MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Solowanie w WoW
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10795
Strona 1 z 2

Autor:  Dygi [ 26 sty 2005, 00:05 ]
Tytuł:  Solowanie w WoW

Mam natępujące pytaniado ludzi którzy grali juz w WoW bądz w beta będz na US serwerach:
1. Czy WoW jest możliwe przyjemne granie samemu bądź w parze z kumplem czy też trzeba szukac większych grup?
2. Czy są podobnie jak w EQ2 grupy mobów które zawsze atakują razem czy też można je "wyciągać" i zabijać po jednym?

Z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam

Autor:  Xanth [ 26 sty 2005, 00:11 ]
Tytuł:  Re: Solowanie w WoW

Dygi napisał(a):
1. Czy WoW jest możliwe przyjemne granie samemu bądź w parze z kumplem czy też trzeba szukac większych grup?
2. Czy są podobnie jak w EQ2 grupy mobów które zawsze atakują razem czy też można je "wyciągać" i zabijać po jednym?

Poza instancjami spokojnie mozesz sobie solowac az do ostatniego lvlu, jedynie z niektorymi questami solo mozesz miec (i bedziesz mial) problem. W instancjach na podobnym tobie lvlu solowanie jest praktycznie niemozliwe (moby elite, zazwyczaj w grupach od 3 sztuk wzwyz w jednej kupie).

A co do pullowania, owszem, mozna wyciagac pojedynczo, pod warunkiem, ze mob stojacy obok tego, ktorego zaatakujesz, nie zauwazy ataku. Jesli moby stoja blisko siebie, to oczywiscie atak zostanie zauwazony. Ale nie istnieje w WoW cos takiego, jak zlinkowanie mobow takie jak w EQ2.

X.

Autor:  Mark24 [ 26 sty 2005, 01:11 ]
Tytuł: 

Są normalne zasady agro a nie jakieś z kosmosu. Jak mob odejdzie za daleko od stada to spokojnie go solo dorwiesz i zabijesz.

Z tym, ze trzeba uważać, mobki mają dziwny repertuar zachowań:
1. np. raptory drą się o pomoc jak mają mało HP jak nie odciągnałeś raptora daleko od stada to stado rusza z odsieczą
2. humani i jakieś sk...iałe gnomy uciekają z kolei do kolegów i wracają z 1-2 pomocnikami (trzeba je szybko killnąć lub zeslownować)
itd.
Więc często jest tak że zaczynasz walke z jednym, po chwili walczysz z dwoma, potem z 3 i zaczynasz nawiewać ;) Ale spokojnie da się solować questy - każdą klasą nawet priestem (który jest bardzo mocny w WoWie).

Autor:  BaSiC [ 26 sty 2005, 01:59 ]
Tytuł: 

Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje:

- oczywiscie "ala hunterzy z petami"
- w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego.

Autor:  BiGi [ 26 sty 2005, 15:24 ]
Tytuł: 

Z tym uciekaniem warlockiem nie mialem zadnego problemu.... ale jak mi rogue finish nie wchodzil, i mi mobek spier*** w stado, mialem na sobie po chwili 5 to zbijalo mi to mocno ;)

Autor:  Kabraxis [ 27 sty 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

BaSiC napisał(a):
Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje:

- oczywiscie "ala hunterzy z petami"
- w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego.



Tak jest wtedy gdy jest "Nazwa moba" i "Nazwa moba minion" czyli pan i sluga. Wtedy sa zlinkowane.

Przyklad - Stonetalon Peak, Son of Cenarius (centaur) i Son of Cenarius Minion (drzewko).

Autor:  BaSiC [ 27 sty 2005, 14:00 ]
Tytuł: 

Zgadza sie, ale w tym wyjatkowym przypadku moby te potrafia byc oddalone od siebie bardzo mocno, a i tak atakuja oba naraz. Inaczej jest w przypadku centaurow, gdzie oba moby chodza razem.

Autor:  R-snoOz [ 27 sty 2005, 14:03 ]
Tytuł: 

BaSiC napisał(a):
Sa moby zlinkowane ze soba, ja spotkalem narazie 2 takie rodzaje:

- oczywiscie "ala hunterzy z petami"
- w Darkshore spotkalem sie z panterkami, ktore potrafia byc oddalone od siebie mocno, ale atakujac jednego zapewniasz sobei agro drugiego.


Te panterki (chodzi ci chyba o te w poludniowej czesci przy wyjsciu z Darkshore) sa rowniez powiazane na zasadzie ktora Mark opisal wyzej, czyli jedna jest minion'em drugiej i chodza sobie dowolnie.

Autor:  Nestor [ 27 sty 2005, 15:39 ]
Tytuł: 

Nightstalker matriarch i jej kociak, trudno nie wydedukowac tego :P I to jeszcze parami chodza.

No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D

Autor:  Xanth [ 27 sty 2005, 15:55 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D

Ee? Akurat Murloki sie slicznie pulluje po jednym z grupy.

X.

Autor:  Nestor [ 27 sty 2005, 16:00 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Nestor napisał(a):
No i murloki.. aggruja sie w promieniu kilku kilometrow ;D

Ee? Akurat Murloki sie slicznie pulluje po jednym z grupy.

X.


Mam troche inne doswiadczenia :)
O ile sa o siebie oddalone to ok, ale jak sa w miare blisko to biegna cala chmara. Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore :)

Autor:  Xanth [ 27 sty 2005, 16:20 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore :)

Robilem to jeszcze w becie, bez wiekszych trudnosci. Pozatym masowo bawilem sie (i niekiedy nadal sie bawie, w dustwallow) w killowanie murlokow w celu pozyskania "murloc scale". Mile i latwe do ubijania mobki, szczegolnie do wyciagania po jednym z grupy ;)

X.

Autor:  Aldatha [ 27 sty 2005, 16:32 ]
Tytuł: 

Warlock quest na Felhuntera wymaga odebrania murlockom ksiegi Cabala
, na Hillsbrad Foothills , linia brzegowa jest wypelniona malymi obozami gesto upakowanych murlockow i pull pojedynczych jednostek jest ciezki do zrobienia , w dodatku ryby lubia patrolowac droge miedzy obozami ,
ja to zrobilem sposobem , shield z voidwalkera , sprint po ksiazeczke i ruun! :]

Autor:  BaSiC [ 27 sty 2005, 16:54 ]
Tytuł: 

Ja murlocki uwazam za jedne z nagorszych mobow do bicia - sa najbardziej problemowe i ciezko u nich z aggro. Latwo zostac zaatakowanym przez grupke 5 murlockow.

Podobne zdanie wyczytalem w ostatnio sciagnetym poradniku ogolnym do gry. Tuz obok byl screeen zamrozonego humana otoczonego przez ~10 murlockow.

Autor:  Nestor [ 27 sty 2005, 16:56 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Nestor napisał(a):
Polecam quest 'deep ocean, vast sea' w darkshore :)

Robilem to jeszcze w becie, bez wiekszych trudnosci. Pozatym masowo bawilem sie (i niekiedy nadal sie bawie, w dustwallow) w killowanie murlokow w celu pozyskania "murloc scale". Mile i latwe do ubijania mobki, szczegolnie do wyciagania po jednym z grupy ;)

X.


To ja sie chyba zaczne do ciebie modlic.

Ja jak druidem rzucalem wrath na jedynego murlocka ktorego widzialem kolo skrzyni z odleglosci 30 yardow, to aggrowalo mnie 5 ktore przelatywaly przez sciany, dopadaly mnie w ok 2s i gryzly, nawet 20lv postacia padlem tam ;]
95% osob robi ten quest spawnujac sie kolo skrzyni, zbierajac item, umierajac, i spawnujac poza statkiem..

Autor:  Xanth [ 27 sty 2005, 17:01 ]
Tytuł: 

Wez, nie przesadzaj. Chyba, ze dr00d powoduje az tak duze aggro, mi spokojnie (hunterem) z luku udaje sie wyciagac po jednym. Oczywiscie nie ze zwartej grupy, ale jak grupa rozproszona, to bezbolesnie.

X.

Autor:  Goatus [ 27 sty 2005, 17:18 ]
Tytuł: 

Murlocki są rzeczywiście upierdliwe, i mają tendencje do uciekania idealnie w stronę kumpli jak mają kłopoty. Do tego są uhm... hiperaktywne. Tzn. poruszają się całkiem sporo i szybko i siedzą w wodzie gdzie są prawie niewidoczne z lądu. To wszystko sprawia, że naprawdę łatwo zagrować całą kupe murlocków jak się jest nie uważnym.

Jednak jak ktoś naprawdę się stara to można je spokojnie jeden (góra dwa) po jednym wyciągać.

A tak na marginesie to IMHO właśnie to że tak często gankują cię w grupie czyni je jednymi z bardziej zabawnych :]

Autor:  Aldatha [ 27 sty 2005, 17:38 ]
Tytuł: 

dla mnie zabawne jest dżwięk ich warcry

Autor:  Xanth [ 27 sty 2005, 22:04 ]
Tytuł: 

Goatus napisał(a):
Murlocki są rzeczywiście upierdliwe, i mają tendencje do uciekania idealnie w stronę kumpli jak mają kłopoty.

Pet z wysokim Growl trzyma je jak na kleju ;)

X.

Autor:  BiGi [ 27 sty 2005, 22:08 ]
Tytuł: 

Nienawidze tych debilnych pokurczy za wyraz twarzy i dzwieki krztuszacego sie prosiaka :evil:

zapomnialem o sprincie niektorych osobnikow 200 km/h

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team