MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mody
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10318
Strona 47 z 295

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 12:45 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Cashasty napisał(a):
Scrolling Combat Text ? :P


pudło :P
ta, pudło. dodatkowo jak boss jest na 4 ekrany wysoki to nawet nie widać dmg z sct.

musze widzieć że boss zresistował mi tauta na bossach w bwl - koniecznie :-?

Autor:  Dwutlenek [ 16 lis 2005, 12:46 ]
Tytuł: 

O ile mi sie wydaje to SCT pokazuje efekty jakie oddziałuja na Ciebie, czyli Twoj resist, Twoj dodge, Twój parry i damage jaki Ty otrzymujesz.

To czy mob zresistuje Twój atak to już inna śpiewka i jest to widoczne nad mobem, ale coś mi się zdaje że w przypadku raidu, który pewnie Desh ma na myśli to nie wystarcza.

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 12:48 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
ale coś mi się zdaje że w przypadku raidu, który pewnie Desh ma na myśli to nie wystarcza.
nie da sie tak ustawić kamery żebym widział to co sie wyswietla nad bosem z pozycji tanka a dodatkowo wolałbym RS message zeby sie nie drzeć na Vencie TAUNT RESISTED !

Autor:  slimoon [ 16 lis 2005, 13:44 ]
Tytuł: 

a SCT nie ma pozycjonowania wyswietlanych tekstow?

wpiszcie ./sct jest kilka opcji lecz nie daje 100% gwarancji czy "toto" tam wystepuje.

Autor:  Sathorn [ 16 lis 2005, 13:48 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Kurde =/ nie wiem co zrobić...zainstalowalem auctioneera nowego i nie pokazuje mi min/max cen w okienku AH =/


/auctioneer load
albo ustaw sobie zeby sie auctioneer nie ladowal po wejsciu na AH tylko zaraz po zalogowaniu komenda
/auctioneer load always

Autor:  Razel [ 16 lis 2005, 15:51 ]
Tytuł: 

Deshroom nie jest to dokladnie to o co Ci chodzi ale moze bedzie wystarczajace:

tak wyglada: http://ui.worldofwar.net/playersui/larg ... pe=&id=206 (prawy gorny rog)

nazywa sie HitsMode.

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 15:53 ]
Tytuł: 

Razel napisał(a):
Deshroom nie jest to dokladnie to o co Ci chodzi ale moze bedzie wystarczajace:

tak wyglada: http://ui.worldofwar.net/playersui/larg ... pe=&id=206 (prawy gorny rog)

nazywa sie HitsMode.
i pokaże taunt Resisted ?
super. dzięki :wink:

Autor:  Dwutlenek [ 16 lis 2005, 15:57 ]
Tytuł: 

A nie możesz sobie zrobic dodatkowego chat window i ustawic tam tylko wyswietlanie twoich spelli (bo taunt chyba do tej kategorii nalezy) i tam bedziesz mógł zobaczyć czy taunt 'spudłował'

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 16:01 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
A nie możesz sobie zrobic dodatkowego chat window i ustawic tam tylko wyswietlanie twoich spelli (bo taunt chyba do tej kategorii nalezy) i tam bedziesz mógł zobaczyć czy taunt 'spudłował'
no moge. chyba tak zrobie bo ten mod jest troche stary i ludzie się skarżą na kompatybilność
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=467

kurcze chodzi o to że jak tankujesz takiego Firemaw to masz mase komunikatów - cały ekran. chodzi o to żeby waliło po oczach i najlepiej informowało Rogów żeby odsapneli a healerów że tank dostanie w dupe ostro.
na to wszystko masz 1-1.5 sekundy :wink:

podobnie jest na innych smokach w BWL. tankuje je się w kilku tanków i fajnie by było gdyby wiedzieli że mam resista

Autor:  Zoltan [ 16 lis 2005, 16:02 ]
Tytuł: 

ten mod zmienia tylko wyglada combat loga.

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 16:06 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
ten mod zmienia tylko wyglada combat loga.
dobra poprostu wyciągne do 3 okna ja vs on i sie bede w to gapił. a jak sie nie da to zarzuce HitsMode

Autor:  Dwutlenek [ 16 lis 2005, 16:09 ]
Tytuł: 

Ja bym chyba sobie dostawil nowe okienko chata i zrobil macro: "/y Taunt Resisted"

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 16:11 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Jza bym chyba sobie dostawil now okienko chata i zrobil macro: "/y Taunt Resisted"
noob 8) /rs Taunt Resisted
i takie mam ale jak masz 1.5 żeby wcisnąć po taucie a oni jeszcze muszą to przeczytać to troche ciężko :wink:

pozatym to musi być automatyczne go czasem wyglada jak resist a odwraca sie do ciebie z 1 sek opóźnieniem

