MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Itemy + Attack Power (plusy)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12214
Strona 1 z 1

Autor:  Dwutlenek [ 31 mar 2005, 14:45 ]
Tytuł:  Itemy + Attack Power (plusy)

Jako że lubie sobie poeksperymentować czasami, postanowiłem zrobić melee huntera z beastmastery.
Początkowo inwestowałem w siłę do czasu aż zdałem sobie sprawę, że +1 STR zwiększa Melee Attack Power huntera o +1.
Natomiast +1 AGL zwiększa Ranged Attack Power +2.

Wniosek z tego, że robienie melee huntera to raczej kiepski pomysł, ponieważ tym samym kosztem, wymieniając STR na AGL można uzyskać dwukrotnie większe obrażenia.

Już byłem bliski porzucenia tego pomysłu, gdy na ratunek przyszły mi przedmioty z + Attack Power. Ponieważ przedmioty te dodają power zarówno do ranged i do melee. Co w wypadku huntera jest bardzo istotne.
Zacząłem więc to przeliczać na statystyki. Sporo ludzi woli +staty, ja też tak do tej pory myślałem.
Jednak musiałem zmienić zdanie po tych obliczeniach:

Chest Armor +22 Attack Power.
W przypadku huntera +22 AP na itemie będzie równe +22 STR i + 11 AGL.
armor który dodaje +33 statsów i dostępny jest od lvlu 24 to już naprawdę Coś.
Oczywiście AGL dodawałoby również do Dodge i do szansy na Crit, ale może jednak warto to poświęcić?

Ciekawy jestem jakie jest wasze zdanie na ten temat?

P.S.
Dodatkowo mam belt +5 INT, +3 STAM, + 2SPI, +12 AP... co w przypadku huntera przekłąda się na: +5 INT, +3 STAM, +2 SPI, +12 STR, +6 AGL... Sporo!

Autor:  Mendol [ 31 mar 2005, 16:04 ]
Tytuł: 

na 24lvl mozesz sie tak bawic bo to i tak bez znaczenia :-)

Autor:  Dwutlenek [ 31 mar 2005, 16:41 ]
Tytuł: 

to tylko idea... na lvle 50+ też są takie itemy...

Autor:  Mendol [ 31 mar 2005, 17:33 ]
Tytuł: 

na koncu 90% hunterow atm ma crit build. ale na razie za duzo pisania w sumie moze pozniej opisze swoje doswiadczenia ;-0 teraz sie napije :-)

Autor:  Dwutlenek [ 31 mar 2005, 18:51 ]
Tytuł: 

Wiem jaki jest satndardowy build bo też taki mam na innym servie :D

Autor:  bre [ 31 mar 2005, 21:16 ]
Tytuł: 

ja sie zastanawiam czy warto w takie itemy inwestowac w przypadku ofensywnego warriora ...

Autor:  Dwutlenek [ 31 mar 2005, 21:34 ]
Tytuł: 

W przypadku warriora nie warto.

Warrior dostaje +2 Melee Atack Power za +1 STR. Dużo lepiej więc zadziała sprzęt +STR + STAM.

Autor:  TomBPL [ 31 mar 2005, 21:39 ]
Tytuł: 

hmm a jak wyglada to u shamana ?

Autor:  Dwutlenek [ 31 mar 2005, 22:36 ]
Tytuł: 

+1 STR = +2 Attack Power

Edit: Poprawka

Autor:  Mark24 [ 1 kwi 2005, 08:14 ]
Tytuł: 

bre napisał(a):
ja sie zastanawiam czy warto w takie itemy inwestowac w przypadku ofensywnego warriora ...


sprawdź jak ten attack power ma się do zadawanego damagu :lol:

Autor:  Pyzmen [ 1 kwi 2005, 09:48 ]
Tytuł: 

warriora potrzebuje 6 rzeczy ;)

1. armor
2. str
3. sta
4. agi
5. +crit
6. spi

reszta na śmietnik :>

Autor:  Deshroom [ 1 kwi 2005, 10:05 ]
Tytuł: 

Pyzmen napisał(a):
warriora potrzebuje 6 rzeczy ;)

1. armor
2. str
3. sta
4. agi
5. +crit
6. spi

reszta na śmietnik :>


uzywam innej kojejności dla warriora.
agility, armor, stamina, streght

criticale wynikają z agility, a siła jest mniej ważna od szansy criticala

dodatkowo +dodge i +defence w itemach
+attack nie jest ważny bo shoutem dodaje sobie 185

Autor:  Mark24 [ 1 kwi 2005, 10:32 ]
Tytuł: 

ja uzywam kolejności:
stamina,
armor
+crit

na resztę praktycznie nie zwracam uwagi

Autor:  Deshroom [ 1 kwi 2005, 10:40 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
ja uzywam kolejności:
stamina,
armor
+crit

na resztę praktycznie nie zwracam uwagi
generalnie chodzi o to że siła nie ma dużego znaczenia dla woja, ważniejsza jest wytrzymałośc (stamina, armor) i critikal.
podoblo 10gility to 1% criticala. widać to w okienku spells na skillu Attack

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team