mmorpg.pl

Autor Wiadomość

PostNapisane: 19 mar 2005, 11:17 
Nie zasmiecam tematu dotyczacego talentow warlocka.

Mam taki problem. Batuje mnie rogue :) Zdaje sobie sprawe z tego, ze rogue generalnie wszystkich batuje, ale jesli chodzi o warlocka to chyba w szczegolnosci. W tej chwili mam 35 level i na okolo 20 dueli z rogue na tym samym levelu wygralem jeden :) I to tylko dlatego ze mu sie pomylily bindy :> Zazwyczaj po duely zostawalo mu bardzo nieduzo zycia, ale... to byl NE. Czy jest jakis sposob zeby nie dostac batow od Undead Rogue?:) Roznica 5 leveli mi nie wystarcza:>. Fear nie wchodzi. Seduction po DOTach o kant dupy potluc. To samo z warriorem (tylko undead war sprawia problemy- orka ostatnio zabilem 3 levele wyzszego). Oczywiscie warrior w nieco mniejszym stopniu.

Jaka macie taktyke? Jesli to nie undead to ja po ciosie z zaskoczenia nie walcze tylko uzywam seduction, lecze sie na full bandazem i walcze jakby ciosu w plecy nie bylo (jeszcze DOTy mi wchodza 'za darmo' - zanim sie obudzi). Niestety jak to undead to seduction nie wystarcza i zazwyczaj gine marnie. Jesli to ktokolwiek inny to 2-3 levele nizej jestem w stanie pokonac. Od swojego levela i levela nizej baty dostaje niemilosierne (o l33t PRO 60 lvl undead rogueach campujacych w stealthu przy gryphon masterze wole nawet nie wspominac:).

PostNapisane: 19 mar 2005, 12:15 
WotF dziala na seduction?!

PostNapisane: 19 mar 2005, 12:32 
Khym Khym

WotF? Wybacz :)

PostNapisane: 19 mar 2005, 13:02 
wybaczam ;) to chyba trafialem na ud, ktorzy nie wiedzieli ze maja taka umiejetnosc :P

PostNapisane: 19 mar 2005, 15:27 
napisal bym ci taktyke na udead rogue, ale jako ze grasz alliance to
mecz sie !!!!
For teh horde

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 19 mar 2005, 15:41 
a zreszta c&p z innego forum:

got Succubus out. In which case, I'm not worried about stun lock, because while the rogue is working on me building up combo points (combo points or damage, cannot really do both if rogue wants to keep me stunned the whole time), I'll be seducing him. and yes, i know most UD dont walk in with WoTF pre-activated. Once seduced and I'm out of stun, CoE -> Soulfire, shadowburn. If can potentially 1hit kill the rogue, Soulfire crit can hit for over 3k. And this will work for lock of any build. Soul Link, or otherwise.

And this works because like said, Rogues don't enter fight with WoTF pre-activated AND they ignore pet.

If they survive the initial nukes (which they most likely will), hit that seduce button again as soon as Soul Fire hit. The rogue will be seduced a 2nd time right after the shadowburn hits. curse of shadow -> shadowbolt -> searing pain, and start casting seduce as soon as shadowbolt broke the 2nd mez. By this time, the rogue will be so very close to being dead. apply instant dots -> immo. And your instant shadowburn should be refreshed, and you haven't used instant coil that's a 900+ HP switch. Haven't used your pot, havent used your healthstone. Succubus has the ability to take away anyone's initiative by jumping on the lock with seduce

What you need is someone strong to guide you...
Like me