Autor:  Dwutlenek [ 16 lis 2005, 16:11 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Jza bym chyba sobie dostawil now okienko chata i zrobil macro: "/y Taunt Resisted"
noob 8) /rs Taunt Resisted
i takie mam ale jak masz 1.5 żeby wcisnąć po taucie a oni jeszcze muszą to przeczytać to troche ciężko :wink:


lepszy rydz niz nic :P

Autor:  Deshroom [ 16 lis 2005, 16:14 ]
Tytuł: 

to mam sobie dopisać drugie /rs IGNORE 1st MESSAGE. Taunt NOT Resisted. Agrro is on me ... Ress plx :P

on wali tak 1k, 1k, 1k, 1k ... 5k ... 1k, 1k jak MT dostanie te 5k to ginie (teoretycznie) wiec mu zabieram aggro na 1 sekunde i wiem o tym hicie 1-2 sek przed :]

Autor:  kahR [ 16 lis 2005, 16:16 ]
Tytuł: 

CT Raid ma opcje mana conserve, ale (jesli sie nie myle) tylko do spelli z cast time
Ja potrzebowałbym coś co nie pozwoli mi rzucic rejuvenation (heal over time spell) jesli na celu wciąz jest poprzedni- nie zawsze widac ikonke gdy postac jest solidnie zbuffowana
Anyone?

Autor:  Zoltan [ 16 lis 2005, 16:38 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
to mam sobie dopisać drugie /rs IGNORE 1st MESSAGE. Taunt NOT Resisted. Agrro is on me ... Ress plx :P

on wali tak 1k, 1k, 1k, 1k ... 5k ... 1k, 1k jak MT dostanie te 5k to ginie (teoretycznie) wiec mu zabieram aggro na 1 sekunde i wiem o tym hicie 1-2 sek przed :]

W sumie sprawa ciekawa, pobawie sie jutro Raid Assistem, zobacze czy nie daloby sie go przerobic zeby wyswietlal info o tauncie.

Autor:  Fabianek [ 16 lis 2005, 16:56 ]
Tytuł: 

kahR napisał(a):
CT Raid ma opcje mana conserve, ale (jesli sie nie myle) tylko do spelli z cast time
Ja potrzebowałbym coś co nie pozwoli mi rzucic rejuvenation (heal over time spell) jesli na celu wciąz jest poprzedni- nie zawsze widac ikonke gdy postac jest solidnie zbuffowana
Anyone?


zadalem podobne pytanie jakis czas temu podobno nie ma mozliwosci sprawdzenia jakie "buffy" ma na sobie nawet target z poziomu macro czy moda

Autor:  Fabianek [ 16 lis 2005, 17:00 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
to mam sobie dopisać drugie /rs IGNORE 1st MESSAGE. Taunt NOT Resisted. Agrro is on me ... Ress plx :P

on wali tak 1k, 1k, 1k, 1k ... 5k ... 1k, 1k jak MT dostanie te 5k to ginie (teoretycznie) wiec mu zabieram aggro na 1 sekunde i wiem o tym hicie 1-2 sek przed :]


Nurfed UI Unit Frames neich wszyscy zainstaluja to beda widzieli Target Targetu Targetu (wyszlo maslo maslane ale taka prawda). Przyklad jako healer 99% czasu na targecie mam MT wiec moim Targetem jest MT, MT ma target ustawiony na Bossie i dzieki nurfed to widac, a Boss ma ustawiony target na Magu (przypadek kiedy MT stracil aggro) i to rowniez nufred pokazuje.

Wbrew pozorom bardzo uzyteczne dla healera w 3 przypadkach:
- widzisz ladnie % hp bossa i mozesz ocenic czy trzeba sobie lyknac mane
- wiesz kiedy boss stracil aggro i lepiej przestac szalec z healami
- w czasie round taunt wiesz na ktorym tanku siedzi aktualnie mob.


Tips dla healerow na ebornocu: Duzo lepiej na czas bicia bossa wyciagnac sobie warkow ze standardowego raid assista (a nie CT) poniewaz update ich HP jest real time wiec zawsze jest wiecej czasu na reakcje.

Autor:  Zoltan [ 16 lis 2005, 17:04 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
to mam sobie dopisać drugie /rs IGNORE 1st MESSAGE. Taunt NOT Resisted. Agrro is on me ... Ress plx :P

on wali tak 1k, 1k, 1k, 1k ... 5k ... 1k, 1k jak MT dostanie te 5k to ginie (teoretycznie) wiec mu zabieram aggro na 1 sekunde i wiem o tym hicie 1-2 sek przed :]


Nurfed UI Unit Frames neich wszyscy zainstaluja to beda widzieli Target Targetu Targetu (wyszlo maslo maslane ale taka prawda).

Nurfed sie gubi czasami. Jezeli np. mobek strzela w losowych ludzi, to lubi na ulamek sekundy przelaczyc target, mimo ze aggro zostaje.

Strona 47 z 295 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team