MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Shaman, pytan kilka https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11965 |
Strona 1 z 22 |
Autor: | TomBPL [ 17 mar 2005, 23:56 ] |
Tytuł: | Shaman, pytan kilka |
Witam Jestem taurenem shamanem 30 lvl i mam pare pytanek: Ma ktos moze jakies wzory jak rozkladac talenty ? Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ? |
Autor: | Kabraxis [ 18 mar 2005, 00:01 ] |
Tytuł: | Re: Shaman, pytan kilka |
TomBPL napisał(a): Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ?
IMO windfury > all a z odpowiednimi talentami i mocna 2H bronia to uwazam ze ta umiejetnosc powinna zostac nerfnieta. PS. Jest juz gdzies (zapomniany z deka) topic o shamanie. |
Autor: | Strangerr [ 18 mar 2005, 00:18 ] |
Tytuł: | |
sprobuj poczytac tutaj : http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=10907 . |
Autor: | TomBPL [ 18 mar 2005, 08:02 ] |
Tytuł: | |
ok, a moglibyscie cos o windfury powiedziec ? bo np frostband + slow weapon = sux sux sux sux, a windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce? |
Autor: | Huragan [ 18 mar 2005, 08:07 ] |
Tytuł: | |
TomBPL napisał(a): windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce?
lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe poluje na nia |
Autor: | Kabraxis [ 18 mar 2005, 08:40 ] |
Tytuł: | |
Huragan napisał(a): lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe poluje na nia
o kurwa. Tez zaczynam polowac od teraz. To bedzie rzez. CIekawe ile to jest "chance on hit" ?? Wie ktos ? |
Autor: | SwenG [ 18 mar 2005, 08:59 ] |
Tytuł: | |
Są właściwie dwie szkoły, przy broniach szybkich winfurry odpala ci się częściej. Szansa na odpalenie WF to 20% czyli statystycznie co 5 uderzenie. edit: hmm, przy szybkich broniach (poniżej 1.6) używałbym już rockbittera, nie ma takiej losowości a skuteczność jest niemal identyczna. edit2: tutaj jeden gość robił obliczenia, miał talenty wsadzone w WF, więc dlatego wynik RB jest pomnożony przez 1.1 jakby talenty były przestawione Weapon 1: 2 Hander speed 3.9 Unbuffed DPS - 51.1 WF: (85.5 - 51.1) == 34.4 RB: (77.9 - 51.1) * 1.10 == 29.48 Weapon 2: 1 Hander speed 1.9 Unbuffed DPS 44.1 WF: (76.3 - 44.1) == 32.2 RB: (72.6 - 44.1) * 1.10 == 31.35 dlatego też przypuszczam, że przy jeszcze szybszej broni, właśnie poniżej 1.6 rockbitter rulezuje |
Autor: | Yog-Sothoth [ 18 mar 2005, 09:21 ] |
Tytuł: | |
Ja preferuje Rockbitera, wysoki i zawsze pewny dodatkowy dps, ale tylko na pvp bo w instancach uzywam Frostband zeby nie zabierac aggro tankowi (jesli takowy jest ). |
Autor: | SwenG [ 18 mar 2005, 09:26 ] |
Tytuł: | |
No właśnie zapomniałem dodać zdanie o tym Rockbitter generuje dodatkowego hate, więc jak nie tankujemy albo subtankujemy, to lepiej w instancach używać windfurry, żeby nie zbierać aggro z main tanka. |
Autor: | slimoon [ 18 mar 2005, 09:55 ] |
Tytuł: | |
teraz wiem dlaczego na takiego biednego szamanka jak ja wszystko leci jak leci ja mam cos takiego (nie jest to moze wypas le sluzy mi od dluzszego czasu) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6472 i teraz sie podepne pod topic: zostawic czy "poszukac" cos lepszego? |
Autor: | SwenG [ 18 mar 2005, 10:27 ] |
Tytuł: | |
heh, no pewnie że poszukać, wiecznie na 19 lvl nie będziesz ps. może pochwalilibyście się swoimi buildami co ? |
Autor: | Shadhun [ 18 mar 2005, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Ok sweng, twoje obliczenia sa bardzo fajne ale tylko jesli chodzi o pve, w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera. Nie raz bywalo ze paladyn nie dazyl postawic shielda rogue uzywc vanicha etc. wlasnie dzieki WF. Przez te 60 lvl naprawd eprobowalem sie przekonac do RB, bezskutecznie. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 18 mar 2005, 11:02 ] |
Tytuł: | |
Element zaskoczenia to jest kiedy Windfurry sie zalaczy Niewiele mniej daje Rockbiter ale jest 100% pewny i uzywajac go nie mam problemow ze zdejmowaniem casterow nawet kilka lvl wyzej + Lightning Shield ladowany po zdjeciu. |
Autor: | senti [ 18 mar 2005, 11:05 ] |
Tytuł: | |
Rockbitter daje stabilne bonusy - masz je poprostu caly czas. Ja osobiscie uzywam windflurry - chociaz szansa jest tylko 1/5. A prawdziwy pazur pokaze na 60 lvlu - do ktorego jeszcze jakies 2 miliony expa |
Autor: | Shadhun [ 18 mar 2005, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Dobry priest , pala, shaman, druid, nawet hunter w normalnej walce w ktorej dostaje caly czas rowny dmg nie zdechnie półki ma mane. Windufrry poprawione lightingiem z NS-a i shockiem potrafi zjesc 1-3 k dmg w ciagu kilku sekund. Sproboj ,zobaczysz jak często po prostu przeciwnik nie ma czasu na jakąkolwiek reakcje. |
