MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue - Pseudo faq poradnik
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15177
Strona 49 z 115

Autor:  kkkk20 [ 31 sty 2007, 11:06 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
ja 60% zycia na 60(jakies 30 dni) spedzilem z hemo, w IF padlem moze 3-4 razy z powodu graczy i to nie 1v1 tylko 1v5, etc ;), wiec:

jak ktos umie grac i czuje sie dobrze z danym buildem - wymiata

i tyle na ten temat. ja na 70 ide w build taki sam jak na 60 z tym ze biore deadliness, master of sub i prema(23/3/35), i jesli nie bedzie sie sprawdzal tak dobrze jak bym chcial wracam do combat

Cytuj:
A tak na marginesie chyab sobie bliz zdal sprawe z nieporadnosci combatowcow na magow czy innych rogali, stad impr sprint w combacie, czy tez resist na stuna albo garota z silence(w koncu combat jak bedzie walczyl ze skillowym rogalem na pvp builzie nie bedzie mial 99% na smierc ).


taa, ale frosta nadal nie moge zabic(dobrego) :( musze l2p.

Cytuj:
A talent zmiejszjacy cooldown o 1.50 blind i vanish mi sie to podoba akurat?? co o tym sadzicie... i czy da sie skutecznie walczyc bez hemo??


a czemu nie? sinister strike ;). a talenty -c/d sa przydatne dla idiotow ktorzy zrobili rogala na pve serverze i jedyne pvp to duele i bg -.-(aktualnie useless z powodu aren)


Przy kazdym rozpoczeciu areny wszystkie cooldown znikaja, wiec przypuscmy walczysz 30sek na arenie, uzyjesz wszystkie cd, wchodzisz zaraz na nastepne arene i masz znowu wszystkie cd do wykorzystania, i kazda klasa tak ma... Warrior moze co arene uzyc skilla co ma co 30 min

Autor:  Dwutlenek [ 31 sty 2007, 11:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Przy kazdym rozpoczeciu areny wszystkie cooldown znikaja, wiec przypuscmy walczysz 30sek na arenie, uzyjesz wszystkie cd, wchodzisz zaraz na nastepne arene i masz znowu wszystkie cd do wykorzystania, i kazda klasa tak ma... Warrior moze co arene uzyc skilla co ma co 30 min


Hmm... cos mi się zdaje że na arenie są zablokowane skill z cooldownem >10min

Autor:  astutus [ 31 sty 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

Powyzej 15 minut, jesli sie nie zmienilo (no i granaty). W dodatku nie gralem aren bo wejscia zamiast instant sa co godzine (wiec moze sie cos zmienilo).

Autor:  dakota12 [ 31 sty 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

co do mieczy to racja niestety, zawsze miałem sword speca ale tak jak przed dodatkiem praktycznie nie było fajnych fistów (parę sztuk sensownego sprzętu w grze) tak teraz podczas lewelowania czuję się jakby nigdzie nie było porządnego miecza. Za to fiścików parę ładnych jest, właśnie te zlinkowane wyżej, fist za Ring of Blood w Nagrand, q reward w netherstorm (solowalny, cos koło 60dps) potem ładniusi fiścik z Botanica, Arcatraz, Shattered Halls...itd.

Autor:  Copperfield [ 31 sty 2007, 11:18 ]
Tytuł: 

Sentry napisal:
Cytuj:
i tyle na ten temat. ja na 70 ide w build taki sam jak na 60 z tym ze biore deadliness, master of sub i prema(23/3/35), i jesli nie bedzie sie sprawdzal tak dobrze jak bym chcial wracam do combat


Cytuj:
34.90g : ), pozatym sa bardzo ladne(tak jak te z ZG wygladaja), maja ladny bonus i niewiele gorszy dps od r14stek, a imo 5% crit > 5% extra attack


..zeby miec te +5% do kryta z fistow to troche gleboko trzeba pojsc w combat...

P.S. - jak zrobic [quote] zeby cytowalo tez nicka autora?

Autor:  dakota12 [ 31 sty 2007, 11:19 ]
Tytuł: 

quote="Copperfield"

lub po prostu klikasz "cytuj" przy wypowiedzi, którą chcesz zacytować.

Autor:  Sentry [ 31 sty 2007, 11:58 ]
Tytuł: 

w tym momencie mowilem o combat buildzie i fistach. i to wcale nie gleboko ;)

Autor:  Rayla [ 31 sty 2007, 14:04 ]
Tytuł: 

Dlaczego niby normalizacja nie obejmuje gs/hemo? :-?

Autor:  astutus [ 31 sty 2007, 14:51 ]
Tytuł: 

World of Warcraft Client Patch 1.8 (2005-10-10)

Instant Attacks
The mechanics of most instant melee attacks have been modified to improve item balance. Previously, instant melee attacks did damage based on the damage range of the weapon, plus a bonus for the player's attack power. This bonus was then multiplied by the speed of the weapon. As a result, slow weapons did more damage than was intended, and fast weapons were considered inferior by most players. We have changed the way the attack power bonus is calculated for instant attacks. This change does NOT affect attack power calculations for normal melee attacks. Instead of multiplying by the speed of the weapon, the attack power bonus is now multiplied by a fixed number pulled from the following table:
Two-handed weapons: 3.3
Daggers: 1.7
All other one-handed weapons: 2.4
As a direct result of this, many weapons have shifted position in their relative power. In particular, many Epic (purple) quality items are now more powerful than slower Superior (blue) weapons.
This change was not made to reduce the power of instant attacks, but to correct the relative imbalance of weapon itemization. At a given level requirement, epic quality weapons should always be more powerful than superior quality weapons.
Please also note that all normal weapon swings will be completely unaffected by this change. The following abilities are affected by the design change: Sinister Strike, Ambush, Backstab, Whirlwind, Mortal Strike, and Overpower.

Autor:  Rayla [ 31 sty 2007, 16:54 ]
Tytuł: 

Ten cytat nie odpowiada na moje pytanie.

Autor:  astutus [ 31 sty 2007, 17:27 ]
Tytuł: 

Huh? no jak nie, masz wymienione speciale (zwlaszcza rogue), ktore w patchu zostaly objete "normalizacja", cos jeszcze nie jest jasne?

Autor:  Rayla [ 31 sty 2007, 18:27 ]
Tytuł: 

Pytanie brzmi 'dlaczego...' a nie 'które skille są objęte normalizacją a które nie'. l2read.

Autor:  Sentry [ 31 sty 2007, 18:42 ]
Tytuł: 

dlatego ze obejmuje sinistry i backstaby ;)

Autor:  Santari [ 31 sty 2007, 21:17 ]
Tytuł: 

Mam pytanie, a mianowicie jaki build oplaca sie brac na 70 lvl pod max dmg w instach??Combat Sword/fist, czy combat/assasination dagger (hemo mnie nie interesuje)?? Jak ktos ma juz doswiadczenia z obydwoma typami broni w BC to niech napisze, czy zrobil wiecej dmg na daggerach czy swordach/fistach. Chce zeby to byla wypowiedz na podstawie dmg metera, i zeby to bylo porzadnie sprawdzone, a nie na podstawie jednego bossa w jakims instanc ;p

Z gory dzieki za odpowiedzi.

Autor:  Sentry [ 31 sty 2007, 21:19 ]
Tytuł: 

b. duzy crit% i daggery(combat daggers) to niezly own, ale dobre swordy i combat/ass build zawsze 1st... jak dla mnie. :wink:

Autor:  Santari [ 31 sty 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

Sprawdzone?? :P

Autor:  astutus [ 31 sty 2007, 21:54 ]
Tytuł: 

Rayla napisał(a):
Pytanie brzmi 'dlaczego...' a nie 'które skille są objęte normalizacją a które nie'. l2read.

Lol
Napisz do Kasi ;>

Autor:  Rayla [ 31 sty 2007, 23:30 ]
Tytuł: 

Sam se napisz a mastępnie l2read.

Autor:  kkkk20 [ 31 sty 2007, 23:32 ]
Tytuł: 

DObra jeszcze jedno male pytanko. Jak mam sie nauczyc poison, myslalem ze trener to da juz sie cieszylem ze na 20 bede mial ide do trenera a tu dupa skilla jakiegos trzeba miec, a trener nie daje zadnego q ani nic co mam zrobic:(??

Autor:  Mal [ 31 sty 2007, 23:35 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o Horde to Shentul (?) Troll w Orgrimar kolo RFC daje questa na poisony. Chyba zwie sie Shattered Salute ale nie jestem pewien

Strona 49 z 115 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team