MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Chello, lag i Europa https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11888 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Muminus [ 14 mar 2005, 10:25 ] |
Tytuł: | Chello, lag i Europa |
Mam pytanie do kolegow (i byc moze kolezanek) grajacych na serwerach europejskich: Czy ktos z was gra za posrednictwem Chello? Czy tez macie laga/disconecta w gdy jest duzo ludzi dookola (Ironforge, Origmar, raidy) ? [objawy: rzucenie czaru trwa nieskonczonosc, postacie obok biegaja w kolko albo nic nie robia itp] Jestem na tyle zdesperowany, ze gotow jestem skasowac moja postac na US i robic na nowo 60 poziomow, byle tylko dalo sie grac w instancjach. Ale nie chce mi sie robic 60 poziomow, by sie przekonac, ze na EU jest to samo... Muminus |
Autor: | psk [ 14 mar 2005, 12:49 ] |
Tytuł: | |
Ja mam nadzieje, ze to sie poprawi... wkrotce. |
Autor: | Deshroom [ 14 mar 2005, 13:01 ] |
Tytuł: | |
mam chello i nic takiego nie zauwarzyłem. miałem ostatnio dwa razy disconnect z serwera ale miało to całe party (random) więc to nie wina czelo. pingi mam do 150ms |
Autor: | DeeJayJazzyJeff [ 14 mar 2005, 13:11 ] |
Tytuł: | |
mam to samo .... lag gigant i frozen screen na 1 minute czasem na raidzie ludzie biegna niewiadomo gdzie albo biegaja w kólko .... |
Autor: | Deshroom [ 14 mar 2005, 13:24 ] |
Tytuł: | |
moze dopiszcie miasta ? ja jestem z Warszawy - lag ZERO |
Autor: | Smolik [ 14 mar 2005, 13:32 ] |
Tytuł: | |
kumpel piaseczno - laga ma na rajdach... czasami do 3000... mowi ze sie nie da grac jezeli chodzi o duze party/raidy... |
Autor: | Muminus [ 14 mar 2005, 13:38 ] |
Tytuł: | |
Ja tez jestem z Warszawy i miewam lag spike po 2-3 minuty (albo i dluzsze, zazwyczaj nie chce mi sie czekac). Przy okazji: gralem na tym samym laczu w inne mmorpg (ff11, eq, swg, daoc) i bylo ok... Muminus |
Autor: | Deshroom [ 14 mar 2005, 13:41 ] |
Tytuł: | |
dzwoncie do supportu chello. to nie ma nic do WoW. swego czasu miałem niewielkie kłopoty grając w Americas Army (tam ping powyżej 70 ms uważany jest za wysoki ) po telefonie poprawiło się |
Autor: | Mark24 [ 14 mar 2005, 13:41 ] |
Tytuł: | |
też tak mam czasami i po prostu killuję wtedy proces. Na szczęście jest to na tyle rzadkie, że nie przeszkadza zbyt mocno w grze. To nie jest wina serwerów ani tego czy ktoś gra na US, EU - tu i tu są takie przypadki.... |
Autor: | psk [ 14 mar 2005, 13:47 ] |
Tytuł: | |
To jest do LB: (rano) 1 6 ms 5 ms 5 ms 10.132.160.1 2 * * * Upłynął limit czasu żądania. 3 7 ms 8 ms 7 ms pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net [213.46.178.13] 4 84 ms 36 ms 36 ms nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com [213.46.60.17] 5 36 ms 43 ms 36 ms de-fra01a-rd1-pos-5-0.aorta.net [213.46.179.5] 6 119 ms 121 ms 118 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82] 7 127 ms 120 ms 119 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net [64.156.0.13] 8 119 ms 118 ms 121 ms 4.68.121.209 9 149 ms 124 ms 123 ms ae-0-0.bbr1.Washington1.Level3.net [64.159.0.22] 10 124 ms 124 ms 139 ms so-6-0-0.edge2.Washington1.Level3.net [64.159.3.62] 11 125 ms 124 ms 126 ms ATT-Level3-oc48.Washington1.Level3.net [4.68.12.154] 12 126 ms 126 ms 134 ms tbr1-p011701.wswdc.ip.att.net [12.123.9.114] 13 152 ms 145 ms 145 ms tbr1-cl4.sl9mo.ip.att.net [12.122.10.30] 14 191 ms 191 ms 191 ms tbr1-cl2.sffca.ip.att.net [12.122.10.42] 15 190 ms 191 ms 191 ms gbr5-p100.sffca.ip.att.net [12.122.11.74] 16 191 ms 191 ms 191 ms gar2-p360.sffca.ip.att.net [12.123.13.149] 17 * * * Upłynął limit czasu żądania. 18 197 ms 197 ms 196 ms 206.16.32.5 19 206.16.32.221 raporty: Sieć docelowa jest nieosiągalna. Calkiem ok, nie mam laga w IF. (w intancji, jak pozniej sprawdzalem, tez nie). Popoludnie, wieczorem, weekend: (relog w IF co 2-3 minuty, do instancji nawet nie ide.... chyba ze akurat mam telefon wolny, to biore modem - 0 problemu wtedy) 6 116 ms 128 ms 119 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82] 7 382 ms 380 ms 379 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net Od 7-ego hopa pojawia sie opoznienie rzedu 400ms. I mysle, ze to jest ta przyczyna. Chyba trzeba chello o to pomeczyc. |
Autor: | TomBPL [ 14 mar 2005, 14:14 ] |
Tytuł: | |
mam chello i tez czasem lagi w wiekszych lokacjach (2 mbit/s) |
Autor: | mrynar [ 14 mar 2005, 14:26 ] |
Tytuł: | |
Muminus --> to wina chello, mialem to samo grajac w FF XI. Napisz do nich maila, opisz problem. Pewnie poprosza cie o spingowanie serwera wow, powinni to naprawic. U mnie po paru dniach gra zaczela chodzic normalnie. |
Autor: | r_ADM [ 14 mar 2005, 15:05 ] |
Tytuł: | |
Chello classic, Warszawa, lag w AH i na rajdach... btw skad wziasc adres serwera na ktorym sie gra ?? |
Autor: | bre [ 14 mar 2005, 15:20 ] |
Tytuł: | |
jak jestescie z warszawy to polecam astercity (o ile do was dociera:O) |
Autor: | Huragan [ 14 mar 2005, 15:51 ] |
Tytuł: | |
ja polecam neostrade nie ma lagow |
Autor: | Gorbacz [ 14 mar 2005, 16:46 ] |
Tytuł: | |
Net24 Netii, najniższy ping - 63, najwyższy - 250. Luuuz. |
Autor: | psk [ 14 mar 2005, 16:47 ] |
Tytuł: | |
r_ADM napisał(a): Chello classic, Warszawa, lag w AH i na rajdach...
btw skad wziasc adres serwera na ktorym sie gra ?? alt+tab, uruchom cmd, netstat -n i znajdz ip, z ktorym masz otwarte polaczenie na port 3724 |
Autor: | 23! [ 14 mar 2005, 16:51 ] |
Tytuł: | |
gram na chello classic (czyli jakies 2mb nawet nie wiem dokladnie z krk jak gram postacia na deathwingu to w if i podczas raidow nie da sie grac niestety, ping 1500 i wiecej, jedank zadko wywala sprawdzalem inne servy (nowa postac i odrazu do if ah) na niemieckich i francuskich nie zadnych lagow, z angielskich spoko jest na shadow moonie, tam gram ostatnio w ah ping ponizej 100 podczas raidow max 300 ale i to sie zadko zdaza i tylko jak jest naprawde wchuj ludzi (czyli porzadny raid+pozadny defense) |
Autor: | Muminus [ 14 mar 2005, 20:02 ] |
Tytuł: | |
No ja sprawdzilem i podczas laga mialem takie wyniki tracert Cytuj: 1 14 ms 5 ms 5 ms 10.132.128.1 18 * * * Upłynął limit czasu żądania.
2 * * * Upłynął limit czasu żądania. 3 6 ms 6 ms 7 ms pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net [213.46.178.13] 4 36 ms 37 ms 36 ms nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com [213.46.160.17] 5 38 ms 47 ms 36 ms de-fra01a-rd1-pos-5-0.aorta.net [213.46.179.5] 6 119 ms 117 ms 118 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82] 7 119 ms 120 ms 119 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net [64.156.0.13] 8 119 ms 119 ms 119 ms 4.68.121.209 9 125 ms 125 ms 124 ms ae-0-0.bbr1.Washington1.Level3.net [64.159.0.229] 10 124 ms 126 ms 125 ms so-7-0-0.edge2.Washington1.Level3.net [64.159.3.66] 11 126 ms 126 ms 135 ms ATT-Level3-oc48.Washington1.Level3.net [209.244.219.142] 12 128 ms 127 ms 131 ms tbr2-p013901.wswdc.ip.att.net [12.123.9.86] 13 139 ms 127 ms 128 ms gbr6-p40.wswdc.ip.att.net [12.122.11.190] 14 124 ms 126 ms 124 ms gar3-p370.wswdc.ip.att.net [12.123.9.69] 15 128 ms 129 ms 126 ms mdf1-gsr12-1-pos-7-0.wdc1.attens.net [12.122.255.182] 16 125 ms 125 ms 130 ms mdf2-bi8k-1-eth-1-2.wdc1.attens.net [63.240.192.186] 17 * * * Upłynął limit czasu żądania. Przez caly czas robienia tracert (oraz przez czas pisania tego maila) moja postac rzuca inner fire (dla niezorientowanych - instant cast) w AH w IF. Na wyjsciu z aorty nie mam opoznien... Wiec nie mam pomyslu o co chodzi... Muminus |
Autor: | Mac [ 14 mar 2005, 20:13 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): też tak mam czasami i po prostu killuję wtedy proces. Na szczęście jest to na tyle rzadkie, że nie przeszkadza zbyt mocno w grze.
To nie jest wina serwerów ani tego czy ktoś gra na US, EU - tu i tu są takie przypadki.... Tez mialem cos takiego ze gra potrafila sie zwiesic na kilka dobrych minut, tak samo killowalem wtedy proces. Problem zniknal u mnie po ostatnim patchu. Ale Muminus ma chyba inny problem... moim zdaniem wina lacza :/ |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |