mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 149
Dołączył(a): 20.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 06:02 
Cytuj  
Cashasty : sproboj przejrzeć oficjalne forum. Tam najwiecej jest buildow rożnego typu gdzie ludzie opisują to krok po kroku


Pozdrawiam


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 06:19 
Cytuj  
Lonek napisał(a):
sproboj przejrzeć oficjalne forum. Tam najwiecej jest buildow rożnego typu gdzie ludzie opisują to krok po kroku


nie masz nic ciekawego do powiedzenia to nie mow


Przykladowy build dla druida w pvp.. oczywiscie jako healer , gdyz jest to defensywna klasa


Balance Talents (11 points)
• Nature's Grasp - 1/1 point
While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.
• Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.
• Improved Entangling Roots - 3/3 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while casting Entangling Roots.
• Nature's Reach - 2/2 points
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 20%.
• Omen of Clarity - 1/1 point
Imbue the Druid's weapon with natural energy. Each hit has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana cost of your next damage or healing spell by 100%. The Omen of Clarity enchantment lasts 5 minutes.

Feral Combat Talents (0 points)
• None

Restoration Talents (40 points)
• Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.
• Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.
• Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.
• Gift of Nature - 1/1 point
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.
• Combat Endurance - 5/5 points
Allows 10% of your Health regeneration to work while in combat.
• Improved Rejuvenation - 5/5 points
Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%.
• Reflection - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.
• Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.
• Improved Tranquility - 2/2 points
Gives you a 80% chance to avoid interruption caused by damage while casting your Tranquility spell.
• Improved Regrowth - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%.
• Innervate - 1/1 point
Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 07:45 
Cytuj  
Pytanie takie mam :wtf:


NA TYM FORUM JEST CALY TOPIC NA TEMAT DRUIDA, WIEC MOZE ZAJRZYJ TAM BO W TEJ CHWILI POKAZALES ZE NAWET SLOWA DRUID NIE WPISALES W WYSZUKIWARCE, TYLE NA TEMAT A TERAZ BYEBYE.

/ignore cashasty

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 09:56 
Cytuj  
A jak tak zasugeruje, niech sie nie wypowiada ktos kto nie gral druidem jakos troche wiecej :wink:

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:05 
Cytuj  
zbyt malo w reso masz 38 to minimum, aby obnizyc koszta i zwiekszyc efekty wszystkich heali, 21 styka do MC. W mc bedziesz wiecznie oom i nawet http://www.thottbot.com/?i=37051 oraz http://www.thottbot.com/?i=3394 ci nie pomoze, pomaga jak masz 38 w reso ale nie jak masz 21. Druid ma drogie heale i to boli dlatego trzeba obnizyc ich koszta maksymalnie i zwiekszyc ich efektywnosc. imho tylko Improved Tranquility mozna sobie odpuscic szkoda talentow na nieprzerywalnosc i tak nie masz nigdy na sobie aggro.

Ja teraz gram na takim buildzie (wyjasniam pod kazdym dlaczego tak a nie inaczej):
Kod:
Balance Talents (6 points)

# Nature's Grasp - 1/1 point
While active, any time an enemy strikes the caster, they have a 35% chance to become afflicted by Entangling Roots (Rank 1). Only usable outdoors. 1 charge. Lasts 45 seconds.

# Improved Nature's Grasp - 4/4 points
Increases the chance for your Nature's Grasp to entangle an enemy by 65%.

# Nature's Reach - 1/2 point
Increases the range of your Wrath, Entangling Roots, Faerie Fire (caster form only), Moonfire, and Starfire spells by 10%.


Nature's Grasp do PvP, a Nature's Reach tylko 1 punkt dlatego ze nie starczylo poprostu.

Kod:
Feral Combat Talents (7 points)

# Ferocity - 5/5 points
Reduces the cost of your Maul, Swipe, Claw, and Rake abilities by 5 Rage or Energy.

# Improved Bash - 2/2 points
Increases the stun duration of your Bash ability by 1 second.


imp bash daje ci 3,5 sek na to aby walnac na siebie healing touch. ferocity w celu zmniejszenia kosztow, a na powaznie zeby dojsc do basha ;-)

Kod:
Restoration Talents (38 points)

# Improved Mark of the Wild - 5/5 points
Increases the effects of your Mark of the Wild spell by 35%.

# Furor - 5/5 points
Gives you a 100% chance to gain 10 Rage when you shapeshift into Bear form.

# Improved Healing Touch - 5/5 points
Reduces the mana cost of your Healing Touch spell by 15%.

# Nature's Focus - 5/5 points
Gives you a 60% chance to avoid interruption caused by damage while casting the Healing Touch or Regrowth spells.

# Gift of Nature - 1/1 point
Increases the effect of your Healing Touch, Rejuvenation, Regrowth, and Tranquility spells by 5%.

# Improved Rejuvenation - 5/5 points
Increases the effect of your Rejuvenation spell by 15%.

# Reflection - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.

# Nature's Swiftness - 1/1 point
When activated, your next Nature spell becomes an instant cast spell.

# Improved Regrowth - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Regrowth spell by 50%.

# Innervate - 1/1 point
Increases the target's Mana regeneration by 400% and allows 100% of the target's Mana regeneration to continue while casting. Lasts 20 seconds.


Furor - aby zawsze miec rage na bash, reszta chyba nie wymaga wyjasniania


Ostatnio edytowano 27 cze 2005, 10:09 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:06 
Cytuj  
No to dziwny jestes, ja mam 33 chyba w resto i jest git :]

Ps. Furor bez charge to pomylka (to te 5 pkt ktore mam gdzie indziej), i chyba mam 3 albo 4 w imp reju.), sprawdzilem, mam 4 :]

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:11 
Cytuj  
@kazar ja przeskoczylem z 21 na 38 wiec nie wiem co jest po drodze, hmm napisales ze ci "starcza" chcesz powiedziec ze ci sie mana nie konczy wcale?

dlaczego uwazasz ze furor bez charge nie ma sensu, furor daje ci rage na bash, a jak wchodzisz w misia to tylko po to aby zestunowac goscia i sie uleczyc. charge w przypadku druida imho jest zupelnie bezsensu, immmobilize za cene 4 talentow never (mialem tak useless w do 60tki ze w mc juz nie wspomne)

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:14 
Cytuj  
Nie konczy, tylko na bossach sa problemy, ale mam poty i innervate jak pirestom nie trzeba nie?
Pamietaj o converse mana, czy jak to sie nazywa, usawia sie w ct_raidzie takie cos, ze przerywa rzucanie hila jak koles ma iles tam %, ile ustawisz.
Pamietaj, ze nie jestes sam, nie musisz walic ciagle HT rank 10, ludzie inni tez lecza, uzywaj tej nizszych rankow. U nas hilerzy ogolnie sie nudza do bossa.
Ps. Ale jak wchodzisz w misia to nie po to, zeby sie od razu uleczyc? Troche powalic, bo inaczej mozna uzyc NT i HT, a jak juz ejstes w misku to po kilki hitach masz rage na basha, a jak z casterem to mozna uzyc enrage.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:16 
Cytuj  
uzywam HT 10,9,8,7 (na nizsze juz nie styklo miejsca na pasku ;-)
dzieki za tips o tej manie sprawdze dzis a odnosnie konczenia sie many to of course o bossach mowilem bo na trash mobach to juz jest spx od kiedy magowie sie nauczyli na firelordach uzywac blizzarda zamiast frost bolta

wiekszosc chlopcow na duelach/w BG ma trinkiety uwalniajace z korzeni wiec jak sie uwolnia to mam jeszcze cooldowna. Tak czy siak ja nie zaluje tych punktow, charge moze 10 razy uzylem od lv 1 do 60


Ostatnio edytowano 27 cze 2005, 10:19 przez Fabianek, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:18 
Cytuj  
Notabene ja w wiekszosci uzyam regrowa, bo ma szybki cast i z tym czadowym talentem to wiekszosc krytykowa wchodzi i jest git :wink:

No ale ja mam tez duzo many i spiritu, Ty masz pewnie troche gorzej tutaj, bo dopiero niedawno dobiles do 60 nie?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:19 
Cytuj  
mam 5/8 wildheart jak chodzi ci o item setup many mam 6,5k po wszystkich buffach w mc wiec troche malo. Wiesz po za tym mc dla mnie to nowosc z powodu MC zrobilem reset talentow no i trade skilla po tym jak wypadla nam wypadla Recipe: Major Rejuvination Potion (http://www.thottbot.com/?i=36898). Swoja droga niesamowita butelka wreszcie koniec z wyborem co wazniejsze mana czy zycie jak go mam ponizej 500

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:24 
Cytuj  
Sie ubawilem, masz wiecej many ode mnie, a ja mam zajebisty sprzecior.

Mam calego WH, nie nosze butow bo mam cenariona, dagger z mc i ta ksiazke ze scholo, ale kiszka. No pierscionki mam troche srednie, jeden 10 inta, a drudi 7, ale +18 dmg i hiling ze speli.

Elf, moze dlatemu? Ale o 700? Przegiecie :evil:

Ps. I mowie Ci wywal te 5 talentow, mowie Ci.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 10:54 
Cytuj  
w celu uscislenia ja tyle many mam po wszystkich buffach

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 11:31 
Cytuj  
Domyslam sie :] I tak wiecej ode mnie o hmm teraz to z 500 wiecej bedziesz mial.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 11:32 
Cytuj  
ale ty masz war stomp a ja +50% move in ghost mode ;-)

aha 6,5k many to ja mam po zalozeniu itemow do mc:
- drakefire amulet zamiast Animated Chain Necklace ( http://www.thottbot.com/?i=37252 )
- Dimly Opalescent Ring of Fire Resistance ( http://www.thottbot.com/?i=37407 ) zamiast Quicksilver Ring of the Eagle ( http://www.thottbot.com/?i=13888 )

efekt jest tkai ze mam 89 fire res i kilka razy (2 czy 3 razy) ressnolem barona aoe

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 13:08 
Cytuj  
wlasnie z kumplem probowalismy go zmodyfikowac i jedyne co mozna w nim zmienic to Nature's Reach na Subtely ale 4% mysle ze nie robia roznicy niestety jak ktos chce isc do mc i jednoczesnie jako tako przezywac BG to brakuje mu talentow jak cholera

a odnosnie twojego pytania to nabij sobie reso 21 zeby miec nature swifftness a reszte w balance calkiem przyjemnie sie gra pomin imp wild bo ponizej lv40 szkoda na niego talentow a na 5x zrob reset talentow

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 13:37 
Cytuj  
I nie dawaj w furor bez charge, ten talent nie ma sensu bez charge.

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 27 cze 2005, 13:47 
Cytuj  
kazar nie wiem kiedy ty wchodzisz w bear form ale ja wchodze tylko po stuna zeby sie uleczyc a nie zeby mnie okladali jak jestem w misiu (po za nie licznymi wyjatkami) i jak najbardziej imho ma sens

bo masz bear form -> stun -> caster form -> healing touch

**

Posty: 295
Dołączył(a): 16.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2005, 12:38 
Cytuj  
To gratuluje walki z warkiem, rogue, shamanem bez bear form, pewnie jakims innym tez, furor bez charge jest poroniony i sie nie kloc. :]

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2005, 12:47 
Cytuj  
ech CHARGE jest calkowicie USELESS i teog nie zmienisz immobilize za cene 4 talentow? LOL

a co do walk ktore opisales nigdy nie widziales jak gram wiec chybione gratulacje :P

to ze ty uwazasz ze jest to bez sensu nie znaczy ze tak jest, chbya ze jestes guru devsow aczkolwiek oni tez ise myla

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.