MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grind vs Shammy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13244
Strona 1 z 1

Autor:  bargaw [ 23 maja 2005, 16:07 ]
Tytuł:  Grind vs Shammy

Chcialbym sie dowiedziec jaki jest najlepszy grind build dla shama,
mam 37lvl i troche ciezko sie expi;/ (czasem wpadne na jakies party to zrobie jakies 40%lvla w 3-4h ale to jest jakies 3-4na tydzien;P)
Narazie talenty mam wpakowane w enchancement

I chciałbym sie dowiedzieć gdzie są lepsze grind zone dla horde
(probowalem expic na allianckich, ale tam jest za dużo tych komuchów)


Później zamierzam na raidach miec low mana build (mojej roboty)
Restoration Mastery
Tidal Focus Rank 5
Totemic Focus Rank 5
Improved Lesser Healing Wave Rank 2
Restoration Total: 12
Enhancement Mastery
Ancestral Knowledge Rank 5
Improved Ghost Wolf Rank 2
Enhancement Total: 7
Elemental Mastery
Improved Lightning Bolt Rank 5
Concussion Rank 5
Convection Rank 5
Elemental Focus Rank 1
Call of Thunder Rank 5
Reverberation Rank 5
Elemental Fury Rank 1
Lightning Mastery Rank 5
Elemental Total: 32

Fire totemy są moim zdaniem nielubiane w party i przy gestszym zgromadzeniu moobow robia aggro jak pijany hunter, dlatego niedalem nic.
Ogólnie te talenty zmniejszają zuzycie many, a to (według mnie)
jest najważniejsze na dłuższych duelach/raidach.


P.S. widzialem trolla shama castujacego lighting bolta w elmental secie i musze powidziec ze wymiatal:p

Autor:  Gorbacz [ 23 maja 2005, 17:04 ]
Tytuł: 

W mojej skromnej opinii dla shamana są dwa wyjścia:

1) max w Enchantment (byle nie Stormstrike) + trochę w Elemental ( 3 talenty do shocków + clearcasting)

2) max w Restoration (żeby mieć mana tide) i coś tam w Elemental

A tak właściwie to można ujechać do końca gry na pierwszym buildzie a potem przerzucić się na drugi do endgame bo co byś nie zrobił to w BRS/MC Shamanem nie potankujesz.

Fire totemy są OK zwłaszcza do rozwalania zerglingów czyli masy nie-elite mobów pałętających się pod nogami i do ochrony przed Rogues. Inna sprawa że nie ma sensu je boostować talentami...

Mój build na dzień dzisiejszy (chyba wkrótce zmienię na restoration)

Elemental Combat Talents (21 points)

# Concussion - 5/5 points
Increases the damage done by your Shock spells by 5%.

# Convection - 5/5 points
Reduces the Mana cost of your Shock spells by 10%.

# Reverberation - 4/5 points
Reduces the cooldown of your Shock spells by 0.8 seconds.

# Elemental Focus - 1/1 point
Gives you a 10% chance to enter a Clearcasting state after casting any Fire, Frost, or Nature damage spell. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Call of Thunder - 5/5 points
Increases the critical strike chance of your Lightning spells by 6%.

# Elemental Fury - 1/1 point
Increases the critical strike damage done by your Fire, Frost, and Nature spells by 100%.



Enhancement Talents (30 points)

# Ancestral Knowledge - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 5%.

# Thundering Strikes - 5/5 points
Improves your chance to get a critical strike with your weapon attacks by 5%.

# Improved Lightning Shield - 3/3 points
Increases the damage done by your Lightning Shield orbs by 15%.

# Improved Strength of Earth Totem - 3/3 points
Increases the amount of Strength raised by your Strength of Earth Totem by 15%.

# Two-Handed Axes and Maces - 1/1 point
Allows you to use Two-Handed Axes and Two-Handed Maces.

# Flurry - 5/5 points
Increases your attack speed by 30% for your next 3 swings after dealing a critical strike.

# Parry - 1/1 point
Gives a chance to parry melee attacks.

# Improved Windfury Weapon - 2/2 points
Increases the Attack Power bonus of your Windfury Weapon effect by ?.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Restoration Talents (0 points)

# None

Autor:  slimoon [ 23 maja 2005, 18:52 ]
Tytuł: 

viewtopic.php?t=10907

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team