MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
PvE https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10046 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Muminus [ 10 gru 2004, 19:08 ] |
Tytuł: | PvE |
Ktos z was gra na serwerze PvE? Ewentualnie przymierza sie do grania na takowym? Jakie wrazenia? Bo mnie musze przyznac aktualny system PvP, glownie nastawiony na PF/ganking odstrasza raczej niz zacheca... Muminus |
Autor: | Khebeln [ 10 gru 2004, 19:35 ] |
Tytuł: | |
To samo Divine Retribution Ale prubuej ich jakoś namówic aby alliance było pvp a horde sie usdowiło na pve serwerach |
Autor: | Muminus [ 10 gru 2004, 20:11 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Ninja Cartel bedzie grac na serwerach PvE na 90% :s
Wybaczcie ignorancje, ale co to Ninja Cartel? i Divine Retribution? Gildie, w ktorych jestescie? Muminus |
Autor: | Khebeln [ 10 gru 2004, 21:44 ] |
Tytuł: | |
Divine Retribution to miedzynarodowa gldia która istnieje od... uhh uhh bardzo dawna. Mają grupy w prawie kazdym mmorpg. Teraz czas na WoW http://www.mogg.me.uk/ |
Autor: | Buba_jw [ 10 gru 2004, 21:54 ] |
Tytuł: | |
tez walsnie dzis myslalem o pve jak jechalem tramwayem... Jak pogram dluzej i sprawdze pve (bo gralem tylko pvp) to postanowie. wiesz cos o tym roball? Moze jakies ciekawe info? Skoro sam piszesz, ze Twoi Ninja planuja sie bawic w pve... No i jeszcze jedno. RP to rpgowe Pve czy sie myle? Jezeli tak to czemu lepiej nie wybrac takeigo serweru i sie juz wczuc na maksa. no chybaze komus od tego zaczyna glowa bolec |
Autor: | Khebeln [ 10 gru 2004, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie dlatego wole nie ryzykować i staram sie forsować na pvp, to nie linage 2 gdzie masz penality jak diabli ze az ci sie odechciewa grac. Pvp w wow to sama zabawa 0 stresu. |
Autor: | Buba_jw [ 10 gru 2004, 23:19 ] |
Tytuł: | |
Tak Khebeln, masz racje. Penalty praktycznie nie ma (moze tylko trzeba sobie czasem troche duchem poganiac jak sie nie jest w teamie). A co do stresu...moze i go nie ma ale adrenalinka i tak podskakuje podczas dueli az sie rece niektorym trzesa |
Autor: | Asmax [ 10 gru 2004, 23:20 ] |
Tytuł: | |
Buba_jw napisał(a): moze i go nie ma ale adrenalinka i tak podskakuje podczas dueli az sie rece niektorym trzesa
To przejdzie z biegiem czasu. Pamietam pierwsze proby PvP w UO. Tracilem wiecej potu niz podczas biegu przelajowego, a serce osiagalo zawrotne pikniecia na minutke |
Autor: | Khebeln [ 10 gru 2004, 23:37 ] |
Tytuł: | |
Buba_jw napisał(a): Tak Khebeln, masz racje. Penalty praktycznie nie ma (moze tylko trzeba sobie czasem troche duchem poganiac jak sie nie jest w teamie). A co do stresu...moze i go nie ma ale adrenalinka i tak podskakuje podczas dueli az sie rece niektorym trzesa
Exacly A co do tego czy mi przejdzie... moze, ale po co mam sie ograniczac ? Nawet w full pvp masz ochronke do 20lv w newb area puki oni cie nie zaatakuja |
Autor: | Xanth [ 11 gru 2004, 02:50 ] |
Tytuł: | |
Etam ze teraz system nastawiony na gankowanie. Raz ciebie zgankuja, drugi raz ty zgankujesz, takie zycie. I zabawa trwa. Mi sie podoba.. szczegolnie "przyklejanie" uciekajacych rogue i dobijanie ich strzalami (docenilem "super glue" hehe) X. |
Autor: | Buba_jw [ 11 gru 2004, 12:40 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Po roku gry w Neocrona ciagle podczas walki podnosi mi sie adrenalinka. W WoW czegos takiego nie zauwazylem . Nie mowie ze PVP w WoW jest nudne czy kiepskie, poprostu nie jest tak emocjonujace jak w Ncr tak mnie zainteresowales neoronem ta wypowiedzia, ze sciagnalem sobie trailer a teraz sciagam clienta...
|
Autor: | SharG [ 11 gru 2004, 12:55 ] |
Tytuł: | |
Dlatego niestety WoW pvp smierdzi :/ Co to za pvp gdzie nie mozesz nic zrobic przeciwnikowi tak naprawde. Ostatnio gralem przez rok w Eve Online i tam pvp ma zupelnie inny wymiar. Tzn naprawde jak zginiesz to czujesz to. Jak stracisz dobry statek to jest kilkanascie dni odrabiania strat. Ale trudno porownywac najlepszy mmorpg jaki powstal do WoW'a ktory tak naprawde jest lepszym diablo. No bo tak jest nie ma co sie oszukiwac. Tez bede w to grac i wogole ale powinni wprowadzic chociaz cos takiego ze jak giniesz to mozna zlootowac jakis losowo wybrany item twoj albo cos. Bo tak to pvp straci sens po miesiacu. Przynajmniej takie jest moje zdanie, |
Autor: | Buba_jw [ 11 gru 2004, 12:59 ] |
Tytuł: | |
e? nic? zabic go , zyskac honor point , w paczach beda dzieki temu mozliwosci zyskania lepszych itemow itd. Mnie by dobijalo jakby po smierci zabierali mi all itemy , zloto etc. Zero zabawy tak naprawde, czlowiek balby sie sam chodzic bo tylko by czatowali i czekali na frajerow. Imo blizzard pvp rozwiazal calkiem niezle. Chociaz nie ma takiego stresu, tym bardziej ze placimy calkiem niezle pieniadze za granie. EDIT : dobrym, ze tak powiem sprawiedliwym rozwiazaniem byloby zalozenie przez blizza kilku serwerow pvp w ktorych za smierc traciloby sie lvl, placilo kase , tracilo itemy etc. Zycze milej i stresujacej zabawy smialkom, ktorzy by sie w to bawili hehe |
Autor: | Khebeln [ 11 gru 2004, 14:04 ] |
Tytuł: | |
SharG napisał(a): Dlatego niestety WoW pvp smierdzi :/ Co to za pvp gdzie nie mozesz nic zrobic przeciwnikowi tak naprawde.
Ostatnio gralem przez rok w Eve Online i tam pvp ma zupelnie inny wymiar. Tzn naprawde jak zginiesz to czujesz to. Jak stracisz dobry statek to jest kilkanascie dni odrabiania strat. Ale trudno porownywac najlepszy mmorpg jaki powstal do WoW'a ktory tak naprawde jest lepszym diablo. No bo tak jest nie ma co sie oszukiwac. Tez bede w to grac i wogole ale powinni wprowadzic chociaz cos takiego ze jak giniesz to mozna zlootowac jakis losowo wybrany item twoj albo cos. Bo tak to pvp straci sens po miesiacu. Przynajmniej takie jest moje zdanie, To idz grać w linage 2 jak ci sie cos takiego podoba. Dla mnie włąsnie taki system jak jest w WoW jest bardzo dobry, jak i dla duzej ilości osób. Pozatym jakbys tak poginoł 10 razy pod rząd i został w samych skarpetkach to ciekawy jestem jakby ci sie to podobało Bo np gdybym ja stracił broń w lineage 2 poprostu przerywam gre bo nie ma sensu grac dalej |
Autor: | SharG [ 11 gru 2004, 14:11 ] |
Tytuł: | |
Nie no ja rozumiem ze dla wiekszosci graczy to jest stresujace. W koncu wszyscy maja miec fun ok. Ale podejscie blizza jak na razie to fun dla tych co sie boja pvp. Wogole jak slysze gadke pod tytulem - nie chce pvp bo strace moje kochane itemiki to sry Na tym polega mmorpg, musisz sie liczyc z zagrozeniem ze strony graczy. Jesli nie chcesz to graj na PvE serverach. Dlatego na PvP powinno byc normalne lootowanie. Jakbym chcial bic mobki to moge sobie pograc w Baldurs Gate. Jak narazie to WoW to typowy carebearing. Niebo dla kopaczy. To wszystko oczywiscie IMO |
Autor: | Koma [ 11 gru 2004, 14:23 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: To idz grać w linage 2 jak ci sie cos takiego podoba. Dla mnie włąsnie taki system jak jest w WoW jest bardzo dobry, jak i dla duzej ilości osób.
Pozatym jakbys tak poginoł 10 razy pod rząd i został w samych skarpetkach to ciekawy jestem jakby ci sie to podobało Bo np gdybym ja stracił broń w lineage 2 poprostu przerywam gre bo nie ma sensu grac dalej mogliby zrobic 1 serwer stricte dla pvp jak w uo i byloby fajnie. mysle ze losowy item z plecaka przy honorable kill by starczyl. |
Autor: | Goatus [ 11 gru 2004, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Well system w l2 nie był taki zły... Wracając do tematu.... (Nie grałem jeszcze w WoW'a ale troche wiem więc pozwole sobie wyrazić moją opinię) Gdyby za śmierć w pvp były spore kary (np jak w l2 duży exp loss i szansa dropnięcia itemku) to byś nie zobaczył żadnych weilkich raidów na przeciwną nację ani codziennego pvp między hordą i alliancem... np właśnie w l2... niby ma open pvp ale duże bitwy czy wojny klanowe, czy nawet spontaniczne pvp to naprawdę nic częstego właśnie przez to że zbyt duże kary są. Dużo ludzi nie jest skłonnych tracić czegoś nad czym się tak na "męczyli"... Poztym np możliwość lootowania czyiś zwłok po zabiciu osobnika prowadziła by do powstawania klanów tylko w tym się specjalizujących... tzn grópowym napadaniu na ludzi dla ich itemów... Oczywiście system taki jak teraz jest nie jest doskonały... ktoś wspominał punkty honoru za wygrane w pvp (mam nadzieje żę zależne od różnicy lvli bo inaczej będzie dużo newbie ganking) moim zdaniem bliz powinien też dodać jakąś małą karę za śmierć np 2% exp loss bez możliwości delevelowania czy może jakiś gold loss zależny od lvlu twojego i osobnika który cię zabił... w każdym razie kara powinna być najlepiej zbalansowana pomiędzy czymś co da się przełknąć nawet kilka razy tego samego dnia i czymś co jest jusz jednak odczuwalne... Moim zdaniem gold loss na kożyść tego kto cię zabił zależne od lvli (żeby zapobiec killowaniu kogoś 10lvli niższego od ciebie dla złotka) było by niegłupim pomysłem Pozdrawiam |
Autor: | Khebeln [ 11 gru 2004, 14:39 ] |
Tytuł: | |
Uwazam ze dobrze jest jak jest teraz, niech lepiej nie kombinują za duzo, bo napewno to źle wyjdzie. Jak ludzie chcą hardcore pvp server to niech im taki zrobią ale dam se ręke uciąc ze będzie na nim nudno jak diabli bo wszyscy będą uciekac od walk...[/i] |
Autor: | Khebeln [ 11 gru 2004, 14:46 ] |
Tytuł: | |
SharG napisał(a): Nie no ja rozumiem ze dla wiekszosci graczy to jest stresujace. W koncu wszyscy maja miec fun ok. Ale podejscie blizza jak na razie to fun dla tych co sie boja pvp.
Wogole jak slysze gadke pod tytulem - nie chce pvp bo strace moje kochane itemiki to sry Na tym polega mmorpg, musisz sie liczyc z zagrozeniem ze strony graczy. Jesli nie chcesz to graj na PvE serverach. Dlatego na PvP powinno byc normalne lootowanie. Jakbym chcial bic mobki to moge sobie pograc w Baldurs Gate. Jak narazie to WoW to typowy carebearing. Niebo dla kopaczy. To wszystko oczywiscie IMO Wiesz w BG nie masz mass multiplayer i mmorpg wcale na tym nie polega to tak gwoli uwagi. P Pozatym jestem raczej typem gracza archiver, niz pvp greafing Ponadto na pve serwerach nie mozesz atakowac kazdego. Jak juz powiedzialem aktualne ustawienia są idealne dla mnie i teksty wstylu jak nie tak to idz tam do mnie nie przemawiaja. Lepiej niech zrobią wam Hardcore pvp server idzcie sie męczyc tam sami Lepiej dla nas Musi być równowaga taka prawda. Ani 100%carebear and 100% pvp nie jest dobry. Trzeba znaleść złoty środek |
Autor: | SharG [ 11 gru 2004, 14:56 ] |
Tytuł: | |
No wlasnie tylko o to mi chodzi - prawdziwy server pvp. Nie mowie ze nie ma byc takich serverow jak ktos inny lubi grac. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |