MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Chello, lag i Europa
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11888
Strona 1 z 2

Autor:  Muminus [ 14 mar 2005, 10:25 ]
Tytuł:  Chello, lag i Europa

Mam pytanie do kolegow (i byc moze kolezanek) grajacych na serwerach europejskich: Czy ktos z was gra za posrednictwem Chello? Czy tez macie laga/disconecta w gdy jest duzo ludzi dookola (Ironforge, Origmar, raidy) ? [objawy: rzucenie czaru trwa nieskonczonosc, postacie obok biegaja w kolko albo nic nie robia itp]

Jestem na tyle zdesperowany, ze gotow jestem skasowac moja postac na US i robic na nowo 60 poziomow, byle tylko dalo sie grac w instancjach. Ale nie chce mi sie robic 60 poziomow, by sie przekonac, ze na EU jest to samo...

Muminus

Autor:  psk [ 14 mar 2005, 12:49 ]
Tytuł: 

:(

Ja mam nadzieje, ze to sie poprawi... wkrotce.

Autor:  Deshroom [ 14 mar 2005, 13:01 ]
Tytuł: 

mam chello i nic takiego nie zauwarzyłem.

miałem ostatnio dwa razy disconnect z serwera ale miało to całe party (random) więc to nie wina czelo.

pingi mam do 150ms

Autor:  DeeJayJazzyJeff [ 14 mar 2005, 13:11 ]
Tytuł: 

mam to samo .... lag gigant i frozen screen na 1 minute czasem na raidzie ludzie biegna niewiadomo gdzie albo biegaja w kólko ....

Autor:  Deshroom [ 14 mar 2005, 13:24 ]
Tytuł: 

moze dopiszcie miasta ?
ja jestem z Warszawy - lag ZERO

Autor:  Smolik [ 14 mar 2005, 13:32 ]
Tytuł: 

kumpel piaseczno - laga ma na rajdach... czasami do 3000... mowi ze sie nie da grac jezeli chodzi o duze party/raidy...

Autor:  Muminus [ 14 mar 2005, 13:38 ]
Tytuł: 

Ja tez jestem z Warszawy i miewam lag spike po 2-3 minuty (albo i dluzsze, zazwyczaj nie chce mi sie czekac).

Przy okazji: gralem na tym samym laczu w inne mmorpg (ff11, eq, swg, daoc) i bylo ok...

Muminus

Autor:  Deshroom [ 14 mar 2005, 13:41 ]
Tytuł: 

dzwoncie do supportu chello. to nie ma nic do WoW.

swego czasu miałem niewielkie kłopoty grając w Americas Army (tam ping powyżej 70 ms uważany jest za wysoki )
po telefonie poprawiło się

Autor:  Mark24 [ 14 mar 2005, 13:41 ]
Tytuł: 

też tak mam czasami i po prostu killuję wtedy proces. Na szczęście jest to na tyle rzadkie, że nie przeszkadza zbyt mocno w grze.
To nie jest wina serwerów ani tego czy ktoś gra na US, EU - tu i tu są takie przypadki....

Autor:  psk [ 14 mar 2005, 13:47 ]
Tytuł: 

To jest do LB: (rano)

1 6 ms 5 ms 5 ms 10.132.160.1
2 * * * Upłynął limit czasu żądania.
3 7 ms 8 ms 7 ms pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net [213.46.178.13]
4 84 ms 36 ms 36 ms nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com [213.46.60.17]
5 36 ms 43 ms 36 ms de-fra01a-rd1-pos-5-0.aorta.net [213.46.179.5]
6 119 ms 121 ms 118 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82]
7 127 ms 120 ms 119 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net [64.156.0.13]
8 119 ms 118 ms 121 ms 4.68.121.209
9 149 ms 124 ms 123 ms ae-0-0.bbr1.Washington1.Level3.net [64.159.0.22]
10 124 ms 124 ms 139 ms so-6-0-0.edge2.Washington1.Level3.net [64.159.3.62]
11 125 ms 124 ms 126 ms ATT-Level3-oc48.Washington1.Level3.net [4.68.12.154]
12 126 ms 126 ms 134 ms tbr1-p011701.wswdc.ip.att.net [12.123.9.114]
13 152 ms 145 ms 145 ms tbr1-cl4.sl9mo.ip.att.net [12.122.10.30]
14 191 ms 191 ms 191 ms tbr1-cl2.sffca.ip.att.net [12.122.10.42]
15 190 ms 191 ms 191 ms gbr5-p100.sffca.ip.att.net [12.122.11.74]
16 191 ms 191 ms 191 ms gar2-p360.sffca.ip.att.net [12.123.13.149]
17 * * * Upłynął limit czasu żądania.
18 197 ms 197 ms 196 ms 206.16.32.5
19 206.16.32.221 raporty: Sieć docelowa jest nieosiągalna.


Calkiem ok, nie mam laga w IF. (w intancji, jak pozniej sprawdzalem, tez nie).

Popoludnie, wieczorem, weekend: (relog w IF co 2-3 minuty, do instancji nawet nie ide.... chyba ze akurat mam telefon wolny, to biore modem - 0 problemu wtedy)

6 116 ms 128 ms 119 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82]
7 382 ms 380 ms 379 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net

Od 7-ego hopa pojawia sie opoznienie rzedu 400ms. I mysle, ze to jest ta przyczyna. Chyba trzeba chello o to pomeczyc.

Autor:  TomBPL [ 14 mar 2005, 14:14 ]
Tytuł: 

mam chello i tez czasem lagi w wiekszych lokacjach :P (2 mbit/s)

Autor:  mrynar [ 14 mar 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

Muminus --> to wina chello, mialem to samo grajac w FF XI. Napisz do nich maila, opisz problem. Pewnie poprosza cie o spingowanie serwera wow, powinni to naprawic. U mnie po paru dniach gra zaczela chodzic normalnie.

Autor:  r_ADM [ 14 mar 2005, 15:05 ]
Tytuł: 

Chello classic, Warszawa, lag w AH i na rajdach...

btw skad wziasc adres serwera na ktorym sie gra ??

Autor:  bre [ 14 mar 2005, 15:20 ]
Tytuł: 

jak jestescie z warszawy to polecam astercity (o ile do was dociera:O)

Autor:  Huragan [ 14 mar 2005, 15:51 ]
Tytuł: 

ja polecam neostrade :) nie ma lagow :)

Autor:  Gorbacz [ 14 mar 2005, 16:46 ]
Tytuł: 

Net24 Netii, najniższy ping - 63, najwyższy - 250. Luuuz.

Autor:  psk [ 14 mar 2005, 16:47 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
Chello classic, Warszawa, lag w AH i na rajdach...

btw skad wziasc adres serwera na ktorym sie gra ??


alt+tab, uruchom cmd, netstat -n
i znajdz ip, z ktorym masz otwarte polaczenie na port 3724

Autor:  23! [ 14 mar 2005, 16:51 ]
Tytuł: 

gram na chello classic (czyli jakies 2mb nawet nie wiem dokladnie ;)z krk

jak gram postacia na deathwingu to w if i podczas raidow nie da sie grac niestety, ping 1500 i wiecej, jedank zadko wywala

sprawdzalem inne servy (nowa postac i odrazu do if ah) na niemieckich i francuskich nie zadnych lagow, z angielskich spoko jest na shadow moonie, tam gram ostatnio w ah ping ponizej 100 podczas raidow max 300 ale i to sie zadko zdaza i tylko jak jest naprawde wchuj ludzi (czyli porzadny raid+pozadny defense)

Autor:  Muminus [ 14 mar 2005, 20:02 ]
Tytuł: 

No ja sprawdzilem i podczas laga mialem takie wyniki tracert

Cytuj:
1 14 ms 5 ms 5 ms 10.132.128.1

2 * * * Upłynął limit czasu żądania.

3 6 ms 6 ms 7 ms pl-waw01a-rd1-g-2-0-0.aorta.net [213.46.178.13]

4 36 ms 37 ms 36 ms nl-ams-rc-02-pos-2-0.chellonetwork.com [213.46.160.17]

5 38 ms 47 ms 36 ms de-fra01a-rd1-pos-5-0.aorta.net [213.46.179.5]

6 119 ms 117 ms 118 ms us-ewr01a-rd1-pos-0-1.aorta.net [213.46.160.82]

7 119 ms 120 ms 119 ms ge-5-0-125.hsa1.Newark1.Level3.net [64.156.0.13]

8 119 ms 119 ms 119 ms 4.68.121.209

9 125 ms 125 ms 124 ms ae-0-0.bbr1.Washington1.Level3.net [64.159.0.229]

10 124 ms 126 ms 125 ms so-7-0-0.edge2.Washington1.Level3.net [64.159.3.66]

11 126 ms 126 ms 135 ms ATT-Level3-oc48.Washington1.Level3.net [209.244.219.142]

12 128 ms 127 ms 131 ms tbr2-p013901.wswdc.ip.att.net [12.123.9.86]

13 139 ms 127 ms 128 ms gbr6-p40.wswdc.ip.att.net [12.122.11.190]

14 124 ms 126 ms 124 ms gar3-p370.wswdc.ip.att.net [12.123.9.69]

15 128 ms 129 ms 126 ms mdf1-gsr12-1-pos-7-0.wdc1.attens.net [12.122.255.182]

16 125 ms 125 ms 130 ms mdf2-bi8k-1-eth-1-2.wdc1.attens.net [63.240.192.186]

17 * * * Upłynął limit czasu żądania.

18 * * * Upłynął limit czasu żądania.

Przez caly czas robienia tracert (oraz przez czas pisania tego maila) moja postac rzuca inner fire (dla niezorientowanych - instant cast) w AH w IF.

Na wyjsciu z aorty nie mam opoznien... Wiec nie mam pomyslu o co chodzi...

Muminus

Autor:  Mac [ 14 mar 2005, 20:13 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
też tak mam czasami i po prostu killuję wtedy proces. Na szczęście jest to na tyle rzadkie, że nie przeszkadza zbyt mocno w grze.
To nie jest wina serwerów ani tego czy ktoś gra na US, EU - tu i tu są takie przypadki....


Tez mialem cos takiego ze gra potrafila sie zwiesic na kilka dobrych minut, tak samo killowalem wtedy proces. Problem zniknal u mnie po ostatnim patchu. Ale Muminus ma chyba inny problem... moim zdaniem wina lacza :/

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team