MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

formalnosci zwiazane z przekazaniem konta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11758
Strona 1 z 3

Autor:  dadi [ 7 mar 2005, 11:08 ]
Tytuł:  formalnosci zwiazane z przekazaniem konta

Mam pytanko co do sprzedazy konta. Oplacony mam abonament do lipca i chce teraz sprzedac konto.
Czy powinienem uzyc opcji Cancel recurring subscription plan ?
Czy jesli tego uzyje to do lipca konto bedzie aktywne czy tez zostaje od razu zawieszone?
Aha i co zrobic zeby osoba ktorej sprzedaje knoto nie miala dostepu do karty kredytowej , ktora placilem?

Autor:  Muminus [ 7 mar 2005, 11:26 ]
Tytuł: 

Cancel recurring subscription oznacza, ze jak skonczy sie aktualny okres abonamentu to system nie bedzie autoamtycznie przedluzal i sciagal kasy z twkojej karty kredytowej. Jest to ze wszech miar wskazane przy sprzedazy konta.

Konto jest aktywne do czasu az masz oplacony abonament - czyli bedzie do lipca, jak pisales.

Co do dostepu do karty kredytowej, to nie wiem jak w WoW, ale w wiekoszosci gier jak wejdziesz w "account data" to widac tylko ostanie 4 cyfry numeru karty kredytowej, wiec nie powinienes sie martwic. (aczkolwiek zalecam to sprawdzic)

Muminus

Autor:  dadi [ 7 mar 2005, 11:38 ]
Tytuł: 

Muminus napisał(a):
Co do dostepu do karty kredytowej, to nie wiem jak w WoW, ale w wiekoszosci gier jak wejdziesz w "account data" to widac tylko ostanie 4 cyfry numeru karty kredytowej, wiec nie powinienes sie martwic. (aczkolwiek zalecam to sprawdzic)

Muminus


Dzieki

Autor:  solki1985 [ 7 mar 2005, 18:56 ]
Tytuł: 

Dadi niemartw się w Account Management widać tylko pierwsze 4 czyfry i ostatnie 4 cyfry z numeru karty kredytowej,więc się niemasz o co martwić i daj na cancel reccuring subscription plan.A czemu rezygnujesz z tak zarąbistej gry,ja mam 35 lvl i dalej będe nawalał w WoW'a na Burning Legion.Przynajmnie jeszcze do 11 maja.

Autor:  dadi [ 8 mar 2005, 09:39 ]
Tytuł: 

zszedlem z americas army i gra mi sie bardzo spodobala. po 2 miesiach liniowosc wowa rozlozyla mnie na lopatki.

Autor:  Dwutlenek [ 8 mar 2005, 11:40 ]
Tytuł: 

dadi napisał(a):
zszedlem z americas army i gra mi sie bardzo spodobala. po 2 miesiach liniowosc wowa rozlozyla mnie na lopatki.


Sorry, liniowość w mmo?
może grać nie umiesz? bo ja wiem...

Autor:  Huragan [ 8 mar 2005, 11:51 ]
Tytuł: 

kazdy mmorpg jest liniowy :) tylko ciagle expujesz i expujesz :) moze on nie lubi wogole mmorpgow a WoWa kupil bo myslal ze to bedzie Counter Strike :)

Autor:  dadi [ 8 mar 2005, 13:53 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
dadi napisał(a):
zszedlem z americas army i gra mi sie bardzo spodobala. po 2 miesiach liniowosc wowa rozlozyla mnie na lopatki.


Sorry, liniowość w mmo?
może grać nie umiesz? bo ja wiem...


a co twierdzisz , ze nie jest liniowa?


rzeczywiscie wow to moj pierwszy mmorpg i sie troche zawiodlem. kazdy rouge wyglada tak samo, kazdy pal i warrior tez...

Autor:  Huragan [ 8 mar 2005, 13:57 ]
Tytuł: 

dadi napisał(a):
rzeczywiscie wow to moj pierwszy mmorpg i sie troche zawiodlem.


nie kazdy lubi gry mmorpg :) kazdy ma inny gust....ale nie pisz, ze jest liniowy, bo liniowa to jest kazda gra :) Wszystko zalezy od tego jak do gry podchodzisz i jak grasz. To ty grasz albo liniowo albo nie.
Coraz czesciej slysze od highlevelowcow ze juz im sie WoW nudzi... nudzi sie ciagle levelowanie... doszli w ciagu 3tyg do ponad 50lvl jedynie bijac moby, nie robiac prawie zadnych questow, wiec nie dziwne ze sie nudzi stanie w miejscu i walenie w te same moby 12 godzin na dobe :)
Mozna jednak grac inaczej, robic sobie questy, latac na raidy, bronic naszych miast, pomagac kolegom, zwiedzac nowe tereny.. :) Wtedy ci sie dlugo nie znudzi .

Kwestia podejscia. Dla mnie gra ma byc rozrywka a nie meczarnia i zarywaniem nocek :) Ostatnio rozbroil mnie tekst kumpla "juz padam na ryj ze zmeczenia ale jeszcze 2k do levelu 51" :))))))))))))) Ten koles sie meczy a nie bawi ta gra :) Wspolczuje takim.

Cytuj:
kazdy rouge wyglada tak samo, kazdy pal i warrior tez...


ops.. to moze ty w Tibie grales a nie w WoW ? bo ja szczerze powiedziawszy jeszcze nie spotkalem dwoch identcznie wygladajacych postaci w WoW :)

Autor:  Mark24 [ 8 mar 2005, 14:05 ]
Tytuł: 

dadi ale do czego ty porównujesz do AA? AA nie jest liniowe? Bez przesady... Bawiłem się w wojsko in real (jako materiał na pana porucznika) przez 3 lata i mi się znudziło. Gry FPS z powodu swojej liniowości najczęściej nudzą mi się po kilku godzinach (hity w stylu D3, HL2 itp), a cała reszta z AA na czele po kilku-kilkunastu minutach.
Do tego te gry praktycznie stoją w miejscu, martwota. Porównasz FPS-a z roku 1995 a tego z roku 2005 to różnią się tylko grafiką. Copy&Paste + więcej kolorów i więcej pixeli.

Autor:  Xanth [ 8 mar 2005, 14:08 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
bo ja szczerze powiedziawszy jeszcze nie spotkalem dwoch identcznie wygladajacych postaci w WoW :)

Za to pod wzgledem template jest cala masa klonow i blizniakow ;)

X.

Autor:  Mark24 [ 8 mar 2005, 14:13 ]
Tytuł: 

nie ma Xanth
Jeszcze nie spotkałem swojego clona. A pod wzgledem template (czyli rozłożeniu talentów) to w każdym mmorpg jest cała masa bliźniaków.
Podobnie w AO nie spotkałem swojego clona.
Za to FFXI to istna kloniarnia, a nikt nie narzeka. Tam znaleźć gościa o tej samej profesji który różni się jakimś itemkiem jest tak samo ciężko jak w innym mmorpg znaleźć swojego clona. A to wcale nie oznacza ze FFXi to kiepska gra :)

Autor:  Xanth [ 8 mar 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

Mark, patrzac na thready typu "czy takie talenty sa najlepsze?" albo "powiedzcie mi, jak najlepiej ustawic" smiem polemizowac ;)
W wiekszosci przypadkow ustawienia talentow to copy/paste z tych okreslonych jako najlepsze na roznych forach (m.in. i tym) ;)

X.

PS. Najmniej klonow to chyba w AO jest, gdzie masz pelny wplyw na wysokosc kazdego skilla :)

Autor:  Asmax [ 8 mar 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

Jak MMORPG moze byc liniowy? :o Chyba ktos tutaj nie rozumie tego slowa :roll:

Autor:  Mark24 [ 8 mar 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

no najmniej w AO to przyznam.
Ale np. co do Warriora to nie widzialem jeszcze dobrego ustawienia talentow - kazdy cos sam kombinuje, ja juz mam resety po 10g :/
Nie wiem jak z innymi klasami, ale chyba podobnie z tego co widze na chacie gildowym kazdy jakos modyfikuje swoje talenty by ustawienia byly naj_lepszejsze.
A co do sprzetu to kazdy nosi cos innego. Wbrew pozorom jest tego cała masa (sam mam 3 tarcze?!?!, 2 miecze 1h, 1 axe 1h, 2x axe 2h, 1 sword 2h i nie moge sie zdecydowac czego uzywac - a co lepsze z bronia zwiazane sa talenty...).
Do tego dochodzą enchanty....

Prawdopodobienstwo na spotkanie swojego 100% clona jest podobne do prawdopodobieństwa strzelenia 6 w totolotku ;)

Autor:  Xanth [ 8 mar 2005, 14:35 ]
Tytuł: 

Mark, ja nie pisze o sprzecie, tylko o golych statach/talentach. W AO, w UO nie ma szansy na spotkanie klona swojej postaci pod wzgledem statow i skilli, w WoW co ktorys z kolei jest taki sam jak ty :)

X.

Autor:  slimoon [ 8 mar 2005, 14:47 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
[...] a cała reszta z AA na czele po kilku-kilkunastu minutach.
[...]


jasne... jak ktos nie potrafil przejsc podstawowych treningow w AA to sie szybko znudzila ;)

Autor:  Asmax [ 8 mar 2005, 14:50 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
W AO, w UO nie ma szansy na spotkanie klona swojej postaci pod wzgledem statow i skilli, w WoW co ktorys z kolei jest taki sam jak ty :)

X.


W AO moze tak, ale w UO jezeli ktos chcial sie liczyc korzystal z wyprobowanych templatow. A teraz roznice sa praktycznie takie, ze ktos nie ma 120 skilla tylko 115 bo jeszcze nie ma tego powerscrolla.

Autor:  dadi [ 8 mar 2005, 14:52 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Jak MMORPG moze byc liniowy? :o Chyba ktos tutaj nie rozumie tego slowa :roll:


na idiotyczne pytanie nalezy sie idiotyczna odpowiedz. jednak nie bede sie znizal do twojego poziomu i podejde do tego powaznie i wytlumacze ci na czym polego liniowosc.
gra liniowa polega na tym, ze nie masz wplywu na to jakie questy bedziesz robil. w wowie to co robisz nie pociaga za soba zadnych konsekwencji i jedziesz z questami jeden po drugim (to , ze nie musisz robic wszystkich lub w rozniej kolejnosci nie swiadczy o braku liniowosci). w rozmowach nie mozesz decydowac tylko zawsze dajesz accept i to powoduje, ze gra jest liniowa.
jesli masz jeszcze jakies pytania nie koniecznie glupie to sluze pomoca.

jezeli jesze ktos ma zamiar napisac cos idiotycznego to prosze sie powstrzymac bo szkoda mi czasu na czytanie pierdol!

Autor:  Mark24 [ 8 mar 2005, 14:54 ]
Tytuł: 

Xanth nie jest. Głównie z powodu sprzętu. Zauważ że w WoWie bardzo cięzko znaleźć kogoś kto ma identyczny sprzęt jak ty. A WoW jest tak zrobiony, że sprzęt to jakieś 70% Twoich statystyk (przykład: nagi mam ~100sta, ubrany 330sta). Więc zróżnicowanie sprzętu (a jest duże) powoduje duże zróżnicowanie statystyk.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team