MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battlegrounds w przyszlosci wg. Blizz...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13251
Strona 1 z 4

Autor:  raggnarok [ 24 maja 2005, 01:41 ]
Tytuł:  Battlegrounds w przyszlosci wg. Blizz...

More than that, though, the Blizzard team is kicking around more than a few ideas for new Battlegrounds and future PvP experiences. Current areas under consideration include smaller 5-on-5 fights and some with 60 or even 80 characters on a side. At least one area will duplicate classic FPS deathmatches, one will be designed around a series of open graveyards that can be captured by either side. Once captured, the graveyard can only be used by that side to resurrect its members and the battle is won when one side has no place to re-spawn. Most interesting to long-term Blizzard fans, though, are several Battlegrounds inspired by classic Warcraft III maps. One is a last-ditch defense against wave after wave of computer controlled monsters that attack both sides. Another is a classic map with peons gathering resources. First team to kill all the peons and cut off the supplies to their enemy wins. Further down the road, the team is working on adding vehicles to the game, including massive siege engines like catapults and giant arbalests that players will use to assault fortifications.

Zrodelko:
http://pc.gamespy.com/pc/world-of-warcr ... 414p1.html

PS. Dobre info dla druidow z tego artykulu:
We're not always the best at communicating those expectations within the game." Chilton talks about a similar issue with Druids. "Druids as a class take a lot more patience to really be effective in PvP." He said. "But in watching how the Druid is actually played in PvP, we realize now that we need to do something to improve the Druid's punch."

Ciekawe tylko kiedy ten buff nastapi.

Autor:  Kazar [ 24 maja 2005, 08:57 ]
Tytuł: 

No to swietnie, ale znajac zycie to razem z nami kopa dostana tez inne klasy :har:
Ps. Jesli nie, tym lepiej.

Autor:  Mroczny [ 24 maja 2005, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Battlegrounds w przyszlosci wg. Blizz...

raggnarok napisał(a):
.... we realize now that we need to do something to improve the Druid's punch."


Yeah, we gonna rock You !!! A tak na serio - to ciekawe co sie za tym kryje :lol:

Autor:  flame [ 24 maja 2005, 09:19 ]
Tytuł: 

To jeszcze mają buffnać druida ?! Chyba coś im się pomieszało, przecież w tej chwili jest to najlepsza klasa na "każdą sytuacje".

Autor:  Mroczny [ 24 maja 2005, 09:21 ]
Tytuł: 

flame napisał(a):
To jeszcze mają buffnać druida ?! Chyba coś im się pomieszało, przecież w tej chwili jest to najlepsza klasa na "każdą sytuacje".


Na kazda, oprocz PvP.

Autor:  SwenG [ 24 maja 2005, 09:24 ]
Tytuł: 

wydaje ci się, w pvp druid bardzo dobrze sobie radzi

Autor:  Bodziu [ 24 maja 2005, 09:30 ]
Tytuł: 

Jak nie najlepsza - chodzi mi o miska ;D

Autor:  flame [ 24 maja 2005, 09:33 ]
Tytuł: 

Mroczny napisał(a):
Na kazda, oprocz PvP.


Wydaje Ci się, w tej chwili jakikolwiek druid jeśli wie co robić, jakich skilli używać w danym momencie, wygrywa z każdą klasą. Jeśli ktoś nie wie to jego sprawa. Nie rozumiem po co jeszcze polepszać druida, dlatego że jest to wymagająca klasa i jeśli ktoś jest noobem i nie umie akurat nim grać to trzeba mu dać większą szanse na wygraną?! Porażka.....Z tego wynika, że ja jako warek też powinienem dostać buffa, bo przecież zanim zdobędę końcowy sprzęt (a trwa to wieki) też dostaje po (_|_) od większości. Głupie rozumowanie.

Autor:  SwenG [ 24 maja 2005, 09:36 ]
Tytuł: 

Blizz tak ma, ta gra ma być dla bezstresowo wychowywanych 12-latków, ułatwianie instanców też należy do tej polityki.

Autor:  zderzaq [ 24 maja 2005, 09:43 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Blizz tak ma, ta gra ma być dla bezstresowo wychowywanych 12-latków, ułatwianie instanców też należy do tej polityki.


To może powinni zrobić WoW-light albo Easy-WoW dla takich dzieciaków/młodzieży ?
:lol:

Autor:  Mroczny [ 24 maja 2005, 09:47 ]
Tytuł: 

flame napisał(a):


Wydaje Ci się, w tej chwili jakikolwiek druid jeśli wie co robić, jakich skilli używać w danym momencie, wygrywa z każdą klasą. Jeśli ktoś nie wie to jego sprawa. Nie rozumiem po co jeszcze polepszać druida, dlatego że jest to wymagająca klasa i jeśli ktoś jest noobem i nie umie akurat nim grać to trzeba mu dać większą szanse na wygraną?! Porażka.....Z tego wynika, że ja jako warek też powinienem dostać buffa, bo przecież zanim zdobędę końcowy sprzęt (a trwa to wieki) też dostaje po (_|_) od większości. Głupie rozumowanie.


Jak cos daja to bierz, jak bija - uciekaj. A tak na powaznie. Ja jestem low lvl druid, ale w pvp (narazie mialem 8 honorable killow - najwyzszy 25 lvl warek, lol) brakuje mi jakiegos porzadnego ataku co daje porzadnego kopa, w szybkim czasie, przeciwnikowi. Walka druidem jest hmm... dluzsza. Nigdy jeszcze nie wygralem z rogue (wali we mnie tymi spowalniaczami, stunami i innymi ciekawymi rzeczami i nie wiem czy sie leczyc, czy uciekac , czy postawic all na jedna karte i walnac go czyms mocnym - no wlasnie ... ale czym ? ).

Autor:  RoozTer [ 24 maja 2005, 10:01 ]
Tytuł: 

No sorry ale jak druid w sredniawym sprzecie [ mam na mysli bez wildhearta, po prostu co dopiero "weszedl" na 60 ] rozwala warka z konkretnym sprzetem valor/epiki/AR i to bez wiekszych problemow [ war - konkret skill, wie co i jak ] no to cos jest nie tak, chyba ? O innych klasach juz nie wspomne, bo druid po prostu nie musi walczyc by zabic, na chwile pobiega, jakies starfire zarzuci, odbiegnie zatanczy i "zespituje" . Gra druidem to w tej chwili tylko i wylacznie przyjemnosc :) .

Autor:  vjt [ 24 maja 2005, 10:03 ]
Tytuł: 

przydaloby sie cos na przerwanie castowania :/ (warstomp za duzy cooldawn, a co chwila w miska to przesada) albo dodac cos podobnego do silence :/

edit: @RoozTer

jak warek na tanka ustawiony to moze pomachac druidowi :( i jak jeszcze walcza na otwartej przestrzeni..

a jesli warek bardziej na damage to nieciekawie :/

Autor:  Robus [ 24 maja 2005, 10:07 ]
Tytuł: 

to wszystko bylo w wywiadzie na gamespy, wystarczy klikac linki czasami zamiast czekac na gotowe cytaty ;P

viewtopic.php?t=13203

Autor:  Huragan [ 24 maja 2005, 10:09 ]
Tytuł: 

Mroczny napisał(a):
Nigdy jeszcze nie wygralem z rogue (wali we mnie tymi spowalniaczami, stunami i innymi ciekawymi rzeczami i nie wiem czy sie leczyc, czy uciekac , czy postawic all na jedna karte .


NIGDY NIE UCIEKAJ PRZED ROGUE :) cofaj sie ale badz przodem do niego, nigdy plecami.... :) Jemu o to chodzi by wskoczyc ci na plecy :)

Autor:  Shadhun [ 24 maja 2005, 10:29 ]
Tytuł: 

Jak nie ma daggera w main handzie to mu szczerze to wisi którą częśćią ciała sie do nie go odwracasz l.

Autor:  Kazar [ 24 maja 2005, 12:55 ]
Tytuł: 

No z tym druidem nie jest tak zle, ale chcialo by sie z czegos czasem porzadnie przywalic, a tu dupa. Z tym warem to tez nie tak do konca.
Ogolnie druid jest trudna do prowadzenia klasa.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 maja 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

Zbalansowanie klas nie polega natym, ze jedna klasa ma rooty, leczenie, forme z 8k armora i jeszcze duzy dmg. To moze dorzucmy rogue jakis skill dajacy immune na powiedzmy 10-15 sek na wszelkie stuny, rooty, feary i dodatkowy stun na oddzielnym cooldown bo mi tego brakowalo to pelni szczescia jak nim gralem.

Autor:  sirek [ 24 maja 2005, 13:16 ]
Tytuł: 

a hunterom insta kill shoot każdej postaci... doh przesadzają... najczęściej jak leje się w zergu to ginę przez druidów te ich rooty i doty są przekichane...

Autor:  vjt [ 24 maja 2005, 13:18 ]
Tytuł: 

@Tor-Bled-Nam
rogue undead* :> hehehehe

* Will of the Forsaken - active
Activate to become immune to fear, sleep, and charm effects - lasts 20 sec - 3 min cooldown

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team