MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Duo do pve
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10601
Strona 1 z 2

Autor:  lutus [ 14 sty 2005, 16:38 ]
Tytuł:  Duo do pve

Mam pytanie, a wlasciwie temat do dyskusji : zadanie polega na znalezieniu idealnego duo, ktore pozwoliloby w miare szybko lvlowac, oczywiscie z mozliwoscia dolaczania sie do wiekszych grup. Ja mam takie pomysly :

- warek + rouge - tak najbardziej na takim by mi zalezalo, bo takie main chcemy z fumflem zrobic, rouge - dmg, warek tauntuje + dmg, w razie zagrozenia mysle ze spokojnie 4 moby da sie ubic na raz na podobnym lvlu.

- warek + shaman ( wersja horde) - podobnie jak z rouge - duzy dmg, ale dodatkowo heale, totemy ect. Troche gorzej chyba jak za duzo aro mobow ( brak sap cy distract), ale teoretycznie mozna sie leczyc

- warek + druid - wiecej heali , root, dmg mniejszy

Co do alliance to wsio oprocz wariantu z shamanem podobnie, podajcie swoje za i przeciw ( pal+pal tez moze byc, tylko prosze uzasadnic czemu) dla obydwu stron konfliktu

Autor:  Jinx1337 [ 14 sty 2005, 16:46 ]
Tytuł: 

Po jaką cholerę ludzie grają na PVE?

PvP jest i tak wystarczajaco 'obcięte' w tej grze... :-?

Autor:  kluczyk [ 14 sty 2005, 16:50 ]
Tytuł: 

palek + palek - i mozesz 10 mobow brać

Autor:  lutus [ 14 sty 2005, 16:50 ]
Tytuł: 

ja nie powiedzialem na pve serwerze... tylko stwierdzilem, ze do pve, bo trzeba dobebnic jakos do tego 60tego zeby pvp uskuteczniac maxymalnie

Autor:  kluczyk [ 14 sty 2005, 16:51 ]
Tytuł: 

Tym bardziej palek + palek jak do pvp.

Autor:  lutus [ 14 sty 2005, 16:54 ]
Tytuł: 

Ech, jeszcze raz napisze... szukam skladu duo do szybkiego lvlowania, wiem ze palek moze wziac na siebie 50 mobow, ale bedzie je zabijal w tempie strasznie wolnym. Chodzi mi o mozliwosc szybkiego i dosc bezpiecznego lvlowania, czy to na serwerze pvp czy pve czy nawet roleplayowac przy okazji.


kluczyk napisał(a):
Tym bardziej palek + palek jak do pvp.


Uzasadnij jak mozesz, bo o to tez prosilem.

Autor:  kluczyk [ 14 sty 2005, 17:02 ]
Tytuł: 

Sorki, nie zauważyłem prośby o uzasadnienie...
A więc pala może i zabija wolniej niż inne klasy po levelu 40, ale do 40 naprawdę nie można na dmg narzekać. Poza tym w szybkim levelowaniu ważne są też inne rzeczy niż tylko sam dmg.
Paladyni nie muszą odpoczywać po walce - mogą bić nastepne moby.
Paladyni nie muszą wydawać kasy na potiony.
Paladyni nie muszą kupować mounta.
Paladyni dostają broń z questów, nie muszą kupować.
Wszystko to się przekłada na szybsze levelowanie, bo masz kasę na nowe skille.... których zresztą też nie potrzebujesz, bo wystarczy attack, shield, i heal do zrobienia levelu 60. 8)
Ale... jeżeli chcesz mieć z tego levelowania jeszcze jakąś przyjemność, to polecam combo melee+healer. Takie sprawdzają się zawsze w każdym mmorpg'u.
Oczywiście paladyn sam jest takim combem ;)

W hordzie się fajnie powinno grać dwoma shamanami. Nie dość, że bardzo mocni w pvp, to jeszcze bardzo mocni w pve. Nie znam się za bardzo na shamanach, ale wydaje mi się, że do pve build melee, do pvp shocki. Popytaj shamanów, to coś doradzą.

Autor:  Muminus [ 15 sty 2005, 13:43 ]
Tytuł: 

Ja czesto duowalem (gram priestem) i z roznymi klasami mi sie dobrze gralo. Bardzo efektywne jest duet priest + rouge (pewnie shadow priest bylby lepszy niz holy). Dobrze sie mi tez gralo z magiem (bardzo szybkie kill rate), z hunterem. Z innymi klasami grywalem rzadziej.

Muminus

Autor:  Mark24 [ 15 sty 2005, 15:23 ]
Tytuł: 

paladyn ma taki sam damage jak warrior o ile nie większy.
Ma jakąś aurę czy tam blesa która przyspiesza atak raptem o 40% (czyli z axe o 3.1s delay robi axe o 1.90s delay) + aurę czy tam blessa która podwyższa attack rate o więcej niż battle shout warriora. Widziałem na screenzorku pala z tymi dwoma selfbuffami gdzie dps (podawany w statach postaci) na lvl49 pala wynosił ~180dps (a statystki str, sta paladyn miał połowe tego co ja i żadnego blue itemku w porównaniu z moimi 8-9), podczas gdy mój na lvl 53 wynosi 98dps.

Dodatki w stylu, shield (ktory wyraca agro btw przy okazji), healing itp. nie muszę wspominać.
Dzisiaj przeglądając questy na thottbocie zetknąłem się z komentarzami:
Priest 53 - impossible to solo
hunter 53 - impossible to solo this quest, crappy prize just delete this
Paladin 51 - that was easy solo
Priest 53 - we are not talking about overpowered class
Paladin 51 - just learn how to play guys, paladins are not overpowered!

Autor:  BaSiC [ 15 sty 2005, 15:37 ]
Tytuł: 

Ja ostatnio gram rogue+druid. Mysle, ze to niezle polaczenie - zwlaszcza przy zgranej parze pod TeamSpeakiem.

- oboje moga sie ukrywac
- rogue dobrze dmguje,ale ma nieduzo hp - druid dobrze leczy, zwlaszcza ze skupia sie tylko na 1 postaci
- oboje nosza lethery, wiemy ze healer w duo czesto jest atakowany, dla priesta w cloth i bez korzonka moze sie to b. czesto smiercia konczyc

Wiele osob stawialoby tankera w mailu ponad dmg w letheru, ale jesli druid skupia sie w 80% na leczeniu rogue, to wszystko mozna b.szybko i zgrabnie zabic.Zwlaszcza przy stunnowaniu rogue i korzonkach dru.

Autor:  Razorback6(3) [ 15 sty 2005, 15:38 ]
Tytuł: 

Dobre pve duo to : Priest+Mage
Mage pulluje i aoeuje duże grupy mobów a priest go leczy i rzuca PW:shield .

Autor:  tomugeen [ 15 sty 2005, 15:40 ]
Tytuł: 

Razorback6(3) napisał(a):
Dobre pve duo to : Priest+Mage
Mage pulluje i aoeuje duże grupy mobów a priest go leczy i rzuca PW:shield .

Podpisuje sie pod tym wszystkimi konczynami ;]
Od strony priesta jest to rownie przyjemne

Autor:  Goatus [ 15 sty 2005, 16:04 ]
Tytuł: 

skoro już mowa o mage+priest to:

http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... #post51477

pewnie sporo z was to już widziało ale.. ;p

Pozdrawiam

Autor:  Aldatha [ 15 sty 2005, 18:57 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Dzisiaj przeglądając questy na thottbocie zetknąłem się z komentarzami:
Priest 53 - impossible to solo
hunter 53 - impossible to solo this quest, crappy prize just delete this
Paladin 51 - that was easy solo
Priest 53 - we are not talking about overpowered class
Paladin 51 - just learn how to play guys, paladins are not overpowered!


dziś się natknąłem na taki thread , przeczytajcie 2 pierwsze posty

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... #post48700

Autor:  Mark24 [ 16 sty 2005, 00:33 ]
Tytuł: 

widzę Aldatha będzie grał warlockiem.

3 post jest najlepszy w tym wątku :)
Duelowanie z palem to sprawa beznadziejna. Czas: 6-8min, 1-2 potionki po 1g sztuka, bandaż + ciągle 70-80% szans na zejście śmiertelne bo nie trafiło się na kompletnego idiotę a na pala który potrafi urochomić swoje 2 skille.

Bez sensu imho.. :/

Autor:  Aldatha [ 16 sty 2005, 01:10 ]
Tytuł: 

Na razie grałem tylko Druidem , Palem i Warlockiem , ten ostatni narazie przypadł mi najbardziej do gustu , z tego co tam wyczytałem duo Pal + Warlock bez problemu potrafi wykręcić niezle dps (Hellfire + leczenia pala) , max to 2000 czy coś takiego :]

Autor:  BiGi [ 16 sty 2005, 20:27 ]
Tytuł: 

ogolnie warlock roxuje w solowaniu trudnych questow... zrobilem nim 32 lvl (KR beta) powalczylem na tym lvl sporo PvP w contested terrotories i jestem b. zadowolony z tej postaci

inna strona medalu ze jak widze walke w party i w solo niektorych warlockow (z przykroscia stwierdzam ze wiekszosc napotkanych) to mnie strzela....

1) soluja puszczajac peta i nukuja shadowboltem i sharing painem... out of mana po kazdej walce zamiast stosowac kombinacje: immolation->agony->Corruption->life tap->life tap->drain life->drain life

wiekszosc mobow po takim czyms jest dead (oczywiscie pet tankuje) i praktycznie jestesmy pelni z mana i HP, pozniej jeszcze dochodzi dark pact...


czytam placz ze warlock nic nie moze zrbic jak mu rogue w plecy wejdzie - oczywiscie jak nie ma many nic nie zrobi....

2) w party to samo - nukuja i zabieraja agro warkom zamiast kontrolowac dmg i glownie skupiac sie na dotach/moderated dmg i crowd control jak sie cos wymyka z pod kontroli....

przez takich typow juz jest fama ze warlock jest nieprzydatny w party

:har:

Autor:  Aldatha [ 16 sty 2005, 22:27 ]
Tytuł: 

Warlock jest szczególnie dobry na moby elite , dobrze zwiękrza dmg output maga z curse of elements , to jest klasa zaprojektowana jako debuffer i z tej roli znakomicie się wywiązuje , jego heartstones moga uratowac tyłki teama gdzie walczy się z mobami z silence , ale według mnie healer z niego żaden , damage dealer też sredniawy na pewno nie dorównuje w tym pola magowi czy warriorowi , bez wypchanych bagów shardami jest właściwie na wpół bezbronny , shardy się nie stackują
nie zawsze będzie gdzie zdobyc nowe . Co do rouge to warlock ma dwie zabawki do wykrywania tychże - detect invisibility i felhunter ale wykrycie to jeszcze nie wygrana , trzeba byc przytomnym i umiejętnie operować fearem i seduce . Searing pain to spell do pvp , w pvm zwiękrza threat ,
voidwalker skutecznie trzyma aggro dopiero po 2-3 torment / suffering
ale tank jest taki sobie imo

jesli chce się poprawic reputacje warlocków to nie wystarczy płakac na boardach - jesteś w team ? , zrób dla kazdego healthstone , daj res na priesta , wspomagaj maga curse of elements , przywołaj teammate z drugiego konca Azeroth , pokaz w akcji eye of kilrog.. powinni zmienić
zdanie

Autor:  Kielas [ 17 sty 2005, 01:40 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
Co do rouge to warlock ma dwie zabawki do wykrywania tychże - detect invisibility i felhunter ale wykrycie to jeszcze nie wygrana , trzeba byc przytomnym i umiejętnie operować fearem i seduce .


Przeciez detect inv nie dziala na stealth... :(
Jedyna obrona to praktycznie bardzo duzo hp + seduce i fear

Autor:  Razorback6(3) [ 17 sty 2005, 10:57 ]
Tytuł: 

Detect invisibility to pozostałość po invisibility maga ;) Nie działa na stealth.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team