MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 43 z 86

Autor:  cypis [ 25 wrz 2006, 15:08 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
??

jak ty chcesz sie schowac w wowie w krzakach?? przeciez nad glowa masz wyjebisty neon: TU JESTEM, DOBIJCIE/ZABIJCIE MNIE :P

Normalnie. Poszukam duzych krzakow :)

Autor:  Goatus [ 25 wrz 2006, 15:13 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
1. JAk usunac ten wyjebany napis nad glowa to moze nawet cos to da.
2. Przeszkody terenowe imho jako ozdobnik. Spelle przelatuja przez sciany, nie ma czegoś takie jak kąty pod jakimi mozna castować etc.
3. Jedyne co to sciany, bo jak nie widac celu to nie mozna castować. O sorry czasami sie dalo, znałem pare exploitów... Ale chyba juz naprawili..
4. Moga być ładne fajne itd. Ale to raczej zeby ciekawie wyglądało :P.
Wyjątek wzniesienia bo tu faktycznie mozna sie chować :P. Mało kto patrzy sie w góre..


Miałem na myśli przeszkody terenowe, które blokują LOS a nie krzaczki czy pagórki, przez które można spokojnie atakować dalej.

Autor:  Demandread [ 25 wrz 2006, 15:34 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Umiejetne albo i nie cc normalnej dlugosci to by byl w przypadku 2na2 3na3 iwinbutton .Czesc walk byla by przesadzona na starcie poprzez sklad teamow czesc polegalaby na tym kto pierwszy uzyje cc.
Bardzo dobra zmiana jak dla mnie i nie rozumiem o co placzesz tak.
Znaczy moge sobie tlumaczyc to tak iz grasz np warlockiem i swoj skill i nadrabianie cc rozumiesz jako ogladanie jak ktos biega na fearze kilkanascie sekund umierajac od twoich dotow

Po pierwsze nie placze.
Po drugie, na tym polega wlasnie skill m.in ( moim zdaniem ), zeby w natloku walki umiec wybrac, bedac healerem, dispell na graczy A czy heal na graczu B ( w tym i skilla wymaga sie od gracza B, by umial odpowiednio dlugo wytrzymac zanim dostanie heal ). Umiejetne CC, to cos wiecej niz fear - bo wymaga od innych rowniez skilla, kt. objawia sie tym, ze umiejetnie stosuja AoE i inne skille, by CC nie przerwac - sheep/trap/sap etc. sa tak zmontowane, ze obrazenia rozbijaja CC, a z DR kolejny CC nie ma juz sensu praktycznie. Wiec nie mow mi prosze, bo ja rozumiem przez CC, skoro nie masz zielonego pojecia jak gram, z kim gram, jaka klasa i z jakim skutkiem. Z pkt. widzenia hunterem, kt. tak namietnie grasz jasne jest - najlepiej 0 CC, bo odpalisz sobie aimed, multi, trapniesz na 5sec, zeby Ci zszedl cd z multi i znow to samo - kkthxbye. Ja to rozumiem, co nie znaczy, sie z tym zgadzam.

kahR napisał(a):
a od czego są dispelle i trinkety?

Nie kazda klasa ma trinket na "wszystko", a niektorych form CC trinketem nie rozbijesz ( SAP np. ).

Fabianek napisał(a):
o_O hmm drood vs lock, jak drood moze wyrownac szanse z lockiem? prosze oswiec mnie bo nie mam pojecia. w co ma sie drood ubrac, jaki miec build i mniej wiecej jaka taktyke.

osoby z lv<60 prosze o nie wypowiadanie sie, oraz tych co twierdza ze atakowanie locka jak ma 50% hp jest sposobem na locka.

A kto powiedzial, ze akurat lock i druid maja miec te same szanse ? Mozesz mi to zaquotowac ? Druid nie ma szans z lockiem, ale przez root, moze zwiekszyc szanse na przyklad huntera z lockiem. To sie nazywa wlasnie teamplay. I jak juz dajesz zlote rady, to zastosuj sie do jednej - nie grasz PvP, wipujesz sobie cale tygodnie w Naxx w swojej wersji World of Fabianek, to sie nie udzielaj. Dziekuje.

I dokladnie, tak jak napisal inside, nerf CC = burst dps. No chyba, ze dla niektorych odpalenie trinketu i dwoch skilli, po czym zrobienie AoE, to szczyt umiejetnosci. Tak mam rozumiec Twoje pytanie, cypis ?

Vercin napisał(a):
Czlowieku to zmiana ktora ma dotyczyc glownie aren i ewentulanie bg. I moze naucz sie czytac nie wylacza cc tylko ogranicza czas dzialania . I wlasnie teraz bedzie to wymagalo wiecej skilla i uzycia we wlasciwym momencie a nie ok fear/sheepi mamy go zglowy na kilkanascie sekund(czyli zapewne do konca walki lol)

Skad ta pewnosc ? I czemu innemu sluzyc ma CC, jak nie wylaczaniu kogos z walki ? Jak bedzie tak, jak piszesz, to cala walka w staminie i +dmg. To jest ten imba skill, lol ?

Goatus, setup to podstawa w dobrym PvP, wiec jak ktos bierze sobie 3 wojow i sie dziwi, ze dwoch z nich lapie poly, to czyja wina - magow, ze nie ma kto dispellnac ? Wiekszosc CC mozna dispellnac, majac paladyna, priesta, locka albo restorartive potion. Ale wypicie w odpowiedniej chwili pota, zuzycie 30 sec cd skilla to za duze wyzwanie dla ludzi, kt. maja weapon z 10000dps i placza, ze nie moga zrobic z niego uzytku, bo brzydki mag ich sheepnal, a ich priest nie moze sie uleczyc, bo akurat jest w shadow.

Tyle moim zdaniem. Macie inne - prosze bardzo i zycze powodzenia na arenach.

Peace

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 15:39 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
A kto powiedzial, ze akurat lock i druid maja miec te same szanse ? Mozesz mi to zaquotowac ?


prosze bardzo: (nawet wyboldowalem to co istotne)
Demandread napisał(a):
Nie podoba mi sie, ze w PvP itemy maja takie znaczenie, a z racji, ze ja na farmowanie Naxxow czy AQ40 nie mam ochoty ( ani czasu ), to nadrabiam wlasnie umiejetnym CC ( podobnie jak ludzie, z kt. gralem ). Jest to jedyne narzedzie, kt. umozliwia jako tako "wyrownac" szanse. Wiec to nie whine, a jedynie zwykle stwierdzenie, ze jesli (!) tak bedzie, to bedzie to kolejny krok w strone epix kids, via dps palas. Roger ?


Cytuj:
Druid nie ma szans z lockiem, ale przez root, moze zwiekszyc szanse na przyklad huntera z lockiem. To sie nazywa wlasnie teamplay.


http://www.thottbot.com/?sp=19736 a to sie nazywa wlasnie learn2play.


Cytuj:
I jak juz dajesz zlote rady, to zastosuj sie do jednej - nie grasz PvP, wipujesz sobie cale tygodnie w Naxx w swojej wersji World of Fabianek, to sie nie udzielaj. Dziekuje.


lol widze ze wiesz lepiej ode mnie co ja robie. coz jak wieszkosc osob tutaj wie lepiej o tym co ja robie w wow (zapewne po za wow tez) wiec to zadna nowina dla mnie.

Autor:  Demandread [ 25 wrz 2006, 15:46 ]
Tytuł: 

Widze, ze nadal nie rozumiesz. Teraz ja wybolduje:

Napisz mi gdzie ja pisze o tym, ze LOCK VS DRUID maja miec przez CC wyrownane szanse badz tez, gdzie pisze, ze CC zwieksza szanse KAZDA KLASA VS KAZDA KLASA.

I dla Twojej wiadomosci, zwrot "jako tako" = w miare.

Przyszlo Ci do glowy, ze lock, kt. celuje w huntera, pierwsze co zrobi, to zdejmie z siebie trapa felem ? Chyba nie, bo nie grales chyba ani huntem, ani lockiem, a Twoje PvP....nie wiem, chyba nie najlepiej.

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 15:53 ]
Tytuł: 

Nie ma sensu chyba z toba dyskutowac. Cc nadal bedzie bardzo uzyteczny i skuteczne ale nie bedzie juz gwarantowal pewnego wina przeciwko teamowi gdzie bedzie mniej klas z dispellem czy imba cc.
Dla ciebie fajne pvp to sytuacja gdzie z walki 2na 2 czy 3na 3 robi sie nagle 2:1 3:1 i zanim minie cc juz jest po zabawie? Kto pierwszy sheepnie uzyje fear wygrywa?Skrocenie cc wyrownuje szanse i nie zmusza to robienia teamow skladajacych sie tylko i wylacznie z klas majacych dlugo dzilajace cc Piszesz cos o hunterze ale przeciez moja plupka tez bedzie dzialala duzo krocej a do tego kazdy dmg przerywa ja. Przy np fearze walki by wygladaly tak ze jeden team przegrywalby zanim byliby wstanie zrobic cokolwiek

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 15:54 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Napisz mi gdzie ja pisze o tym, ze LOCK VS DRUID maja miec przez CC wyrownane szanse badz tez, gdzie pisze, ze CC zwieksza szanse KAZDA KLASA VS KAZDA KLASA.


to napisz mi gdzie piszesz ze to sie nie dotyczy lock vs drood

Cytuj:
Jest to jedyne narzedzie, kt. umozliwia jako tako "wyrownac" szanse.


dla mnie to stwierdzenie oznacza ze piszesz ogolnie o wszystkich klasach w tym rowniez o potyczce drood vs lock


Cytuj:
Przyszlo Ci do glowy, ze lock, kt. celuje w huntera, pierwsze co zrobi, to zdejmie z siebie trapa felem ?


najpierw piszesz o tym ze drood rzuca root a teraz wyskakujesz z trapem WTF?

