MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 46 z 266

Autor:  Deshroom [ 13 lip 2005, 11:26 ]
Tytuł: 

@Greeg
dla mnie pvp to jak jade na koniu i widze allianta to zsiadam i sie leje. nie czekam az on zacznie bo wtedy trace przewage. wogóle staram sie kazdego zabic tak na wszelki wypadek.

bardzo ciężko jest mi wygrać z magiem, druidem, dwoma rougami

Autor:  Highlander [ 13 lip 2005, 11:41 ]
Tytuł: 

ech te trinkety:
Lista

A lista po to, zeby kazdy mogl sobie zobaczyc ;) A po drugie aktualnie nie mam co robic ;)

Autor:  Deshroom [ 13 lip 2005, 11:43 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
ech te trinkety:
Lista
a na co lista ?

Autor:  Fabianek [ 13 lip 2005, 11:43 ]
Tytuł: 

ja chce in rl http://www.thottbot.com/?i=18293

Autor:  Red_Dragon [ 13 lip 2005, 11:56 ]
Tytuł: 

Heh, ten trinket jest strasznie śmieszny. Kiedyś jeden priest użył go w duelu ze mną :) Tak mnie tym zaskoczył,że nie wiedziałem co się dzieje i myślałem,że na mnie nagle jakieś moby wyskoczyły i zacząłem krzyczeć: "Stop Duel" 8) Tak skołowany byłem,że ten priest mnie dojechał i zostało mu z 70% hp... :)

Autor:  Fabianek [ 13 lip 2005, 12:02 ]
Tytuł: 

lol

Autor:  Greeg [ 13 lip 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
@Greeg
dla mnie pvp to jak jade na koniu i widze allianta to zsiadam i sie leje. nie czekam az on zacznie bo wtedy trace przewage. wogóle staram sie kazdego zabic tak na wszelki wypadek.

bardzo ciężko jest mi wygrać z magiem, druidem, dwoma rougami

I wlasnie to mi sie podobalo jak nie bylo BG. Taki zsiadanie z konia bylo co 5 minut :) Teraz wszyscy sie praktycznie przeniesli na BG i czasem to jest juz tak, ze mi sie nie chce bic jakiegos pojedynczego czlowieka.

Odnosnie klas to juz w sumie dawno nie walczylem tak na powaznie 1 na 1 wiec moge jedynie z wczesniejszych doswiadczen powiedziec. Jak pierwszy zaatakuje maga no to moge go jeszcze sklepac (oczywiscie to zalezy wszystko od skilla, ale jak ja pierwszy zrobie szarze to przynajmniej pileczka jest po mojej stronie). Natomiast jak dobry mag mnie pierwszy zaatakuje to juz jest slabo (nie uzywam potow typu FAP, czy fire absorbtion). Tzn. mowie arms / fury bo w prot to w ogole nie warto wspominac ;)
Raz duelowalem z kumplem, nie jakis kmiotek ;) Imho jeden z lepszych magow na BL - na pewno umie grac swoja postacia. To po kilku duealach wyciagnalem wniosek, ze oplaca sie w berku wlaczac berserker rage jak czekamy na shota. (niby oczywiste, ale ja tak wczesniej nie robilem). jak wyjdzie mu dobry shot to mi rage starczalo i na MS i na Whirlwind. Przy dobrym crit rate mozna jeszcze sprzatnac maga takimi dwoma ciosami. Oczywiscie glowny bol jest w ogole ustawic maga w naszym zasiegu, niemniej taka porcja wygenerowanego rage'u zawsze ma jakis potencjal i roznie moze sie ulozyc.

Inna mozliwosc to isc na stamine. (ale ekstremalnie) Nie wiem jak to bylo mozliwe, ale kumplowi raz skonczyla sie mana i moze to tez jest jakas metoda - po prostu starac sie przetrwac ta "nawalnice" (no ale to juz raczej teoria bo nie sprawdzalem tego; moze w zestawie z potem, healthstonem i np. kombinowany build z last stand)

Na drutow to w zasadzie mialem jedna taktyke i sprawdzala sie dobrze. Zawsze pod koniec walki dawalem mortal strike (jeszcze przed tym zanim drut mi basha w misiu wrzucal). potem leczyl sie, a leczenie z MS to tak srednio wychodzi ;) Fakt, ze z drutami malo walczylem bo w ogole ich w sumie malo :) Tych co zabijalem to nie robili jakiegos wielkiego problemu. No ale moze sa jacys sprytniejsi, nie wiem :)

A na dwoch rogali to nie mam pomyslu. Chyba, ze sam ich earthshakerem zestunuje, walne jakiegos szybkiego szota, potem fear na jednego no i zniszczenie pierwszego. a na drugiego to juz retaliation. mi to moze latwiej o tyle, ze orkiem jestem i czasem tam cos nie cos resistne ;)

Autor:  Red_Dragon [ 13 lip 2005, 12:21 ]
Tytuł: 

Kiedyś rzeczywiście imo było fajniej, do dzisiaj pamiętam bitwy na Bulwarku czy w Chillwind Camp :) Miały swój klimat.Np pamiętam jak horda kiedys w 20 sie zebrala i ownowala alliance w calym wp.Nie dalo rady nawet podejsc. Albo te zasadzki - stoi jeden szaman na srodku drogi, a kolo niego czaji się 4 roguow w stealthcie :)

Autor:  Highlander [ 13 lip 2005, 13:46 ]
Tytuł: 

juz jest nowy patch czy zostawiacie build tak jak byl?

Arms/Fury - 31/20 Template

Arms Talents (31 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

# Improved Charge - 2/2 points
Increases the rage generated by your Charge ability by 6.

# Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

# Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

# Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

# Impale - 2/2 points
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

# Sweeping Strikes - 1/1 point
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

# Axe Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%.

# Improved Hamstring - 1/2 point
Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 10%.

# Mortal Strike - 1/1 point
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.

W Fury Talents nastopila drobna zmiana (dziekuje ludziom z mmorpg.pl za wszystko)


Fury Talents (20 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.

# Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.

# Improved Battle Shout - 5/5 points
Increases the Attack Power bonus of your Battle Shout by 20%.

# Enrage - 4/5 points
Gives you a 40% melee damage bonus for 4 swings any time you are the victim of a critical strike.

Autor:  Deshroom [ 13 lip 2005, 23:49 ]
Tytuł: 

dokładnie taki mam i nie zamierzam zmieniać :wink:

@Greeg
co do BG, chyba nie wiesz ile ja zbieram CP na takim grindowaniu przypadkowych graczy :wink:
nie 30-50 jak na BG ale około 300 na jednym :wink:

Autor:  Shadowclaw [ 14 lip 2005, 08:12 ]
Tytuł: 

No i stało się ... teraz mam build Fury 31 i Arms 20...
Pprostu rulez!!! brak mi co prawda troszkę MS ale w BG tem build rządzi :D
No i zauważylem parę zmian wczoraj Duelowalem sie z paroma Rogalami.....z buildem Arms/Fury zabice rogalka zajmowalo mi 4-5 ciosów (nie mam AR) a z tym builidem 2 !!! :D
Nie wiem jak to sie stalo....dziwne to dla mnie bo nawet nie zdążyłem nic zrobic a rogalek martwy :) i juz leciale "IMBA warrios now....fu!!" :D
Następny rogal to samo i nastepny tez , Enrage+Flurry rules ;)

Autor:  Mark24 [ 14 lip 2005, 08:20 ]
Tytuł: 

300dkp to daje full HP przeciwnik ~10 rang więcej niż ty. Najczęsciej się dostaje za full HP przeciwnika około 200cp. Za gankowanie 50-100cp (honoru). Chyba dostaje się więcej honoru jak to przeciwnik ciebie pierwszy zaatakuje. Generalnie mimo, że były dnie gdzie non stop jeździłem po contested i zabijałem to ciężko się w tym wszystkim połapać.
Do tego dochodzi dimnishing effect (którego nie ma na BG). Więc jak zabijamy tego samego gościa drugi raz to mamy już tylko połowę honorę (mimo, że log podaje nam 100%).

Jedno WSG to około ~2-4k honoru. Średni kill w WSG to około 30-80honoru (dla każdego w okolicy) i brak dimnishingu. Do tego dochodzi nawet około 1000 bonusu za wygraną. No i nie trzeba godzinami jeździć po contested teritoriach by kogoś spotkać i zabić.

Ja mam inny build teraz - olałem hamstring bo 5% na stun to idiotyzm. Raz że stun na 3s nic mi nie daje, dwa że po cholere mi ten stun.
Z fury nie mam improved battleshout za to mam punkty które zwracają mi HP po criticalu. Co to daje: walę minimalnie słabiej, za to każdy critical we mnie to 200HP z powrotem dla mnie. W walce z roguem mam 600HP+, z paladynem +400-600HP i z warriorem 1000HP z powrotem itd ;)

Generalnie jak tylko dorwę deathbringer-a (lub inny sensowny 1h axe z BWL) to przerabiam się na 1h + shield. Chyba, ze najpierw dorwę sword 2h z BWL to tez będę chciał go sobie obejrzeć ;)

Autor:  KromeR [ 14 lip 2005, 08:23 ]
Tytuł: 

A czym walczysz i jaki build? Nie logowalem sie od wczoraj ale cos slyszalem ze teraz talent z furry na 31 jest instantem.
BTW przy 20 w arms tracisz 5% kryta... Ale za to mozna sobie wybrac w sumie dowolna bron. Wspomniany earhtshaker sie klania.

Ogolnie napiszcie cos o nowym podejsciu do warka po pathu :]

Autor:  Mark24 [ 14 lip 2005, 08:28 ]
Tytuł: 

zgadzam się fury rządzi w mass PvP - znam warriora (walczy 2x 1h sword, fury) i gość wymiata. 1vs1 jest słaby ale w WSG zrobił 2x więcej killi niż ja, a najczęsciej jako warrior jestem na szczycie listy ;)

Autor:  Shadowclaw [ 14 lip 2005, 08:34 ]
Tytuł: 

Zgadza sie talent 31 z Furry to instant teraz
1-przy bulkidzie z flurry 30% do szybkosci ciosów na 3 swingi strasznie szybko generuje rage
2-Walcze tym http://www.thottbot.com/?i=35869

Nie wiem dlaczego crity wypadaja mi prawie przy co 2 ciosie choc szanse na crita mam tylko 14% narazie z moim osprzetem....moze cos jest zbugowane :D

Autor:  Deshroom [ 14 lip 2005, 09:02 ]
Tytuł: 

jedyne co mnie kusi w fury to :
Improved Intercept - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Intercept ability by 10 seconds.

generalnie fury jest dobre dla graczy lubiących grać w grupach albo na AV WSG. w 1vs1 brak MS jest prawie równy porażcee, dodatkowo -5% critical (nie wiem jak można zabić castera bez critica rzędu 25 - 28 %)

Autor:  Mark24 [ 14 lip 2005, 09:04 ]
Tytuł: 

tak samo jak z criticem 28% tylko walka trwa 2.80s dłużej.

Autor:  Deshroom [ 14 lip 2005, 09:06 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
tak samo jak z criticem 28% tylko walka trwa 2.80s dłużej.
jesteś moim bogiem, rmy master
bardzo chciałbym być taki potężny jak TY :wink:

/bow
/salute
/kiss

Autor:  Mark24 [ 14 lip 2005, 09:20 ]
Tytuł: 

prosta odpowiedź na proste pytanie. Owszem alekde padnie po dwóch pyroblastach lub ambushu i evi rogue. Warrior z HP na poziomie 6000+ i FR na poziomie 120 (normalny FR z PvE sprzętem) padnie dopiero od pyroblasta i 10 nuków a to wymaga czasu i many..

pisanie omg bez critica 25%+ walka z magiem jest nie do wygrania to bzdura. Nie tylko critical ma znaczenie. Jest tak samo do wygrania z critic rate 15 czy 20%. Nie mówiąc o tym, że równie dobrze można ją przerżnąć z critic rate 40%.

Zresztą w ogóle wszyscy niebotycznie podniecają się tym critic rate warriora jakby conajmniej grali rogue i był to podstawowy współczynnik przydatności warriora w PvP.

generalnie wszyscy warriorzy najlepsi na naszym serwerze już dawno olali 2h axe, już dawno olali critic rate, a cały czas postrach sieje Lotek biegający od zawsze z 1h + shield i rozwalający wszystkich jak leci mag/priest czy inny caster. Ale 9000HP robi swoje i stały dps na poziomie 200-300dps też łądnie zjeżdża przeciwnika, szczególnie że criticale na lotku z mojego AR-a to max 350-400 bez enrage i 500 z enrage. Gorzej, ze on nie critucuje więc nie mam enrage. Wystarczy wziąć do ręki kalkulator i policzyć.

Autor:  Shadowclaw [ 14 lip 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Ja i tak z buildem z Arms/Fury mialem 12,52 % critic rate z moim mieczykiem i pez problemow casterów rozwalaem a teraz nawet szybciej mi idzie :D
10s mniej CD na Intercept + z BLUE gearem PvP masz jeszcze o 5s mniej więc -15s cd na Intercept i wymiatasz :)
Ja AR nie mam , może kiedys będę mial .... narazie to wielu shammy z Ar lata :D
A u mnie widzialem 2 warków z DW weapon i wymiatali z buildiem Fury .....pozyjemy zobaczymy :)

Strona 46 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team