MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Solowanie w WoW https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10795 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Dygi [ 26 sty 2005, 00:05 ] |
Tytuł: | Solowanie w WoW |
Mam natępujące pytaniado ludzi którzy grali juz w WoW bądz w beta będz na US serwerach: 1. Czy WoW jest możliwe przyjemne granie samemu bądź w parze z kumplem czy też trzeba szukac większych grup? 2. Czy są podobnie jak w EQ2 grupy mobów które zawsze atakują razem czy też można je "wyciągać" i zabijać po jednym? Z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam |
Autor: | Xanth [ 26 sty 2005, 00:11 ] |
Tytuł: | Re: Solowanie w WoW |
Dygi napisał(a): 1. Czy WoW jest możliwe przyjemne granie samemu bądź w parze z kumplem czy też trzeba szukac większych grup?
2. Czy są podobnie jak w EQ2 grupy mobów które zawsze atakują razem czy też można je "wyciągać" i zabijać po jednym? Poza instancjami spokojnie mozesz sobie solowac az do ostatniego lvlu, jedynie z niektorymi questami solo mozesz miec (i bedziesz mial) problem. W instancjach na podobnym tobie lvlu solowanie jest praktycznie niemozliwe (moby elite, zazwyczaj w grupach od 3 sztuk wzwyz w jednej kupie). A co do pullowania, owszem, mozna wyciagac pojedynczo, pod warunkiem, ze mob stojacy obok tego, ktorego zaatakujesz, nie zauwazy ataku. Jesli moby stoja blisko siebie, to oczywiscie atak zostanie zauwazony. Ale nie istnieje w WoW cos takiego, jak zlinkowanie mobow takie jak w EQ2. X. |
Autor: | Mark24 [ 26 sty 2005, 01:11 ] |
Tytuł: | |
Są normalne zasady agro a nie jakieś z kosmosu. Jak mob odejdzie za daleko od stada to spokojnie go solo dorwiesz i zabijesz. Z tym, ze trzeba uważać, mobki mają dziwny repertuar zachowań: 1. np. raptory drą się o pomoc jak mają mało HP jak nie odciągnałeś raptora daleko od stada to stado rusza z odsieczą 2. humani i jakieś sk...iałe gnomy uciekają z kolei do kolegów i wracają z 1-2 pomocnikami (trzeba je szybko killnąć lub zeslownować) itd. Więc często jest tak że zaczynasz walke z jednym, po chwili walczysz z dwoma, potem z 3 i zaczynasz nawiewać Ale spokojnie da się solować questy - każdą klasą nawet priestem (który jest bardzo mocny w WoWie). |
Autor: | BaSiC [ 26 sty 2005, 01:59 ] |
Tytuł: | |
Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje: - oczywiscie "ala hunterzy z petami" - w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego. |
Autor: | BiGi [ 26 sty 2005, 15:24 ] |
Tytuł: | |
Z tym uciekaniem warlockiem nie mialem zadnego problemu.... ale jak mi rogue finish nie wchodzil, i mi mobek spier*** w stado, mialem na sobie po chwili 5 to zbijalo mi to mocno |
Autor: | Kabraxis [ 27 sty 2005, 13:18 ] |
Tytuł: | |
BaSiC napisał(a): Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje:
- oczywiscie "ala hunterzy z petami" - w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego. Tak jest wtedy gdy jest "Nazwa moba" i "Nazwa moba minion" czyli pan i sluga. Wtedy sa zlinkowane. Przyklad - Stonetalon Peak, Son of Cenarius (centaur) i Son of Cenarius Minion (drzewko). |
Autor: | BaSiC [ 27 sty 2005, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Zgadza sie, ale w tym wyjatkowym przypadku moby te potrafia byc oddalone od siebie bardzo mocno, a i tak atakuja oba naraz. Inaczej jest w przypadku centaurow, gdzie oba moby chodza razem. |
Autor: | R-snoOz [ 27 sty 2005, 14:03 ] |
Tytuł: | |
BaSiC napisał(a): Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje:
- oczywiscie "ala hunterzy z petami" - w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego. Te panterki (chodzi ci chyba o te w poludniowej czesci przy wyjsciu z Darkshore) sa rowniez powiazane na zasadzie ktora Mark opisal wyzej, czyli jedna jest minion'em drugiej i chodza sobie dowolnie. |
Autor: | Nestor [ 27 sty 2005, 15:39 ] |
Tytuł: | |
Nightstalker matriarch i jej kociak, trudno nie wydedukowac tego I to jeszcze parami chodza. No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D |
Autor: | Xanth [ 27 sty 2005, 15:55 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D
Ee? Akurat Murloki sie slicznie pulluje po jednym z grupy. X. |
Autor: | Nestor [ 27 sty 2005, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Nestor napisał(a): No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D Ee? Akurat Murloki sie slicznie pulluje po jednym z grupy. X. Mam troche inne doswiadczenia O ile sa o siebie oddalone to ok, ale jak sa w miare blisko to biegna cala chmara. Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore |
Autor: | Xanth [ 27 sty 2005, 16:20 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore
Robilem to jeszcze w becie, bez wiekszych trudnosci. Pozatym masowo bawilem sie (i niekiedy nadal sie bawie, w dustwallow) w killowanie murlokow w celu pozyskania "murloc scale". Mile i latwe do ubijania mobki, szczegolnie do wyciagania po jednym z grupy X. |
Autor: | Aldatha [ 27 sty 2005, 16:32 ] |
Tytuł: | |
Warlock quest na Felhuntera wymaga odebrania murlockom ksiegi Cabala , na Hillsbrad Foothills , linia brzegowa jest wypelniona malymi obozami gesto upakowanych murlockow i pull pojedynczych jednostek jest ciezki do zrobienia , w dodatku ryby lubia patrolowac droge miedzy obozami , ja to zrobilem sposobem , shield z voidwalkera , sprint po ksiazeczke i ruun! |
Autor: | BaSiC [ 27 sty 2005, 16:54 ] |
Tytuł: | |
Ja murlocki uwazam za jedne z nagorszych mobow do bicia - sa najbardziej problemowe i ciezko u nich z aggro. Latwo zostac zaatakowanym przez grupke 5 murlockow. Podobne zdanie wyczytalem w ostatnio sciagnetym poradniku ogolnym do gry. Tuz obok byl screeen zamrozonego humana otoczonego przez ~10 murlockow. |
Autor: | Nestor [ 27 sty 2005, 16:56 ] |
Tytuł: | |
Xanth napisał(a): Nestor napisał(a): Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore Robilem to jeszcze w becie, bez wiekszych trudnosci. Pozatym masowo bawilem sie (i niekiedy nadal sie bawie, w dustwallow) w killowanie murlokow w celu pozyskania "murloc scale". Mile i latwe do ubijania mobki, szczegolnie do wyciagania po jednym z grupy X. To ja sie chyba zaczne do ciebie modlic. Ja jak druidem rzucalem wrath na jedynego murlocka ktorego widzialem kolo skrzyni z odleglosci 30 yardow, to aggrowalo mnie 5 ktore przelatywaly przez sciany, dopadaly mnie w ok 2s i gryzly, nawet 20lv postacia padlem tam ;] 95% osob robi ten quest spawnujac sie kolo skrzyni, zbierajac item, umierajac, i spawnujac poza statkiem.. |
Autor: | Xanth [ 27 sty 2005, 17:01 ] |
Tytuł: | |
Wez, nie przesadzaj. Chyba, ze dr00d powoduje az tak duze aggro, mi spokojnie (hunterem) z luku udaje sie wyciagac po jednym. Oczywiscie nie ze zwartej grupy, ale jak grupa rozproszona, to bezbolesnie. X. |
Autor: | Goatus [ 27 sty 2005, 17:18 ] |
Tytuł: | |
Murlocki są rzeczywiście upierdliwe, i mają tendencje do uciekania idealnie w stronę kumpli jak mają kłopoty. Do tego są uhm... hiperaktywne. Tzn. poruszają się całkiem sporo i szybko i siedzą w wodzie gdzie są prawie niewidoczne z lądu. To wszystko sprawia, że naprawdę łatwo zagrować całą kupe murlocków jak się jest nie uważnym. Jednak jak ktoś naprawdę się stara to można je spokojnie jeden (góra dwa) po jednym wyciągać. A tak na marginesie to IMHO właśnie to że tak często gankują cię w grupie czyni je jednymi z bardziej zabawnych |
Autor: | Aldatha [ 27 sty 2005, 17:38 ] |
Tytuł: | |
dla mnie zabawne jest dżwięk ich warcry |
Autor: | Xanth [ 27 sty 2005, 22:04 ] |
Tytuł: | |
Goatus napisał(a): Murlocki są rzeczywiście upierdliwe, i mają tendencje do uciekania idealnie w stronę kumpli jak mają kłopoty.
Pet z wysokim Growl trzyma je jak na kleju X. |
Autor: | BiGi [ 27 sty 2005, 22:08 ] |
Tytuł: | |
Nienawidze tych debilnych pokurczy za wyraz twarzy i dzwieki krztuszacego sie prosiaka zapomnialem o sprincie niektorych osobnikow 200 km/h |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |