MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
build woja, prosze poradzcie czy jest ok https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11450 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Deshroom [ 23 lut 2005, 11:11 ] |
Tytuł: | build woja, prosze poradzcie czy jest ok |
co byście zmienili i dlaczego ? gram mieczem i tarczą. w teamie jako tank. solo dwa miecze lub maca dwuręczna Arms Talents (26 points) Improved Heroic Strike - 3/3 points Reduces the cost of your Heroic Strike ability by 3 rage points. Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Improved Charge - 2/2 points Increases the rage generated by your Charge ability by 6. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Fury Talents (5 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Protection Talents (20 points) Shield Specialization - 5/5 points Increases your chance to block attacks with a shield by 5%. Iron Will - 5/5 points Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%. Improved Revenge - 3/3 points Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds. Improved Shield Block - 3/3 points Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds. Improved Taunt - 2/2 points Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds. Improved Sunder Armor - 2/3 points Increases the armor reduction of your Sunder Armor by 20%. dzieki za pomoc |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 11:23 ] |
Tytuł: | |
kiepski, zresztą wszystkie jakie widziałem są kiepskie, mój też jest kiepski, w sumie build nie ma znaczenia i tak na 60lvl będziesz bity przez każdą klasę i to przy użyciu 1-2 skilli (z tymi masz szanse w sumie bo mogą się pomylić) ewentualnie 1 skilla, nago i bez broni (priest, mag np.) |
Autor: | tomugeen [ 23 lut 2005, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Oj mark... widze, ze ostro upadla wiara w warriora ;/ Ale to fakt... priestem w duelach dokanczam ostatnie 25-30% hp warriorow z laski dla zabawy Co, poza miss rate, jest najwieksza bolaczka wrriora? |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 13:34 ] |
Tytuł: | |
miss rate chyba poprawili, chociaż nie wiem bo ostatnio jak farmuję to głównie mobki 55+ a jestem na 60lvl więc miss mam rzadko. kupa bezuzytecznych skilli typu heroic strike, thunder clap czy slam których nikt nie używa. Kupa skilli stricte do PvE: czyli taunt, bloodrage, cleave, whirlwind. Jedyny sens to zrobienie critical warriora do PvP, i defence warriora do PvE czyli resetowanie talentów 2 x dziennie :/ Zjebany system rage - każda klasa startuje z full action punktami czy z full maną, warrior startuje goły niczego nie może użyć. Zjebany system speciali warriora - widział ktoś kiedyś by heal/shield paladyna missnął? widział ktoś kiedyś by owieczka missneła? widział ktoś kiedyś mind control missnął? ja nie widziałem za to widziałem jak moje specjale od których zależy cały pojedynek kończą się pokazowym miss, dodgem, parry przeciwnika (i rage poszło, + cooldown 2min i mogę w tym momencie zrobić alt+f4 bo nie ma żadnego sensu dalej walczyć). Widział ktoś kiedyś by LoH paladyna został zablokowany? ja nie, za to moje retaliaton (jedyny fajny skill do PvP) bardzo łatwo zablokować (stun) lub po prostu zacząć uciekać przez 15s. Nie mam mozliwości używania bandaży w walce (od miesiąca zaden pal z którym walczyłem nie użył immune shielda), nie mogę zestunować przeciwnika by użyc tych bandaży (bo stun 3s to za mało, głupi pal ma kilka razy więcej możliwości na zestunowanie, shieldy, healing itd.) nie mam mozliwości podejścia do casterów (intercept ma cooldown 30s, stun 2s, po którym mag robi blink a ja go w tym czasie raz trzasne, następny intercept 30s, a mag może blinkać znacznie częściej). itd. itp. |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 13:57 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): widział ktoś kiedyś by owieczka missneła? widział ktoś kiedyś mind control missnął?
Och, resist sheepa, feara i innych crowd control czesto sie zdarza, niekiedy za czesto X. PS. Co nie zmienia faktu, ze warriorowi ciezko jest w pvp doprowadzic do zwarcia z casterami, nie ma niczego do dluzszego immobile (chyba ze w inzyniera sie bawi i uzywa net-o-matica, co polecam warriorom [i nie tylko im]). |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 14:05 ] |
Tytuł: | |
60mag vs 60 warrior? nigdy 60 priest vs 60 warrior? nigdy warrior ma resisty na poziomie 0-20 co daje szansę jakieś 0.1-0.5% na resist. |
Autor: | Xanth [ 23 lut 2005, 14:07 ] |
Tytuł: | |
Wywal ten blacksmithing i przejdz na inzynierie. Zbroje i bron zawsze mozesz kupic, a zabawek engineera bez skilla nie uzyjesz. A w PvP sa czesto bardzo przydatne Poogladaj sobie, szczegolnie te powyzej 200 skilla: http://www.thotbott.com/?t=Engineering X. |
Autor: | Mark24 [ 23 lut 2005, 15:08 ] |
Tytuł: | |
nie chce mi się, do tego balansowanie klasy przy pomocy profesji traderskiej jest bez sensu, bo inne klasy tez mogą się przerzucić na inżyniera i zacząć uzywać identycznych zabawek. Więc to takie połowiczne rozwiązanie. |
Autor: | Mark24 [ 1 mar 2005, 15:38 ] |
Tytuł: | |
bardzo dobry filmik o warriorze, jeden z lepszych jakie widziałem: http://www.uwn.granerohosting.com/ddlxt ... cb1eb76d90 niestety bittorrencie, jak ktoś użyczy serwera to mogę jutro uploadnąć bo filmik jest wart tego. Warrior walczy (skutecznie bo wygrywa) z warlockiem, rogue, hunterem, rogue, paladynem (naprawdę extra walka) itd. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |