MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 49 z 58

Autor:  hldn [ 15 paź 2006, 13:36 ]
Tytuł: 

30% dmg więcej co 2 min < MMs stały dmg overall

Fero Inspiration JEŚLI krytnie 3% dmg więcej, ta i może jeszcze FI > TSA :X

FF 2% dmg więcej.

No i imp AotH, który wymieniłem dla obu przypadków. I to wszystko jeśli pet jest aktywny w walce.

Autor:  gufnowapnjasz [ 15 paź 2006, 13:42 ]
Tytuł: 

Kazdy crit procc na 10 sec, crit chance mysle, ze bedzie oscylowal kolo 20-25% u peta. Przy attack speedzie 1.0 nie bedzie wiekszych problemow, zeby FI trzymalo sie non stop, o ile pet bedize atakowal.
Cytuj:
30% dla huntera i 50% dla peta co 2 min i pozostale bonusy overall = MMs stały dmg overall
fixed

Autor:  Postal [ 15 paź 2006, 13:47 ]
Tytuł: 

hldn napisał(a):

Fero Inspiration JEŚLI krytnie 3% dmg więcej, ta i może jeszcze FI > TSA :X



chyba nie grales nigdy bm'em :roll:
szybki pet + ferocity + frenzy = krytyki czesciej niz 10 sekund :)
bm specced pet ma kolo 9-10k hp +10k armoru + rezt od trenera. nawet jezeli boss ma zabojczy aoe to pet przezyje dosc dlugo nawet bez leczenia + IRP szybko powrot do walki.

Autor:  hldn [ 15 paź 2006, 13:57 ]
Tytuł: 

Zabójczy AoE? To z shazraha? Bo w naxxie to zwykłe trash moby leją Cię po 2-3k na 1 cast AE o ile pamiętam i jeszcze robią to szybko. W walce z skomplikowanymi bossami nie ma czasu by wskrzeszać peta a i jeszcze mieć manę na to nawet z IRP. BM jest zajebiste na lanie pojedynczych mobków - lvlowania, grindu czy co tam jeszcze można wymyślić, czasem też do PvP (głównie 1vs1). Ale do PvE nic nie przebije dobrego MMs/Surv czy Surv/MMs ;<.

Autor:  gufnowapnjasz [ 15 paź 2006, 14:52 ]
Tytuł: 

Do Ciebie nie dociera, ze zmiany w tbc maja umozliwic bm hunterom normalne raidowanie ?

Autor:  Postal [ 15 paź 2006, 15:01 ]
Tytuł: 

lol dokladnie ;P
ty wciaz usilujesz nam uswiadomic ze mm > bm w rajdach :) k moze tak jest nie wiem nikt jeszcze nie gral bm na 70 lvl w rajdzie z bc wiec tego nie wiemy (sam osobiscie bym poszedl mm w bc) ale mi chodzi ze bm w bc jest jakas alternatywa dla mm w rajdzie i ma do tego srodki zeby nie ssac w czasie rajdow tak jak teraz w zwyklym wowie

Autor:  Venan [ 17 paź 2006, 15:39 ]
Tytuł: 

No to panie/panowie oczywiscie za rozowo byc nie moglo i imo wyskoczyl powazny fuckup ze strony blizzarda:
Traps napisał(a):
Once a hunter lays a trap it doesn't turn on right away. It's having a 2-3 second delay. Trap's radius has been lowered so this is a big PvP nerf. Once the opposing player sees the hunter trap underthem they have enough time to get outta it and never get affected. I'm fine with the radius nerf and the extra 15 secs on traps, but if it takes 3 ses for it go off, then peopel can just circle the hunter and still do damage while avoiding it. Its worse when fighting casters since even if we stand on our traps, they'll be inour deadzone and won't be effected by it.

What is the point of a trap if someone can just run right over it and it doesn't go off? Doesnt that pretty much kill the intended meaning of a trap? Its bad enough since they changed it so now everyone can see our traps now they have time to get off the traps before they go off when you lay them in combat. Another hunter ability nerfed into uselessness in pvp.

Viper Sting napisał(a):
Why was Viper Sting given a 15 sec cooldown? With so many classes being able to cleanse it or cure it instantly what was the reason for giving it a 15 second cooldown?

All dwarfs can cure it every 2 min. Paladins, Shaman, Druids can cure it instantly. Mages, Priests and Warlocks usually have more mana than hp so its usually more efficient to just try to kill them. Priests being the only one its somewhat efficient against just because they can convert mana into hp.

Basically its forcing most people that want be able to use this in pvp to spec into improved stings. Even with improved stings 30% chance your lucky if it lasts longer than 2 to 3 ticks on a class that can cleanse or cure it.

Was it that overpowered that it needed a 15 second cooldown? Even now that there will be paladins and shaman on both horde and alliance.

URL

Autor:  Demandread [ 17 paź 2006, 15:57 ]
Tytuł: 

Well......dla duzej czesci hunterow trapy to sredni nerf, bo nie umieja nawet castnac go w combacie, ale dla reszty, to faktycznie kosmiczny nerf ( i w tym momencie juz sie roga nie zlozy ot tak :), a z tym viperem.....tez totalnie nie kumam dlaczego...

Autor:  meterrr [ 17 paź 2006, 15:59 ]
Tytuł: 

easy mode clas zacznie wine .... lololol

Autor:  Shadhun [ 17 paź 2006, 16:17 ]
Tytuł: 

Cytuj:
No to panie/panowie oczywiscie za rozowo byc nie moglo i imo wyskoczyl powazny fuckup ze strony blizzarda:


Z tym trapem to bug fix raczej, wreszcie.

Autor:  flame [ 17 paź 2006, 16:22 ]
Tytuł: 

...a co mają zrobić jeśli po wprowadzeniu 3sec nie maja żadnych szans na ucieczke ? Jak hunter ma uciec od rogue? Podczas takiej walki liczy sie każda milisekunda, a tu dali 3 sec gg :) Nie każdy hunter ma Scatter shot. W tym momencie wielki nerf dla huntera i pułapka zostało wyeliminowana :)

Autor:  gufnowapnjasz [ 17 paź 2006, 17:25 ]
Tytuł: 

trap bedzei bezuzyteczny; 30 sec cd, 3 sec delay, a i tak nie bedzie dzialal jak ktos bedzie umiejetnie odskakiwal. bezsens.
co do cd do viper sting - totalna glupota, i tak w 90% odrazu dispellowany jest. a ci, ktorzy nie sa w stanie moga huntera zabic wystarczajaco szybko, zeby nie zostali oom.
a tak fajnie sie zapowiadalo, ale coraz wiecej nerfow widze..

Autor:  Venan [ 19 paź 2006, 10:02 ]
Tytuł: 

No i mamy kolejna zaje*** zmiane. Talent Combat XP dodaje teraz 1/2% agi i 3/6% int co daje mi w TBC z momim sprzetem 12 RAP i jakies 10 int... rewelacja :lol:

Autor:  Domin [ 19 paź 2006, 10:41 ]
Tytuł: 

Zawsze uwazalem ze instant freez trap w combacie to pomylka. Trap efektywnie wykorzystany i co potwierdza blizz zmianami powinnien byc ulozony odpowiednio wczesnie a nie byc traktowany jako instant stun na ktorego nie ma ZADNEGO escapa poza ice block/divine shield.

Autor:  Venan [ 19 paź 2006, 10:56 ]
Tytuł: 

Blizz sam zmienil mechanike gry tak ze mozna stawiac trapy w kombacie wiec kluci sie to z twoja teoria. Poza tym jak wspomniales MOZNA z niego wyjsc a w group combat ktory tak naprawde sie liczy z miejsca Ci go "dispeluja". A jesli chodzi o wlasne opinie o duelach z magami to dla mnie paranoja jest ze mozesz mnie frostnova potraktowac, stanac metr odemnie a ja nie moge Ci wpakowac strzaly prosto w oko z powodu deadzone :lol:
Trap jest jedyna mozliwoscia uzyskania dystansu a po wprowadzonym nerfie wydaje sie prawie bezuzyteczny. Na pocieszenie fellow hunterom i magom powiem ze z relcji testerow obie te klasy "ownuja" w TBC :wink:

Autor:  Domin [ 19 paź 2006, 11:20 ]
Tytuł: 

Nic sie nie kluci z "moja teoria" , zwroc uwage iz napisalem instant freez trap.

Autor:  tomugeen [ 19 paź 2006, 11:39 ]
Tytuł: 

No dokladnie, hunterzy powinni sie cieszyc, ze trap nie ma casting time. Istota pulapki jest to, ze sie w nia wpada (czyli mozna tez ominac czasem), a kiedy pulapka wpada na ciebie to znaczy, ze jest cos nie tak ;]

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 15:43 ]
Tytuł: 

Po druidzie hunter to moja ulubiona klasa, którą grałem naprawdę długo.
Dla mnie cały ten trick z trapami to zawsze było przegięcie, zabijając rogala czy warriora tylko dzięki temu, że dobrze rozstawiałem pułapki bylo smutne...

Oczywiście fajnie jest kogoś zabić od tak od ręki na szybko i bez problemu, jednak na dłuższą metę poprostu jest to nużące.

Jezeli o powodzeniu mojej walki ma decydować wyczucie czasu to ja dziękuje... i faktycznie podziekowałem. Te trapy były głownym powodem dla których zrezygnowałem z zabawy hunterem. Nie chciałem ich uzywać, bo mnie to męczyło a jak widziałem innych hunterów którzy bez żadnych skrupułów katuja warriora albo rogala przestawiając pułapki to naprawde, szczerze mówie, czułem się jakbym grał lamerską klasą...

Nawet warlock, którym też sporo pograłem i którego uważam za 'overpowered' wymagał więcej wysiłku i kombinowania w pokonaniu przeciwnika.

W przypadku huntera są dwie opcje, grasz jak potrafisz najlepiej wykorzystujesz, skille, kombinujesz czasem wygrasz czasem przegrasz.
Albo stawiasz trapy i jesli przegrasz to głownie dlatego, że źle wymierzyłeś kliknięcia.

Ta zmiana, którą komentujemy sprawia właściwie, że znowu mam ochote wrócić do huntera.

Autor:  Sentry [ 19 paź 2006, 16:16 ]
Tytuł: 

Dwutlenka zlapal nostalgiczny nastroj

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 16:25 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
Dwutlenka zlapal nostalgiczny nastroj


hehe

możliwe 8)

Strona 49 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team