Autor: | SwenG [ 18 mar 2005, 11:25 ] |
Tytuł: | |
No właśnie, Shadhun, podaj może jakieś przykłądy buildów, bo ja w sumie zmontowałem dwa. Pierwszy do pve (jeszcze nie wiem jak to się w instancach z grupą będzie sprawowało), drugi pvp/pve taki bardziej balanced, dłużej grasz tą klasą a ja chętnie przyjmę jakieś rady Class: Shaman Level: 60 Elemental Combat Talents (0 points) # None Enhancement Talents (29 points) # Ancestral Knowledge - 5/5 points Increases your maximum Mana by 5%. # Improved Lightning Shield - 3/3 points Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. # Thundering Strikes - 5/5 points Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%. # Improved Ghost Wolf - 2/2 points Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second. # Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces. # Anticipation - 3/5 points Increases your defense skill by 6. # Flurry - 5/5 points Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike. # Parry - 1/1 point Gives a chance to parry melee attacks. # Improved Windfury Weapon - 2/2 points Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?. # Improved Grounding Totem - 2/2 points Increases the frequency that your Grounding Totem will absorb a spell by 4 seconds. Restoration Talents (22 points) # Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. # Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. # Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave. # Combat Endurance - 1/1 point Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat. # Tidal Mastery - 5/5 points Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%. # Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. i drugi: Elemental Combat Talents (18 points) # Concussion - 5/5 points Increases the damage done by your Shock spells by 5%. # Convection - 5/5 points Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%. # Elemental Focus - 1/1 point Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%. # Reverberation - 5/5 points Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second. # Improved Fire Nova Totem - 2/2 points Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds. Enhancement Talents (12 points) # Ancestral Knowledge - 5/5 points Increases your maximum Mana by 5%. # Improved Lightning Shield - 3/3 points Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%. # Improved Stoneskin Totem - 3/3 points Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%. # Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces. Restoration Talents (21 points) # Tidal Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%. # Totemic Focus - 5/5 points Reduces the Mana cost of your totems by 10%. # Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave. # Tidal Mastery - 5/5 points Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%. # Nature's Swiftness - 1/1 point When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell. |
Autor: | Kabraxis [ 18 mar 2005, 11:44 ] |
Tytuł: | |
Shadhun_ napisał(a): w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera.
True doslwnie 10 minut temu zabilem druida 36lvl (ja mam 41) w 1,5 SEKUNDY. I to jeszcze w wodzie !!!! Ha !! Windfurry rzadzi. |
Autor: | Shadhun [ 18 mar 2005, 12:03 ] |
Tytuł: | |
Nie chce mi sie teraz rozpisywac, pozniej to zrobie wiec napisze ze ja gram buildem : 11/19/21 W elemental byle do Elem Focus W ench do flurry ale tylko 4 punkty. W restoration do NS . W tej chwili nie umiałbym z niego zrezygnowac, wszystkie te 3 skille sa cholernie potrzebne. Co do Twoich buildow to imo build do pvp musi miec co nieco z elemental: concussion convenction i elem focus to naprade duzy + w pvp jakies kilkaset wiecej dmg ktore mozemy zadac z shockow. Uwazam ze tidal focus i totemic focus sa skillami mniej przydatnymi niz odpowiednio impr healing wave / anc. healing. Wiecej napisze wieczorem. |
Autor: | Huragan [ 18 mar 2005, 12:11 ] |
Tytuł: | |
ja sobie robie takiego builda: Restoration Mastery Tidal Focus Rank 5 Totemic Focus Rank 5 Combat Endurance Rank 1 Improved Lesser Healing Wave Rank 5 Tidal Mastery Rank 5 Nature's Swiftness Rank 1 Enhancement Mastery Ancestral Knowledge Rank 5 Improved Ghost Wolf Rank 2 Elemental Mastery Concussion Rank 5 Convection Rank 5 Elemental Focus Rank 1 Call of Thunder Rank 5 Reverberation Rank 5 Elemental Fury Rank 1 |
Autor: | SwenG [ 18 mar 2005, 13:13 ] |
Tytuł: | |
Shadhun, eee, no ja wyrysowałem dwa buildy jakbyś nie doczytał Ten pierwszy bez elemental jest iście typowy do pve (a przynajmniej tak mi się tylko wydaje ) |
Strona 1 z 22 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |