą, trzydziesto czy czterdziestolatek nie jest normą.


erm...

http://blog.nielsen.com/nielsenwire/wp- ... 9_fnl1.pdf

Przeczytaj, przeanalizuj a potem ewentualnie wypowiadaj się na temat wieku graczy wow'a.

EDIT:
Sidagel napisał(a):
Wydaje mi sie, ze to przez te kosmiczne lagi jakie serwer dostawal jak sie za duzo udzi na wg zebralo:)


Tak to oczywiście z tego powodu. Tyle że jest to kompletne zaprzeczenie tego czym miało być WG, Blizzard przed WoTLK zarzekał się że rozumie graczy którzy proszą o jakieś sensowne world pvp i że WG ma właśnie być odpowiedzią na te narzekania.

Ewidentnie nie dali rady, szczerze to nie wiem w czym problem, ale te nie ukrywam że nie mam pojęcia o aplikacji tak skomplikowanej jak server wow'a
<shrug> Widocznie jakiegoś powodu w WoW'ie niemożliwe jest to w paru innych MMO się udało, pozostaje tylko lekki niesmak :/


mam pomysl. moze najpierw TY przeczytaj i przeanalizuj, pozniej bedziesz wklejal na forum pierwszy lepszy link z google.
boze..

Strona 5 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team