Cytuj:
Chyba nie, bo nie grales chyba ani huntem, ani lockiem, a Twoje PvP....nie wiem, chyba nie najlepiej.


no wiesz ja jestem carebear z pve wiec co ja moge wiedziec o pvp, ja tylko wiem jak wygrywac ab i wsg w ultra krotkim czasie no ale zapewne jesli twoj premade bylby w gr3 to byscie nas jechali jak chcieli.

Autor:  Demandread [ 25 wrz 2006, 15:56 ]
Tytuł: 

L2R.

EoT jesli chodzi o Ciebie Fabie.

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 15:57 ]
Tytuł: 

@up l2think

chyba ze wyplakales juz caly mozg i nie masz czym to szczerze wspolczuje.

Autor:  cypis [ 25 wrz 2006, 16:01 ]
Tytuł: 

Cytuj:
I dokladnie, tak jak napisal inside, nerf CC = burst dps. No chyba, ze dla niektorych odpalenie trinketu i dwoch skilli, po czym zrobienie AoE, to szczyt umiejetnosci. Tak mam rozumiec Twoje pytanie, cypis ?

Gowno prawda. W expie stamina jest duzo tansza niz inne staty i kazdy bedzie mial jej duzo wiecej niz teraz, co bedzie skutkowalo wiekszym naciskiem na osobisty skill. Nerf cc jest wg. mnie dobrym rozwiazaniem, bo zmniejszy sie sytuacje w ktorych ktos rzuca fear/sap/sheep i zapomina o graczu.
Przyklad? Walka ustawiona walka 5vs5; moje party: ja (priest), lock, szaman, warrior, mag. Uzywanie potow zabronione (tak jak bedzie na arenach, zadnych zabawek typu restorative pot o ktorych wspominasz).
Dostaje poly od maga, wychodze z niego trinketem. Drugie poly; felhunter nie sciagnie bo jest w banishu. Dostaje feara i uzwam wotf, leci kolejne poly. Mijaja kolejne sekundy w ktorym umiera moj team, bo ja nie moge nic zrobic i biegam w poly jak idiota.

edit: co do magow wyskakujacych z trinketami/ap: gdybys mial troszke doswiadczenia to bys wiedzial, ze w dobrych teamach magowie ida bardziej w przezywalnosc niz +spelldmg i cooldowny (wzglednie w mass int jak sugeruje iniside~!). Nie wspominam juz o tym, ze jak ktos odpala trinkety to z miejsca dostaje silence i purge/dispell.

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 16:04 ]
Tytuł: 

Skrocenie cc imo powoduje ze liczyc sie beda sklad teamu skill i gear(coz tak to juz jest w mmorpgach) . Z dlugimi imba cc liczyby sie wlasciwie tylko odpowiedni sklad teamu ktory "odpalaby" swoje combo i niszczyl przeciwnika bez walki. Kto tak dobierze team ze potrafi z walki 3na 3 zrobic 3na 1na wygrywa gg. Do tego racial undeadow dawalby jeszcze wieksza przewage hordzie. Dobor ras i klas bylby najwazniejszy a reszta wlasciwie bez znaczenia

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 16:07 ]
Tytuł: 

mnie zastanawia czy Gouge i Blind podchodza pod CC w koncu 5.5s/10s to przy pvp cala wiecznosc.

Autor:  Schirru [ 25 wrz 2006, 16:10 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
o czym ty mowisz?? o sapie ??

sap w pvp dziala max 7 sek, jego juz sie bardziej skopac nie da

a stuny nie sa traktowane jako cc

//edit
jako pvp mam na mysli bgs


Jak fear/sap/sheep ma trwac 5 s to czemu gouge 5.5, Hammer of Justice 6, Blind 10 s. Chyba normalne ze jak jest normalizacja to wszystkiego zwlascza ze pozniej wymienione to wszystko instacast:P

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 16:16 ]
Tytuł: 

Schirru napisał(a):
Jak fear/sap/sheep ma trwac 5 s to czemu gouge 5.5, Hammer of Justice 6, Blind 10 s. Chyba normalne ze jak jest normalizacja to wszystkiego zwlascza ze pozniej wymienione to wszystko instacast:P


ja sie zastanawiam, dlatego ze wlasnie jesli bedzie skrocone to no more stun lock.

Autor:  niebezimienny [ 25 wrz 2006, 16:18 ]
Tytuł: 

Nie wiem jak w 5v5 mozna robic stunlock? Od razu na ciebie skoczy pare osob, obiekt stunlocka dostanie heala a ciebie jeszcze ktos zestunuje

Autor:  Vercin [ 25 wrz 2006, 16:20 ]
Tytuł: 

Jesli to sie bedzie skalowalo(im wiecej osob na team tym cc dluzszy) to dla mnie to naprawde bardzo rozsadny pomysl. A wrecz musieli to zrobic zeby areny byly grywalne

Autor:  Fabianek [ 25 wrz 2006, 16:23 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
Nie wiem jak w 5v5 mozna robic stunlock? Od razu na ciebie skoczy pare osob, obiekt stunlocka dostanie heala a ciebie jeszcze ktos zestunuje


na healera jak najbardziej i oczywiscie taki rogue zakonczy szybko zywot chyba ze jego healer zdazy go wyhealowac :]

nikt nie wie jak beda wygladac "areny" czy tak jak arena w STV czy beda jakies krzaczory etc. wiec nie wiesz jak stunlock bedzie skuteczny.


jesli CC bylby taki jak dotychczas to: 4xmages (21 arc reszta niewazna) 1xpriest/warrior > all
priest/warrior wbiega miedzy przeciwnikow i wali fear, ci wychodza trinketem dostaja PoM+Sheep i robi sie 1v5 i jest po frytkach.

tak wiec imho zmniejszenie CC to calkiem nice pomysl osobiscie wole skill gear based niz CC based

Autor:  Demandread [ 25 wrz 2006, 16:31 ]
Tytuł: 

Cypis, z tego co piszesz wynika, ze lock i mag nie robia nic innego, jak tylko skupiaja sie na Tobie. Twoj team robi zapewne to samo z ich healerami. Utrzymanie healera w CC nie jest latwe i jest to wlasnie czesc skilla, moim zdaniem. Uwazam, ze skuteczne utrzymanie paru celow ( a nie jednego ) w dluzszym CC przy obecnych DR jest trudne. Jesli dla Was jest to latwe, to osobiscie zazdroszcze. Jesli nerfna teraz czas trwania control skilli, to moim zdaniem, wielkosc nakladu trudu, by choc probowac utrzymac tak CC lock na healerze, jak opisales, nie bedzie sie oplacal, bo dpserzy zamiast robic dps, beda sie pieprzyc z CC. Dlatego uwazam, ze w takiej sytuacji wiekszosc osob raczej zrezygnuje z CC i pojdzie w burst dmg.

I nie wiem z jakich modow korzystacie, ale moje mody pokazuja mi alerty o "skillach/items used" jak mam maga targeted. W takich syt. wszystko zalezy od refleksu i skilla szamana - jak zdazy namierzy maga i sie skapnac, co jest grane, to tak, trinekt mag odpada, ale na BG na ogol jest tak, ze mag odpala te zabawki w biegu, a kiedy wpada, to co najwyzej mozna zgadywac po animacji, ze jest buffed. Ja niestety do szamanow mialem pecha, nigdy dobrego w teamie nie mialem - moze dlatego tak sie "boje" trinket AoE :)

Peace

EDIT
Fabianek napisał(a):
tak wiec imho zmniejszenie CC to calkiem nice pomysl osobiscie wole skill gear based niz CC based

I to jest sedno - ja osobiscie preferuje CC skill, gdyz jest mniej zalezny od itemow, a bardziej od refleksu i spostrzegawczosci.

Autor:  shahray [ 25 wrz 2006, 16:34 ]
Tytuł: 

Wejdzie 5 szamanow, rozstawia swoje totemki.. potem sie trafi na 5 hunterow beastmasterow.. i znowu bedzie problem... a farmic trzeba..

Autor:  iniside [ 25 wrz 2006, 16:36 ]
Tytuł: 

Cytuj:
trinketami/ap

AFAIR Combo trinket/ap mozna sobie wsadziec. Znerfowali to i juz nie mozna odpalic jednoczesnie jednego i drugiego.
Nie ma juz comba 700dmg+trinker+ap+pom+pyro i 3k dmg w plecy,,
Cytuj:
Wejdzie 5 szamanow, rozstawia swoje totemki.. potem sie trafi na 5 hunterow beastmasterow.. i znowu bedzie problem... a farmic trzeba..

AFAIR za przegrane beda leciec punkty tylko ze mniej..

Strona 43 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team