MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

critical dmg pytanko
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11844
Strona 1 z 1

Autor:  giwera [ 11 mar 2005, 10:02 ]
Tytuł:  critical dmg pytanko

przegladalem forum i nic nie moge znalezdz na ten temat.

moze ktos z was sie orientuje na jakiej zasadzie generowane sa krytyki? czy jakikolwiek skill ma wplyw na ilosc tych krytow? wiem, ze niektore klasy maja w talentach opcje zwiekrzenia szansy na krytyki ale nie o to mi chodzi. czy np u casterow duzy int lub spirit zwiekrzaja szanse na krytyki czy nie?
jak to mniejwiecej wyglada z poziomu rzutow kostka?:)

pozdrawiam

Autor:  Enowe [ 11 mar 2005, 10:07 ]
Tytuł: 

Int zwiększa szansę na krytyka, chociaż w tak niewielkim stopniu, że raczej niekierowałbym się tym przy wyborze w jakie statsy inwestować.

Autor:  giwera [ 11 mar 2005, 10:17 ]
Tytuł: 

wlasnie gdzies larzac po stronkach znalazlem to ze int wplywa na krytyki.
wie ktos moze w jakim stopniu? jakis wzor jest na to moze?

Autor:  Logain Darkthorn [ 11 mar 2005, 10:25 ]
Tytuł: 

Zanim zaczales przeszukiwac forum mogles najpierw zobaczyc opisy skilli w grze (jak najedziesz myszka na nazwe skilla to wyswietli ci sie do czego sluzy)

pozdrawiam

Autor:  meterrr [ 11 mar 2005, 10:34 ]
Tytuł: 

szansa na critical spell , +100 int = + 1% szansy na critical spell
to samo u tanków +100 ag = 1% szansy na critical hit

tylko u rougów inaczej oblicza sie obrażenia i criticale , z tego powodu że te postacie maja fpizdu agility (tak mi sie obiło o uszy)

pozatym każdy item noszony przez postać (każdy w oknie char) daje bonusy nie zależnie od tego czy jest używany (np 1 h sword dajacy % na critical hit, daje te % w momęcie kiedy strzelamy na łuku , no chyba że jest wyraźnie zaznaczone w itemie że % liczą sie tylko do meele atack )

ale tego już pewny nie jestem , też mi sie o uczy obiło :) Pozdrawiam

EDIT
a ja mam takie pytanie , w jaki sposób skill defense wpływa na armor , szansę uniknięcia ciosu itd ... jeśli ktoświe to byłbym wdzięczny , na samodzielne dojście do tego jeszcze trochę mi zajmie , trzeba by mieć ten skill na maxa , i najlepeij 60 lvl postaci zeby zacząć robić testy :)

Autor:  kluczyk [ 11 mar 2005, 10:52 ]
Tytuł: 

Na crity wplywaja tak:
- melee - agility - zaleznie od poziomu. Na lvl 40 o jeden %1 podnosi zdaje sie 14 punktów w agi.
- casterzy - intelect - niestety nie widać u casterów o ile się podnosi szansa na crit od razu po założeniu ubranka, więc trudno powiedzieć... Mi z doświadczeń (combat statsy z ubrankami i bez) wyszlo to samo co w melee.

Oczywiście zależy też od levelu moba, z którym walczymy... To co jest wyświetlane przy najechaniu na skill Attack dotyczy moba naszego levelu. Bijąc szare szansa na crit się mocno zwieksza.

Autor:  giwera [ 11 mar 2005, 11:11 ]
Tytuł: 

Logain pisalem ze znalazlem z tym item i glownie chodzilo mi o wzory/%

meterrr dzieki za dane, pewnie nie jednej osobie sie to przyda:)

Autor:  kluczyk [ 11 mar 2005, 11:19 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
a ja mam takie pytanie , w jaki sposób skill defense wpływa na armor , szansę uniknięcia ciosu itd ... jeśli ktoświe to byłbym wdzięczny , na samodzielne dojście do tego jeszcze trochę mi zajmie , trzeba by mieć ten skill na maxa , i najlepeij 60 lvl postaci zeby zacząć robić testy :)

Każde 5 punktów w skill defence podnosi Twój level względem levelu moba o 1.

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2005, 11:26 ]
Tytuł: 

czyli nadaje się to głównie do PvE - bo PvE bazuje na różnicy levelowej. Np. czerwonego mobka missujemy zawzięcie, podczas gdy szarego zawzięcie critikujemy.

PvP to różnice w statystykach. Mało przydatne.

Autor:  kluczyk [ 11 mar 2005, 11:29 ]
Tytuł: 

No właśnie tak jak napisał Mark. To samo dotyczy itemów z +X do różnych broni. Każde 5 w takim skillu podnosi level o 1 i mniej się wtedy missuje czerwone moby.

Autor:  lutus [ 11 mar 2005, 12:52 ]
Tytuł: 

rogue ma tyle crita, bo jego sila obrazen zalezy glownie nie od str a od agi, dodajac do tego ze mniej wiecej 25agi na 60lvlu dodaje 1% crit i rogue ma mniej wiecej 400+ agi na tym lvlu ( + talenty + %crit z itemow) to sie czesto zdarza na rogue crit rate w okolicach 30%. Sa jeszcze potiony elixir of moongosse ( 25agi +2%crit) ale glownie na pve na razie, bo kto bedzie zuzywal 15 potow takich na godzine przy pvp:P

Autor:  Beastie [ 11 mar 2005, 13:39 ]
Tytuł: 

Dla huntera +agi to tez podstawowy stat. Nie tylko mowi jak czesto wpadaja nam crity ale tez jaki mamy dps. (cos jak +str dla warriora).

Autor:  Vercin [ 11 mar 2005, 22:19 ]
Tytuł: 

Jak sprawdzic ile mam % szans na crita w ranged (gram hunterem 210 agility)
Jak najade na attack to poakzuje mi 5% czyli to chyba dotyczy tylko walki wrecz? Bo +5% to mam z samych talentow

Autor:  MoPs [ 12 mar 2005, 20:55 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
czyli nadaje się to głównie do PvE - bo PvE bazuje na różnicy levelowej. Np. czerwonego mobka missujemy zawzięcie, podczas gdy szarego zawzięcie critikujemy.

PvP to różnice w statystykach. Mało przydatne.


PvP tez bazuje na roznicy levelowej. Gosc ktory nabil wiecej doswiadczenia zafunduje sobie wiekszy resist na spelle "nizszego" od siebie maga. To samo wzgledem zadawanych obrazen melee itp
Zastanawia mnie tylko czy w sytuacji gdy wszyscy beda juz na max capie, uzycie itemku +5 defence sprawi ze bedziemy jakoby o jeden lewej wyzszi od przeciewnika, ktorych takich itemow nie posiada ?

Autor:  meterrr [ 13 mar 2005, 14:51 ]
Tytuł: 

pewnie tak, ale jak sie patrzy jakie itemy mają high lvl char , to sądze że 1 lvl różnicy nic nie zmienia ,(później) licza sie tylko itemy .... bo postacie 60 lvl mogą sie diametralnie różnić ,bo co innego jak ktoś jest na 60 lvl od 10 h , a co innego jak ktoś gra 60 lvl postacią drugi miesiąc ....

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team