MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Counterspell - z czym to się je?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13229
Strona 1 z 1

Autor:  Sir-Torpeda [ 22 maja 2005, 22:03 ]
Tytuł:  Counterspell - z czym to się je?

Witam,

Z racji osiągania coraz wyższych leveli, natykam się na (nie)przyjaciół z hordy. Ja sam jestem magiem i cóż - czas nauczyć się chociaż podstaw PVP. Problem w tym, że nie potrafię dojść do tego, na jakiej zasadzie działa counterspell, kiedy się go powinno rzucać, ile trwa i czy parokrotne rzucenie tego czaru coś daje.

Szukałem po różnych forach, ale nie udało mi się znaleźć interesującej mnie informacji.

Autor:  Nestor [ 22 maja 2005, 22:19 ]
Tytuł: 

Counterspell - instant cast, rzuca na cel czar 'silence' , ktory powoduje niemoznosc rzucania zaklec przez 7-8 sekund.

Teoretycznie magiem rzucasz go jak ktos chce sie leczyc a potem wrzucasz w niego wszystkie instant casty jakie masz :P

W sumie magiem gralem tylko na test serverze, ale mniejwiecej taka taktyka jest ok. Przydaje sie tez w masowym pvp na priestow zeby wykonczyc szybko ;D

Autor:  Dwutlenek [ 22 maja 2005, 22:34 ]
Tytuł: 

Krótko mówiąc...
Jak widzisz że Twoj przeciwnik coś castuje, rzucasz counterspella.
Łatwy w uzyciu ale liczy się refleks :]

Autor:  KhaYmaN [ 22 maja 2005, 22:53 ]
Tytuł: 

Widzisz jakiegokolwiek castera z przeciwnej frakcji walisz cs'a (counterspell) i polimorfie i tak przedluzasz polimorfie dopuki nieminie 30s cooldowna z cs'a (oczywiscie nieoplaca sie rzucac polly na druida) gdy juz mozesz uzyc cs ponownie zaczynasz nukowac owieczke spellami i gdy przeciwnik ma mozliwosc uleczenia sie czarem to przy koncowym hp walisz cs'a i dokanczasz robotke a gdy przeciwnik niema czarow leczacych to i tak warto tego cs'a rzucic na wszelki wypadek :P

Autor:  Nukh [ 22 maja 2005, 22:56 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Counterspell - instant cast, rzuca na cel czar 'silence' , ktory powoduje niemoznosc rzucania zaklec przez 7-8 sekund.


Mała korekta. Counterspell powoduje niemożność rzucania zaklęc pochodzących ze szkoły do której należy przerwany czar przez 10 sekund.

Talent Improved Counterspell z drzewka Arcane dodaje do tego 4 sekundowy silence.

Autor:  Dwutlenek [ 22 maja 2005, 23:01 ]
Tytuł: 

KhaYmaN napisał(a):
Widzisz jakiegokolwiek castera z przeciwnej frakcji walisz cs'a (counterspell) i polimorfie i tak przedluzasz polimorfie dopuki nieminie 30s cooldowna z cs'a (oczywiscie nieoplaca sie rzucac polly na druida) gdy juz mozesz uzyc cs ponownie zaczynasz nukowac owieczke spellami i gdy przeciwnik ma mozliwosc uleczenia sie czarem to przy koncowym hp walisz cs'a i dokanczasz robotke a gdy przeciwnik niema czarow leczacych to i tak warto tego cs'a rzucic na wszelki wypadek :P


No to Ci dopiero jasne i proste wytłumaczenie...
Po co tak od razu z grubej rury?

Autor:  Sir-Torpeda [ 22 maja 2005, 23:23 ]
Tytuł: 

KhaYmaN napisał(a):
Widzisz jakiegokolwiek castera z przeciwnej frakcji walisz cs'a (counterspell) i polimorfie


Po co cs'a od razu jak się kogoś widzi? To rzuca się ten czar w końcu wtedy, gdy ktoś castuje, czy od razu?

