MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 42 z 86

Autor:  Demandread [ 25 wrz 2006, 13:55 ]
Tytuł: 

Postal napisał(a):
lol l2think

caly jego post to jeden wielki whine,a sie "zapowiada" to chyba oczywiste bo jeszcze BC nie wyszedl O_o

Jakby BC bylo, to bym nie pisal, ze sie zapowiada. Zle sie wyspales, to dospij, a jak sie nudzisz w pracy, to wyjdz predzej.

Nie podoba mi sie, ze w PvP itemy maja takie znaczenie, a z racji, ze ja na farmowanie Naxxow czy AQ40 nie mam ochoty ( ani czasu ), to nadrabiam wlasnie umiejetnym CC ( podobnie jak ludzie, z kt. gralem ). Jest to jedyne narzedzie, kt. umozliwia jako tako "wyrownac" szanse. Wiec to nie whine, a jedynie zwykle stwierdzenie, ze jesli (!) tak bedzie, to bedzie to kolejny krok w strone epix kids, via dps palas. Roger ?

Peace

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 14:04 ]
Tytuł: 

Umiejetne albo i nie cc normalnej dlugosci to by byl w przypadku 2na2 3na3 iwinbutton .Czesc walk byla by przesadzona na starcie poprzez sklad teamow czesc polegalaby na tym kto pierwszy uzyje cc.
Bardzo dobra zmiana jak dla mnie i nie rozumiem o co placzesz tak.
Znaczy moge sobie tlumaczyc to tak iz grasz np warlockiem i swoj skill i nadrabianie cc rozumiesz jako ogladanie jak ktos biega na fearze kilkanascie sekund umierajac od twoich dotow

Autor:  kahR [ 25 wrz 2006, 14:07 ]
Tytuł: 

a od czego są dispelle i trinkety?

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 14:10 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Jest to jedyne narzedzie, kt. umozliwia jako tako "wyrownac" szanse. Wiec to nie whine, a jedynie zwykle stwierdzenie, ze jesli (!) tak bedzie, to bedzie to kolejny krok w strone epix kids, via dps palas. Roger ?

Peace


o_O hmm drood vs lock, jak drood moze wyrownac szanse z lockiem? prosze oswiec mnie bo nie mam pojecia. w co ma sie drood ubrac, jaki miec build i mniej wiecej jaka taktyke.

osoby z lv<60 prosze o nie wypowiadanie sie, oraz tych co twierdza ze atakowanie locka jak ma 50% hp jest sposobem na locka.

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 14:11 ]
Tytuł: 

No tak kazda klasa ma trinket na np. fear i dispell.

Autor:  iniside [ 25 wrz 2006, 14:11 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czesc walk byla by przesadzona na starcie poprzez sklad teamow czesc polegalaby na tym kto pierwszy uzyje cc.

A tak bedzie kto zrobi wiekszy Burst DPS. Na jedno wyjdzie :P
Cytuj:
o_O hmm drood vs lock, jak drood moze wyrownac szanse z lockiem? prosze oswiec mnie bo nie mam pojecia

Root, Travel Form, Run.

Autor:  cypis [ 25 wrz 2006, 14:11 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Jakby BC bylo, to bym nie pisal, ze sie zapowiada. Zle sie wyspales, to dospij, a jak sie nudzisz w pracy, to wyjdz predzej.

Nie podoba mi sie, ze w PvP itemy maja takie znaczenie, a z racji, ze ja na farmowanie Naxxow czy AQ40 nie mam ochoty ( ani czasu ), to nadrabiam wlasnie umiejetnym CC ( podobnie jak ludzie, z kt. gralem ). Jest to jedyne narzedzie, kt. umozliwia jako tako "wyrownac" szanse. Wiec to nie whine, a jedynie zwykle stwierdzenie, ze jesli (!) tak bedzie, to bedzie to kolejny krok w strone epix kids, via dps palas. Roger ?

Peace

Wylaczanie kogos z walki na minimum 15 sekund to oznaka skilla?

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 14:16 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Cytuj:
Czesc walk byla by przesadzona na starcie poprzez sklad teamow czesc polegalaby na tym kto pierwszy uzyje cc.

A tak bedzie kto zrobi wiekszy Burst DPS. Na jedno wyjdzie :P
Cytuj:
o_O hmm drood vs lock, jak drood moze wyrownac szanse z lockiem? prosze oswiec mnie bo nie mam pojecia

Root, Travel Form, Run.

Czlowieku to zmiana ktora ma dotyczyc glownie aren i ewentulanie bg. I moze naucz sie czytac nie wylacza cc tylko ogranicza czas dzialania . I wlasnie teraz bedzie to wymagalo wiecej skilla i uzycia we wlasciwym momencie a nie ok fear/sheepi mamy go zglowy na kilkanascie sekund(czyli zapewne do konca walki lol)

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 14:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Root, Travel Form, Run.


Dc, Devour Magic, fear, dots, sb -> GY run
lub
dc, seducion,(poczekac az pusci root), fear, dots, sb -> GY run

Autor:  Goatus [ 25 wrz 2006, 14:21 ]
Tytuł: 

O co ten płacz? Napisane jest, że mają zmniejszyć czas trwania cc na arenach a nie kompletnie usunąć. 10s w walce 2vs2 3vs3 to i tak cała wieczność, IMO w walkach 2vs2 mogło by to być nawet 8/6/4 i dalej by dawało dużą przewagę przy zastosowaniu w odpowiedni sposób.

Do tych, co whinuja: Zastanówcie się, co bredzicie? Gdzie tu, skill kiedy z walki, 2vs2 3vs3 robi się 2vs1 lub 3vs1 (przy odpowiednim składzie)? Chyba, że, przez skill rozumiecie, kto szybciej wycastuje sheep/fear?

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 14:23 ]
Tytuł: 

Zacznijmy od tego zeRoot, travel form ,run to faktycznie genialna taktyka na arene. Gwarantowane zwyciestwo

Dalej uzycie cc bedzie dawalo przewage ale nie auto win

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 14:27 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Chyba, że, przez skill rozumiecie, kto szybciej wycastuje sheep/fear?


najszybciej wycastuje priest z najmniejszym lagiem :]

Autor:  Goatus [ 25 wrz 2006, 14:27 ]
Tytuł: 

BTW Aren. Gdzieś czytałem, że w planach są areny z wieloma poziomami/przeszkodami? Ma ktoś więcej info na ten temat?
To dopiero jest coś, co moim zdaniem daje nieograniczony potencjał. Zejście z LOS to jeden z najlepszych sposobów unikania nieprzyjemnych rzeczy xD

Autor:  cypis [ 25 wrz 2006, 14:29 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
BTW Aren. Gdzieś czytałem, że w planach są areny z wieloma poziomami/przeszkodami? Ma ktoś więcej info na ten temat?
To dopiero jest coś, co moim zdaniem daje nieograniczony potencjał. Zejście z LOS to jeden z najlepszych sposobów unikania nieprzyjemnych rzeczy xD

No ja sobie nie wyobrazam, ze to bedzie pusta sala bez zadnych gimmickow. Na 100% nie wejde na arene bez np. krzaczorow w ktorych bedzie sie mozna na chwile schowac podczas leczenia :)

Autor:  Robus [ 25 wrz 2006, 14:51 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
No ja sobie nie wyobrazam, ze to bedzie pusta sala bez zadnych gimmickow. Na 100% nie wejde na arene bez np. krzaczorow w ktorych bedzie sie mozna na chwile schowac podczas leczenia :)


??

jak ty chcesz sie schowac w wowie w krzakach?? przeciez nad glowa masz wyjebisty neon: TU JESTEM, DOBIJCIE/ZABIJCIE MNIE :P

Autor:  Schirru [ 25 wrz 2006, 14:55 ]
Tytuł: 

To ja pytanie do ludzi, ktorym podoba sie pomysl ograniczajcy CC a moze nawet wylaczenia z aren CC. Pomysl jakis tam jest tylko ze nie uderza we wszystkich po rowno.
Czy naleze przez to bufowac klasy najbardziej od CC zalezne?? Co taki rogue ma dostac jak im sie wszystkie CC zabierze?

Autor:  Razoth [ 25 wrz 2006, 14:59 ]
Tytuł: 

Schirru napisał(a):
Co taki rogue ma dostac


wpie**ol. ;) (nie mogłem się powstrzymać)

Autor:  Robus [ 25 wrz 2006, 14:59 ]
Tytuł: 

Schirru napisał(a):
To ja pytanie do ludzi, ktorym podoba sie pomysl ograniczajcy CC a moze nawet wylaczenia z aren CC. Pomysl jakis tam jest tylko ze nie uderza we wszystkich po rowno.
Czy naleze przez to bufowac klasy najbardziej od CC zalezne?? Co taki rogue ma dostac jak im sie wszystkie CC zabierze?


o czym ty mowisz?? o sapie ??

sap w pvp dziala max 7 sek, jego juz sie bardziej skopac nie da

a stuny nie sa traktowane jako cc

//edit
jako pvp mam na mysli bgs

Autor:  iniside [ 25 wrz 2006, 15:03 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Goatus napisał(a):
BTW Aren. Gdzieś czytałem, że w planach są areny z wieloma poziomami/przeszkodami? Ma ktoś więcej info na ten temat?
To dopiero jest coś, co moim zdaniem daje nieograniczony potencjał. Zejście z LOS to jeden z najlepszych sposobów unikania nieprzyjemnych rzeczy xD

No ja sobie nie wyobrazam, ze to bedzie pusta sala bez zadnych gimmickow. Na 100% nie wejde na arene bez np. krzaczorow w ktorych bedzie sie mozna na chwile schowac podczas leczenia :)

1. JAk usunac ten wyjebany napis nad glowa to moze nawet cos to da.
2. Przeszkody terenowe imho jako ozdobnik. Spelle przelatuja przez sciany, nie ma czegoś takie jak kąty pod jakimi mozna castować etc.
3. Jedyne co to sciany, bo jak nie widac celu to nie mozna castować. O sorry czasami sie dalo, znałem pare exploitów... Ale chyba juz naprawili..
4. Moga być ładne fajne itd. Ale to raczej zeby ciekawie wyglądało :P.
Wyjątek wzniesienia bo tu faktycznie mozna sie chować :P. Mało kto patrzy sie w góre..

Autor:  Postal [ 25 wrz 2006, 15:03 ]
Tytuł: 

nie doceniasz sapa.. jedtny cc ktorego nie idzie dispelnac poza bubble/iceblokiem

Strona 42 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team