MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - pytan kilka...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10829
Strona 50 z 58

Autor:  Vercin [ 19 paź 2006, 17:56 ]
Tytuł: 

ALe opowiadasz bzdury imo:| Ciekawe jak inaczej uwalniales sie od warka rogala czy maga ktory ci wjechal w deadzone:O Nie potrafiles uzywac pluapek to sie cieszysz ze juz nie bedziesz musial :O Jak to takie lamerskie i nie wymagajace skilla to ciekawe czmu sobie z tym nie radziles.Ofc sheepowanie fearowanie juz nie jest lamerskie tak:D?

Autor:  Uno [ 19 paź 2006, 17:59 ]
Tytuł: 

chill out, imo przeczytaj post dwutlenka jeszcze z 10 razy.

Autor:  Vercin [ 19 paź 2006, 18:00 ]
Tytuł: 

bur edit szybki byl widze nvm

Autor:  Gingen [ 19 paź 2006, 18:02 ]
Tytuł: 

Ja tez sobie teraz nie wyobrazam jak mam sie wyrwac warkowi albo rogue'owi...

Autor:  hldn [ 19 paź 2006, 18:04 ]
Tytuł: 

W sumie równie dobrze można powiedzieć np z rogalem "ciągle te stuny i stuny". Trapy to zwyczajny skill którego trzeba używać.

Autor:  tomugeen [ 19 paź 2006, 18:11 ]
Tytuł: 

A teraz nie bedzie mozna uzywac?
Nawet lepiej, bo nie trzeba sie uciekac do makrowanych sztuczek z FD. A te 2 sekundy hmmm, zabawa wlasie polega na tym, zeby rzucic trapa tak, zeby po 2 sekundach ktos w niego wpadl.
No bo chyba nie boicie sie, ze jak warr/rogue zobaczy tego trapa to zacznie uciekac ^^

Moim zdaniem zmiana trapow to, jak ktos wczesniej napisal, fixniecie ich do dzialania tak, jak zostaly do tego stworzone. Podobnie inne zmiany w hunterze oceniam bardzo pozytywnie (juz sobie zaplanowalem noob BM spec ^^)

Autor:  Gingen [ 19 paź 2006, 18:13 ]
Tytuł: 

A noe teraz bede widoczne bo cos w tym linku pisze, ale nie rozumiem dokladnie co.

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 18:14 ]
Tytuł: 

Ja nie mam nic przeciwko trapom, gdyby one były jakieś sensowne.

Nie wiem czy nowe rozwiązanie jest dobre, nie miałem przecież okazji przetestować. Przyznacie chyba jednak, że ustawianie pułapki w trakcie walki i to jeszcze w czasie 'udawania trupa' to lekko naciągana sprawa.

Co do rogali i warriorów to pułapki nie są jedynym i koniecznym rozwiązaniem dającym szansę na sukces.

Nie uważam, że hunter który uzywa pułapek to lamer, tylko sam się jakoś dziwnie czułem, jakbym uzywał exploitu czy coś.

W tej chwili mam dosyć poważne problemy z kontem na którym mam druida, okazuje się, że człowiek od którego kupiłem konto robił jakieś przekręty z numerami kont. Szansa jest więc spora, że będę musiał z wyjściem BC załozyć po prostu nowe konto i chyba zrobie huntera...

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 18:15 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
A teraz nie bedzie mozna uzywac?
Nawet lepiej, bo nie trzeba sie uciekac do makrowanych sztuczek z FD. A te 2 sekundy hmmm, zabawa wlasie polega na tym, zeby rzucic trapa tak, zeby po 2 sekundach ktos w niego wpadl.
No bo chyba nie boicie sie, ze jak warr/rogue zobaczy tego trapa to zacznie uciekac ^^

Moim zdaniem zmiana trapow to, jak ktos wczesniej napisal, fixniecie ich do dzialania tak, jak zostaly do tego stworzone. Podobnie inne zmiany w hunterze oceniam bardzo pozytywnie (juz sobie zaplanowalem noob BM spec ^^)


Tylko nie noob BM spec... ja mialem BM spec i to jeszcze przed 1.7 :P

Autor:  Vercin [ 19 paź 2006, 18:26 ]
Tytuł: 

Od kiedy trzeba bylo makr uzywac do fd trap?

Autor:  tomugeen [ 19 paź 2006, 18:35 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Od kiedy trzeba bylo makr uzywac do fd trap?

No wiesz, jezeli ktos cie bije i klikasz najpierw przycisk FD i od razu po nim Trap to zawsze istnieje ten ulamek sekundy w ktorym ktos moze dac ci w pysk i juz trapa nie postawisz ^^, dlatego ludzie korzystaja z makra.

@dwutlenek, tia, zabijanie casterow zza rogu kotkiem/pieskiem/dzikiem/czymkolwiek to najlepsza zabawa w wow.

Autor:  Demandread [ 19 paź 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

Tom, i wlasnie dlatego to nie byl 100% trick, bo nie zawsze wchodzil, a zeby uzyc scatter + FD+ trap to marnujesz 3 CD, z czego jeden to talent. Ja zadnych mark nigdy nie uzywalem.
Niech ktos mi powie jak zjechac teraz woja 7khp unbuffed bez trapa, prosze.... I nie whinuje, po prostu jestem ciekaw, jak 1v1 hunter bez trapa ma sobie poradzic.

Peace

Autor:  Vercin [ 19 paź 2006, 19:30 ]
Tytuł: 

Z tego co ktos pisal rozumiem z teraz trapy maja tak maly zasieg ze mzoesz na niej stac a ktos biegac wokol i cie bic i nie wpadnie w nia.

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 19:32 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Tom, i wlasnie dlatego to nie byl 100% trick, bo nie zawsze wchodzil, a zeby uzyc scatter + FD+ trap to marnujesz 3 CD, z czego jeden to talent. Ja zadnych mark nigdy nie uzywalem.
Niech ktos mi powie jak zjechac teraz woja 7khp unbuffed bez trapa, prosze.... I nie whinuje, po prostu jestem ciekaw, jak 1v1 hunter bez trapa ma sobie poradzic.

Peace


Za moich czasów to się biegało poza zasięgiem interceptu...

Kiedyś uciekałem przez całe Stonetalon Mountains, aż do Desolace przed warriorem, który był dla mnie '??' i go w końcu ubiłem bo nie mógł się zblizyć.
Oczywiście w BG nie ma na to zbyt wielkich szans :)

Autor:  Demandread [ 19 paź 2006, 19:39 ]
Tytuł: 

Kitowanie jest bardzo ryzykowne i zalezne moim zdaniem od pingu - ja mam z reguly latency okolo 200, to nie pozwala na komfortowe kitowanie, poza tym taki przypadek, to jeden na sto - z rogiem juz nie przejdzie na przyklad, z wojem zreszta tez nie, jak Cie podejdzie. Hunter bez instant trapa IMO jest bezbronny, bo detterance + counterattack to za malo. Glupie zmiany i mi sie nie podobaja - glupie dlatego, ze nie rozumiem czym sa podyktowane.

Peace

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 19:40 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Vercin napisał(a):
Od kiedy trzeba bylo makr uzywac do fd trap?

No wiesz, jezeli ktos cie bije i klikasz najpierw przycisk FD i od razu po nim Trap to zawsze istnieje ten ulamek sekundy w ktorym ktos moze dac ci w pysk i juz trapa nie postawisz ^^, dlatego ludzie korzystaja z makra.

@dwutlenek, tia, zabijanie casterow zza rogu kotkiem/pieskiem/dzikiem/czymkolwiek to najlepsza zabawa w wow.


Jak byłem hunterem to BG byly jeszcze w powijakach i zabawa sie sprowadzała do ubicie rogala tu i tam w outdoor :)

Moja sympatia do BM wiąże się z tym, ze zawsze odczuwałem związek z petem :)
Uzywałem tego, którego złapałem na poczatku gry do samego końca i lubiłem kiedy był skubaniec twardy.

Dodatkowo kiedyś Hunter BM to była spora niespodzianka dla przeciwnika, jak juz się trafiło jakieś PvP. Nigdy nie zapomnę jak, któregoś razu rogal mnie 'sapnął' i zabrał się za peta, żeby potem wykończyć mnie.
Na szczęście pet był mocno podpakowany i zabawa skończyła się tym, że rogal i pet mieli po 50% HP kiedy sap się skończył.
Ha... no a razu pewnego mag gnom rzucił na mnie 'sheepa' a pet go zjadł w ciągu kilkunastu sekund po tym jak resistował roota.

Autor:  Venan [ 19 paź 2006, 20:18 ]
Tytuł: 

Trap w combacie przegiecie? A to ze rogal 2 metry przedemna w srodku dnia jest niewidzialny to co niby? Cloaking device? :lol: To jest gra ludzie wiec podobienst do RL prosze sie nie doszukiwac.

Autor:  Dwutlenek [ 19 paź 2006, 20:36 ]
Tytuł: 

Venan napisał(a):
Trap w combacie przegiecie? A to ze rogal 2 metry przedemna w srodku dnia jest niewidzialny to co niby? Cloaking device? :lol: To jest gra ludzie wiec podobienst do RL prosze sie nie doszukiwac.


Wiesz... o ile jestem w stenie przyjąc ice bolty, fire bolty i druidów, czy stealth, bo wiem że to fikcja o tyle ustawianie pułapki na niedźwiedzie w czasie bijatyki przekracza granice mojej wyobraźni :)

Oczywiście każdy ma prawo oglądania spraw na swój sposób i nic mi do tego.
Jeżeli o mnie chodzi to wszelkie zmiany związane z mechaniką pułapek muszą być na lepsze, bo już gorzej być nie mogło :)
ale to tylko ja... no i wygląda na to że blizzard też :)

Autor:  nat [ 20 paź 2006, 23:56 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Venan napisał(a):
Trap w combacie przegiecie? A to ze rogal 2 metry przedemna w srodku dnia jest niewidzialny to co niby? Cloaking device? :lol: To jest gra ludzie wiec podobienst do RL prosze sie nie doszukiwac.


Wiesz... o ile jestem w stenie przyjąc ice bolty, fire bolty i druidów, czy stealth, bo wiem że to fikcja o tyle ustawianie pułapki na niedźwiedzie w czasie bijatyki przekracza granice mojej wyobraźni :)

Oczywiście każdy ma prawo oglądania spraw na swój sposób i nic mi do tego.
Jeżeli o mnie chodzi to wszelkie zmiany związane z mechaniką pułapek muszą być na lepsze, bo już gorzej być nie mogło :)
ale to tylko ja... no i wygląda na to że blizzard też :)

rozumiem ze jak hunter robil feign death i stawial trapa bylo to jak najbardziej naturalne

Autor:  Ravushimo [ 21 paź 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

2 sec delay na vanish plx ;P przeciez wpierw ten proszek wyjac musza, co nie? ;)

Strona 50 z 58 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team