MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mini poradnik - lvl 60 mage w pvp .
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9959
Strona 5 z 45

Autor:  sirek [ 27 kwi 2005, 09:45 ]
Tytuł: 

duzy +crit gear, mob z sunderarmorem ,+ coś co gwarantuje 100% crit jednorazowy(na ten 2 raz )... shrink ray żeby zmniejszyć mobowi wszelkie bariery... to może i raz by się dało ale mówisz 2 razy...

Autor:  kluczyk [ 27 kwi 2005, 09:47 ]
Tytuł: 

sirek napisał(a):
duzy +crit gear, mob z sunderarmorem ,+ coś co gwarantuje 100% crit jednorazowy(na ten 2 raz )... shrink ray żeby zmniejszyć mobowi wszelkie bariery... to może i raz by się dało ale mówisz 2 razy...

Sunder Armor nie działa na spelle, dwa crity na frost to nie problem, shrink ray nic nie da.
Jedyne co widzę, co mogło by poprawić dmg to zdjęcie resistów na frost, ale czegoś takiego zdaje się nie ma?

Autor:  sirek [ 27 kwi 2005, 09:49 ]
Tytuł: 

redukcja str i stam nic nie daje?

Autor:  emesio [ 27 kwi 2005, 10:06 ]
Tytuł:  Re: Demko

PROsi4k napisał(a):
Z gory mowie ze nie wiem co to bylo ale to ja powiedzialem khaymanowi o tym dmg z frostbolta i obiecuje ze jak znajde te demko to wzuce je ty na oczyszczenie mnie i jego z wszelakich watpliwosci ^^ tak wogole to myslicie ze ja wieze ze to normalka walic po prawie 2k dmg z frostbolta ... ?? ja bym chcial wiedziec jak ten kolo to zrobil!! w kazdym badz razie 2x z rzedy zasunol frostboltem prawie 2k :wtf: ozloce kazdego kto znajdzie racjonalne wytlumaczenie.


Teoretycznie jest to możliwe - curse of elements. Choć nawet z curse, straszny fart.

Mi się najmocniejszy hit udał coś koło 2100 + dot 40% z ignite. Oczywiście crit, mob miał curse of elements. Tylko ze fireball nominalnie jest mocniejszy niż frostbolt. Więc frostboltem 2000+ jest możliwe, ale strasznie trudne do uzyskania.

emesio

Autor:  Dwutlenek [ 27 kwi 2005, 10:27 ]
Tytuł: 

Przy buildzie frost, frostbolt ma +100% crit damage i +50% chance for crit against frozen targets.

Autor:  kluczyk [ 27 kwi 2005, 10:28 ]
Tytuł:  Re: Demko

emesio napisał(a):
Teoretycznie jest to możliwe - curse of elements. Choć nawet z curse, straszny fart.

Racja - myślałem o curse warlocka, ale przyszło mi do głowy tylko Curse of Shadow... Może dlatego, że nasze gildiowe warlocki tylko tego używają? 8)

Z Curse of Elements to już zaczyna być realne, ale też wymaga dużo itemów z +frost dmg...

BTW. dla mnie taki build jest bez sensu troszkę - Arcane Power lepiej się sprawdza z Fire.

Autor:  kehu [ 27 kwi 2005, 14:19 ]
Tytuł: 

Curse of elements i shadows są baaardzo dziwne i nieprzewidywalne. Przykład: Shadowbolt na 44 lvl robi teoretycznie maks 315 dmg. Raz wszedł mi z cursem noncrit 609 dmg :D Przeliczcie to sobie na frostbolta ;]

Autor:  kemer [ 1 maja 2005, 11:13 ]
Tytuł: 

Mam pytanie. U jakiego trenera mozna sie uczyc czrów dla maga. np. blizzarda? Ze strony przymierza. A i jak np. naucze sie fireballa z drzewko to trener moze mnie nauczyc 2 poziomu a ja nie strace punktu umiejetnosci?

Autor:  Papcio [ 1 maja 2005, 15:43 ]
Tytuł: 

Heh ja gram frost magiem i najewiekszy crit jaki mi wszedl do tej pory to bylo okolo 1200dmg. Nie wiem jak jest mozliwy 2000+.

Mam taki bulid:

Arcane Talents (18 points)
# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
# Arcane Concentration - 5/5 points
# Evocation - 1/1 point
# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
# Improved Counterspell - 2/2 points

Frost Talents (33 points)
# Improved Frostbolt - 5/5 points
# Improved Frost Nova - 2/2 points
# Ice Shards - 5/5 points
# Improved Blizzard - 3/3 points
# Cold Snap - 1/1 point
# Shatter - 5/5 points
# Frost Channeling - 3/3 points
# Arctic Reach - 2/2 points
# Improved Cone of Cold - 3/3
# Ice Block - 1/1 point
# Frostbite - 2/5 points
# Ice Barrier - 1/1 point

Autor:  superXtra [ 1 maja 2005, 16:59 ]
Tytuł: 

Dlaczego w Blizzard a nie w Piercing Ice i dlaczego w Frost Channeling a nie Frostbite do konca?

Autor:  Papcio [ 4 maja 2005, 11:18 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
Dlaczego w Blizzard a nie w Piercing Ice i dlaczego w Frost Channeling a nie Frostbite do konca?


No wlasnie z Blizzem zrobilem blad, ale poki co nie chce mi sie zmienic builda bo nie gram. A Forst channeling wybralem ze wzgledu na to ze lepiej rzucic czar o 15% mniej many IMHO.

Autor:  kemer [ 5 maja 2005, 21:17 ]
Tytuł: 

Arcane Talents (21 points)


Arcane Focus - 5/5 points
Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 10%.


Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.


Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.


Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.


Arcane Meditation - 4/5 points
Allows 12% of your Mana regeneration to continue while casting.


Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.




Frost Talents (0 points)


None


Fire Talents (30 points)


Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.


Flame Throwing - 2/2 points
Increases the range of your fire spells by 6 yards.


Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.


Improved Fire Blast - 2/5 points
Reduces the cooldown of your Fire Blast spell by 0.8 seconds.


Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.


Burning Soul - 3/3 points
Gives your fire spells a 65% chance to not lose casting time when you take damage.


Incinerate - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Fire Blast and Scorch spells by 4%.


Improved Fire Ward - 2/2 points
Causes your fire ward to reflect 35% of the damage absorbed back to the caster.


Critical Mass - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your fire spells by 6%.


Fire Power - 5/5 points
Increases the damage done by your fire spells by 10%.



co myslicie o tym buildzie??? dajcie jakies poprawki.

Autor:  Horght [ 5 maja 2005, 21:22 ]
Tytuł: 

A gdzie improved counter spell? :P

Autor:  kemer [ 5 maja 2005, 21:28 ]
Tytuł: 

no dodra zalózmy ze odjąłbym z 2 pkt aracne meditation a dał dwa do counter spell. To wtedy bez zastrzezen?

Autor:  KhaYmaN [ 6 maja 2005, 09:09 ]
Tytuł: 

Bez Imp Arcane Missle... niemoglbym tak grac bardzo przydatny skill resisty w arcaine zdarzaja sie rzadko wiec wole imp AM

Autor:  Domin [ 6 maja 2005, 16:50 ]
Tytuł: 

Ano AM jest swietne do dobijania uciekajcych gosci, jego zasieg jak sie castuje i koles ucieka jest ogromny, potem blink +znowu AM, perfekcyna dobitka, albo po prostu jak w walce z np meel jakims koles ma malo hp i wiesz ze juz wykorzystal swoje interupty spelli to po prostu pakujesz AM i tyle, zanim koles cie zdejmie bedzie dawno dead, zwlaszcza ze szansa na crita z AM jest duza( a jak jestes w secie +Arcane DMG to masakra :] )

Autor:  MacDwain [ 13 maja 2005, 00:36 ]
Tytuł: 

Ufff - jako młody i mało doświadczony mag, chciałem się zapytać kolegów mistrzów: jakie są Wasze sposoby na poradzenie sobie z Rogue zżerającym nagle i z cakowitego znienacka Wasz pasek zycia - ale nie tylko na 60 lvl, ale na niższych też...

Autor:  Goatus [ 13 maja 2005, 03:35 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
Ufff - jako młody i mało doświadczony mag, chciałem się zapytać kolegów mistrzów: jakie są Wasze sposoby na poradzenie sobie z Rogue zżerającym nagle i z cakowitego znienacka Wasz pasek zycia - ale nie tylko na 60 lvl, ale na niższych też...


Trudno mi powiedzieć jak na lvlu niższym niż 60 bo nie pamiętam, ale teraz rog to jedna z łatwiejszych klass dla mnie do pokonania.

-Ogólna zasada to jak najmniej pozwolić mu ciosów zadać, (ale to chyba oczywiste) bo jak ma 5 combo points i wejdzie mu evi a ty nie masz mana shield to 1.7k hp bye bye (połowa mojego hp)
-Mana shield zawsze powyżej 40s (żeby nawet jak sapnie to została).
-PoM pyro (tylko najlepiej przetrzymać aż zrobi vanish raz albo jest blisko ciebie, bo inaczej złośliwiec może vanish tuż przed nadlatującym spellem zrobi.
-Jak już macie obaj mało zdrowia a on zużył sprint to pozwól mu się trochę zbliżyć i go wykończ arc explosion i fireblast uciekając

Edit aha jeszcze:
-Nie czekaj z nova aż zacznie ci ciosy zadawac, nowa ma pewien (mały ale zawsze) zasięg, wykożystaj to
-Po blink lepiej jest scortch i fireblast zrobic niż 1 fireball i cios od niego

Autor:  Domin [ 13 maja 2005, 18:25 ]
Tytuł: 

W chwili obecnej najbardziej denerwujacym zdarzeniem jak dostaniesz wjazd od rouge siedzac:

Wjazd dostajesz ciosa, pierwsza reakcja blink, ale co jest nie moge blink uzyc bo pisze "You must be standing to do that", ano niestety trzeba miec wyrobiony odruch wcisniecia przed blinkiem klawisza X odpowiedzialnego za przejscie z pozycji siedzacej -> stojaca, wtedy poly i jazda do przodu!! na 85% rouge uzyje trinketa aby wyjsc z poly i wlaczy sprint, wtedy lepiej jest miec dystans, potem nova aby zatrzymac biegnaca rouge i odczekac az nova sama pusci (albo rouge uzyje vanisha wtedy rebuff mana shield i niestety czekasz na cios w plecki...) i walnac znowu poly, reszta to formalnosc.

P.S.
Nowy patch wprowadza automatyczne wstanie po otrzymaniu ciosa w plecy, jezeli siedzimy i pijemy/jemy.

Autor:  MacDwain [ 14 maja 2005, 08:34 ]
Tytuł: 

No zobaczymy, jak wyjdzie w praniu :P w moim wykonaniu oczywiście...
Rzecz kolejna - piszecie o uzyciu Scortch - czy w takim razie warto pakować punkty w talent "improved sc..."? bo słyszałem, że po nowym patchu to strasznie osłabili ten talencik...

Strona 5 z 45 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team