MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Molten Core [RÓŻNE]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13697
Strona 49 z 63

Autor:  kac [ 16 sie 2005, 22:50 ]
Tytuł: 

ano...tak pierwszy raz udalo nam sie ubic w zeszlym tygodniu Shazzrah...(ja jak MT na nim, reszta w kole jak przy Geddonie:))..4 paladynów było ooc do rezzowania. Niestety tydzień temu miałem minutę na nabicie aggro po czym przez cała walkę ładnie Shazzrah do mnie wracał ...a ostatnio (3 wipy na nim) niby tez minuta ale ktoś nuknął parę razy i już musiałem ganiać za nim aby go do środka koła zagonić.
Najciekawe jest to, że w zeszłym tygodniu mieliśmy pierwsze podejście do kolejnych (poza pierwszą piątką) bossów - czyli Shaaza, Sulfuron i Golemagg...i poza pierwszym podejściem do Golemmaga (Shazza zginąl dzień wcześniej) - za blisko pieski zostału offtankowane bossa (za drugim razem nikt chyba nie zginął)...podchodziny do Sulfurona...i po 5 minutach jak już zginął...eee ten boss to jakiś żart pierwsze podejście do niego zero zgonów i połowa healerów miała dużo many. Garr jest bardzo fajny bo mamy w nadmiarze warlocków i kilku niezłych warrów do trzymania addsów. Praktycznie Gehennas tylko czasem nam problem sprawia (upodobał sobie eliminować healerów shadow boltami) no i opisany już Shazzrah... mam nadzieję że w tym tygodniu pierwszy raz zobaczymy majordomo no i samego ragnarosa (choć tego ostatniego to pewnie tylko zobaczymy - za mało +fire res gear)...
dzięki za pomoc:))

Autor:  spelcast [ 16 sie 2005, 23:05 ]
Tytuł: 

mogle sie mylic ale czy podczas blinku Shazzrah nie zeruje przypadkiem aggro ?? bo mi sie wydaje ze tak wiec nabijanie aggro na nim nie ma zadnego celu ale moge sie mylic

Autor:  DirectC [ 16 sie 2005, 23:22 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
cos ci sie pomylilo z ta bomba

a i Mark czemu nie potrafisz sie przyznac do bledu piszesz jedno jak ktos ci powie ze sie mylisz to przekrecasz sowje slowa i jego prubujac z niego zrobic idiote
Bo on jest nie omylny i wie najlepiej wszystko :wink:

Autor:  Rayla [ 16 sie 2005, 23:24 ]
Tytuł: 

Znacznie redukuje ale na pewno nie zeruje.

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 08:15 ]
Tytuł: 

Czyli muszę napisać, że "przyznaję się do błędu" bo inaczej oznacza to, że się nie przyznaję? A skąd takie genialne założenie spelcast i directc? A może to oznacza, że się przyznaję?
W każdym bądź razie efekt z salvation o którym pisałem jest do zrobienia. Więc owszem był to błąd. Ale nieznaczący w dyskusji. Tylko alliance ma możliwość dania tankowi +30% do generowanego threatu. Horde nie ma takiej możliwości.

Autor:  emesio [ 17 sie 2005, 08:17 ]
Tytuł: 

Huba napisał(a):
Jeden tank wystarczym jesli nie jest kretynem, ani team nie przegnie paly to ustrzyma aggro przez cala walke.


Utrzyma aggro? Na Shazzrahu? Czy ty mowisz o Shazzrahu ver 1.0, który istniał od grudnia 2004 do marca 2005?

Autor:  Proximo_TEC [ 17 sie 2005, 08:25 ]
Tytuł: 

Tylko horda ma totemy alianci nie maja takiej możliwości 8)

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 08:27 ]
Tytuł: 

totemy zwiększające/zmniejszające generowany threat? Nie słyszałem ani nie widziałem, może gnom shaman? albo NE shaman ma taki totem?

Autor:  Proximo_TEC [ 17 sie 2005, 08:29 ]
Tytuł: 

A czy ja o takich totemach napisałem ?

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 08:31 ]
Tytuł: 

Aha w takim razie drogi Proximo_TEC raczyłeś mnie tylko poinformować, że shaman ma totemy a paladyn nie ma. I co z tego?
Ja mam kodo np. ;)

Autor:  Proximo_TEC [ 17 sie 2005, 08:37 ]
Tytuł: 

To z tego że nikt z aliantów nie moze postawic:
Totemów leczących, regenerujacych mane, spowalniających przeciwników.

Paladyn i szaman to klasy unikalne dla danych frakcji jak chcesz to napisz do blizza żeby stworzył nową klase "Szamadin", która dostanie skille paladyna i szamana.

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 08:44 ]
Tytuł: 

Chodzi mi o unikalne zdolności w PvE. Salvation nie ma w ogóle po stronie hordy. Cała mieszanka totemów jest po stronie alliance pod różnymi postaciami. Chodzi mi o aspekt PvE i highlvl instance.

Autor:  Proximo_TEC [ 17 sie 2005, 08:52 ]
Tytuł: 

Widocznie blizz nie uznał tego za stosowne. Ale może w niedalekiej przyszłości horda dostanie cośna kształt BOS

Autor:  Fabianek [ 17 sie 2005, 08:57 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
ArteC napisał(a):
Dwarf Priest jest moze troche przydatny na Magmadarze

AFAIR to fear wardem mozna juz sobie w nosie podlubac na Magmadarze :).


o_O a to czemu? trzeba go recastowac i tyle :/

Mark24 napisał(a):
Bless of Salvation jest unikalnym skillem który rzucony na tanka podnosi robiony threat o 30% (alliance only).


:roll:

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 09:10 ]
Tytuł: 

fabianek - paladyni bardzo rzadko używają tego w PvP. A moje kontakty z nimi ograniczam do stricte PvP.

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 11:23 ]
Tytuł: 

80% pierwszej stony oficjalnego forum Raid and Dungeons to brak odpowiednika Salvation u horde.
Może coś z tym zrobią, niektóre bossy by się zrobiły naprawdę trywialne...

Autor:  Rayla [ 17 sie 2005, 11:38 ]
Tytuł: 

O wow, stary musisz sięz tym pogodzić, że alliance ma skille których nie ma horda i vice versa. Nie ma o co płakać, wy macie łatwiejszych jednych bossów my innych.

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 11:40 ]
Tytuł: 

przykłady?
skilli, bossów poproszę.

Autor:  redlum [ 17 sie 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

dobra mark zakonczmy ta dyskusje bo do niczego nie prowadzi
niech ci bedzie wszycy ludzie co wybrali ally sa lamerzy wybrali easy mode - w hordzie sa sami twardziele co na grze znaja sie najlepiej i mimo trudnosci radza sobie...

EOT wyzszosci hordy nad ally

wrocmy do Molten Core

Autor:  Deshroom [ 17 sie 2005, 12:18 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
wrocmy do Molten Core
IMO MC jest łatwe ale jak idzie za dobrze to GM Blizza włacza skill "lag" albo w ekstremalnych sytuacjach "crash"
dzieki takim zabiegom MC utrzymuje stały wysoki pozion trudności 8)

Strona 49 z 63 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team