MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Plusy i Minusy WoW https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8859 |
Strona 5 z 6 |
Autor: | akas [ 21 wrz 2004, 21:17 ] |
Tytuł: | |
Moze ,zrobia turnieje w ktorych druznyna wchodzi do zbrojowni dobiera sprzet i dopiero walczy na jakies ciekawej mapce. A ,moze bedzie tak , ze sprzet bedzie decydowal zalózmy niewiele np. 20% , z tym ze odpowiedni ekwipunek ludzie znajda dosc szybko . Oczywiscie bardzo zadkie itemy trzeba bedzie szukac miesiacami .ale wplyw ich na sile druzyny moze byc juz malo znaczacy . |
Autor: | Dwutlenek [ 21 wrz 2004, 21:28 ] |
Tytuł: | |
Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill ![]() |
Autor: | Nukh [ 21 wrz 2004, 21:32 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek napisał(a): Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill
![]() No jeżeli używanie 3 czy 4 skilli / spelli to jest właśnie ten 'skill' to OK. ![]() |
Autor: | Nukh [ 21 wrz 2004, 21:40 ] |
Tytuł: | |
akas napisał(a): Moze ,zrobia turnieje w ktorych druznyna wchodzi do zbrojowni dobiera sprzet i dopiero walczy na jakies ciekawej mapce.
A ,moze bedzie tak , ze sprzet bedzie decydowal zalózmy niewiele np. 20% , z tym ze odpowiedni ekwipunek ludzie znajda dosc szybko . Oczywiscie bardzo zadkie itemy trzeba bedzie szukac miesiacami .ale wplyw ich na sile druzyny moze byc juz malo znaczacy . Wydaje mi się, że najlepsze itemy będą pochodziły z raidów co faworyzuje gildie, które się w tym specjalizują. Jeżeli będą meczyć krainke X po ~5 - 6 godzin, codziennie przez 2 tygodnie to prędzej czy później, każdy członek takiej gildii będzie ubrany we wszystkie potrzebne przedmioty z tej krainki. Następnie taka gildia przeniesie się do następnej lokacji, potem do jeszcze następnej itd. Tak działają raiding gildie z EQ. Trochę jak roboty. :/ Dobrze by było, gdyby uber itemów nie było za wiele... Z drugiej strony, takie podejście mogłoby się nie spodobać właśnie raiderom bo nie mieliby czego zdobywać. |
Autor: | Peonz0r [ 21 wrz 2004, 21:47 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): W UO moze i tak... W reszcie sprowadza sie do itemkow i w drugiej kolejnosci naciskania speciali...
You are not as Assmax as i thought. Correct. |
Autor: | akas [ 21 wrz 2004, 22:02 ] |
Tytuł: | |
Musze przyznac ,ze to jest trudne. Wojownicy chca sprzet wrecz od razu. Zbieracze , chca miec co zbierac. Cos mi sie wydaje ze gro najzadszych itemow niepowinna miec znaczenia wojnnego. |
Autor: | Asmax [ 21 wrz 2004, 22:03 ] |
Tytuł: | |
Peonz0r napisał(a): You are not as Assmax as i thought.
Correct. stfu u d00mb 4ss n3wb k thx bye1!@!~` |
Autor: | Peonz0r [ 21 wrz 2004, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Hmmmm tak zwane rares. Albo trammie banksitters "me korea" items ![]() |
Autor: | Peonz0r [ 21 wrz 2004, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Asmax napisał(a): Peonz0r napisał(a): You are not as Assmax as i thought. Correct. stfu u d00mb 4ss n3wb k thx bye1!@!~` i r baboon |
Autor: | Dwutlenek [ 21 wrz 2004, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Nukh napisał(a): Dwutlenek napisał(a): Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill ![]() No jeżeli używanie 3 czy 4 skilli / spelli to jest właśnie ten 'skill' to OK. ![]() Zależy od gry, nie ulega wątpliwości że w SC to jest skill kjak się patrzy ale trafi się też czasem mmorpg w którym skill też ma pewne znaczenie. |
Autor: | Asmax [ 21 wrz 2004, 23:19 ] |
Tytuł: | |
Ostatni jaki przychodzi mi do glowy to shadowbane :O. Gdzie zreczny 35lvled guy zabijal r5,5 goscia. Warunkiem byl brak tarczy u drugiego ![]() |
Autor: | Ramon [ 22 wrz 2004, 00:51 ] |
Tytuł: | |
minusem WOW bedzie to ze na sile staraja sie zbalansowac klasy wzgledem siebie, dobrze jest to rozwiazane np: a AO gdzie Engineer na 60 lvl solo zabijal Aztura (boss z Temple) gdzie normalnie potrzebny do tego jest zgrany team z dobrym docem na 55-60 lvl. ale za to engineer byl cienki w PVP. |
Autor: | Mark24 [ 22 wrz 2004, 05:57 ] |
Tytuł: | |
tutaj będzie tak samo. Nie wyobrażam sobie profesji która dobra by była w PvP i w tłuczeniu mobów. |
Autor: | Peonz0r [ 22 wrz 2004, 08:22 ] |
Tytuł: | |
2 x bonded 7 x gm mare tamer whore :'( |
Autor: | Mark24 [ 22 wrz 2004, 08:55 ] |
Tytuł: | |
Peanzor mógłbyś jeszcze zapodać wersję dla lamerów, nie każdy jest roxxorem i nie każdy rozumie.... |
Autor: | akas [ 22 wrz 2004, 09:15 ] |
Tytuł: | |
To ,ze tyle czasu poswiecaja na balans swiadczy , ze wiedza co robia. Niema firmy ktora by lepiej to zrobila niz oni. Napewno skupiaja sie na dwoch sprawach: 1.Balans przydatnosci ras i klas w jednej druzynie , bo kto by chcial aby po kilku miesiacach wszystkie mialy identyczne sklady? 2.Balans calych druznyn tak aby nie wynikla widoczna przewaga hordy lub przymierza. |
Autor: | SwenG [ 22 wrz 2004, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Znając życie pewnie będzie przewaga alliance (liczebna ![]() |
Autor: | Peonz0r [ 22 wrz 2004, 11:22 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): Peanzor mógłbyś jeszcze zapodać wersję dla lamerów, nie każdy jest roxxorem i nie każdy rozumie....
Sry lame. W UO jest taki skill jak animal taming i animal lore co czyni Ciebie tamerkiem. Czyli gostkiem co sobie tamuje zwierzatka. Mara = Nightmare, czyli taki bardzo silny uber-konik. 7 x Gm znaczy 7 skilli ktore mozesz u zwierzaka rozwinac i zrobic go even more uber. bonded znaczy, ze jak Ci pet padnie mozesz go sobie wskrzesic, resnac. Taki tamer zjada kazdego moba w grze. Jeszcze jak ma veterinary to juz w ogole... Na dodatek jesli chodzi o pvp... 2 mary bardzo fajnie sie kontroluje, dajesz komende all kill + target player... z poczatku prawie zawsze poleca flame strike bo mary maja duzo many :/ 2 x fs = die die die. Czyli pvp tamer jest v. good ale przez innych rox0row uwazany jest za gay template.... bo niby all kill = no skill Oczywiscie teraz na OSI jest inaczej bo sa power scrolls, jakies smierdzacde artefakty etc. :/ Ale ogolnie tak mniej wiecej sie rysowal ten template i taki char. |
Autor: | Dwutlenek [ 23 wrz 2004, 01:17 ] |
Tytuł: | |
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=Second%20Wind to tak przy okazji zróżnicowania magicznych przedmiotów w WoW ![]() |
Autor: | Zodi4c [ 23 wrz 2004, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Eurogamer: Jak zamierzacie utrzymać balans pomiędzy poszczególnymi klasami? Dla przykładu, jeśli Przymierze cieszyć się będzie wiekszą popularnością i uznaniem niż Horda?? Chris Sigaty: Nie należy w obecnej chwili zaprzątać sobie glowy tym zagadnieniem. W beta testach sprawy te wygladają I zmieniają się znacznie szybciej niż po premierze gry. Eurogamer: Jednak, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce... Chris Sigaty: Cóż, jeśli taka sytuacja zaistnieje postaramy się wprowadzić jakieś ciekawsze i przyciągające uwagę zmiany dla strony przeciwnej, czyli tej cieszącej się mniejszą popularnością. Dobrze zbalansowana gra to dla nas bardzo ważna sprawa. |
Strona 5 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |