MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
test serwer https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12378 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Mark24 [ 10 kwi 2005, 08:50 ] |
Tytuł: | test serwer |
Ktoś gra na US i może biega na test serwerze? Można by było się zgadać i pobiegać bo z randomami nie za bardzo mi się chce. Kilka słów o nowym patchu w praktyce jak ktoś nie był: Levelować, levelować, levelować - po tym patchu levelowanie na PvP serwerze będzie krótko mówiąc NIEMOŻLIWE. Ogólnie jeden wielki gra z MMORPG zrobiła się MMOHnS. Mimo to, że jestem wielkim fanem WoW-a trzeba to przyznać. Zerg vs zerg. Walki na każdym kroku. W ciągu godziny ludzie mają po 200 killi (co gorsza za taką ilość nie ma żadnego tytułu - a będzie jeszcze gorzej). Epic Mount to podstawa - nie masz - jesteś martwy. Grupa musi się szybko premieszczać. Btw. nowe mounty wyglądają extra. Ogólnie jedna wielka napierdalanka. Alliance w orgrimorze i w tym samym czasie horda w ironforge. |
Autor: | Kaczy [ 10 kwi 2005, 08:56 ] |
Tytuł: | |
Marek jak mozesz to wklej scryny tych nowych mountow, je ponac bedzie mozna zamieniac na stere epic mounty, prawda to? Jeszcze jak to takie zergi beda to sie obawiam ze troszke bedzie ciezko jakis ruch plynnie wykonac, zreszta widac to jak sie bije tego smoka w Azsharze i ally wpadnie to nie da sie grac, ja mam opoznienie z 5-10 sekund....masakra, jak to ma tak wygladac to ja dziekuje, wysiadam. |
Autor: | Mark24 [ 10 kwi 2005, 08:57 ] |
Tytuł: | |
zaraz sobie kupie bo mozna duplikować kasę ![]() |
Autor: | Kaczy [ 10 kwi 2005, 08:58 ] |
Tytuł: | |
ale mnie najbardziej to wolf interesuje, mozna rozne kupowac? |
Autor: | Xanth [ 10 kwi 2005, 12:01 ] |
Tytuł: | Re: test serwer |
Mark24 napisał(a): W ciągu godziny ludzie mają po 200 killi (co gorsza za taką ilość nie ma żadnego tytułu - a będzie jeszcze gorzej).
Bleh, z WoWa Planetside robia? To ja dziekuje. X. |
Autor: | tomugeen [ 10 kwi 2005, 12:54 ] |
Tytuł: | |
Pewnie to taka poczatkowa goraczka po wprowadzeniu pkt. Po krotkim czasie znow wroci zasada uprzejmosci wzgledem wroga questujacego na tym samym terenie. Prawdopodobienstwo naglego poly, czy cheapshota zwiekszy sie nagle ;] |
Autor: | Mark24 [ 10 kwi 2005, 12:57 ] |
Tytuł: | |
nie wróci raczej. System jest zrobiony tak, że aby utrzymać stopień za PvP musisz zabijać, by nie spaść w rankingu bo inni zabili więcej... Do końca nie jestem pewien ale chyba tak to działa. Do tego na serwerze PvP nie ma to sensu. Bo jest zerg i zdażało mi się ginąć w zergu, wracając z cmentarza patrzę +5 honorable kills na liście bo goscie których chociaż raz hitnąłem w zamieszaniu własnie wyzionęli ducha ![]() |
Autor: | tomugeen [ 10 kwi 2005, 13:03 ] |
Tytuł: | |
Chodzilo mi o zwyczajowe zawieszanie broni przez questujacych w jednej jaskince itd. A jak z tym coraz mniejszym przyrostem pkt za kille na tej samej osobie? Moga sie ludzie umawiac na wzajemne wyrzynanie sie przy cmentarzu nabijajac sobie nawzajem pkt. Co do naliczania killow.Wyobrazmy sobie sytuacje - Zerg vs. zerg, mag bliknuje sie w srodek wrogow i odpala instant aoe tapujac sobie wrogow ;] O taki smaczek mi chodzilo, mozliwosc bycia zgankowanym na kazdym kroku. Skonczy sie grindowanie z restami dopiero przy 20%hp i 0 many. |
Autor: | lutus [ 10 kwi 2005, 13:39 ] |
Tytuł: | |
o mammo, to chyba trzeba bedzie zrobic chara na pve... |
Autor: | Zolin [ 10 kwi 2005, 14:02 ] |
Tytuł: | |
Wedlug mnei to powinny byc jakies konsekwencje tego giniecia......dead tracisz 10% zlota albo dostejesz res sicka(mimo doibegneicia do ciala). Bo takto to sei robi jeddne wielkie zameiszanie. Ludzie wtedy w pvp bardziej by planowowal swoje kroki..... Bardziej liczyla by sie strategia i odpowiednie dobranie osob w timei itd. Bo teraz nawet bez tego pkt to po rpostu rzeznia jest i nic innego. Czesto zero strategi, ot po prostu dobiec do nablizszego wroga i nacisnac attack. A co np do zabijania jakis noobow na 20 lvlu..to tacy high lvl to powinni tylko raz np dostawac pkt za zabicie a juz za kolejne razy nic. Bo bedzie ebzsensu jak 60 beda siedziec w low areach zeby se nabijac honor pkt......... Ale zobaczymy jak to bedzie...licze ze Blizz nie da ciala i nie popsuje nam gry totalna bezsensowna rzeznia.... |
Autor: | Vercin [ 10 kwi 2005, 14:06 ] |
Tytuł: | |
Ale punkty i rangi maja byc chyba przyznawane co tydzien i niekonicznie ten kto ma wiecej HK dostanie wiecej punktow. ALe nie wczytywalem sie za bardzo w to wiec moze sie myle. |
Autor: | Kaczy [ 10 kwi 2005, 15:29 ] |
Tytuł: | |
Zolin napisał(a): Wedlug mnei to powinny byc jakies konsekwencje tego giniecia......dead tracisz 10% zlota albo dostejesz res sicka(mimo doibegneicia do ciala). Bo takto to sei robi jeddne wielkie zameiszanie. Ludzie wtedy w pvp bardziej by planowowal swoje kroki..... Bardziej liczyla by sie strategia i odpowiednie dobranie osob w timei itd. Bo teraz nawet bez tego pkt to po rpostu rzeznia jest i nic innego. Czesto zero strategi, ot po prostu dobiec do nablizszego wroga i nacisnac attack. A co np do zabijania jakis noobow na 20 lvlu..to tacy high lvl to powinni tylko raz np dostawac pkt za zabicie a juz za kolejne razy nic. Bo bedzie ebzsensu jak 60 beda siedziec w low areach zeby se nabijac honor pkt.........
