MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Plusy i Minusy WoW
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8859
Strona 5 z 6

Autor:  akas [ 21 wrz 2004, 21:17 ]
Tytuł: 

Moze ,zrobia turnieje w ktorych druznyna wchodzi do zbrojowni dobiera sprzet i dopiero walczy na jakies ciekawej mapce.
A ,moze bedzie tak , ze sprzet bedzie decydowal zalózmy niewiele np. 20% , z tym ze odpowiedni ekwipunek ludzie znajda dosc szybko . Oczywiscie bardzo zadkie itemy trzeba bedzie szukac miesiacami .ale wplyw ich na sile druzyny moze byc juz malo znaczacy .

Autor:  Dwutlenek [ 21 wrz 2004, 21:28 ]
Tytuł: 

Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill :)

Autor:  Nukh [ 21 wrz 2004, 21:32 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill :)


No jeżeli używanie 3 czy 4 skilli / spelli to jest właśnie ten 'skill' to OK. ;) Poprostu dla mnie ten wyraz ma trochę większe znaczenie.

Autor:  Nukh [ 21 wrz 2004, 21:40 ]
Tytuł: 

akas napisał(a):
Moze ,zrobia turnieje w ktorych druznyna wchodzi do zbrojowni dobiera sprzet i dopiero walczy na jakies ciekawej mapce.
A ,moze bedzie tak , ze sprzet bedzie decydowal zalózmy niewiele np. 20% , z tym ze odpowiedni ekwipunek ludzie znajda dosc szybko . Oczywiscie bardzo zadkie itemy trzeba bedzie szukac miesiacami .ale wplyw ich na sile druzyny moze byc juz malo znaczacy .


Wydaje mi się, że najlepsze itemy będą pochodziły z raidów co faworyzuje gildie, które się w tym specjalizują. Jeżeli będą meczyć krainke X po ~5 - 6 godzin, codziennie przez 2 tygodnie to prędzej czy później, każdy członek takiej gildii będzie ubrany we wszystkie potrzebne przedmioty z tej krainki. Następnie taka gildia przeniesie się do następnej lokacji, potem do jeszcze następnej itd. Tak działają raiding gildie z EQ. Trochę jak roboty. :/

Dobrze by było, gdyby uber itemów nie było za wiele... Z drugiej strony, takie podejście mogłoby się nie spodobać właśnie raiderom bo nie mieliby czego zdobywać.

Autor:  Peonz0r [ 21 wrz 2004, 21:47 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
W UO moze i tak... W reszcie sprowadza sie do itemkow i w drugiej kolejnosci naciskania speciali...


You are not as Assmax as i thought.
Correct.

Autor:  akas [ 21 wrz 2004, 22:02 ]
Tytuł: 

Musze przyznac ,ze to jest trudne. Wojownicy chca sprzet wrecz od razu.
Zbieracze , chca miec co zbierac. Cos mi sie wydaje ze gro najzadszych itemow niepowinna miec znaczenia wojnnego.

Autor:  Asmax [ 21 wrz 2004, 22:03 ]
Tytuł: 

Peonz0r napisał(a):
You are not as Assmax as i thought.
Correct.


stfu u d00mb 4ss n3wb k thx bye1!@!~`

Autor:  Peonz0r [ 21 wrz 2004, 22:04 ]
Tytuł: 

Hmmmm tak zwane rares. Albo trammie banksitters "me korea" items :( jak w uo...

Autor:  Peonz0r [ 21 wrz 2004, 22:05 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Peonz0r napisał(a):
You are not as Assmax as i thought.
Correct.


stfu u d00mb 4ss n3wb k thx bye1!@!~`


i r baboon

Autor:  Dwutlenek [ 21 wrz 2004, 23:18 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Nikah ja mówie że w MMORPGach kiedy walczą dwaj kolesie w identycznym equipmencie to o zwycięstwie decyduje skill :)


No jeżeli używanie 3 czy 4 skilli / spelli to jest właśnie ten 'skill' to OK. ;) Poprostu dla mnie ten wyraz ma trochę większe znaczenie.


Zależy od gry, nie ulega wątpliwości że w SC to jest skill kjak się patrzy ale trafi się też czasem mmorpg w którym skill też ma pewne znaczenie.

Autor:  Asmax [ 21 wrz 2004, 23:19 ]
Tytuł: 

Ostatni jaki przychodzi mi do glowy to shadowbane :O. Gdzie zreczny 35lvled guy zabijal r5,5 goscia. Warunkiem byl brak tarczy u drugiego :)

Autor:  Ramon [ 22 wrz 2004, 00:51 ]
Tytuł: 

minusem WOW bedzie to ze na sile staraja sie zbalansowac klasy wzgledem siebie, dobrze jest to rozwiazane np: a AO gdzie Engineer na 60 lvl solo zabijal Aztura (boss z Temple) gdzie normalnie potrzebny do tego jest zgrany team z dobrym docem na 55-60 lvl. ale za to engineer byl cienki w PVP.

Autor:  Mark24 [ 22 wrz 2004, 05:57 ]
Tytuł: 

tutaj będzie tak samo. Nie wyobrażam sobie profesji która dobra by była w PvP i w tłuczeniu mobów.

Autor:  Peonz0r [ 22 wrz 2004, 08:22 ]
Tytuł: 

2 x bonded 7 x gm mare tamer whore :'(

Autor:  Mark24 [ 22 wrz 2004, 08:55 ]
Tytuł: 

Peanzor mógłbyś jeszcze zapodać wersję dla lamerów, nie każdy jest roxxorem i nie każdy rozumie....

Autor:  akas [ 22 wrz 2004, 09:15 ]
Tytuł: 

To ,ze tyle czasu poswiecaja na balans swiadczy , ze wiedza co robia.
Niema firmy ktora by lepiej to zrobila niz oni. Napewno skupiaja sie na dwoch sprawach:
1.Balans przydatnosci ras i klas w jednej druzynie , bo kto by chcial aby
po kilku miesiacach wszystkie mialy identyczne sklady?
2.Balans calych druznyn tak aby nie wynikla widoczna przewaga hordy lub przymierza.

Autor:  SwenG [ 22 wrz 2004, 10:55 ]
Tytuł: 

Znając życie pewnie będzie przewaga alliance (liczebna ;) )

Autor:  Peonz0r [ 22 wrz 2004, 11:22 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Peanzor mógłbyś jeszcze zapodać wersję dla lamerów, nie każdy jest roxxorem i nie każdy rozumie....


Sry lame.

W UO jest taki skill jak animal taming i animal lore co czyni Ciebie tamerkiem. Czyli gostkiem co sobie tamuje zwierzatka.
Mara = Nightmare, czyli taki bardzo silny uber-konik.
7 x Gm znaczy 7 skilli ktore mozesz u zwierzaka rozwinac i zrobic go even more uber.
bonded znaczy, ze jak Ci pet padnie mozesz go sobie wskrzesic, resnac.
Taki tamer zjada kazdego moba w grze. Jeszcze jak ma veterinary to juz w ogole...
Na dodatek jesli chodzi o pvp... 2 mary bardzo fajnie sie kontroluje, dajesz komende all kill + target player... z poczatku prawie zawsze poleca flame strike bo mary maja duzo many :/ 2 x fs = die die die.
Czyli pvp tamer jest v. good ale przez innych rox0row uwazany jest za gay template.... bo niby all kill = no skill
Oczywiscie teraz na OSI jest inaczej bo sa power scrolls, jakies smierdzacde artefakty etc. :/
Ale ogolnie tak mniej wiecej sie rysowal ten template i taki char.

Autor:  Dwutlenek [ 23 wrz 2004, 01:17 ]
Tytuł: 

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=Second%20Wind

to tak przy okazji zróżnicowania magicznych przedmiotów w WoW :]

Autor:  Zodi4c [ 23 wrz 2004, 16:50 ]
Tytuł: 

Eurogamer: Jak zamierzacie utrzymać balans pomiędzy poszczególnymi klasami? Dla przykładu, jeśli Przymierze cieszyć się będzie wiekszą popularnością i uznaniem niż Horda??

Chris Sigaty: Nie należy w obecnej chwili zaprzątać sobie glowy tym zagadnieniem. W beta testach sprawy te wygladają I zmieniają się znacznie szybciej niż po premierze gry.

Eurogamer: Jednak, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce...

Chris Sigaty: Cóż, jeśli taka sytuacja zaistnieje postaramy się wprowadzić jakieś ciekawsze i przyciągające uwagę zmiany dla strony przeciwnej, czyli tej cieszącej się mniejszą popularnością. Dobrze zbalansowana gra to dla nas bardzo ważna sprawa.

Strona 5 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team