MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jaka postac do PvP ?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11101
Strona 1 z 3

Autor:  Smolik [ 9 lut 2005, 12:44 ]
Tytuł:  Jaka postac do PvP ?

Chcialbym sie dowiedziec jaka postac zaczac "robic" jaka postacia grac... pytanie to kieruje do bardziej dosw. graczy - a pytam bo nie gralem niestety w bete


Jaka postac brac? klase/rase ?
-Chce grac jakas postacia magiczna , ale nie bardzo rozrozniam szamana , warlocka i maga... pomimo przeczytania ton lektury.
Ktora nadaje sie najbardziej do pvp a co potem robic zeby ja wychowac na "morderce" ?

do graczy uo : zawsze gralem magiem 7x100 , 5xstandart heal/anat lub parry/alch

Autor:  spidi [ 9 lut 2005, 13:02 ]
Tytuł: 

najlepsza rasa to bez watpienia ud. Jesli nie przepadasz za horde to mozesz wziasc okropnego gnoma ( jesli chcesz grac magiem ).
A co do klasy to raczej wiekszosc jest wyrownana, no poza palem, szamem, ale skoro lubisz magow to best na pvp bedzie ud mage frost/arcane build

Autor:  Logan [ 9 lut 2005, 13:08 ]
Tytuł: 

W przypadku maga i większości casterów najważniejszym atrybutem jest intelect, w związku z czym najlepszy na maga jest imo gnom. WoWvault.ign ma niezłe zestawienie ras/klas/współczynników, ale strona jest w trakcie przebudowy :(

Co do klasy to mag/warlock/priest to postacie typowo "magiczne", shaman to raczej hybryda. W największym uproszczeniu mag posiada głównie czary ofensywne nastawone na damage. Ofensywa warlocka jest raczej pośrednia - sprowadza się do dot-ów, strachu (fear), debuffów, poza tym jego damage jest niejako podzielony między samego warlocka i jego peta. Priest ma ofensywę podobną do warlocka (dot, fear), nie ma [peta, ale może leczyć. To w maksymalnym uproszczeniu. Odpowiedź na pytanie która klasa jest najlepsza w pvp nie istnieje :)

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

o.O rozbanowany ;]

mysle ze rasa nie ma wielkiego wplywu na nasze szanse [moze te ten WotF pomaga] ale meczyloby mnie granie postacia, ktora mie nie odpowiada poza skillami, bo jest mocna....

co do klas castujacych... no jesli chodzi ci o takiego typowego, to mag mag i jeszcze raz mag... 100% caster DD...

Autor:  spidi [ 9 lut 2005, 13:12 ]
Tytuł: 

roznica inta jest niewielka bo chyba nie przekracza 5, ale za to ud ma immune na fear przez 20sec i w przypadku pvp mage vs priest , mage vs warlock napewno bardziej przyda ci sie to 2.

Poza tym jesli chodzi o pvp to u mage nie liczy sie sam int, nie wiem czy nawet sta nie jest wazniejsze, bo co to za battle mage co ma 1200 hp ?
( nie mowie oczywiscie zeby isc samo sta tylko sta+int / int+sta )

Autor:  Logan [ 9 lut 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

Co do "traitów" rasowych gnoma to przydatne są expansive mind (+5% intelect) i escape artist (uwalnia z roota).

Autor:  Libero [ 9 lut 2005, 13:19 ]
Tytuł: 

Cziterski undead jest najlepszy imo. Reszta ras jest na rownym poziomie. Jeśli lubisz ładować we wroga fireballe i inne balle to wez maga. Jeśli lubisz rzucać klątwy i DOTy (damage over time) oraz chcesz miec demona pomocnika to wez warlocka. Szaman to taki caster/melee, wbija w ziemie swoje totemy, leczy.

Ja gram warlockiem

Autor:  DarkLady [ 9 lut 2005, 13:32 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
mysle ze rasa nie ma wielkiego wplywu na nasze szanse [moze te ten WotF pomaga] ale meczyloby mnie granie postacia, ktora mie nie odpowiada poza skillami, bo jest mocna....



Dokladnie... ja przy wyborze klasy/rasy kieruje sie swoimi upodobaniami... co z tego ze wybralabym jakas klase/rase ktora w mniemaniu innych jest naj...
wg mnie kazda klasa/rasa gdy sie umiejetnie nia prowadzi... zna slabosci oraz mocne strony moze byc naprawde mocna... zaznaczam jednak ze naprawde trzeba wiedziec jakie ma sie atuty i je odpowiednio wykorzystac...
Bez sensu jest takze granie postacia ktora narzuca ci inni... jesli nie ma sie "serca" do czegos to nawet dobra postacia mozna grac ponizej jej mozliwosci...

Autor:  SwenG [ 9 lut 2005, 13:33 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Szaman to taki caster/melee, wbija w ziemie swoje totemy, leczy.

nie tylko totemy wbija w ziemię ;)
po coś ma te młotki przy pasie ;)

Autor:  Kabraxis [ 9 lut 2005, 13:36 ]
Tytuł: 

Moze to nie ma znaczenia w PvP, ale moze ci sie przydac w wybieraniu klasy. Kazdy z casterow ma fajne "ulatwiacze/uprzyjemniacze" gry:

MAG:
- portale/teleporty do miast
- tworzenia wody/zarcia
- tworzenie kamieni na mane

WARLOCK:

- samowskrzeszanie/wskrzeszanie party za pomoca kamykow
- tworzenie kamykow przywracajacych life
- oddychanie pod woda
- przyzywanie innych playerow z drugiego konca swiata
- enchantowanie broni ogniem
- robienie kamykow na absorby czarow

SHAMAN:

- oddychanie pod woda
- chodzenie po wodzie
- samowskrzeszanie
- travel form (szybsze bieganie)
- teleport do "domowej" lokacji


nie sa to skille do PvP ale ulatwiaja/uprzyjemniaja rozgrywke i moga bardzo pomoc.

Autor:  zderzaq [ 9 lut 2005, 13:54 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
nie tylko totemy wbija w ziemię ;)
po coś ma te młotki przy pasie ;)


No i staff/mace/axe w garści :D

Autor:  Mac [ 9 lut 2005, 14:35 ]
Tytuł: 

Shadow priest jest zdecydowanie najbardziej wszechstronny z pure casting klas. Bardzo trudny to rozwalenia w 1v1, latwo znalezc grupe np. do instance, jedyna wada to taka ze w wiekszosci walk jestes glownym celem dla przeciwnika :) Idealnie podchodzi pod typowego uo maga.

Autor:  Lapiduch [ 9 lut 2005, 15:14 ]
Tytuł: 

Hm....."..jaka klasa do PvP..?.." Panowie ,zdaje sie ,ze o czyms cholernie waznym zapomnieli ? he he. Coby wybrac rase/klase do PvP .to musi byc PvP a nie takie tam nie wiadomo co? ...jak to sie mowi " ...ni kij ni wydra.." albo .."..pierdzielenie mlotka za pomoca kotka.." takie tam dywagacje he he. PvP,NA RAZIE to czysta teoria.Zrobilem 60 lvl rogue i nie ma na kim sprawdzic he he.Pare razy gankowalem...nudne jak ...nie warto bylo
Pozdrawiam

Autor:  Mark24 [ 9 lut 2005, 15:21 ]
Tytuł: 

tzn jak wprowadzą lootowanie zwłok, Battlegroundsy, fame, licznik honor killsów to same zasady walki się jakoś zmienią? Wpłynie to na inny rozkład talentów? Walka 1v1 będzie wyglądała inaczej?

PvP już jest imho nawet dobrze zrobione, może czasami jest brak balancu ale tego nie da sie szybko zrobić. A brak całej otoczki związanej z PvP, brak celu PvP =/= brak PvP.

Ale pisanie, że nie ma PvP bo nie dostajemy za to "punktów" jest sprzeczne z rzeczywistością.

Autor:  gelerth [ 9 lut 2005, 17:20 ]
Tytuł: 

DarkLady napisał(a):
] jesli nie ma sie "serca" do czegos to nawet dobra postacia mozna grac ponizej jej mozliwosci...


ot co. dlatego wlasnie gnijacy ud warlock to je ono pane havranek

Autor:  Smolik [ 9 lut 2005, 21:07 ]
Tytuł: 

a ktos mi powie co lepiej ?

fire/arcane czy frost/arcane ?

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2005, 21:08 ]
Tytuł: 

frost/arcane

Autor:  Smolik [ 9 lut 2005, 21:11 ]
Tytuł: 

why :< ?

Autor:  tomugeen [ 9 lut 2005, 21:25 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie, ze mag i tak ma pokazny DPS, a dzieki frost talentom ma wieksze mozliwosci obrony [jesli zginiemy, to dmg nie zadamy;]

Mozna miec tez podejscie, ze fire wymiata i dazyc do wymaxowania DPS + pyroblast po sheepie...

Edit: polknalem kilka wyrazow zmniejacych tresc wypowiedzi

Autor:  spidi [ 9 lut 2005, 21:26 ]
Tytuł: 

frost/arcane to typowy build na pvp, masz wieksze szanse z mele, nie wiem jak jest z casterami, ale prawda taka ze wszystko zalezy od umiejetnosci, bo nawet jak bedziesz frost/arcane to doswiadczony mele dojdzie do ciebie bez wiekszych problemow

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team