Ale zobaczymy jak to bedzie...licze ze Blizz nie da ciala i nie popsuje nam gry totalna bezsensowna rzeznia.... No wiesz jak sie rezujesz to Ci sie sprzet niszczy, poza tym jak sie za duzo razy rezniesz to masz odczekac iles tam minut do nastepnego wskrzeszenia, takze nie jest tak do konca ze ginac nic nie tracisz badz nie ma zadnych konsekwencji. A wyobraz sobie sytuacje jak koles ma 2k golda i ginie, 200g w plecy, chyba wtedy PvP by nie mialo sensu, a raczej wogole by go nie bylo, albo ludzie kase by 3mali na alltach zeby jej nie tracic ginac. |
Autor: | Dwutlenek [ 10 kwi 2005, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Dobrze że wybrałem RP server... |
Autor: | r_ADM [ 10 kwi 2005, 17:49 ] |
Tytuł: | |
ja sie wlasnie zastanawiam czy wybor pvp byl wyborem dobrym. na razie jest fajnie, ale jak zacznie sie masakra bezcelowa to nie wiem czy to sens bedzie... mam nadzieje, ze mark troche przesadza i, ze po jakims czasie to sie zmieni, ale coz, zobaczy sie... |
Autor: | meterrr [ 10 kwi 2005, 20:55 ] |
Tytuł: | |
ja powiem tylko że ... ...JA MUSZEM ZABIJJJAĆ ... ![]() |
Autor: | R-snoOz [ 11 kwi 2005, 00:53 ] |
Tytuł: | |
Zolin napisał(a): Wedlug mnei to powinny byc jakies konsekwencje tego giniecia......dead tracisz 10% zlota albo dostejesz res sicka(mimo doibegneicia do ciala). Bo takto to sei robi jeddne wielkie zameiszanie. Ludzie wtedy w pvp bardziej by planowowal swoje kroki..... Bardziej liczyla by sie strategia i odpowiednie dobranie osob w timei itd. Bo teraz nawet bez tego pkt to po rpostu rzeznia jest i nic innego. Czesto zero strategi, ot po prostu dobiec do nablizszego wroga i nacisnac attack. A co np do zabijania jakis noobow na 20 lvlu..to tacy high lvl to powinni tylko raz np dostawac pkt za zabicie a juz za kolejne razy nic. Bo bedzie ebzsensu jak 60 beda siedziec w low areach zeby se nabijac honor pkt.........
Ale zobaczymy jak to bedzie...licze ze Blizz nie da ciala i nie popsuje nam gry totalna bezsensowna rzeznia.... A wyobraz sobie ze masz 300g i giniesz 10 razy w ciagu pol godziny i za kazdym razem tracisz 10% z tego... 1 wipe = 30g 2 wipe = 27g 3 wipe = 24g ...itd ...bez sensu imo |
Autor: | RoozTer [ 11 kwi 2005, 07:52 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: ...bez sensu imo
Das ist eine razia !! ![]() |
Autor: | Mark24 [ 11 kwi 2005, 08:02 ] |
Tytuł: | |
R-snooz - może ty byś nosił jakąkolwiek kasę ze sobą wychodząc z miasta. Ja bym wszystko trzymał na alcie wylogowanym w centrum Ogrimmor. |
Autor: | Kedrigen [ 11 kwi 2005, 08:07 ] |
Tytuł: | |
r_ADM napisał(a): na razie jest fajnie, ale jak zacznie sie masakra bezcelowa to nie wiem czy to sens bedzie...
jak sie zacznie bedzie jeszcze fajniej przecierz wybrales serwer pvp po to zeby byc innych a jesli chciales grac pve i czasami kogos zabic to trzeba bylo wybrac normal |
Autor: | Vercin [ 11 kwi 2005, 08:13 ] |
Tytuł: | |
No pvp ja tez wybralem ale wolalbym nie byc zmuszany do zmudnego grindowania HP : "zabij 20200203023 graczy dziennie inaczej bedziesz gimpem" |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |