MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 49 z 101

Autor:  TaoTao [ 29 cze 2007, 14:36 ]
Tytuł: 

SP+lock w miare latwo wymanewrowac, dobry kite i po krzyku.Z magiem juz duuzo gorzej bo w zasadzie nie ucieknisz.Twoj melee dps moze zapomniec o dojsciu do celu a jesli juz to padnie zanim zdejmie 50% hp sl locka(no chyba ze sprobojecie dpsowac frost maga co my w sumie robimy i wychodzi nieco lepiej) - twoj kumpel bedzie csniety/sheepniety badz w frostnovie.Pala po uzyciu babla jest w zasadzie bezuzyteczny,sheep cs spell lock sheep cs spellock ze nie wspomne o fearze i curse of tongues..Owszem mozna ubic i taki team z tym ze oni graja sobie na 80% mozliwosci a i tak maja wielka przewage a ty musisz grac na 200% ,perfect play albo ggnore.
Btw to nie jest placz,fajnie sie na nich gra bo przynajmniej trzeba przyskilowac i jest satysfakcja z pokonania takiego teamu.

U nas w bg kumple zrobili sobie 2 takie teamy, zagrali 20 gier,1 lost i po 3 godzinach mieli standing 2-5 (startowali od 1600 tho);s W zasadzie wiekszosc tam zalezy od skila maga bo jak za szybko padnie to po grze.

Autor:  superXtra [ 30 cze 2007, 10:40 ]
Tytuł: 

dlaczego resilience jest skopany:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 3119&sid=1

Autor:  niebezimienny [ 30 cze 2007, 11:08 ]
Tytuł: 

Tylko dla arc/frost magów :/

Ale ogólnie uważam resilience za idiotyzm. Jak powiedział ktoś na mage forum: "Resilience was created by warlocks".... uderza w rogali i magów najbardziej a klasy dot-based w ogóle mogą olać. Imo powinni wreszcie poprawić cały ten system żeby był more fair i działał na doty.

Autor:  Beliar [ 30 cze 2007, 11:56 ]
Tytuł: 

jak na moje to resilence jest bardzo ważny bo by było bez resi jak przed tbc, byś po prostu był raped przez warriora, rogala zwłaszcza jako szmaciarz. Priest na arenie jest dobry tylko przez kombinacje statu resilence z talentem blessed resilence dzięki którym jest w stanie woogóle przeżyć atak warriora, rogala

Autor:  Sentry [ 30 cze 2007, 11:58 ]
Tytuł: 

ale warlock tez BARDZO polega na critach ze swoich destro spelli w pvp :roll:

Autor:  Shadhun [ 30 cze 2007, 12:26 ]
Tytuł: 

Mi sie osobiście coraz mniej to całe PvP zaczyna podobać, wybrałem warriora jako postać nie bez powodu, tak, lubię duże cyferki, lubię burst damage. W tej chwili płakać mi się chce jak ganiam full gladiator rogue i bije go critami z MS-a po 1.5k moim Mooncleaverem którego wycraftowałem ze sporym trudem. Podejrzewam że gdyby nie MS to tak jak combat rogue jest najlepszym guildem na areny , to tak samo było by z fury warkiem.

Nie podoba mi się to jak klasy które bazują na critach dostały po dupie, nie podoba mi się to jak potężne są teraz klasy które crita nie potrzebują.

Taki mały whine. :)

Autor:  Beliar [ 30 cze 2007, 12:33 ]
Tytuł: 

za dużo critów sprzed tbc, trzeba miec na was jakieś kontry w końcu, bo jak priestem używam feara to robicie rage i ja mogę, się pożegnac z crowd controlem...

Autor:  niebezimienny [ 30 cze 2007, 12:36 ]
Tytuł: 

no dobrze ale niech resilience nie faworyzuje niektorych klas! Niech zrobia z tego %odpornosci na all dmg albo cos...

Autor:  Beliar [ 30 cze 2007, 12:38 ]
Tytuł: 

zrozum że na crit nie było przed tbc ŻADNEJ kontry, na doty masz tonę dispellów, cleanse, abolishe na poisony, CoS rogali na magię, Magowy iceblock

Autor:  Rayla [ 30 cze 2007, 12:40 ]
Tytuł: 

Jeśli dobrze rozumiem to whinujesz bo warrior jest za słaby w pvp ta? To jakiś żart jest?

Autor:  TaoTao [ 30 cze 2007, 12:51 ]
Tytuł: 

Zle rozumiesz.
Resi moglo by miec jakis wplyw na doty ale napewno mniejszy niz na crit.

Autor:  Sentry [ 30 cze 2007, 13:00 ]
Tytuł: 

Beliar napisał(a):
zrozum że na crit nie było przed tbc ŻADNEJ kontry, na doty masz tonę dispellów, cleanse, abolishe na poisony, CoS rogali na magię, Magowy iceblock


szycko ma cooldowny i jest jednorazowego uzytku/kosztuje mane, resi dziala jak sta albo i lepiej bo masz to caly czas i dziala na KAZDY MOZLIWY crit.

Autor:  shahray [ 30 cze 2007, 23:54 ]
Tytuł: 

No to trzeba te wszystkie cleansy i caly ten jednorazowy kosztujacy mane shit usunac i zrobic resilent dzialajacy na rowniez na doty.

Autor:  tomugeen [ 1 lip 2007, 02:02 ]
Tytuł: 

Imho dajmy kazdej klasie 1 taki sam dmg spell/skill, w zasadzie niech system przed rozpoczeciem areny ustala na podstawie gearu, kto wygral. Bedzie szybciej.

Autor:  shahray [ 1 lip 2007, 08:17 ]
Tytuł: 

up
O to jest genialne, teraz trzeba tylko udac sie do blizzarda z darami i prosic o wysluchanie.

Autor:  Demandread [ 1 lip 2007, 10:30 ]
Tytuł: 

Albo niech nerfna +dmg dla DoTow :)

Peace

Autor:  Cerner [ 1 lip 2007, 12:22 ]
Tytuł: 

Prędzej nerfną tri-healery w 5v5 niż doty, jak macie problemy z dotami locka i critami warka to trzeba się zastanowić jak się ubrać żeby nie gimpować innych statów a jednocześnie przeżyć ... no ludzie, to tak jak by chcieć mieć FR NR i SR w jednym secie

Autor:  Dracos [ 1 lip 2007, 13:05 ]
Tytuł: 

Trzeba byc strasznie obludnym zeby bedac lockiem badz shadow priestem nie widziec tego ,ze z posiadania resilence gear czerpie sie same korzyści czego nie moga powiedziec inne klasy bedace ich przeciwnikami

Autor:  nat [ 1 lip 2007, 15:18 ]
Tytuł: 

wystarczyloby zeby resilence dodatkowo obnizal kazdy otrzymywany damage o jakas liczbe, w ten sposob stat ten dalej bedzie czysto pvp statem bo w pve nie zrobi ci roznicy czy dostaniesz za 7k czy za 6950

Autor:  Cerner [ 1 lip 2007, 16:45 ]
Tytuł: 

Tak, to by było syte patrząc z dalekiej perspektywy, inna kwestia że było by to nieocenione wzmocnienie tri healerów

Strona 49 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team