MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warlock's topic
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14408
Strona 47 z 87

Autor:  Dwutlenek [ 3 lut 2007, 07:50 ]
Tytuł: 

Criss napisał(a):
Oby, bo poki co to faktycznie minely czasy idylli dla lockow. Juz nie mowie o CloS, ktory sam w sobie nie jest taki straszny, ale w zestawieniu ze stun lockiem jest zdecydowanie OP (szczegolnie ze niemal wszystkie "sztuczki" rogali sa na roznych DR-timerach).

Glowny problem to jednak to, ze wszyskie melee klasy dostaly sporego kopa zarowno w HP jak i dmg, natomiast casterzy praktycznie zatrzymali sie w dmg na poziomie lvl60.


Musze się zgodzić. Skończył się dla locków czas dwóch buttonów i "I win".
Co nie znaczy, że dostali jakiegoś strasznego nerfa. Ot po prostu trzeba zacząć grać z głową.
W podobnej sytuacji są magowie ale co z tego jak mnie wczoraj 3 minutowy mag wystrzelił w kosmos w 3 sekundy i w tym czasie zdążyłem się 2 razy selfstunować o jego nową tarcze :P
Druidzi wbrew pozorom mają gorzej, moonkin jest mocarny ale za to poważny feral shapeshifter dostał kopniaka w jajka, bo shapeshifting jest strasznie drogi.

Dużo się pozmieniało, trzeba się przyzwyczaić.

Autor:  iniside [ 3 lut 2007, 10:12 ]
Tytuł: 

Wiecie. Nawet miesiac nie minol od premiery. Niedlugo beda whiny na oficjalnym forum (baf mi, baf mi), jak za dawnych czasów. Wyjdzie pare patchów z revmapai klas (i itemków). i stuacja wroci do normy.

Mnie by tam wystarczylo przesuniecie Dark Pactu do trenera na poczatek (;.

Autor:  cypis [ 3 lut 2007, 10:19 ]
Tytuł: 

Revampow juz nie bedzie niestety :wink:

Autor:  iniside [ 3 lut 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Revampow juz nie bedzie niestety :wink:

Bedzie za to nastepny dodatek. :D

btw. skad wiesz ze nie bedzie ? Chyba nawet devsi nie sa pewni czy nie ulegna whinom na forum :D

Autor:  h34t [ 3 lut 2007, 11:13 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Wiecie. Nawet miesiac nie minol od premiery. Niedlugo beda whiny na oficjalnym forum (baf mi, baf mi), jak za dawnych czasów. Wyjdzie pare patchów z revmapai klas (i itemków). i stuacja wroci do normy.

Mnie by tam wystarczylo przesuniecie Dark Pactu do trenera na poczatek (;.


A mi by wystarczyło jakby pety nie znikały jak latasz na mouncie, trochę ciężko robić world pvp jak za każdym razem musisz się chować za drzewem i przyzywać peta do każdej walki :oops: Szczególnie Halaa jak sie lata od stanowiska do stanowiska, także zamiast latania to biegam na tym mouncie.

Autor:  Avan [ 3 lut 2007, 11:20 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Druidzi wbrew pozorom mają gorzej, moonkin jest mocarny ale za to poważny feral shapeshifter dostał kopniaka w jajka, bo shapeshifting jest strasznie drogi.

Dużo się pozmieniało, trzeba się przyzwyczaić.


3 punkciki w resto i shapeshifty już tak nie bolą

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 3 lut 2007, 11:24 ]
Tytuł: 

Meele dostali mocnego buffa. CoS dla rogue dalo im mocnego kopa przeciwko casterom, chyba za mocnego. Warrior od dawna ma immune na fear w spelach, teraz maja jeszcze spell reflect. Jesli warek gra z glowa to nie jest latwo. Hunter i jego silence shot albo 41 w bm, ale chociaz to 41 punkt wiec jeszcze jakos rozumiem. Imo tylko CoS powinno byc 41 punkt i bylo by ok. Nie placze, ze w pvp lock jest slaby teraz. Trzeba nauczyc sie grac od nowa, juz nie ma lekko . :) Poza tym pvp i tak jest glownie w wersji grupowej, wiec 1v1 porownania nigdy mnie zbytnio nie interesowaly. Teraz jedyny build nadajacy sie do pvp i pve jednoczesnie to demo. Nie bardzo widze przyszlosc przed affi poza pve. Przy warkach biegajacych z 9k hp doty to za malo.

Autor:  Neonin [ 3 lut 2007, 19:23 ]
Tytuł: 

Tutaj masz niestety rację - affi odpada do pvp:( warek z 9k hp to jeszcze nie tak źle - spróbuj zabić druida ... ja nie wiem ile drood ma hp w misku ale pewnie sporo ponad 10k;)

Huntera zabić ciężko, rogala się prawie nie da, frost maga też nie, warior to także nie jest lekki łatwy przeciwnik, cóż nam zostaje hmmm szaman i palek;)
Tak czy inaczej trzeba się przyzwyczaić do stanu sprzed 1,8. W sumie to i chyba lepiej - lockowie musieli być mistrzami pvp. Sporo ludzi zrobi reroll na rogala, zostaną Ci, którzy kochają tą klasę.
Nie ma co narzekać - trzeba się przyzwyczaić i przystosować.

Autor:  aLltamer [ 3 lut 2007, 20:07 ]
Tytuł: 

ja opuscilem ta klase 6miesiecy temu, dlatego ze byla za bardzo "owapowa", a teraz mam po co grac lockiem

Autor:  Engra [ 3 lut 2007, 20:21 ]
Tytuł: 

Jak zobaczylem tego buffa to przedwczoraj rollnalem locka :P

Autor:  Zeonix [ 3 lut 2007, 20:52 ]
Tytuł: 

Podobno w next patchu destro ma dostać buffa..oby

[edited]

Drakedog na serwerach EU?

