MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shaman, pytan kilka
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11965
Strona 1 z 22

Autor:  TomBPL [ 17 mar 2005, 23:56 ]
Tytuł:  Shaman, pytan kilka

Witam :P
Jestem taurenem shamanem 30 lvl i mam pare pytanek:
Ma ktos moze jakies wzory jak rozkladac talenty ?
Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ?

Autor:  Kabraxis [ 18 mar 2005, 00:01 ]
Tytuł:  Re: Shaman, pytan kilka

TomBPL napisał(a):
Walcze 1h+shield , 15 dps, 1.80 speed, sta/int i co dla mnie najlepsze ? windfury, flametongue, frostband czy rockbitter ?


IMO windfury > all
a z odpowiednimi talentami i mocna 2H bronia to uwazam ze ta umiejetnosc powinna zostac nerfnieta. :D :D


PS. Jest juz gdzies (zapomniany z deka) topic o shamanie. :-D

Autor:  Strangerr [ 18 mar 2005, 00:18 ]
Tytuł: 

sprobuj poczytac tutaj : http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=10907 . :)

Autor:  TomBPL [ 18 mar 2005, 08:02 ]
Tytuł: 

ok, a moglibyscie cos o windfury powiedziec ? :P bo np frostband + slow weapon = sux sux sux sux, a windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce?

Autor:  Huragan [ 18 mar 2005, 08:07 ]
Tytuł: 

TomBPL napisał(a):
windfury lepiej jest z szybka czy high dps bronia uzywac ? jak to wyglada w praktyce?


lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe :) poluje na nia :)

Autor:  Kabraxis [ 18 mar 2005, 08:40 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
lepiej z wiekszym dps, najlepsza siekierka dla shamana z windfury to jest Flurry Axe :) poluje na nia :)


o kurwa. :D :D

Tez zaczynam polowac od teraz. To bedzie rzez.
CIekawe ile to jest "chance on hit" ?? Wie ktos ?

Autor:  SwenG [ 18 mar 2005, 08:59 ]
Tytuł: 

Są właściwie dwie szkoły, przy broniach szybkich winfurry odpala ci się częściej. Szansa na odpalenie WF to 20% czyli statystycznie co 5 uderzenie.
edit: hmm, przy szybkich broniach (poniżej 1.6) używałbym już rockbittera, nie ma takiej losowości a skuteczność jest niemal identyczna.
edit2:
tutaj jeden gość robił obliczenia, miał talenty wsadzone w WF, więc dlatego wynik RB jest pomnożony przez 1.1 jakby talenty były przestawione

Weapon 1: 2 Hander speed 3.9
Unbuffed DPS - 51.1
WF: (85.5 - 51.1) == 34.4
RB: (77.9 - 51.1) * 1.10 == 29.48

Weapon 2: 1 Hander speed 1.9
Unbuffed DPS 44.1
WF: (76.3 - 44.1) == 32.2
RB: (72.6 - 44.1) * 1.10 == 31.35

dlatego też przypuszczam, że przy jeszcze szybszej broni, właśnie poniżej 1.6 rockbitter rulezuje :D

Autor:  Yog-Sothoth [ 18 mar 2005, 09:21 ]
Tytuł: 

Ja preferuje Rockbitera, wysoki i zawsze pewny dodatkowy dps, ale tylko na pvp bo w instancach uzywam Frostband zeby nie zabierac aggro tankowi (jesli takowy jest :) ).

Autor:  SwenG [ 18 mar 2005, 09:26 ]
Tytuł: 

No właśnie zapomniałem dodać zdanie o tym ;) Rockbitter generuje dodatkowego hate, więc jak nie tankujemy albo subtankujemy, to lepiej w instancach używać windfurry, żeby nie zbierać aggro z main tanka.

Autor:  slimoon [ 18 mar 2005, 09:55 ]
Tytuł: 

teraz wiem dlaczego na takiego biednego szamanka jak ja wszystko leci jak leci ;)

ja mam cos takiego (nie jest to moze wypas le sluzy mi od dluzszego czasu) http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6472 i teraz sie podepne pod topic: zostawic czy "poszukac" cos lepszego?

Autor:  SwenG [ 18 mar 2005, 10:27 ]
Tytuł: 

heh, no pewnie że poszukać, wiecznie na 19 lvl nie będziesz ;)
ps. może pochwalilibyście się swoimi buildami co ?

Autor:  Shadhun [ 18 mar 2005, 10:56 ]
Tytuł: 

Ok sweng, twoje obliczenia sa bardzo fajne ale tylko jesli chodzi o pve, w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera. Nie raz bywalo ze paladyn nie dazyl postawic shielda rogue uzywc vanicha etc. wlasnie dzieki WF. Przez te 60 lvl naprawd eprobowalem sie przekonac do RB, bezskutecznie.

Autor:  Yog-Sothoth [ 18 mar 2005, 11:02 ]
Tytuł: 

Element zaskoczenia to jest kiedy Windfurry sie zalaczy :) Niewiele mniej daje Rockbiter ale jest 100% pewny i uzywajac go nie mam problemow ze zdejmowaniem casterow nawet kilka lvl wyzej + Lightning Shield ladowany po zdjeciu.

Autor:  senti [ 18 mar 2005, 11:05 ]
Tytuł: 

Rockbitter daje stabilne bonusy - masz je poprostu caly czas.

Ja osobiscie uzywam windflurry - chociaz szansa jest tylko 1/5. A prawdziwy pazur pokaze na 60 lvlu - do ktorego jeszcze jakies 2 miliony expa :)

Autor:  Shadhun [ 18 mar 2005, 11:10 ]
Tytuł: 

Dobry priest , pala, shaman, druid, nawet hunter w normalnej walce w ktorej dostaje caly czas rowny dmg nie zdechnie półki ma mane.

Windufrry poprawione lightingiem z NS-a i shockiem potrafi zjesc 1-3 k dmg w ciagu kilku sekund. Sproboj ,zobaczysz jak często po prostu przeciwnik nie ma czasu na jakąkolwiek reakcje.

Autor:  SwenG [ 18 mar 2005, 11:25 ]
Tytuł: 

No właśnie, Shadhun, podaj może jakieś przykłądy buildów, bo ja w sumie zmontowałem dwa. Pierwszy do pve (jeszcze nie wiem jak to się w instancach z grupą będzie sprawowało), drugi pvp/pve taki bardziej balanced, dłużej grasz tą klasą a ja chętnie przyjmę jakieś rady :D

Class: Shaman
Level: 60


Elemental Combat Talents (0 points)
# None

Enhancement Talents (29 points)
# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.
# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.
# Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.
# Improved Ghost Wolf - 2/2 points
Reduces the cast time of your Ghost Wolf spell by 2 second.
# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.
# Anticipation - 3/5 points
Increases your defense skill by 6.
# Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.
# Parry - 1/1 point
Gives a chance to parry melee attacks.
# Improved Windfury Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?.
# Improved Grounding Totem - 2/2 points
Increases the frequency that your Grounding Totem will absorb a spell by 4 seconds.

Restoration Talents (22 points)

# Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.
# Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.
# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.
# Combat Endurance - 1/1 point
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.
# Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.
# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

i drugi:

Elemental Combat Talents (18 points)

# Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.
# Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.
# Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.
# Reverberation - 5/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 1 second.
# Improved Fire Nova Totem - 2/2 points
Reduces the delay before your Fire Nova Totem activates by 2 seconds.

Enhancement Talents (12 points)

# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.
# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.
# Improved Stoneskin Totem - 3/3 points
Increases the amount of damage absorbed by your Stoneskin Totem by 20%.
# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

Restoration Talents (21 points)

# Tidal Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your healing spells by 5%.
# Totemic Focus - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your totems by 10%.
# Improved Lesser Healing Wave - 5/5 points
Gives you a 75% chance to avoid interruption caused by damage while casting Lesser Healing Wave.
# Tidal Mastery - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your healing and Nature damage spells by 5%.
# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

Autor:  Kabraxis [ 18 mar 2005, 11:44 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
w przypadku pvp wf>> rb z prostego powodu- element zaskoczenia gdy windfurry "procnie" ci 2 x pod rzad z dobra 2h weapon to praktycznie 3/4 zycia dowolnego castera.


True doslwnie 10 minut temu zabilem druida 36lvl (ja mam 41) w 1,5 SEKUNDY. I to jeszcze w wodzie !!!! Ha !! :D :D :D

Windfurry rzadzi.

Autor:  Shadhun [ 18 mar 2005, 12:03 ]
Tytuł: 

Nie chce mi sie teraz rozpisywac, pozniej to zrobie wiec napisze ze ja gram buildem :

11/19/21

W elemental byle do Elem Focus
W ench do flurry ale tylko 4 punkty.
W restoration do NS .

W tej chwili nie umiałbym z niego zrezygnowac, wszystkie te 3 skille sa cholernie potrzebne.

Co do Twoich buildow to imo build do pvp musi miec co nieco z elemental: concussion convenction i elem focus to naprade duzy + w pvp jakies kilkaset wiecej dmg ktore mozemy zadac z shockow. Uwazam ze tidal focus i totemic focus sa skillami mniej przydatnymi niz odpowiednio impr healing wave / anc. healing. Wiecej napisze wieczorem.

Autor:  Huragan [ 18 mar 2005, 12:11 ]
Tytuł: 

ja sobie robie takiego builda:

Restoration Mastery

Tidal Focus Rank 5
Totemic Focus Rank 5
Combat Endurance Rank 1
Improved Lesser Healing Wave Rank 5
Tidal Mastery Rank 5
Nature's Swiftness Rank 1


Enhancement Mastery

Ancestral Knowledge Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2

Elemental Mastery

Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 5
Reverberation Rank 5
Elemental Fury Rank 1

Autor:  SwenG [ 18 mar 2005, 13:13 ]
Tytuł: 

Shadhun, eee, no ja wyrysowałem dwa buildy jakbyś nie doczytał ;) Ten pierwszy bez elemental jest iście typowy do pve (a przynajmniej tak mi się tylko wydaje ;))

Strona 1 z 22 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team