MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naxxramas
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19602
Strona 41 z 42

Autor:  mihn [ 2 paź 2006, 08:16 ]
Tytuł: 

Rayla napisał(a):
+4hit iirc + mózg.

mózg? do szcześcia nie trzeba mózgu. ale jak addy się nam ciągle zrywają w połowie shieldwall'a albo masz resista to dupa. ;/

Autor:  lutus [ 2 paź 2006, 08:42 ]
Tytuł: 

mihn napisał(a):
Rayla napisał(a):
+4hit iirc + mózg.

mózg? do szcześcia nie trzeba mózgu. ale jak addy się nam ciągle zrywają w połowie shieldwall'a albo masz resista to dupa. ;/


nigdy nie mialem resista , addy mi sie zrywaja raz na ruski rok ( a przetrzymuje je czesto na 2 shieldwall, czyli 45sec trzymam...)

+4hit powinno zalatwic sprawe, poza tym :

- nie biegac addami jak pojebany
- nie biegac
- nie biegac:)
- nie naciskac skilli na raz, tylko co 1sekunde

Autor:  Zychoo [ 2 paź 2006, 08:47 ]
Tytuł: 

Venan napisał(a):
P.S. A roball siedzial w UK bez kompa i obgryzal dredy! :lol:

Chyba, te ktore leza na stoliku obok lozka ;]

Gratulacje Venan

Autor:  mihn [ 2 paź 2006, 08:48 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
nigdy nie mialem resista , addy mi sie zrywaja raz na ruski rok ( a przetrzymuje je czesto na 2 shieldwall, czyli 45sec trzymam...)

+4hit powinno zalatwic sprawe, poza tym :

- nie biegac addami jak pojebany
- nie biegac
- nie biegac:)
- nie naciskac skilli na raz, tylko co 1sekunde

właśnie wczoraj nam się urywał jak szalone. dopiero po 3 godzinach był w miare normalny try, jak się jedno urwało ;/

Autor:  ArteC [ 2 paź 2006, 10:32 ]
Tytuł: 

mihn napisał(a):
właśnie wczoraj nam się urywał jak szalone. dopiero po 3 godzinach był w miare normalny try, jak się jedno urwało ;/

Musze przyznac ze teaz mielismy taki dzien w ktorym poprostu caly czas sie zrywaly i spedzilismy na nim 2 godziny wipujac. Nastepnego dnia przyszlismy i zabilismy w 1 podejsciu bez problemow :/. Tak to jest jak boss jest zalezny od umiejetnosci ktora zawsze moze przestac dzialac :).

Autor:  Fabianek [ 2 paź 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

@Venan gz

Autor:  Mirtul [ 2 paź 2006, 14:42 ]
Tytuł: 

+3% hit wystarczy KOMPLETNIE
Wiecej nic nie da. Addy maja 96% na resist, a 99% nie mozesz przebic.
Wiec 99% - 96% = 3%

Anyway i tak co 2 sekundy add robi /random 1-100 i jak wypadnie akurat ten specjalny 1% to sie zerwie. A, ze adda trzymasz ~20sec z shieldwallem to 10x1% = 10% kazdego MC , ze sie serwie.

Autor:  Fabianek [ 4 paź 2006, 10:58 ]
Tytuł: 

ISy utlukly wczoraj 4h, lepiej pozno niz wcale ;-)

Autor:  lutus [ 4 paź 2006, 11:18 ]
Tytuł: 

a my stuck na chwile na loathebie... ma ktos pomysl w jaki gear healerow ubrac? half/half healing/dps, czy full dps...

Autor:  Domin [ 4 paź 2006, 12:51 ]
Tytuł: 

U nas healerzy zawsze byli w normalnym sprzecie, zawsze 13 i nie ma problemu. Nikt juz nie flaskuje, tylko normalne potki, nigdy tez nie bawilismy sie w world buffy ;) Kopnij w dupe klasy dps bo sie opieprzaja jak wam dps brakuje....

Edit:
U nas magowie robia tak: W gr 3 (pierwszej w spore rotacji jest 4-5 fire magow z ZHC, wchodzimy i kazdy 1x rank 1 scorch aby voulnrability stacknac, bierzemy spore i kazdy aktywuje Zhc i maxx fireball spam, jest jedna osoba robiaca scorch raz na jakis czas (najlepiej z max +hit gearem) i ostatnio mielsimy 4.5k ignite rollowana przez 3 min :) Potem spadla do ~3-3.5k.

Autor:  lutus [ 4 paź 2006, 13:02 ]
Tytuł: 

nam 14 healerow w kolejce nie starcza... tank jakos pada:(

Autor:  Sentry [ 4 paź 2006, 13:04 ]
Tytuł: 

pewnie to healerzy sie opieprzaja a nie dps :P

Autor:  Domin [ 4 paź 2006, 13:44 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
nam 14 healerow w kolejce nie starcza... tank jakos pada:(


ROTFL , nie wiem co powiedziec naprawde.....skoro jestescie ally to tank ma dodatkowe ~1k armoru z aury, lyknie stoneshielda....jak cos LoH, po prostu majac 14 healerow i tank pada to kopnij w dupe healerow bo sie opieprzaja, nic dodac niz ujac.....acha niech mag z improved amplify magic wrzuci to na tanka, my to +stoneshield i tank nie ma prawa zginac a jestesmy horde.

Autor:  Fabianek [ 4 paź 2006, 15:14 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
nam 14 healerow w kolejce nie starcza... tank jakos pada:(



duzo, IS uzywa 12 + 1-3 life savers (paladyni z gotowym LoHem jak by sie rotacja zesrala, zazwyczaj niepotrzebni ale jakby jakis lag albo co)

Autor:  Jerry [ 12 gru 2006, 14:55 ]
Tytuł: 

Pytałem w temacie "mody" ale zapytam też tutaj.
Czy jest gdzieś teraz dostępny jakiś mod pomagający w 2 fazie thaddiusa? Jakieś strzałki albo coś, niestety kilka osób nie potrafi tego robić bez moda :(

Autor:  MacDwain [ 12 gru 2006, 14:58 ]
Tytuł: 

Thaddius Arrow - addon do big wigsa

Autor:  Jerry [ 12 gru 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

MacDwain napisał(a):
Thaddius Arrow - addon do big wigsa

Nie wyraziłem się jasno :/ Chodzi o to że thaddius arrows nie działa jak trzeba po paczu, przynajmniej nie działało gdy podeszliśmy do niego w zeszłym tygodniu.

Autor:  Vercin [ 13 gru 2006, 00:44 ]
Tytuł: 

Sciagnij najnowsza wersje 2.0xxxx

Autor:  Jerry [ 13 gru 2006, 08:06 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Sciagnij najnowsza wersje 2.0xxxx

Najnowsza wersja thaddius arrows jaka była na curse-gaming nie działała nam.
Wczoraj wyszła nowa wersja AMThaddius (3,2), autor zapiera się że testował i jest OK, zobaczymy.

Autor:  Venan [ 13 gru 2006, 08:48 ]
Tytuł: 

Najnowsze wersje masz na: http://www.wowace.com/files/

Strona 41 z 42 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team