Gram sobie dzisiaj na AB i zonk..
Obrazek

Autor:  BaSti90 [ 6 lut 2007, 13:48 ]
Tytuł: 

duzo ludzi ma taki nick teraz

Autor:  h34t [ 9 lut 2007, 12:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
5/2 Warlock Pets and Flying Mounts

We intend to make a change so that Warlock pets will vanish when you mount and reappear when you dismount from flying mounts, regular mounts and even flight paths to help conserve the need to use soul shards to resummon.

This will most likely be in a future patch that we do however, we do not have a specific date as of yet. At current our testing is looking promising for this feature.


http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 3929&sid=1

Nareszcie będzie można sie bawić w pvp poza BG.

Autor:  koci [ 13 lut 2007, 09:08 ]
Tytuł: 

5/35/21 gral ktos tym buildem? Atm jestem 40/0/21 i coz moge powiedziec, DP jest potrzebny zajebiscie na instancje ja jakbym poszedl demo to najwyzej mialbym DK, tez zrezygnowalbym z SM i Mediction. Jak ktos gral czyms podobnym prosze o sugestie
/cheers

Autor:  Vorten [ 13 lut 2007, 09:51 ]
Tytuł: 

Ja gram na 5/35/21 i jestem raczej zadowolony.

Dużo spell dmg - z improved fel armor i dk.
Redukcja agro - z MD (imp) + talenty w destro.
70% szansy, że dmg nie przerwie castowania destro spelli.
Ulepszony blood pact + hs-y - happy party ;).
+ruin daje ładnego kopa

Od razu widać różnice i boost w dps, są jednak 2 wady.

- 30% redukcja aggro z impa+talentów to za mało jak na taki dps i czasami trzeba się hamować/lookać na ktm-a

-fatalnie się farmi, ja sam bije elementale dla primali na dwa sposoby: fire - robie demonic sacrifice voida i fear/biore na klate; cała reszta - fear+coa+corr+immo i wysyłam impa, który ściąga mobka biegającego w fearze do końca, i tak w kółko... (ale o wydajności w farmie na poziomie affli trzeba zapomnieć)

Autor:  h34t [ 13 lut 2007, 10:36 ]
Tytuł: 

Zobacz sobie ten temat odnośnie talentów:

http://forums.wow-europe.com/thread.htm ... 3205&sid=1

Ja teraz jestem 20/41/0 ale to glownie do solo farmy tylko, jezeli chodzi o pvp to fel guard to kupa i nie warto z nim latać.
Do farmy zawsze zakładam olejek + elixir shadow power, z dk + fel armor dajo to +990 dmg wiec każde moby farmuje sie super.

Autor:  Aerii [ 13 lut 2007, 11:05 ]
Tytuł: 

ja przed Bc biegałem 7/21/23 z poswieconym voidem obecnie biegam 20/41/0 ale ja zaczna sie instancje(25) to zmieniam na 6/34/21 i mysle że tak jak poprzednio bede musiał częśc walki zmarnowac na obniżenie agro ale tym razem blizz dał potka(plus inne itemy) na zmniejszenie agro i mysle że zona juz za 2 dni zrobi to exalted wkoncu i bede dysponował nimi:)

P.S. Nie widze problemu w poswieceniu voida obecnie mam okolo 200 life co tick do tego trinkiet co daje 200 zycia za zabicie moba i bede tak latał na farmie moby z 6k zycia to góra 3 SB a czesto nie dobiegaja nawet do mnie

Autor:  Nephilim [ 13 lut 2007, 11:25 ]
Tytuł: 

do end game raidow i max dps'u to tylko 4x/x/10+
innymi slowy - full affliction z przyspieszonym shadowboltem.

wg. wstepnego theorycraftu lock z 600 spell dmg, 3%spell hit i 10% spell crit jest w stanie wyciagnac prawie 900 sustained dps.
na zadnym innym buildzie nie zblizysz sie do tego wyniku (bo przy dluzszych walkach poprostu zabraknie many ;]).

ps. do panowania nad threat jest jeszcze fajny cloak za honored ze sporeggar
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=25827

Autor:  h34t [ 13 lut 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

Nephilim napisał(a):

ps. do panowania nad threat jest jeszcze fajny cloak za honored ze sporeggar
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=25827


link

Autor:  Huba [ 13 lut 2007, 15:49 ]
Tytuł: 

Problem w tym ze ten cloak nie dziala/nie dzialal. Do regulacji threatu najlepiej sie nadaje soulshatter ( dziala bez zarzutu, z malym efektem ubocznym, jezeli po warlocku na aggroliscie jest mag to na 99% zginie;]) i trinket z 3ciego bossa w shadow labirynth ( ten akurat dziala).

Co do Affliction na rajdy to tak ale olac shadowbolt a wziac i skupic sie na improved drainlife. DPs z dotow i draina niesamowity dmg over time, do tego jesli mamy minimum 2 lockow to ich doty wzmacniaja draina do maximum mozliwosci, dzieki czemu taki lock nie wymaga uwagi healera.
Poprostu albo zostanie zabity jednym uderzeniem albo sie wyleczy w kilka/kilkanascie sekund. Problemow z aggro raczej nie ma, z utrzymaniem sie przy zyciu minimalne, a "oom" nie istnieje. Jedyna wada to brak "burst dmg" no ale wszystkiego nie mozna miec.

Strona 47 z 87 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team