Autor:  Domin [ 23 maja 2005, 02:32 ]
Tytuł: 

W walce mag vs mag wygrywa ten mag ktory szybciej sheepnie przeciwnika, odrazu po wyjsciu kolesia z owieczki zasadzi cs i dobije, inaczej to jest parodia taka walka, dostaniesz sam sheepa koles sie healnie bandazem i od nowa tak w kolko mozna :D

Autor:  Dwutlenek [ 23 maja 2005, 07:40 ]
Tytuł: 

Sir-Torpeda napisał(a):
KhaYmaN napisał(a):
Widzisz jakiegokolwiek castera z przeciwnej frakcji walisz cs'a (counterspell) i polimorfie


Po co cs'a od razu jak się kogoś widzi? To rzuca się ten czar w końcu wtedy, gdy ktoś castuje, czy od razu?


Dwutlenek napisał(a):
Jak widzisz że Twoj przeciwnik coś castuje, rzucasz counterspella.


Counterspell działa jak w MtG, Jak ktoś rzuca czar to ty mu rzucasz CSa :]
To działa w momencie gdy przeciwnik rzuca czar, czyli kiedy widzisz animacje.

P.S.
Torpeda nie zwracaj uwagin na Khaymana i Domina oni się posługują terminologią zupełnie nie adekwatną do poziomu trudności pytania ;)

Ty zadajesz proste pytanie a oni wylewają na ciebie całą teorię pojedynku PvP :D Dodatkowo utopijnego pojedynku, w którym wszystko sie dzieja tak jak chcesz/zaplanowałeś.

Autor:  Dana [ 23 maja 2005, 09:36 ]
Tytuł: 

Ja używam addona który pokazuje jaki czar rzuca w danej chwili przeciwnik :] Dzięki temu życie stało się prostsze.

Autor:  KhaYmaN [ 23 maja 2005, 09:53 ]
Tytuł: 

He he no moze troche sie rozpisalem ale bylem po kilku grillu i kilku glebszych :P
Sir-Torpeda napisał(a):
Po co cs'a od razu jak się kogoś widzi? To rzuca się ten czar w końcu wtedy, gdy ktoś castuje, czy od razu?


Na maga i priesta cs rzuca sie od razu poniewaz oni tez moga tego uzyc, mag cs'a blokujacego czary na 4s a priest silence'a ktory zapobiega czarowaniu na 5s
CS dziala dodatkowo tak ze jak rzucisz go gdy przeciwnik czaruje to blokuje mu wszystkie czary na 4s a czary ze szkoly ktory wlasnie rzuca na 10s oczywiscie pisze tu caly czas o Improved CS rozwinietym w talentach maga

PS. Domin co to za addon jesli mozna wiedziec?

Autor:  Sir-Torpeda [ 23 maja 2005, 10:09 ]
Tytuł: 

Dzięki za podpowiedzi, już wiem teraz jak to działa :)

Autor:  Koma [ 23 maja 2005, 12:11 ]
Tytuł: 

http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=457

Autor:  othello [ 23 maja 2005, 12:30 ]
Tytuł: 

dobra jak tacu jestescie madrzy to powiedzcie do czego służy <detect magic>!

Autor:  Dana [ 23 maja 2005, 12:45 ]
Tytuł: 

Do wykrywania buffów nałożonych na playera.

Jak na przykład ma potion "Greater Fire Protection" to oczywiste ze raczej użyc innych spelli niż fire.

Fajnie działa też jako tzw. "Wkurwiacz alliance" (ew. Horde :) ), idziesz i castujesz na kogoś kogo chcesz wkurzyć lub sprowokować do ataku. (Działa :] )

Autor:  Goatus [ 23 maja 2005, 12:49 ]
Tytuł: 

Ale żeście namieszali panowie ;]

1) CS bez dwóch punktów talentu w improved counterspell (drzewko arcane) blokuje wszystkie czary z danej (właśnie castowanej przez przeciwnika) szkoły magii na bodajże 8s. Czyli musisz używać tylko jak przeciwnik coś castuje
2) Natomiast z improved counterspell (2pkt) masz 100% szansy na dodatkowy silence przeciwnika na 4 sekundy, czyli nawet jak nic nie castuje to i tak 4s masz dla siebie że tak powiem ;]

Detect magic wykrywa wszystkie buffy i debuffy na targecie ( do tego nie generuje to żadnego thread więc możesz na mobku używać bez niepokojenia go)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team